Adatok
Abd
0 bejegyzést írt és 56 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A tusványosi nyári meleg úgy érzem nem csak a Kedves Vezetőt ütötte ki, hanem Szószátyár Petikét is:
"Akkor felelünk meg a társadalom várakozásának, ha meg tudjuk mondani, milyen jogkövetkezményekkel jár az, hogy a szocialista kormányok a kiszolgáltatottságig…..
Olvasónk melankolikus hangulatú leveléből kiderül, mit érez a fizetési nehézségekkel küzdő adós.Csak élni szerettünk volna. Nem fényűzésben. Csak élni. Hitelt vettünk fel. A másikat azért, mert az előzőn akartunk enyhíteni. Ment is a dolog egy darabig.A gond az, hogy…..
Mostanában elég sokat lehet hallani arról , hogy a Duna kihasználatlan terület. Egy Budapesthez hasonló adottságokkal megáldott városban általában élénk vízi forgalom zajlik, az emberek hajóval szelik át a folyót, azzal mennek munkahelyükre, néha meg csak úgy felszállnak, a…..
BDBY barátnője hagyta magát rádumálni egy számlanyitásra, pedig eredetileg egy cégnek szeretett volna befizetni. Vesztére az immár saját számlájáról online indított utalás egy avatatlan kollegina kezébe került, aki sikeresen elküldte a pénzt egy ismeretlen…..
Abd
2010.08.05 09:26:00
@Xezs: és legalább belekerül neked egy 100-asba, ha tüzetesen megnézed majd a kivonatot.
legalábbis én így járat. Abank. mindenre rászámolta a díjat, így hamarabb elfogyott a pénzem, majd szépen lassan a fordulónapkor jóváírták mindet. Így lettem valóban nullás.
legalábbis én így járat. Abank. mindenre rászámolta a díjat, így hamarabb elfogyott a pénzem, majd szépen lassan a fordulónapkor jóváírták mindet. Így lettem valóban nullás.
Tudniillik Dúró Dóra, Novák Előd felesége a Barikád egyik szerkesztője...
Abd
2010.07.28 17:31:45
ExT azt hitte, hogy az utolsó pillanatban sikerült elkerülnie a kikapcsolást, miután délután háromkor kártyáról rendezte a T felé fennálló tartozását. Ötkor mégis lecsapott a bárd és mind a négy száma elhallgatott. Ő azt állítja, 15:14-kor megkapott banki sms-e van, a…..
Abd
2010.07.28 07:41:25
Az egyedüli tekintélyek? "Tessék odajönni és tessék leszedni a listát, ha ilyen elképzelése van -üzeni Lázár János az adatvédelmi ombudsmannak, majd hozzáteszi gúnyosan: tudomásom szerint erre a törvény nem ad neki lehetőséget. (forrás: MR1 Krónika 15 órakor)…..
Abd
2010.07.28 07:02:19
@redriot77:
teljesen igazad van. ezt nem értik meg a zemberek. több kiadás kevesebb bevétel. a szocializumusban működött, adtak pénzt a nyugalmukért. most nyugalom van de pénz nincs.
teljesen igazad van. ezt nem értik meg a zemberek. több kiadás kevesebb bevétel. a szocializumusban működött, adtak pénzt a nyugalmukért. most nyugalom van de pénz nincs.
A francia kikötőváros, Le Havre önkormányzata 20 Citadis villamos gyártásáról és szállításáról írt alá szerződést az Alstom Transporttal, derül ki a cég közleményéből. A mintegy 42 millió eurós megrendelést a gyártó a villamosok történelmi városképhez igazított…..
A napokban olvastam egy kolléga egy hetéről szóló leírást, így gondoltam, megosztom a sajátomat. Mint abban néhányan a kommentekben rámutattatok, a kolléga beszámolója sok esetben kamuszagú volt, de akár így van, akár nem, legyen itt egy valódi, hiteles történet.Hozzáteszem,…..
Abd
2010.05.10 13:50:29
@Camelot: teljesen igazad van.
Tékozló Homár
MÁV-os idiotizmus extra: túl kevés kedvezmény kellett neki, ezért megbüntették
2010.05.03 00:08:00
B. A. túlképezte magát, nyilván ezért nem érti a MÁV logikáját. B.A. Érden lakik, Pesten dolgozik és Gödöllőn tanul tovább. Hiába van vasúti bérlete Érd és Pest között és hiába van érvényes diákigazolványa, mégis megbüntették, amiért a Budapest-Gödöllő szakaszra…..
Abd
2010.05.03 12:25:23
@A Gyula: lehet hogy borravallót adtam. baj?????????
Abd
2010.05.03 12:38:47
@A Gyula: huu ezt nem tudtam. nem vagyok egy gazdag csávó, de ha valami jó, néha szoktam borravalózni. :-) bocsánat. de tényleg eszetlen szabályozások vannak nagyon a vasutnál.
Abd
2010.05.03 13:23:18
@záporjózsi: ez csak álom. Itthon. Eléggé merész elképzeléseid vannak, amikor a gépesített jegy mellé kézzel ír kp-s számlát a drágalátos pénztáros.
ennél már csak a bankkártyás fizetés a jobb: mielőtt kiadja a jegyet a terminál által nyomtatott igazolásra is irogat.. de minek?? az is idő . minek csináljaaaa??? vagy miért nem utolag? HOl marad itt a szolgáltatás minősége? amibe az időtényező is beletartozik.
undorító... a lázongóknak: menjek ki hamarabb. DE ha valaki már utazott tudja hogy nem mindig van idő mindenre.
ja és a kioszk vagy mi a szaron is szoktam jegyet venni...
ennél már csak a bankkártyás fizetés a jobb: mielőtt kiadja a jegyet a terminál által nyomtatott igazolásra is irogat.. de minek?? az is idő . minek csináljaaaa??? vagy miért nem utolag? HOl marad itt a szolgáltatás minősége? amibe az időtényező is beletartozik.
undorító... a lázongóknak: menjek ki hamarabb. DE ha valaki már utazott tudja hogy nem mindig van idő mindenre.
ja és a kioszk vagy mi a szaron is szoktam jegyet venni...
S.B. munkába menet az utolsó pillanatban érte el a váci vonatot a Nyugatiban, így már nem volt ideje jegyet venni. Mivel nála volt a pár napja lejárt bérlete, és amúgy is már történt vele ilyen, nyugodtan felszállt, hogy a kalauztól vegyen jegyet. Hát nem ez lett a vége, hanem az,…..
Abd
2010.03.17 11:04:17
@szita szita péntek: ok. ha jegy nélkül nem szállhatsz fel, akkor a cigányokat és minden illegális utazót is nyugodtan le kell dobálni. és ezt meg ÉN várom el jogosan.
Valójában nem is magyar, már ha a globalizált világban egyáltalán van értelme egy vasúti jármű nemzetiségét firtatni. De ha van, akkor vagy a tervezés, vagy az összeszerelés helye számíthat, így a Stadler Flirtjei nem magyarok, hanem svájciak. De majdnem azok, ha a testük, amely…..
Abd
2009.09.15 08:41:13
@Kerti Öröm:
Gondolom, meglepett a fent említett vállalatok gondolkodásmódja. érdekes mód a Te írásodra sok reagálás nem érkezett. hiába van egy jól menő, normális gondolkodású csapat, szervezet egy multi cégen belül, ha a többség lenyomja. lásd magyar állami vállalatok.. volt viszonylag jó menetrend, pl. ütemes, és állandó indulások. erre jött a vízfej szétverte. és ahol én dolgozok, az is egy multi. régen nem adtak többek közt nagyon sokat, látványosan a környezetvédelemre, most az egyik legfontosabb. és sikerült átvenni ezt a szemléletet, megkövetelni a dolgozóinktól hogy jobban figyeljenek oda, ne sz*rjanak bele, mondván régen nem volt fontos. ezt csak azért írtam hogy cégtulajdonostól függetlenül ha van befogadó készség a változtatásra, jobbítási szándékra az szervezetfüggő és nem tulajdonos függőő. bocsi hogy hosszu voltam. ez ugy jön ide, hogy inkább a fejekben kéne rendet tenni. ui.: az Ikaruszt valóban a szinmagyar.. SZéles Gabika vezette. ma ő bent van a leggazdagabb száz magyarban. vajon miből????? ja és a tévéje.. echo. ugyanolyan mint a többi ez is köpköd. csak nincs még mögötte látványos nagy tőke, reklám....
Gondolom, meglepett a fent említett vállalatok gondolkodásmódja. érdekes mód a Te írásodra sok reagálás nem érkezett. hiába van egy jól menő, normális gondolkodású csapat, szervezet egy multi cégen belül, ha a többség lenyomja. lásd magyar állami vállalatok.. volt viszonylag jó menetrend, pl. ütemes, és állandó indulások. erre jött a vízfej szétverte. és ahol én dolgozok, az is egy multi. régen nem adtak többek közt nagyon sokat, látványosan a környezetvédelemre, most az egyik legfontosabb. és sikerült átvenni ezt a szemléletet, megkövetelni a dolgozóinktól hogy jobban figyeljenek oda, ne sz*rjanak bele, mondván régen nem volt fontos. ezt csak azért írtam hogy cégtulajdonostól függetlenül ha van befogadó készség a változtatásra, jobbítási szándékra az szervezetfüggő és nem tulajdonos függőő. bocsi hogy hosszu voltam. ez ugy jön ide, hogy inkább a fejekben kéne rendet tenni. ui.: az Ikaruszt valóban a szinmagyar.. SZéles Gabika vezette. ma ő bent van a leggazdagabb száz magyarban. vajon miből????? ja és a tévéje.. echo. ugyanolyan mint a többi ez is köpköd. csak nincs még mögötte látványos nagy tőke, reklám....
Abd
2009.09.15 10:05:13
1874 kilométeren tervezi megszüntetni a vasúti közlekedést a decemberben esedékes menetrendváltáskor az Antali Károly közlekedési kormánybiztos vezette csapat. A mellékvonalak nagyobbik felén állnának le a vonatok. Olyan városok maradnának teljesen vasút nélkül, mint Baja,…..
Abd
2009.08.24 06:57:50
@wladekegy: vonattal is
Olvasónk hiába jelezte leszállási szándékát a 276E autóbuszon, mert a jármű az Ananász utcai megálló mellett olyan tempóban haladt el, mint ha ott nem is lenne megállója. Utasunk szólt a buszvezetőnek, hogy jelezte a leszállási szándékot, le szeretne szállni. Nagy hiba volt,…..
Kötött pálya
Butaságokat beszélnek az ütemes menetrendet támadó kaposvári fideszesek - Visszásságok vasutunk világából 56.
2009.05.05 20:00:00
Nem a menetrend rossz, hanem a pálya.
A butaság és rosszindulat pártsemleges. Szépen példázza ezt a régi igazságot egy civilnek álcázott kaposvári kezdeményezés. Annak idején lényegében hazavágta az ütemes menetrendet Szabó egykori miniszter (MSZP) ostoba rendelkezése a…..
A BKV-figyelőn már megszokott szakmai-topic megérkezett a MÁV-figyelőre is! Ebben a bejegyzésben felteheted vasúttal kapcsolatos kérdéseidet, megoszthatod észrevételeidet és megválaszolhatod a többiekét...
Mindenfelől azt hallani, hogy a vasutasok családtagjainak járó szabadjegyet vissza akarják vonni, tehát csak a vasutasok utazhatnának ingyen (és a rászorulók természetesen). A szabadjegyek, ingyenes bérletek évente több milliárd forint kiesést jelentenek a tömegközlekedési…..
Olvasónk a MÁV weblapján az ajánlatok menüpont alatt egy érdekes információt talált. A cég „Bringázz és vonatozz a munkába” névvel akciót indított a biciklisekért. Biciklis utasunk szerint az akció részben csak beetetés, mert olyan vonalakkal hirdetik, ahol szinte…..
Sok szó esik mostanában a karámokról és a bliccelésről. Több fórumon írták, hogy a Budapest-bérlet bevezetése óta teljesen feleslegesek a karámok, hisz akinek van BKV bérlete az minden gond nélkül felszállhat bármelyik vonatra még akkor is, ha a BKSZ határán túlra utazik, és…..
Félre értés ne essék, nem panaszkodni szeretnék a Flirt vonatokra, csak egy sűrűn jelentkező problémára szeretném felhívni az olvasók és a MÁV figyelmét. Mert míg az ország egyes részein rendszeresen késnek a vonatok, addig a székesfehérvári, dunaújvárosi vonalon…..
Na ez azért nem semmi. Az nem értem, ha ez ismétlődő jelenség, akkor miért nem csinál már valaki valamit? Szerintem 2 dolgot lehetne tenni, ácsi kallert ne bántsuk, te veszélyeztetnéd az épséged, ha egy ilyen kreténről van szó? Megoldásaim hajtás után.
Kedves…..
Nem egy olyat hallottam, hogy a jegyvizsgáló nem meri elkérni egy-két embertől a jegyét, mivel jobbnak látja, elkerülni a konfliktust. Nem igazán tudom mit lehet ez ellen tenni, de tény, hogy dühítő jelenség, amely egyre gyakoribb... Jelen postban romákról van szó, de még…..
Az elmúlt fél évben sikerült mélyebben megismernem az esztergomi vonal sajátosságait. Post sorozatot indítok az itt tapasztaltakkal kapcsolatosan, hogy okuljunk belőle mindannyian. Kezdjünk is bele: Az elmúlt években a MÁV, MÁV-Start több tízmillió forintot ölt a bliccelés,…..
Tisztelt MÁV-figyelő! 1991. V-hó óta vezették be az Intercity forgalmat, először Budapest-Keleti-Miskolc-Tiszai pu. között, majd a későbbiekben a többi fő, nagyobb forgalmú vonalakon is. Kérdésem: a 80-as vonalon közlekedő, valamint a kör Intercity-knek nem-e lenne a MÁV…..
Abd
2009.03.12 10:19:14
@Mounty:
sok téma lett összemosva, és látom irigykedés megy erre-arra a plusz szolgáltatások igénybevevői körére. Igazad van, nem a szabadjegyen kéne lovagolni. miért ne segíteni egy cég a dolgozóin? csak egy ellenvetés az irigykedőknek, gyerek ha nem nappalin tanít, 24 év felett már nem jár ingyen utazás, a hozzátartozó vasutas munkája révén! Én sem a szabadjegyen vagyok kibukva. ez a legkisebb tétel és én nem irigylem a közlekedési dolgozóktól, hozzátartoziktól. A cégemnél kb fél millió ft a cafetéria, csak nem publikus. mivel nem közfeladatot ellátó vállalat. akkor most engem is meg lehet köpködni?
IC menetrend: az 1-es vonalon jól van megoldva.
Komáromban egy időben megállt egy IC vonatpár, igaz a leglehetelenebb időben. Nem volt kihasználva, meg is szűnt. A Szeged, Pécs, Miskolc viszonylatban át lehetne gondolni a megállási lehetőségeket. Valóban a rövidebb menetidő miatt fizetnék felárat. De inkáb megyek EC járgányokkal, olcsóbb tisztább, és ugyanolyan gyors, sőt még kényelmesebb is.
ne demagóg mód gondolkodjanak egyesek. Pl. Salgótarján megyeszékhely és miért nincs gyorsvonat.... röhej. Minek legyen közvetlen ic pl ezzel a logikával Egerbe is, ha nem kihasznált, nincs üzemképes járműpark, és utána meg nyöszörgés menne, hogy a fővonalakon nincs elég kocsi. Ha régios ország lennénk rég tullennénk a nehezén.. ezért nem lehet előrébb lépni. mki csak a saját kis kiváltságait félti és nem gondol bele hogy országszinten mibe kerül!
sok téma lett összemosva, és látom irigykedés megy erre-arra a plusz szolgáltatások igénybevevői körére. Igazad van, nem a szabadjegyen kéne lovagolni. miért ne segíteni egy cég a dolgozóin? csak egy ellenvetés az irigykedőknek, gyerek ha nem nappalin tanít, 24 év felett már nem jár ingyen utazás, a hozzátartozó vasutas munkája révén! Én sem a szabadjegyen vagyok kibukva. ez a legkisebb tétel és én nem irigylem a közlekedési dolgozóktól, hozzátartoziktól. A cégemnél kb fél millió ft a cafetéria, csak nem publikus. mivel nem közfeladatot ellátó vállalat. akkor most engem is meg lehet köpködni?
IC menetrend: az 1-es vonalon jól van megoldva.
Komáromban egy időben megállt egy IC vonatpár, igaz a leglehetelenebb időben. Nem volt kihasználva, meg is szűnt. A Szeged, Pécs, Miskolc viszonylatban át lehetne gondolni a megállási lehetőségeket. Valóban a rövidebb menetidő miatt fizetnék felárat. De inkáb megyek EC járgányokkal, olcsóbb tisztább, és ugyanolyan gyors, sőt még kényelmesebb is.
ne demagóg mód gondolkodjanak egyesek. Pl. Salgótarján megyeszékhely és miért nincs gyorsvonat.... röhej. Minek legyen közvetlen ic pl ezzel a logikával Egerbe is, ha nem kihasznált, nincs üzemképes járműpark, és utána meg nyöszörgés menne, hogy a fővonalakon nincs elég kocsi. Ha régios ország lennénk rég tullennénk a nehezén.. ezért nem lehet előrébb lépni. mki csak a saját kis kiváltságait félti és nem gondol bele hogy országszinten mibe kerül!
Abd
2009.03.12 10:20:30
Vajon mire elég 600 ezer forint ma Magyarországon? Egy használt autóra, és annak éves fenntartására? A MÁV szerint egy éves korlátlan vasúti „bérletre”:Kedves BKV-figyelő!A Máv-Start által meghirdetett Start Klub Prémium kártyával kapcsolatban: A vasúttársasság…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Balázs József országgyűlési képviselő ellen július 21-én tett feljelentést Gyöngyöspata újonnan megválasztott jobbikos polgármestere, miután egy telefonbeszélgetésben a kormánypárti honatya kategorikusan kijelentette: ha jobbikos polgármestere lesz a falunak, úgy a jövőben Gyöngyöspata nem számíthat semmilyen pályázati támogatásra.
A Központi Nyomozó Főügyészség azzal indokolta döntését: nem egyértelmű, hogy a fideszes Balázs József „milyen minőségében járt el” és „milyen konkrét támogatás” megvonását helyezte kilátásba. Bűncselekmény azért sem állapítható meg az ügyészség szerint, mert a fenyegetés „a jövőre vonatkozott”.
no comment.
a fenyegetés az nem mindig a (közeli) jövöre vonatkozik?
tudtommal ha már megvalósul akkor más a BTK tényállása.