Regisztráció Blogot indítok
Adatok
theface

0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hé, haver, ezt te sem gondolod komolyan, hogy az ügyfél sértegetése, gyanúsítgatása, lenézése és lealázása majd jó fényt vet rád és az üzletedre! Tisztelt Tékozló Homár! Az alábbi történetet szeretném megosztani a mobileshop.hu-s tapasztalataimmal kapcsolatban. A mobileshop.hu egy telefonos…..
theface 2018.06.13 18:13:46
@Brokkoládé: az asszony a mezei felhasználó nem a poszter.
Egy igazán magára valamit is adó ember, aki konyít a számítógéphez valamennyire otthon MAC szűrést állít be a hálózaton. Egy olyan hálózatra mezei wifi lopkodó vérpistikék már nem jutnak be olyan egyszerűen.
Az, hogy neked ez hatalmas mókolásnak számít, hogy MAC címet nézegess az a te kereszted nem a poszteré.

Valamint a negatív panaszok miatt gyanítom, hogy nem a poszter a ludas. Ő egyszerűen csak egy balfittyfene, hogy 1-2 dologban hülyén járt el.

Amúgy a 3 nagy mobilos céget sem kell félteni garanciális javjtás ügyében.
Telekomos LG G3-as telefonom mint kiderült olyan szériából való ahol az összes készülék hibás, kaptak az összeszerelő csarnokban egy halom rossz alaplapot. (LG ÜFSZ levélben elismerte)
Utána hónapokig járta be a boltjukba, hogy a jogosan járó garancia idő hosszabbítást megkapjam.
A történet lényege, hogy csak azért ismerték el végül az alaplap cserét, mert több fényképes bizonyítékom is volt + a csatoltam az LG-vel történt levelezésem.
Disztópia = az utópia ellentéte, egy negatívnak beállított jövő ábrázolása, mely többnyire valamiféle világvége esemény után (posztapokaliptikus történetben) állandó nyomor és harc keretei közt jeleníti meg a jövő társadalmát. A filmkedvelőket - miként az egész filmvilágot, vagyis írókat,…..
Az elsőajtós őrületben én ott tartok, hogy az éjszakai buszokon ez a módi, de úgy látom, rég túlhaladt rajtam a történelem. Nem tudom, hogy az egész macera mennyire éri meg a BKK-nak, de különbséget nem látok a budaörsiek és a budakesziek között, úgyhogy tényleg fura a más…..
Aki már volt vadászkutyákat megszégyenítő szaglással megáldott terhes, vagy szagolt akár csak átlagos orral is romlott húst, annak az együttérzését biztosan egyből elnyeri olvasónk, aki feltuningolt szaglósejtekkel futott bele egy tálca büdösbe. Amit, ha jól értem, szegény…..
Mai T-ügyfelelünk januárban upgradelte az IPTV-előfizetését, amit a Végeláthatatlan Ügymenet kalandcsomaggal is megfejelt neki a kedves szolgáltató, miután félrekezelt valamit az adminisztrációban. Erre az ügyfél hálás, hogy több is jutott neki, mint a Nóta Tv meg a Sport1 HD?…..
Ha 16 éves koráig mindenki tanköteles, miért kell a moziban diákigazolvánnal igazolnia Gyula 11 éves lányának, hogy még diák? Majd ha kénytelenek lesznek éjjelente 3D-pornót vetíteni, hogy életben maradjanak, visszasírják ezeket a tinédzsereket. Tudom, hogy ezt már a BKV…..
theface 2013.01.09 22:05:49
@Megdobbent: én sem vagyok mozipénztáros...
tök poén, hogy azt se tudod ki vagyok de máris feltételezel mindenféle marhaságot.
Egyszerűen csak rendszeres mozilátogató vagyok, és innen tudom (mert nincs rajtam a szemellenző), hogy diákigazolvány kell, mert elkérik és a rajta lévő vonalkód alapján érvényesítik a diák kedvezményt, mert a vonalkódban egyszerű alap adatok vannak. (amivel amúgy nem sokat lehet kezdeni)

Nem tudom minek kell minden mögé mindenféle összeesküvés elméleteket gyártogatni, meg minden hülyeséget belelátni a dolgokban.
A legutóbbi étkezési utalványos posztunkra érkezett egy komment egy pénztárostól és egy levél a Spar kommunikációs vezetőjétől. A komment: "Sparos vagyok, nem védem a céget, de tudnotok kell: a Spar pénztárain futó program nem kerekíti az összeget, viszont egyes…..
Paranoiás ügyfél már régóta figyelheti a biztonsági őröket, akik tidzséhúkeres vetődésekkel kápráztatják el a raklapokat, amikor a vásárlók elfordulnak. Most azonban végre sikerült rajtakapnia egyet, amint személyleírásukat cébézte be, miután megfogtak egy üveg Metaxát:…..
Barcafan bár fizet a Sport 1-ért, nézni nem tudja, mert azt a Fibernet már nem sugározza. Az ügyfélszolgálat szerint nem tudtak megegyezni a csatornával, ezért kikerült a csomagból, amit ezen felül még jól át is rendeztek. Lehetséges, hogy ügyfeleket nem értesítették a…..
theface 2009.03.18 12:09:56
A fiber esete nem egyedi, gondolom sejthető kikre gondolok.
A upc több ezer hűségszerződés alatt álló ügyfele ellenére tavaly október végén csak úgy "poénból" 12 csatornát szüntetett meg az analóg vonalon. Az addig "szegényesebb" digitális csomag meg természetesen fura módon, pont annyi csatornával bővült.
Érthetetlen, hogy ha az ember hűséget köt, miért baszik ki vele a szolgáltató többszörösen.
Mi 9990ft-ér szerződtünk 1 évre internet, tv, telefon 3-masra. Telefont mondjuk nem használtuk, de annak tudata hogy augusztusig egy fityinget sem kérnek érte hízelgő ajánlat volt (és tényleg nem is kértek, vagyis számlán nem részletezték ezt). De, hogy azért ne legyen minden szép és jó, az 9900ft minden hónapban 1-2 ezerrel valahogy többre sikeredett. Ez a része nagyjából hidegen is hagyott bennünket, mert még így is spóroltunk a korábbi állapoton 2000 ft-ot. Nah de jött tavasszal az internetcsomag emelés, persze aki hűségben volt le volt szarva ő nem kap semmit, sőt a végére ugyan azért a pénzért 3x rosszabb net lett a jutalom - igaz sebesség csak kétszer olyan lassú volt ugyan azért a pénztért, de valami fura módon ahogy aláírtuk a szerződést a net napi szinten 4-5x szakadt, hűség szerződése van, úgysem mehet el a csóka, van egy hibaszázalék ami alatt nem is reklamálhat, gondolta a upc magában.
Nah szóval "kínkeserves" állapotok között, elérkeztünk a csatorna szűkítéshez, amikor is erről felhívtam őket, hogy is van ez, hűségem van ennyi meg ennyi csatornára ők vállalták, hát adják is plusz még ekkor szóvá tettem egy nagy halom dolgot. Kedves ügyintéző (tényleg az volt) próbált segíteni, és javasolt egy olyan megoldást, amit valami fura módon jópár korábbi telefonálásnál fel sem merült, hogy ajánlatba tegyék. A következők voltak:
-nagyobb netre váltok, automatán nincs már hűség + ha új ügyfélként megyek akkor kevesebb pénzért jobb netet kapok mint most.
-ha lemondom az analógot és megrendelem a digitális tv-t x hónapig csak 1000ft, sőt ha több tv van a családban akkor akkor média box nélkül azon lehet nézni az analóg programkínálatot.
- telefonnal nem lehetett mit kezdeni, azzal ki kellett bírni a hűséget.
Hát mondom 1 hónapot kibírunk a régi csomaggal ez a lehetőség nem igazán érdekelt bennünket, ugyanis amint letelik a hűség, lehet akkor 2x olyan gyors netünk stb., ekokr kedves ügyintéző a-a, nem marad a régi net és a többi nyalánkság.
Mivel nem maradt más lehetőség, analóg tv lemond, helyette digitálist kér, internet csomag váltás, és benyújt egy panasz, hogy ennyi meg ennyi pénzzel lógnak mert sosem volt az a 9900ft annyi.
csomag váltások stb megvoltak, persze tudtuk, hogy majd egy idő után digitális tvjük majd 6000 ft lesz, de amit kínált megérte, gondoltuk mi - mára már nem így gondoljuk, mert mókás eseményként, hetente 3-4 alkalommal kikapcsol a média box, miközben nézed is, erre azt mondták bent, hogy juj szoftver frissítés meg stb. mondom miért nem úgy van belőve, hogy akkor csinálja meg amikor kivan kapcsolva, erre csak hát őőő. Persze egy ilyen újra indulásnál persze valamiért törli a felvétel memot is, hurrá.
A benyújtott anyagi panaszt persze el kummantották, hogy ő kellett árat emelni meg gazdasági válság meg stb. rizsa szöveggel.
Nah mindegy gondoltuk mi, hűség nincs (persze évek óta hűséges előfizetőjük is voltunk sikeresek vagyunk, mi?) digi a házunktól kb 200méterre van már hamar váltunk. Vagyis váltottunk volna, ugyanis digi más irányba fejleszt, am mi utcánk meg kb a legkevésbé fontos prioritású körbe került bele, ami annyit jelent, hogy akkor jönnek ide, ha az utcában lakók kb 80%-a előre aláír velük - hurrá.
Az Index már 2007 februárjában eltemette, de a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság 2 évvel később még mindig a floppyra gondol, ha elektronikus adatszolgáltatásról van szó. B. meg is kapta az ideit, postán. Mint gazdasági társaság levelet kaptam ma a Nyugdíjbiztosítótól. Benne…..
A Szőke család sajnos nem tűzdelte tele levelét a hibák konkrét leírásával, így csak annyi derült ki számunkra, hogy a Saunier Duval ügyfélkezelési szokásai sem túl szórakoztatóak. A 2 évnyi szívás után született karácsonyi köszöntő a levél végén.Update: megérkeztek a…..
theface 2008.12.17 13:01:29
hát nem tudom ebben mi olyan nagy szám, 5 éve lakunk honvédségi lakásban, amely mellesleg új (!!!) építésű, tehát első lakóként vagyunk jelen eme remek kis lakásban, csak egy gond van vele, hogy a megbízott építtető társsaság, szépen megspórolta a szigetelés 80%-át minimum
téli időkben, nálam alap "túlélési" eszköz a 2 darab melegítő felső, hidegebb napokon a 3 is szükséges
ágyamban téli időszakban ágyamra egy hő megőrző gyapjú pokróc van terítve, és egy ugyan ilyen jellegű takaróval takarózók, természetesen huzat nélkül, mert úgy melegebb, és néha azért szükséges még egy pokróc is
persze mindezt kiküszöbölhetnénk hogyha a jelenleg fizetett havi fűtésszámlánk kb 3x annyiba kerülne, persze ekkor egyes helyiségek a lakásban kellemetlenül meleggé válnának

szobámban a hidegebb téli napokon a fal 6-8 fokos, olyan helyen ahol a szakértő szerint minimum egy 17 fok kell, hogy legyen
nem ritka az olyan reggel amikor 16 foknál alig melegebb kicsiny szobám. és lakás nagy része is 20 fok körül mozog ekkortájt, mert ugye okos fűtés rendszert kiépítő "szakemberek" a kazán vezérlőjét amiben benne van egy hőmérő, azt a lakás olyan pontjára rakták, ahol még a legcudarabb hidegben is vígan mérhetsz 25fokot

nos mi 5 éve folyamatosan közvetítjük a panaszunkat a honvédség felé, de 5 éve tesznek rá.

amúgy lakásnak további egyéb szépség hibái is vannak, láthatóan (!!!) ferdén vannak betéve az ablakok, ajtófélfa és fal között néhol rés van, a fa padló 3 év után csak úgy elkezdett feljönni, pedig előírások szerint lett kezelve, tehát ami árt neki attól teljes mértékben meg lett kímélve

és a kérdés, hogy miért fogadták el szüleim ezt a lakást?
1. maikor megnézték, akkor még nem volt kész állapotban, tehát még volt hátra nem kevés feladat
2. ha nem fogadják el, akkor mai napig
vagy napi bejárást kéne a munkahelyére megoldania (ami meg barátok között is napi 4 óra utazást jelent, oda vissza) 3. mehetne a nőtlen szállóra, ami meg azért valljuk be a legjobb házasságot is tönkre tud tenni az, hogy ha évekig csak hétvégéken látják egymást
4. fizethették volna a szép kis albérleti díjat, amit ebben a városban egy normális lakásért elkérnek
Bevallom őszintén, hogy az alábbi sztoriban az hökkentett meg legjobban, hogy olvasónk, mtoma és csaja az egy éves járási évfordulójukon minden megvásárolt jegyet eltettek emlékbe. A laza tízlábúakra nem jellemző a dátumfetisizmus, azt viszont jól tudja a fajtánk, hogy aki…..
A sofőrszolgálatos sztorit lezáró poszt meg három napja, tudjuk. De most itt van amire mindenki úgy várt, az elfelejtett ügyfél 12 pontba szedett válasza a sofőr mindent bevalló levelére. Tisztelt Csétei úr! Mielőtt belevágnék, azzal szeretném kezdeni, hogy bocsánatkérését…..