Adatok
Sebestény Csilla
21 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

„A szerzés sosem elegendő az élethez, tudnod kell bánni azzal, amit megszereztél: igazából csak az a tiéd, amivel másoknak is a hasznára vagy.“
(Seneca)
Az online médiamix az alábbiakból áll: fizetett, saját és szerzett média. Ezek az elemek általában hatnak egymásra, ha megfelelő az egyensúly,…..

„A website, amit nem látnak a keresők, pont annyit ér, mint a szekrény mögé csúszott méregdrága katalógus.“
(L. Tiny)
Én magam nem vagyok SEO-szakértő, ám vallom, hogy jó, ha néhány dolgot tud az ember már csak a fenti idézet miatt is. Szóval jöjjön néhány egyszerű tipp a tartalom…..

A Slow Marketing nem csak egy módszer, hanem egy szemlélet is. Igyekszem semmit sem ígérni az ügyfeleimnek – a szemlélet elsajátításával minden beindul magától, én pedig munkámmal támogatom őket ebben.
Fotó: @dragonweb
Az utóbbi időben megnőtt az emberek igénye a lassításra, egy tudatosabb…..

„Posztolok, tehát vagyok.“
Az erdetelige René Descartes-tól származó idézet („Gondolkodom, tehát vagyok.“) újragondolt verziója a közösségi média világában nagy igazságnak számít: ahhoz, hogy tényleg jelen legyünk, tartalmakat kell generálnunk. Aktívnak kell maradnunk, hogy láttassuk magunkat, és…..

„Nem az információ korában, a szórakoztatás korában élünk.“
(Tony Robbins)
Tudom, az „oszd meg és uralkodj“ elvét egészen más kontextusban szokás használni, de ha belegondolunk, a facebookos megosztásokkal kapcsolatban is nagy igazságot jelent: a legjobb, ha olyan kontentet gyártunk,…..

Ordo est anima rerum, avagy rend a lelke mindennek.
Ahogy gyűltek a munkáim, éreztem, hogy szükségem lenne egy rendszerre, amelynek segítségével fel tudom jegyezni a teendőket, nyomon tudom követni a folyamatokat, össze tudok rakni projekteket és kampányokat. Nem mellesleg pedig az is…..

„A legnagyobb kockázat az, ha nem vállalsz semmilyen kockázatot. Egy gyorsan változó világban az egyetlen stratégia, ami biztosan sikertelen, az, ha soha nem kockáztatsz.“
(Mark Zuckerberg)
Egy gyorsan változó világban pedig az is hatalmas kockázat, ha nem kockáztatod az idődet azzal, hogy…..

„Csak pózolok, hogy legyen lájk.“
(Wellhello)
A most következő bejegyzés nem arról kíván szólni, hogy manapság milyen morális értéke van a lájkoknak, hogy hogy lesz valaki lájkfüggő, igaz, ez a téma is kitenne egy cikket, ha nem többet is. Viszont nézzük, mennyit ér egy lájk – na meg a többi…..

„Senki nem pánikol, ha minden terv szerint megy, még ha a terv rettenetes is.“
(Batman c. Film)
Fotó: variety.com
Tervezni jó, tervezni kell, hogy kialakuljon egy workflow, hogy legyen egy jó stratégiánk, na és hogy ne szorongjunk, mi lesz holnap. A kontent-kalendáriumunk összeállítása során az…..

Nemrég újabb funkcióval bővült az Instagram: a felhasználók most már akár 10-10 képből vagy videóból álló galériákat is megoszthatnak. Van, aki szerint ez jó hír, és van, aki egyáltalán nem örül neki.
Az alkalmazás már egy ideje engedélyezte a hirdetéssel való képgalériák megosztását – ám…..

„Amióta az emberiség elsajátította a beszéd képességét, minden generáció elmondja, hogy már nem úgy mennek a dolgok, mint régen.“
(Emma Hartley)
Fotó: Mashable
Hogy nem úgy mennek a dolgok, mint régen? Dehogynem! A Facebook Messenger két új funkcióval bővül, ám ezek most nem a Snapchatből…..

„Az életben mindig van választás, csak néha egyszerűbb úgy hinni, hogy nincs.“
(Merlin kalandjai c. Film)
Sokszor látni, hogy a márkák a csatornákkal kapcsolataban inkább nem válsztanak, hanem mindenhol jelen szeretnének lenni. Egy induló vállalozásnál ez a stratégia csak elpazarolt időt és…..

„Nincs olyan, hogy tömegáru. Minden termék és szolgáltatás megkülönböztethető.“
(Theodore Levitt)
Előző cikkemhez hasonlóan ismét arról beszélek, hogyan lehet kitűnni a versenytársak közül. Fontos, hogy már a növekedés korai szakaszában kidolgozzunk egy stratégiát, amellyel tartós…..

„Végzett-e Alexander Graham Bell piackutatást, mielőtt megalkotta a telefont?“
(Steve Jobs)
Az Apple „édesapja“, Steve Jobs abban hitt, hogy nem az igényeket kell kiszolgálni, hanem újakat kell teremteni. Nem mondom, mi is lehetünk innovátorok és „feltalálhatjuk a spanyol viaszt“, ám hiába az…..

„A pótolhatatlansághoz különbözni kell.“
(Coco Chanel)
Tudom, már maga a cím is paradox: egyediség, mégis többes szám. De ismerjük be, mindannyian erre törekszünk.
Minél szűkebb egy piac, annál fontosabb, hogy valamivel ki tudjunk tűnni a versenytársak közül, a tömegből. Ahogy azt a…..

„Mindenki ért a divathoz, hiszen már mindenkin volt ruha.“
A fenti mondatot Náray Tamás divattervezőtől hallottam. Nem szeretek általánosításokkal élni, viszont a legtöbbször kétféle emberrel szoktam találkozni a munkám során: az egyikük úgy gondolja, hogy mivel ő is jelen van a közösségi…..

Már-már ellentétpárként szokás feltüntetni az X és az Y generációk tagjait. Az Y-osokhoz szinte használati útmutatókat írnak, ők a meg nem értett, sajátos munkamorállal bíró fiatalok, akik az X-esek pozíciójára vágynak – bezzeg az ő idejükben...
Fotó: training.ppsd.com
Már az elején…..

„Aki felhagy a reklámozással, hogy ezzel pénzt spóroljon meg, ugyanígy megállíthatja az óráját, hogy időt takarítson meg.“
Henry Ford
A fenti idézettel kapcsolatban meg kell jegyezni, hogy a markeing és a reklám fogalma nem azonos egymással, bár gyakran összekeverik őket. A reklám a marketing…..

„Mindent a vevő érdekében!“
1650-ben a Mitsui család létrehozta a világ első áruházát Tokióban, amelyet a fenti mondattal hirdettek. Ez a mondat tulajdonképpen már szlogenként funkciónált, ráadásul a vevőorientált szemléletmódra hívja fel a figyelmet, amely a marketing fő tulajdonsága…..

„Egy üzletet nem reklámozni olyan, mint amikor kacsintasz egy lányra a sötétben. Te tudod, hogy mit csinálsz, de rajtad kívül senki más nem tudja.”
(Stuart H. Britt)
Gyakori jelenség, hogy a vezetők és a vállalkozók feleslegesnek tartják, hogy marketingtevékenységre költsenek, vagy…..

Sokan úgy tartják, a technológiai újítások inkább korlátoznak minket a mindennapjainkban, minthogy a segítségünkre lennének. Sosem vagyunk jelen: hiába ülünk egy meetingen, laptopunkon közben másik munkán dolgozunk, vagy éppen másokkal beszélgetünk. A multitasking megöli a fókuszt, így lehetetlen,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz