Adatok
key
0 bejegyzést írt és 21 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az utolsóként érkező Füred nevű katamarán óta, tehát 32 éve nem került új hajó a Balatonra. Pedig időközben hatalmasat változott a technika és az utasok elvárásai is egészen mások most, mint a hetvenes-nyolcvanas években. A balatoni hajózással foglalkozó BAHART meg érthető…..
key
2013.04.23 15:58:51
Ha már Szigliget, akkor csak is a régi. Nagy kár, hogy elvitték a Balatonról. Szépen meglenne párjával, a Csobánccal, mint ahogy megvan a többi "páros": Helka-Kelén, Csongor-Tünde és Hévíz-Keszthely.
key
2013.04.23 16:29:42
Professzor Pizka, köszönjük szépen. Itt a blogja is. Ráérünk, de kattintsatok oda neki. Repülőbuzi-tipológia 1. Az autóskártyás Harci repülőgépek az ő mániája, de módszerében teljesen az ovis autóskártyát követi. Meg a turbó rágót. (kulcsszavak: Ruf Turbo,…..
Még a Deák téri Hobby Boltba csordogálva érkező, huszonnégy forintos Mecsik (mert mi még nem medzsónak hívtuk őket, az új név, később lett), és még messze-messze a Lego korszaka előtt járunk, talán még Merkur építő sem volt akkor. Pörgessünk vissza négy évtizedet az idő…..
Kötött pálya
Az „újranyitott” vasútvonalak menetrendje a Fidesz ígéreteinek arculcsapása
2010.07.02 23:00:00
Borítékolható, hogy alig lesz utas a vasárnaptól öt vonalon újrainduló vonatokon, mert irányonként csupán két-három járat jelenti a kínálatot.
Bizonyos körökben divat manapság a Fidesz-kormányt félelmetes és kegyetlen akarnokként leírni. Nos, ha a MÁV-csoport és a…..
A ferihegyi múltidéző sorozatot ezúttal a 2003-as esztendővel folytatom. Az előző bejegyzésben már utaltam arra a régimódi gyakorlatra, mikor a repülés még ünnepszámba ment és szinte az egész család készült az eseményre, sőt egészen a becsekkolásig kísérték szerencsés szeretteiket. Egy kicsit ezt a…..
key
2010.01.25 22:10:14
Életem során jó párszor utaztam repülővel, azonban tapasztalataim nem túl széleskörűek, mivel ezek mind Európán belüli, 1,5-2 órás, turistaosztályon/charterjáratokon/fapados járatokon eltöltött utak voltak. Igen-igen, zömmel utazási irodákban befizetett mediterrán…..
key
2009.12.21 19:35:09
Szeretem a fapadosokat. Szeretem, mert egy napra is tud alternatívát kínálni, hogy az ember hova menjen kirándulni. Jelen esetben két rokonommal utaztam, egyikük sem ült még repülőn, hajtotta őket a kiváncsiság. Egy kikötésük volt: ne aludjunk ott sehol, legyen egynapos…..
key
2009.07.01 21:40:53
Becsülöm az ilyen megszállottakat, de egy napra elmenni az nagyon rövid és pergős. Bármelyik lókoszt célállomáson van 15-20 euróért szállás reggelivel. (www.hostelworld.com)
Személy szerint a ryanair kivételével bármelyik fapadost kedvelem, a lassan már múlt időben lévő Skyeurope-ot is. Egyedül náluk van (volt) fix ültetés, ami nekem nagyon tetszett.
Személy szerint a ryanair kivételével bármelyik fapadost kedvelem, a lassan már múlt időben lévő Skyeurope-ot is. Egyedül náluk van (volt) fix ültetés, ami nekem nagyon tetszett.
Bizony, még az örök napfény évtizedében is előfordult, hogy legfelhőtlenebb idő ellenére nyaralni vittek bennünket. Élveztünk minden percet, de ártatlan lelkünknek volt egy nagyobb élménye az egész napos lubickolásnál meg a szokásos esti Irix-szprénél. Naná, hogy az…..
Újabb hajós hír: Pozsony után ezúttal a magyar főváros környékéről. Az országos hírügynökség tudósítása nekem kicsit optimistának tűnik, különösen a hajóra átülő autósok becslésében, de ne nekem legyen igazam.MTI Még ez évben dunai szárnyashajók kapcsolódnak be a…..
key
2009.04.22 15:18:13
"ismeritek az egyetlen magyar szárnyashajót? már épp tesztelték, amikor bejöttek a szovjetek, így leszerelték a szárnyait, és ma a Velencei-tavon sétahajó...
www.hajoregiszter.hu/index.php?ship=529
ha lesz igény, legföljebb újra szárnyasítják...:)))"
Ezt a hajót nagyon sokszor láttam már, s eszembe nem jutott volna, hogy ez szárnyasnak készült.
Egyébként a nyolcvanas évek közepén egy ideig légpárnás hajó is járt a Bécs-Budapest-Bécs vonalon, amit az osztrákok üzemeltettek. Párszor láttam is a szerkezetet, ami a legkevésbé sem emlékeztetett a klasszikus nagy légcsavarral hajtott légpárnás hajókra. Hajócsavar hajtotta, s kívülről nem nézett ki annak, ami. Sajnos a neten nem találtam róla anyagot.
www.hajoregiszter.hu/index.php?ship=529
ha lesz igény, legföljebb újra szárnyasítják...:)))"
Ezt a hajót nagyon sokszor láttam már, s eszembe nem jutott volna, hogy ez szárnyasnak készült.
Egyébként a nyolcvanas évek közepén egy ideig légpárnás hajó is járt a Bécs-Budapest-Bécs vonalon, amit az osztrákok üzemeltettek. Párszor láttam is a szerkezetet, ami a legkevésbé sem emlékeztetett a klasszikus nagy légcsavarral hajtott légpárnás hajókra. Hajócsavar hajtotta, s kívülről nem nézett ki annak, ami. Sajnos a neten nem találtam róla anyagot.
A szapporói siker után lassan a mezgyártó cég varrodavezetője is megszólal már, és ez így van rendjén. Legyen a siker mindenkié. Kovácsai közül két ember nevét mindenki az elsők között említi. Kercsó Árpádét és id. Ocskay Gáborét. Mi is így gondoljuk. A magunk módján…..
key
2008.05.04 20:33:11
"Május 1. kezdettől fogva internacionalista ünnep volt. Azoknak az erőknek nemzetközi seregszemléje, amelyek küzdenek az elnyomottak felszabadításáért, harcolnak a kizsákmányolás ellen, harcolnak az új szocialista társadalom megteremtéséért. Ebben a többszáz milliós harcos…..
Olyat tett a magyar válogatott, amiben nem sokan hittek. Feljutott a legjobbak közé. De ez mind semmi. Minden riválisánál jobban játszott, térdre kényszerítette a japánok után Ukrajnát is. Nem lehet vita, ott a helyünk Svájban.Kényelmes tempóban indult a mérkőzés. Feszültek…..
key
2008.04.19 20:50:17
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz