Adatok
vilagvege2018
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Jó drágák az Apple cuccai, teljesen jogosan képzelik úgy a vásárlói, hogy minőséget, ezzel együtt minőségi ügyfélszolgálatot és szervizt is kapnak a pénzükért. Hát ez sajnos nincs így, lagalább is idehaza.
Kedves Homár,
Elég érdekes történetbe szaladtunk bele a múlt héten. Párom Apple iPhone…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egy hatalmas istle logo, holott az almárium pro volt a legbunkóbb és azonnal elzavarták...de róluk semmi. Majd az icentre folytatta a bunkózást és továbbra is elzavarták....
Ekkor "véletlenül" eszébe jutott, hogy a "legnagyobb"-hoz bemegy, mert ott biztos kap egy kis figyelmet és akkor ők a parasztok, mert máshova már nem tud menni... A nagy Apple meg simán hárítja a felelőséget, és ők a jófejek! Ezt most a posztoló sem gondolhatja komolyan. Mellesleg foglaljon időpontot egy istyle szervizbe és kész, nem nem kell tovább pattogni. Jaaaaaa, hogy ő azonnal le akarja adni??? NEM kötelességük átvenni, nem egy jogszabály mondja ki, hogy a szavatosságot annál a kereskedőnel lehet érvényesíteni ahol vásárolva lett a termék, amennyiben a kereskedőt nem tudja felkeresni úgy -már a mi esetünkben- szépen besétál keres egy szervizközpontot, ha ott időpontfoglalási rendszer van, akkor foglal egy időpontot és leadja a szarját!
Jaaaaaaa, hogy neki last minute kell mutyizni a telefonját, sz@r ügy......
Kicsit gondolkozzunk már emberek!!!