Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Abd

0 bejegyzést írt és 56 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mostanában elég sokat lehet hallani arról , hogy a Duna kihasználatlan terület. Egy Budapesthez hasonló adottságokkal megáldott városban általában élénk vízi forgalom zajlik, az emberek hajóval szelik át a folyót, azzal mennek munkahelyükre, néha meg csak úgy felszállnak, a…..
BDBY barátnője hagyta magát rádumálni egy számlanyitásra, pedig eredetileg egy cégnek szeretett volna befizetni. Vesztére az immár saját számlájáról online indított utalás egy avatatlan kollegina kezébe került, aki sikeresen elküldte a pénzt egy ismeretlen…..
Abd 2010.08.05 09:26:00
@Xezs: és legalább belekerül neked egy 100-asba, ha tüzetesen megnézed majd a kivonatot.

legalábbis én így járat. Abank. mindenre rászámolta a díjat, így hamarabb elfogyott a pénzem, majd szépen lassan a fordulónapkor jóváírták mindet. Így lettem valóban nullás.
Tudniillik Dúró Dóra, Novák Előd felesége a Barikád egyik szerkesztője...
Az egyedüli tekintélyek?   "Tessék odajönni és tessék leszedni a listát, ha ilyen elképzelése van -üzeni Lázár János az adatvédelmi ombudsmannak, majd hozzáteszi gúnyosan: tudomásom szerint erre a törvény nem ad neki lehetőséget. (forrás: MR1 Krónika 15 órakor)…..
Abd 2010.07.28 07:02:19
@redriot77:
teljesen igazad van. ezt nem értik meg a zemberek. több kiadás kevesebb bevétel. a szocializumusban működött, adtak pénzt a nyugalmukért. most nyugalom van de pénz nincs.
A francia kikötőváros, Le Havre önkormányzata 20 Citadis villamos gyártásáról és szállításáról írt alá szerződést az Alstom Transporttal, derül ki a cég közleményéből. A mintegy 42 millió eurós megrendelést a gyártó a villamosok történelmi városképhez igazított…..
B. A. túlképezte magát, nyilván ezért nem érti a MÁV logikáját. B.A. Érden lakik, Pesten dolgozik és Gödöllőn tanul tovább. Hiába van vasúti bérlete Érd és Pest között és hiába van érvényes diákigazolványa, mégis megbüntették, amiért a Budapest-Gödöllő szakaszra…..
Abd 2010.05.03 12:25:23
@A Gyula: lehet hogy borravallót adtam. baj?????????
Abd 2010.05.03 12:38:47
@A Gyula: huu ezt nem tudtam. nem vagyok egy gazdag csávó, de ha valami jó, néha szoktam borravalózni. :-) bocsánat. de tényleg eszetlen szabályozások vannak nagyon a vasutnál.
Abd 2010.05.03 13:23:18
@záporjózsi: ez csak álom. Itthon. Eléggé merész elképzeléseid vannak, amikor a gépesített jegy mellé kézzel ír kp-s számlát a drágalátos pénztáros.

ennél már csak a bankkártyás fizetés a jobb: mielőtt kiadja a jegyet a terminál által nyomtatott igazolásra is irogat.. de minek?? az is idő . minek csináljaaaa??? vagy miért nem utolag? HOl marad itt a szolgáltatás minősége? amibe az időtényező is beletartozik.
undorító... a lázongóknak: menjek ki hamarabb. DE ha valaki már utazott tudja hogy nem mindig van idő mindenre.
ja és a kioszk vagy mi a szaron is szoktam jegyet venni...
S.B. munkába menet az utolsó pillanatban érte el a váci vonatot a Nyugatiban, így már nem volt ideje jegyet venni. Mivel nála volt a pár napja lejárt bérlete, és amúgy is már történt vele ilyen, nyugodtan felszállt, hogy a kalauztól vegyen jegyet. Hát nem ez lett a vége, hanem az,…..
Abd 2010.03.17 10:38:34
akkor most ha olyan fasza az üzletszabályzat. döntsétek el. konkrét saját példa:

1) létezik-e még az a fogalom hogy "csatlakozó vonat"? az egyik mávos szerint igen a másik szerint nem.
2) az ütemes menetrend szerint az egy vonalon közlekedő vonatok sem kötelesek egymást bevárni a forduló végállomáson.

3) mennyi az az idő amit biztosítani kell az átszálláshoz és a jegyvételhez egy nagyobb állomáson?

Az egyes fővonalon egy kis állomáson szálltam fel, időszakosan korlátozott menetjegykiadás.
Komáromig ment a személyvonat, az késett, a követő gyors meg már érkezett az állomásra. felszálltam jegy nélkül.
a kaller dilizett hogy miért nem vettem jegyet a pénztárban. mondom nem volt időm.
Elmeséltem a szitut, kalauz vázolta a lehetőségeket:
1. ő nem tud jegyet adni ahonnan indultam, mert ott a gyors nem áll meg.
1/a. másik állomásról nem volt hajlandó adni
2. a végállomásig terjedő 4 perces menetidőben (Szőny-Komárom közt) miért nem kerestem meg a személyvonat kalauzát és kértem tőle jegyet a teljes viszonylatra.(több kocsis vonat volt)
2/a az nincs a szabályzatban hogy az utasnak KÖTELEZŐ a kallert üldözni hogy jegyet óhajt venni
3. megbüntet jegy nélküli utazásért, mert szerinte a menetrend szerint 6 perc elég a vonat-le-jegy-fel-peron-át szisztémával elérni a gyorsot
4. szintén az üzletszabályzatra hivatkozva másik pénztáros azt mondta, ahol nem biztosított a kettő vonatindulás közt a 20 perc a jegyvételre, ott a kalauz köteles jegyet adni a vonaton azonos viszonylat esetén.

akkor a sok változat közt mi az igaz? és akinek nincs nagy szája, vagy kedve utánajárni a lehetőségeinek, vagy inkább befizeti a büntetést mert a máv-nak úgyis igaza van azzal mi van?
én csak a szabályozás bonyolultságára akarok rávilágítani. és tetőzve egy két kiskirály effektussal.
Abd 2010.03.17 11:04:17
@szita szita péntek: ok. ha jegy nélkül nem szállhatsz fel, akkor a cigányokat és minden illegális utazót is nyugodtan le kell dobálni. és ezt meg ÉN várom el jogosan.
Valójában nem is magyar, már ha a globalizált világban egyáltalán van értelme egy vasúti jármű nemzetiségét firtatni. De ha van, akkor vagy a tervezés, vagy az összeszerelés helye számíthat, így a Stadler Flirtjei nem magyarok, hanem svájciak. De majdnem azok, ha a testük, amely…..
Abd 2009.09.15 08:41:13
@Kerti Öröm:
Gondolom, meglepett a fent említett vállalatok gondolkodásmódja. érdekes mód a Te írásodra sok reagálás nem érkezett. hiába van egy jól menő, normális gondolkodású csapat, szervezet egy multi cégen belül, ha a többség lenyomja. lásd magyar állami vállalatok.. volt viszonylag jó menetrend, pl. ütemes, és állandó indulások. erre jött a vízfej szétverte. és ahol én dolgozok, az is egy multi. régen nem adtak többek közt nagyon sokat, látványosan a környezetvédelemre, most az egyik legfontosabb. és sikerült átvenni ezt a szemléletet, megkövetelni a dolgozóinktól hogy jobban figyeljenek oda, ne sz*rjanak bele, mondván régen nem volt fontos. ezt csak azért írtam hogy cégtulajdonostól függetlenül ha van befogadó készség a változtatásra, jobbítási szándékra az szervezetfüggő és nem tulajdonos függőő. bocsi hogy hosszu voltam. ez ugy jön ide, hogy inkább a fejekben kéne rendet tenni. ui.: az Ikaruszt valóban a szinmagyar.. SZéles Gabika vezette. ma ő bent van a leggazdagabb száz magyarban. vajon miből????? ja és a tévéje.. echo. ugyanolyan mint a többi ez is köpköd. csak nincs még mögötte látványos nagy tőke, reklám....
Abd 2009.09.15 10:05:13
@kozlekedesmernok:
milyen mozdonyrol van szó? csak kérdezem mert imádom a járgányokat
1874 kilométeren tervezi megszüntetni a vasúti közlekedést a decemberben esedékes menetrendváltáskor az Antali Károly közlekedési kormánybiztos vezette csapat. A mellékvonalak nagyobbik felén állnának le a vonatok. Olyan városok maradnának teljesen vasút nélkül, mint Baja,…..
Olvasónk hiába jelezte leszállási szándékát a 276E autóbuszon, mert a jármű az Ananász utcai megálló mellett olyan tempóban haladt el, mint ha ott nem is lenne megállója. Utasunk szólt a buszvezetőnek, hogy jelezte a leszállási szándékot, le szeretne szállni. Nagy hiba volt,…..
Mindenfelől azt hallani, hogy a vasutasok családtagjainak járó szabadjegyet vissza akarják vonni, tehát csak a vasutasok utazhatnának ingyen (és a rászorulók természetesen). A szabadjegyek, ingyenes bérletek évente több milliárd forint kiesést jelentenek a tömegközlekedési…..
Olvasónk a MÁV weblapján az ajánlatok menüpont alatt egy érdekes információt talált. A cég „Bringázz és vonatozz a munkába” névvel akciót indított a biciklisekért. Biciklis utasunk szerint az akció részben csak beetetés, mert olyan vonalakkal hirdetik, ahol szinte…..
Sok szó esik mostanában a karámokról és a bliccelésről. Több fórumon írták, hogy a Budapest-bérlet bevezetése óta teljesen feleslegesek a karámok, hisz akinek van BKV bérlete az minden gond nélkül felszállhat bármelyik vonatra még akkor is, ha a BKSZ határán túlra utazik, és…..
Félre értés ne essék, nem panaszkodni szeretnék a Flirt vonatokra, csak egy sűrűn jelentkező problémára szeretném felhívni az olvasók és a MÁV figyelmét. Mert míg az ország egyes részein rendszeresen késnek a vonatok, addig a székesfehérvári, dunaújvárosi vonalon…..
  Na ez azért nem semmi. Az nem értem, ha ez ismétlődő jelenség, akkor miért nem csinál már valaki valamit?  Szerintem 2 dolgot lehetne tenni, ácsi kallert ne bántsuk, te veszélyeztetnéd az épséged, ha egy ilyen kreténről van szó? Megoldásaim hajtás után. Kedves…..
Tisztelt MÁV-figyelő! 1991. V-hó óta vezették be az Intercity forgalmat, először Budapest-Keleti-Miskolc-Tiszai pu. között, majd a későbbiekben a többi fő, nagyobb forgalmú vonalakon is. Kérdésem: a 80-as vonalon közlekedő, valamint a kör Intercity-knek nem-e lenne a MÁV…..
Abd 2009.03.12 10:19:14
@Mounty:

sok téma lett összemosva, és látom irigykedés megy erre-arra a plusz szolgáltatások igénybevevői körére. Igazad van, nem a szabadjegyen kéne lovagolni. miért ne segíteni egy cég a dolgozóin? csak egy ellenvetés az irigykedőknek, gyerek ha nem nappalin tanít, 24 év felett már nem jár ingyen utazás, a hozzátartozó vasutas munkája révén! Én sem a szabadjegyen vagyok kibukva. ez a legkisebb tétel és én nem irigylem a közlekedési dolgozóktól, hozzátartoziktól. A cégemnél kb fél millió ft a cafetéria, csak nem publikus. mivel nem közfeladatot ellátó vállalat. akkor most engem is meg lehet köpködni?

IC menetrend: az 1-es vonalon jól van megoldva.
Komáromban egy időben megállt egy IC vonatpár, igaz a leglehetelenebb időben. Nem volt kihasználva, meg is szűnt. A Szeged, Pécs, Miskolc viszonylatban át lehetne gondolni a megállási lehetőségeket. Valóban a rövidebb menetidő miatt fizetnék felárat. De inkáb megyek EC járgányokkal, olcsóbb tisztább, és ugyanolyan gyors, sőt még kényelmesebb is.
ne demagóg mód gondolkodjanak egyesek. Pl. Salgótarján megyeszékhely és miért nincs gyorsvonat.... röhej. Minek legyen közvetlen ic pl ezzel a logikával Egerbe is, ha nem kihasznált, nincs üzemképes járműpark, és utána meg nyöszörgés menne, hogy a fővonalakon nincs elég kocsi. Ha régios ország lennénk rég tullennénk a nehezén.. ezért nem lehet előrébb lépni. mki csak a saját kis kiváltságait félti és nem gondol bele hogy országszinten mibe kerül!
Abd 2009.03.12 10:20:30