Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szabi01

0 bejegyzést írt és 333 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
„Kérlek, hagyd az egódat az ajtón kívül” – üzente az etiópiai éhezők megsegítése céljából létrehozott USA for Africa nevű supergroup előadóinak néhány nappal a We Are the World című dal felvétele előtt Quincy Jones, a projekt egyik szervezője. Bár az 1985. január…..
Szabi01 2015.01.31 16:29:15
@ébrenjáró: Én mondjuk biztos nem adnám a vagyonom 10%-át senkinek, de ha mondjuk kicsit ingyen kell dalolászni és ezzel segítek valakin az bőven jó.
Lehet, hogy én is képmutató vagyok?
Néha még nekünk is nehéz eligazodni a zűrzavaros kategóriák között, egy laikus végleg elveszik. És persze kretén autónevek Opel-módra. Az Égéstért 138. adásának kommentposztja. Direktlink a letöltéshez...
Sírunk a krómozott lökhárító és a kézifékkar után, majd beülünk a klímába és bekapcsoljuk a navit. Ki van nyalva a fenekünk, csak nem ismerjük be. Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Mindenki tudja, hogy a kóla egészségtelen. Marketing ide, szöveg oda. De nem érdekel annyira, mert szeretjük az ízét, mert jó passzol a whiskeyhez, a porhoz, de még a vodkához is. Ez a videó azonban olyan gusztustalan, hogy most egy darabig biztosan kerülni fogom a fekete csodát. Egy…..
Turbófeltöltőt vásárolna, motort csapágyaztatna, vagy inkább elmenne tíz napra a Balatonhoz a családjával? Érdemes az autó karbantartására odafigyelni, sok pénz múlhat rajta. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Szabi01 2014.05.09 11:15:45
@rocksarkany: A kedvedért! Csakajapángyártautót! :-)
Egyébként jelenleg egy Renault 1.5cdi-vel járok, ami ráadásul turbo is. Úgyhogy ezen a cikken most kicsit elgondolkodtam. Bár én nagyrészt autópályázok, remélem az segít. A gyári olajcserét eddig betartottam de lehet, hogy a jövőben sűríteni fogom. :(
Belsőség Heti merítés 2014.02.16 08:35:46
Háromszáz Azt már csak remélni tudom, hogy az utóddal, szintén K11, sem fogok. Bár, és ez sajnos az évjárat miatt elkerulhetetlen volt, az újban már mindenféle firlefáncok vannak, amik elvileg az ember életét konnyíteni hivatottak, a gyakorlatban azonban – majd meglátjuk.…..
Szabi01 2014.02.17 15:45:54
@visszakettopadlogaz: Kigyűjtöttem egyszer, hogy 4 év alatt kb. 5 300 000 Ft-ot tankoltam. Mindezt abba az autóba, amit újonnan 2 600 000Ft-ért vettem és 4évesen 1 100 000-ért adtam el.
Mi a fene számítana, ha nem a fogyasztás!
6,1 vagy 9,5 az mondjuk 4 év alatt 5 millió, vagy négy év alatt 7,8 millió. Azzal majdnem megspórolsz egy új autó árát.
Én nem dohányzok, de nem is értem igazából, az hogy jön ide.
Igen, egy kelet-európai, semmire sem tartott, lenézett motor is lehet csodálatos: a rút kiskacsaság mindenben benne van. Oké, a szovjet borzalomban, a fehérorosz rettenetben, a Minskben elég sok az effajta hápogás, viszont megjött végre a bizonyíték - ez igazán szépségés hattyúvá…..
Robogó Dugják fel, oda... 2013.01.31 10:16:12
Ez kicsit offtopik lesz máma: olyan témát hozott elém a sors, amely megtörténhet robogóval is. (Zácskónak kellett volna megírni, de gondoltam, tehermentesítem, nem is szólok neki inkább, mert Zácskó már a közszolgálati problémák hercege lett, legalábbis őt ba nyaggatja a…..
Szabi01 2013.01.31 16:45:35
@Giryu: Ironizálok. Arra akartam célozni, hogy az okosok eszmefuttatásával, ha felveszek hitelt, amit a bank átutal a motorkereskedőnek, és én a törlesztőrészleteket is átutalom a banknak, akkor nincs adó, hiszen nem keletkezett pénz a semmiből, hanem végig semmi maradt! :D
Tovább lehetne szőni, hogy ha én az adott motorkereskedő alkalmazottja vagyok és ő utal nekem fizetést, akkor mi van?
Akkor én sem adózok, hiszen a motorkereskedő a bank nem létező pénzét utalta át nekem, én pedig a nem létező pénz egy részét vissza a banknak. nem létező pénz után meg nem kell adózni! :-D
De mondom, semmi baj, mert a NAV is számlára gyűjti a pénzt. Szóval, ha mégis adózni kell, akkor csak a bank pár bitet átír a NAV számlán és minden el van intézve. :-D
Múlt pénteken Portugáliában bóklásztunk a Skoda Octavia nemzetközi bemutatója miatt. Egy apró tengerparti faluban fotóztam a csehek új személyautóját. Miután elkészültem a sorozattal, megindultunk a hegy felé. Az utolsó házakat elhagyva ez fogadott mindet. Igazából nem…..
Szabi01 2013.01.25 20:09:04
@Giryu: Akkor ezek szerint itt is főleg mozdonyszőkék szólnak hozzá. :-)

Egyébként magyar szemmel nézve tényleg furcsa, látszik, hogy rég ott áll, de még a csomagtartóra gumipókozott cuccot sem vitte el senki.
Sokan és sokszor vitáztak már arról, hogy szabad-e gyereket motoron szállítani. A törvény megengedni, amennyiben eléri a lábtartót, sőt, léteznek fixen felszerelhető motoros gyerekülések is. A japánban készült videó megnézése után mi is elbizonytalanodtunk – rossz nézni,…..
Szabi01 2013.01.23 09:40:07
@végsőkig hiszterizált agyalágyult ámokfutó troll: Javaslok neked valami szövegértelmezési oktatást. Addig erre nem is reagálok, mert azt sem értenéd.
Belsőség Heti merítés 2012.10.21 11:41:37
Vettem egy Cromát! - Frissült a Digó limó És tényleg nem hazudok. 100 ezerért árulták, annyiért nem fogom otthagyni. Adtak még hozzák két utánfutó alkatrészt, 8 ajtó, 8 ajtókárpit, 3 lökhárító, csomagtérajtó, 3 műszerfal, kb. 10 kilincs. Stb. A feelinget…..
Szabi01 2012.10.22 10:51:15
@pifpaf: Miért érdekel téged annyira az az átlag?
Van valami jelentősége?
Subba SubbaDiéta 2012.10.16 15:03:11
egyél.okosan! Étel kiegészítők - a Düsseldorfi Orvosi Egyetem gyermekklinikának megállapításai: 1.Semlegesek: E 100,101,103,104,105,111,121,122,126,130,132,140,151,152,160,162,163,170 E 174,180,181,200,201,236,237,238,260,261,262,263,270,280,281,282,290,300 E…..
A Kawasaki rendőrmotor sztorija ott maradt félbe, hogy megjöttek az alkatrészek, már csak neki kellett veselkedni a matatásnak. Gyári prospektusa is volt a típusnak Kicsomagoltam, gyönyörködtem, majd nekiláttam: tank le, szelepfedél le, méregetés. Egy szelepnél sem volt elég…..
Szabi01 2012.09.16 09:51:33
Az utolsó 100 napot alaposan be kell osztani. Ezt erősítette meg bennem a múlt péntek, amikor először – és egészen biztosan utoljára – veszekedtünk egy kicsit Adorjánnal. A helyzet az, hogy a dicsőséges áprilisi hadjárat meglehetősen lehangolóan alakult. Ezt a keserű…..
1949: a név még Weisz Manfréd volt és még létezett magyar motorgyártás - akkor még senki sem gondolta volna, hogy a hetvenes évekre ez is bedől. A háború utáni optimizmus legalább a párt kommunikációjában létezett, bár én magam is bizakodó lennék, ha most kapnék meg egy…..
Szabi01 2012.04.25 09:27:07
@Taurista robogós: "Csak ugyanonnan kell vásárolni az alkatrészeket ahonnan a : keeway,.."

Ha így nézed, akkor a keeway is magyar termék.

Egyébként jó a téma, mert valamit alkotni mindig jó dolog. Az kár, hogy ilyen rövid a film, meg persze kár, hogy ilyen volt az a korszak.
Ideális kerékméret: 18 Mai kedvencünk ez az XT500. A Bastard, vagyis Kurafi névre keresztelt gép ügyes átmenet a café racer és a scrambler között. Az egykori terepgépre rá sem lehet ismerni: rövidebb lett a hátsó villa, Jurgi, az építő más típuséra cserélte – az…..
Szabi01 2012.02.16 21:56:32
@Quattroman: Nehogy felháborodj, nem a műveltségedet vontam kétségbe. Az is lényegtelen, hogy ezt az adott szót ismerem, vagy nem. Nem ez volt a mondandóm lényege, hanem a hozzáállás.
Ez a jó pont duma meg milyen már! :)
Olyan vagy, mint Cathcart ezredes a 22-es csapdájában. :D
CFMOTO V3 A világ legcsúnyább choppersport robogóját küldte át nekem Árpád, de szerintem nem is néz ki rosszul, csak elsőre nem értettem, hogy rádiós vagy vezetékes távirányító van-e hozzá. V5 A kínainak néha fura dolgokat gyártanak, és itt most nem csak a gagyira gondolok.…..
Ki tud felsorolni legalább öt magyar személyautó-gyártót a háború előttről? A MÁG, az ő Magomobiljaival és Magosixeivel, ugye, megvan talán mindenkinek, a Csonkát ismerjük, hiszen az a történelem része, aztán az aradi MARTA-gyár is készített kocsikat, meg nagyon kis…..
Minek is? Csak rablás, pénzkidobás, semmi értelme blablabla, a téligumi-ellenesek n+1 számú érvet tudnak felhozni ellene, lelkük rajta. De azért álljunk meg egy pillanatra és nézzük meg ezt az alig négynapos videót egyenesen az Újvilágból. Seattle nem egy mediterrán…..
Szabi01 2012.01.20 18:26:21
És ez a téma még mindig él!
Örök klasszikus.
Egyszer már írtam ide valami hasonló téligumis témához, hogy mik a téli tapasztalataim a 4évszakos gumival.

Röviden:
-Nyáron semmi különös
-Hidegbe használható
-Vízen használható
- Jégen használható (Pont olyan szar mint a téli) :)
-Hóban egy kalap szart nem ér.

Akkoriban keveset mentem és megtehettem azt is, hogy kinéztem az ablakon, havas volt az út és nem mentem sehova az autóval.
(Ilyen idő mellesleg nálunk évente max 10 napot van.)
Szóval aki keveset megy és nem is szükséges szar időben autót használnia, annak tök jó a 4évszakos. Spórolós dolog, mert mondjuk 50 eKm-nél fogy el egy gumi, amit mondjuk 5-6 év alatt megy egy hétvégi autós. 5-6 év alatt bakelit karikává revül és kidobhatóvá válik a 2 garnitúra (nyári-téli) csak 25eKm-t futott és ezért csak félig kopott gumi is. (Tudom kedves troll, szarrágó vagyok.) :)
Szóval a hétvégi bevásárlós/nagymamalátogatós autósoknak tök jó.
Ma már egyébként sajnos sokat megyek és minden nap mennem kell, így eszembe sem jutna 4évszakosat venni.
Persze ezt az előző fórumon sem értette meg szinte senki, és izomból lehülyéztek, hogy a 4évszakos senkinek sem jó sehol a világon. Úgyhogy ezt tudom, erről ennyit.

Halkan jegyzem meg, hogy majdnem minden nap megyek (a zsír téli gumimon), de idén nem emlékszem hogy havas úton közlekedtem volna. Kevés is esett, meg gyorsan el is takarították. Ha így folytatódik a klímaváltozás, pár év múlva tényleg csak nyári gumi kell. :)