Adatok
bcd43
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2018. december 28-án, a hajnali sötétség leple alatt bontották le és szállították el Nagy Imre szobrát. A múltat nem csak vésővel és kalapáccsal, de szájkaratéval is bontja a NER, de még ahhoz is gyávák, hogy mindezt felvállalják...
Valahogy nem értem miért van mindenki felháborodva Orbán Viktor Izraeli utazásán, ahova a honvédség gépén ment.
Már a vásárláskor lehetett tudni, a gép nem a Honvédség kötelékében fog sebesülteket menteni, hanem a kormány úri hóbortjának a kielégítésére fog repdesni szerte az világban. Mert mi egy…..
bcd43
2018.07.21 23:38:55
@bóvli ország jobban teljesít: Soha nem értettem, ha hülye valaki, miért veri még a tam-tam-ot is..........
Te szerencsétlen talán a dátumokat figyeld!!!!!!!
""""" Malév Gazdasági háttere
Még 1992. november 12-én az Alitalia olasz nemzeti légitársaság és a Simest olasz bank tőkeemeléssel 35% részesedést szerzett a Malévben, de 1997 decemberében az Alitalia Malév-részvényeit magyar bankok visszavásárolták. 1999 és 2007 között a Malév 99,5%-os többségi tulajdonosa az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. volt, a maradék 0,5%-ot kisebb befektetők birtokolták. 2007-ben sokadik próbálkozásra végül az ÁPV Rt. 200 millió forintért eladta a Malévet a Borisz Abramovics Berezovszkij orosz üzletember irányítása alatt álló[11] AirBridge Zrt.-nek. Az állami tulajdonú Malév Vagyonkezelő Kft. átvállalta a Malévtól annak a Magyar Fejlesztési Banktól felvett 20 milliárd forintos hitelét, ennek fejében állami tulajdonban maradt a Malév márkanév, az egyik Boeing gépet birtokló Malco LLC és a Százhalombatta-Ferihegy közötti kerozinvezeték.[12]
2009 áprilisában az igazgatóság Martin Gausst nevezte ki a Malév vezérigazgatójának, akinek irányítása alatt a légitársaság az addigi legnagyobb, közel 50 milliárdos veszteségét volt kénytelen elkönyvelni[13]
2009-ben Abramovics kiszállt az AirBridge-ből, így annak többségi tulajdonosa Költő Magdolna, kisebbségi tulajdonosa és tényleges irányítója pedig az orosz Vnyesekonombank lett, üzemeltetésébe pedig beszállt az Aeroflot orosz nemzeti légitársaság.[14]
2010. március 10-én a Vnyesekonombank kifizette azt a 32 millió eurós bankgaranciát, amelyet az AirBridge által a 2007-ben állami tulajdonban maradó vagyontárgyak után a Magyar Nemzeti Vagyonkezelőnek fizetendő bérleti díjakra vállalt.[15][16] 11-én a Malév jegyzett tőkéjét négymillió forintra csökkentették, és 26,82 milliárd forintos tőkeemelést hajtottak végre, amiből 25,36 milliárd forintot a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő jegyzett, ezáltal a Malév többségi tulajdonosa ismét a magyar állam lett, 95 százalékos részesedéssel. A maradék 5 százalék továbbra is az AirBridge kezében maradt.
Egy, a 2010-es Orbán-kormány idején államilag megrendelt elemzés lényegében életképtelennek találta a Malévet: működése tarthatatlan, nincs esély rá, hogy 2012-re nullszaldós legyen.[17][18] A légitársaság ekkorra évi 10-20 milliárd forint veszteséget halmozott fel.
Mivel az EU szabályai tiltják a légitársaságok költségvetési pénzből való támogatását, a Wizz Air vizsgálatot kezdeményezett az Európai Bizottságnál a 2010-es államosítás jogszerűségéről.[19] 2011 nyarán az Európai Bizottság hivatalos javaslattal élt a magyar kormánynál, hogy szerkezetátalakítási program bemutatása után a kifogásolt állami támogatást is elfogadhatónak tartják. Ennek elmaradása esetén, azaz a vállalat fenntarthatóságának elérése nélkül a támogatást a Malévnak vissza kell fizetnie. A kormány azonban nem tett érdemi lépéseket a Bizottság elvárásainak teljesítése érdekében.[20]
2012 januárjában a Bizottság jogellenesnek minősítette mind a visszavásárlást, mind számos egyéb támogatást és tranzakciót 2007 és 2010 között; összesen mintegy 100 milliárd forintnyi állami támogatás visszatérítésére kötelezte a Malévot, és megtiltotta a magyar államnak a további támogatást.[21][22][23][24]
Te szerencsétlen talán a dátumokat figyeld!!!!!!!
""""" Malév Gazdasági háttere
Még 1992. november 12-én az Alitalia olasz nemzeti légitársaság és a Simest olasz bank tőkeemeléssel 35% részesedést szerzett a Malévben, de 1997 decemberében az Alitalia Malév-részvényeit magyar bankok visszavásárolták. 1999 és 2007 között a Malév 99,5%-os többségi tulajdonosa az Állami Privatizációs és Vagyonkezelő Rt. volt, a maradék 0,5%-ot kisebb befektetők birtokolták. 2007-ben sokadik próbálkozásra végül az ÁPV Rt. 200 millió forintért eladta a Malévet a Borisz Abramovics Berezovszkij orosz üzletember irányítása alatt álló[11] AirBridge Zrt.-nek. Az állami tulajdonú Malév Vagyonkezelő Kft. átvállalta a Malévtól annak a Magyar Fejlesztési Banktól felvett 20 milliárd forintos hitelét, ennek fejében állami tulajdonban maradt a Malév márkanév, az egyik Boeing gépet birtokló Malco LLC és a Százhalombatta-Ferihegy közötti kerozinvezeték.[12]
2009 áprilisában az igazgatóság Martin Gausst nevezte ki a Malév vezérigazgatójának, akinek irányítása alatt a légitársaság az addigi legnagyobb, közel 50 milliárdos veszteségét volt kénytelen elkönyvelni[13]
2009-ben Abramovics kiszállt az AirBridge-ből, így annak többségi tulajdonosa Költő Magdolna, kisebbségi tulajdonosa és tényleges irányítója pedig az orosz Vnyesekonombank lett, üzemeltetésébe pedig beszállt az Aeroflot orosz nemzeti légitársaság.[14]
2010. március 10-én a Vnyesekonombank kifizette azt a 32 millió eurós bankgaranciát, amelyet az AirBridge által a 2007-ben állami tulajdonban maradó vagyontárgyak után a Magyar Nemzeti Vagyonkezelőnek fizetendő bérleti díjakra vállalt.[15][16] 11-én a Malév jegyzett tőkéjét négymillió forintra csökkentették, és 26,82 milliárd forintos tőkeemelést hajtottak végre, amiből 25,36 milliárd forintot a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő jegyzett, ezáltal a Malév többségi tulajdonosa ismét a magyar állam lett, 95 százalékos részesedéssel. A maradék 5 százalék továbbra is az AirBridge kezében maradt.
Egy, a 2010-es Orbán-kormány idején államilag megrendelt elemzés lényegében életképtelennek találta a Malévet: működése tarthatatlan, nincs esély rá, hogy 2012-re nullszaldós legyen.[17][18] A légitársaság ekkorra évi 10-20 milliárd forint veszteséget halmozott fel.
Mivel az EU szabályai tiltják a légitársaságok költségvetési pénzből való támogatását, a Wizz Air vizsgálatot kezdeményezett az Európai Bizottságnál a 2010-es államosítás jogszerűségéről.[19] 2011 nyarán az Európai Bizottság hivatalos javaslattal élt a magyar kormánynál, hogy szerkezetátalakítási program bemutatása után a kifogásolt állami támogatást is elfogadhatónak tartják. Ennek elmaradása esetén, azaz a vállalat fenntarthatóságának elérése nélkül a támogatást a Malévnak vissza kell fizetnie. A kormány azonban nem tett érdemi lépéseket a Bizottság elvárásainak teljesítése érdekében.[20]
2012 januárjában a Bizottság jogellenesnek minősítette mind a visszavásárlást, mind számos egyéb támogatást és tranzakciót 2007 és 2010 között; összesen mintegy 100 milliárd forintnyi állami támogatás visszatérítésére kötelezte a Malévot, és megtiltotta a magyar államnak a további támogatást.[21][22][23][24]
Az úgy volt, hogy hattól már lehet sejtetni dolgokat, héttől meg kezdődik az egész választási hercehurca tévés szempontból izgalmas része, az erre az egy estére kurva drágán lefejlesztett és haveri cégen át megmutyizott szoftver élő tesztelése, ami magában hordozza a bakik csíráját és a felhőtlen…..
bcd43
2018.04.09 17:13:38
@Raki neki: 10 pont!!!! :-DD
bcd43
2018.04.09 17:16:40
@Sinci Roca: Hmmm...... a sportpályán ilyenkor azt szokták mondani....... nézd az eredményjelző táblát......
B1 BLOGCSALÁD
Soros megint akkora pofont adott a kormánynak, hogy a fal adta a másikat
2017.12.08 10:59:55
Egyre világosabb: a kormány propagandistái nem számoltak azzal, hogy gyűlöletük tárgya, Soros György is részt megszólal majd az ellene folyó hadjáratban. A milliárdos legújabb írását sem teszik ki az ablakba...
bcd43
2017.12.09 16:45:51
@bluebear: Talán olvasgass!!
www.marketwatch.com/story/george-soros-heres-my-plan-to-solve-the-asylum-chaos-2015-09-29
Volt ennél a vén rablónál egy picinyét gazdagabb embernek is véleménye ezügyben, azt valahogy agyonhallgatják/..játok..../ Az illetőt Bill Gatesnak hívják.
S még egy kérdés: Tudnál még egy nevet mondani akit meghívtak a témában az EU.ban?
Egyáltalán ez a vén rabló milyen alapon pofázik bele a dolgokba?
www.marketwatch.com/story/george-soros-heres-my-plan-to-solve-the-asylum-chaos-2015-09-29
Volt ennél a vén rablónál egy picinyét gazdagabb embernek is véleménye ezügyben, azt valahogy agyonhallgatják/..játok..../ Az illetőt Bill Gatesnak hívják.
S még egy kérdés: Tudnál még egy nevet mondani akit meghívtak a témában az EU.ban?
Egyáltalán ez a vén rabló milyen alapon pofázik bele a dolgokba?
bcd43
2017.12.09 17:13:41
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
hu.wikipedia.org/wiki/Nagy_Imre_(minisztereln%C3%B6k)