Adatok
Magyar Logisztikai Egyesület
20 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Unger Zsolt újságíró kérdései Doór Zoltánhoz, a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnökéhez
Kormányszintű megállapodás született arról, hogy Debrecenben a BMW konszern autógyártó üzemet hoz létre két éven belül. Szíjjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter Oliver Zipse-vel, a BMW csoport…..
Egyre nehezebb helyzetben vannak a magyar fuvarozók. Az Unión kívüli kamionosok nyomott áraikkal elveszik előlük a megrendeléseket. A helyzetet pedig még tovább ronthatja a tervezett mobilitási csomag. Hogyan tudnak így érvényesülni a kis fuvarozó cégek?
Az EU-hoz később csatlakozó tagállamok…..
MLE
Záhony: kisfilmet készített az MKFE az ukrán határon kialakult tarthatatlan állapotokról
2019.04.26 10:09:26
Sokadik alkalommal hívta fel levélben a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete a NAV és az ORFK illetékeseinek figyelmét a keleti és déli ellenőrzött határszakaszainkon kialakult helyzet tarthatatlanságára. Legutóbb – Ignácz József Péter elnökhelyettes kezdeményezésére – a Nemzeti Adó- és Vámhivatalt…..
Turcsányi Károly[1] - Hegedűs Ernő[2]
A VASÚTI SZÁLLÍTÁS ÉS A TENGERI SZÁLLÍTÁS ÖSSZEVETÉSE:
A MADRID-JIVU VASÚTVONAL LOGISZTIKAI
ÉS BIZTONSÁGPOLITIKAI SZEREPE
- szállítási ágak közlekedés-stratégiai vizsgálata –
rész
„Valójában a termelés negyedik ágának tekinthető a szállítóipar… Ez a…..
MLE
A VASÚTI SZÁLLÍTÁS ÉS A TENGERI SZÁLLÍTÁS ÖSSZEVETÉSE: A MADRID-JIVU VASÚTVONAL LOGISZTIKAI ÉS BIZTONSÁGPOLITIKAI SZEREPE
2019.04.02 16:44:33
Turcsányi Károly[1] - Hegedűs Ernő[2]
A VASÚTI SZÁLLÍTÁS ÉS A TENGERI SZÁLLÍTÁS ÖSSZEVETÉSE:
A MADRID-JIVU VASÚTVONAL LOGISZTIKAI
ÉS BIZTONSÁGPOLITIKAI SZEREPE
– szállítási ágak közlekedés-stratégiai vizsgálata – I. rész
„A szállítás költségei beépültek a termékek árába, így a szállítási…..
MLE
A VASÚTI SZÁLLÍTÁS ELŐRETÖRÉSE A TENGERI SZÁLLÍTÁSSAL SZEMBEN: A MADRID-JIVU VASÚTVONAL SZEREPE A LOGISZTIKÁBAN ÉS A BIZTONSÁGPOLITIKÁBAN
2019.03.11 15:46:46
Bevezetés:
A MagyarLogisztikai Egyesület blogján indít egy cikksorozatot,amely alapvetően hazaiszerzők más szakmai sajtóban közelmúltban megjelent műveit mutatja be hetente–időgazdálkodásiokokból- több részletben.
Első cikkünket a KatonaiLogisztika folyóirat 2018.3-4.számból…..
Új technológiák az ellátási lánc biztonságának szolgálatában
Krypto valuták forradalmasítják a számítástechnikát
III. rész
Eddig is nagyon sok erőfeszítést tett a logisztikai szakma az ellátási lánc biztonsága érdekében, egy részt a „tracking and tracing”, ami meghatározza, hogy az úton…..
MLE
Mondovics János - Az igénytervező különös szerepe az ellátási lánc folyamatainak optimalizálásában
2018.03.13 10:44:49
Megjelent a Logisztikai Évkönyv 2018-ban (ISSN 1218-3849)
Mondovics János
Okleveles gépészmérnök, okleveles gazdasági mérnök, MLBKT logisztikai magiszter, a Budapesti Gazdasági Egyetem címzetes egyetemi docense. Korábbi pozíciói: ügyvezető igazgató a Logisztikai Fejlesztési…..
Dr. Gyenge Balázs Ph.D
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar, Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet, Tevékenység menedzsment és Logisztika Tanszék, Gödöllő
bgyenge@interm.gtk.gau.hu
Abstract:
Manapság a tudományos világban mindenki publikál. A tudomány…..
Dilemma, mivel fizessek?
Az elsőt rész itt érhető el: http://mle-logisztika.blog.hu/2017/08/08/dilemma_mivel_fizessek_1_resz
Pró és kontra a hagyományos vagy digitális fieztőeszközök használatával kapcsolatban
2. rész
A halandók számára az előző cikkben leírtak még mindig nem sokat…..
MLE
Dr. Németh Ernő cikke a Magyar Logisztikai Egyesület által szervezett 2015-ös konferencián elhangzott nagy érdeklődést kiváltó témákról
2017.09.04 12:50:32
A Magyar Logisztikai Egyesület 2015 februárjában tartotta két napos jubileumi, XX. Logisztikai Konferencia és Fórum rendezvényét, „BELÉPŐ A JÖVŐBE” Innováció és Logisztika címen. A rendezvényen a Magyar Katonai Logisztikai Egyesület öt fő részvételével képviseltette magát.
A 2015-ös év…..
Dilemma, mivel fizessek?
Pró és kontra a hagyományos vagy digitális fieztőeszközök használatával kapcsolatban
1. rész
Emlékeim szerint, közel 10 évvel ezelőtt (2008-ban) Tunéziában Karthágó[1] romjait megtekintve az idegenvezető felhívta figyelmünket egy több kisebb fülkéből álló…..
MLE
Interjú Dr.Doór Zoltán MLE Elnökkel, megjelent az Ingatlan Évkönyv 2015 évi kiadványban.
2017.03.17 11:18:01
Készítette:Farkas Tibor újságíró
A rendszerváltással egy időben születtek azok a vágyak, melyek szerint Magyarországot legalább Közép-Európa logisztikai központjaként szerettük volna látni néhány év elteltével. Mi magunk is célként tűztük ki e szakmai törekvés támogatását. Az évek múlásával…..
Családi vállalkozások tízezreinek dilemái: Generációváltás utódlással? Külső menedzsment? Eladás? Elvérzés, csőd, felszámolás?
Önnek van terve?
Plan C…, Plan D…
Rengeteg cikket lehet manapság olvasni arról, hogy az első generációs családi vállalkozások – a rendszerváltás idején indulók –…..
OPTIMALIZÁLÁS FELSŐFOKON (http://biztonsagpiac.hu/)
Globalizálódó gyártás, e-kereskedelem, internetes információcsere, online üzletkötés és megrendelés, szaporodó webáruházak, egyedi kiszállítás – gyorsan változó világunk markáns jellemzői. A termékek és készáruk optimális sebességű, ugyanakkor…..
MLE
Beszélgetés Dr. Doór Zoltánnal, a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnökével
2017.03.08 16:30:44
Sok hazai áruszállítással foglalkozó szakember véli úgy, hogy a CEMT nemzetközi áruszállítási engedély napjainkban komoly egyensúlyzavarokat okoz a magyar fuvarpiacon. A CEMT-el kapcsolatos gondokról ezúttal az ágazat legmagasabb, tudományos szintjét képviselő, felsőfokú ismertekkel rendelkező…..
MLE
A magyar logisztikának a régiós országokkal kell versenyeznie - 2010. 03. 24.
2017.03.08 15:19:05
Az alábbi cikk 2010. március 24-én íródott. Várjuk a hozzászólásokat, valamint a véleményeket, hogy az olvasók szerint mi változott meg a cikk megírása óta, köszönjük.
A magyar logisztikának a régiós országokkal kell versenyeznie
A logisztikai szektorra vonatkozó hazai gazdaságpolitikának…..
MLE
Miért nem lettünk (eddig) Közép-kelet Európa logisztikai központja? - 2010. 11. 23.
2017.03.08 15:16:52
Az alábbi cikk 2010. november 23-án íródott. Várjuk a hozzászólásokat, valamint a véleményeket, hogy az olvasók szerint mi változott meg a cikk megírása óta, köszönjük.
Miért nem lettünk (eddig) Közép-kelet Európa logisztikai központja?
A rendszerváltás után a magyarországi emberek úgy…..
A vélemény szabad!
A Magyar Logisztikai Egyesület blogot indított azzal a céllal,hogy fórumot adjon mindazoknak,akik szakmai véleményt kívánnak nyilvánítani a logisztika bármely területéről,tapasztalatokról,hírekről,itthonról és külföldről egyaránt.E felület mentes azoktól a korlátoktól,amely…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz