Adatok
TWK
0 bejegyzést írt és 41 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2014. Január 02-án ülök a TV előtt, -jól szolgál a már épp nagykorúvá érett domború készülék- s nézem a Híradót. A vezető hírben épp arról számolnak be, miszerint a Csendőrség (lánykori nevén APEH+VPOP+ORFK) megtette az első feljelentést egyik saját alszervénél, egy…..
TWK
2011.02.22 09:12:58
@apamacko: A keserű gúnyt éreztem. Az utóbbi idők tüzelőanyagár emelkedésének tendenciáját alapul véve valóban akár még 6-700 (mai értéken vett) Forint is lehet egy lityi lötyi. Az autópálya díj mutyiképzésben akár még több is lehet. Különösképpen pl az M6-os most kiderült hibáit is , hibáinak javítását,valakivel (az autósokkal) meg kell majd fizettetni.
Ezt viszont nem értettem teljesen:"Csendőrség (lánykori nevén APEH+VPOP+ORFK) megtette az első feljelentést"
A Csendőrség történelmét visszaolvasva nemigen találhatunk benne APEH-VPOP illetékességet. Helyi rendfenntartó erő volt, mely igyekezett biztosíytani a falvak lakóinak valamiféle biztonságot olyan hordák ellen pl, akik most rettegésben tartják BAZ, és Heves megyék stb lakóit. Mi köze a drága autózáshoz a Csendőrségnek, ami jelenleg nincs. Vagy ha lesz, mi köze lesaz ehhez?
MG
Ezt viszont nem értettem teljesen:"Csendőrség (lánykori nevén APEH+VPOP+ORFK) megtette az első feljelentést"
A Csendőrség történelmét visszaolvasva nemigen találhatunk benne APEH-VPOP illetékességet. Helyi rendfenntartó erő volt, mely igyekezett biztosíytani a falvak lakóinak valamiféle biztonságot olyan hordák ellen pl, akik most rettegésben tartják BAZ, és Heves megyék stb lakóit. Mi köze a drága autózáshoz a Csendőrségnek, ami jelenleg nincs. Vagy ha lesz, mi köze lesaz ehhez?
MG
TWK
2011.02.23 17:17:08
@apamacko:
Nemzeti Adó-, és Vámhivatal a neve a Pénzügyminisztérium új, összevont végrehajtó szervének.
Végül is nem arra nyomultam hogy "sz@rrá" minősítsem a posztot. Ha kivonom a kötekedést, akkor végül is átjött a mondanivaló, az autósok terheinek drámai fokozódásáról -nyalószmájli jön ide:-)
MG
Nemzeti Adó-, és Vámhivatal a neve a Pénzügyminisztérium új, összevont végrehajtó szervének.
Végül is nem arra nyomultam hogy "sz@rrá" minősítsem a posztot. Ha kivonom a kötekedést, akkor végül is átjött a mondanivaló, az autósok terheinek drámai fokozódásáról -nyalószmájli jön ide:-)
MG
Egy testben, leküzdhetetlenül, megtelepszik egy másik. És senki sincs ott, ebben az egyszerre kettős és különös térben, hogy jelzést adjon róla."Megtörténik, pedig nem értem" vagy: "Elgondolni se tudom, de megesett". - Az anyaság lehetetlen szillogizmusa. (Julia…..
A Hajógyárin szintén gyerekkel sétálgató munkatársunk jelenti: Angelina Jolie és Brad Pitt négy gyereke, Maddox, Pax, Zahara és Shiloh vasárnap délután a nép egyszerű kisfiaival és kislányaival együtt rohangáltak, csúszdáztak és mászókáztak a sziget…..
TWK
2010.10.18 08:13:03
@msadmin: Igen, én is kiüríttettem volna a játszóteret nekik. Odavezényeltem volna egy kommandósokból álló különítményt, és gumibottal megtisztítattam volna a környéket az ott csellengő, és potenciális veszélyforrást jelentő gyerekektől, szülőktől, és széles nyelvcsapásokkal vezettem volna be az ellenőrző managereket, és egyéb a staffhoz tartozó levesfújókat az immár "devitalizált" játszótérre, hogy azok elégetetten elkezdhessék fertőtlenítő kendőkkel, klórgázzal a sztárok gyerekei számára is használhatóva tenni a környéket!
Nem mai a történet, és nem is érdekes. Azért elmesélem. Előzmény: Idén augusztus 6-8 között szociautó-veterántalálkozón voltunk Balatonakaliban, 8-15 között pedig Alsóörsön, a Nagy Nyári Találkozón. Nagyobb térképre váltás Balatonfüred pedig, mint tudjuk,…..
TWK
2010.10.03 13:46:59
@TWK: Amikormegállok=Amikor megállok, nemgyágyi= nemgagyi (direkt egyben) mert költői szabi is van a világon), kel=kell
MG
MG
Nagyfokú pofátlanság egy rendőrautó mögé záróvonalon át megérkezni úgy, hogy közben RCH a robogójával akkorát kénytelen fékezni, hogy az akár veszélyes is lehetne. De mivel nem sikerült elsőre felborítani, a taxis azért rápróbálkozott mégegyszer. Tegnap történt velem…..
A pasi a falnak dőlve nézelődött. Kezében söröskriglit tartott. Már legalább a hatodikat. Lelkes fiatalember beszélt hozzá, újra meg újra elmondva, hogy mennyire tiszteli és nagyrabecsüli. Aztán felajánlotta szolgálatait. Akármiben. A pasinak persze fogalma sem volt…..
Szegény motorosokat állandóan "megtalálom". Nem szándékosan, nem készakarva, valahogy mindig történik valami... Az alábbi sorokat ismét egy személyes „élmény” ihlette. Remélem mindenki levonja majd a megfelelő következtetést belőle! Egy rövid esetleírás,…..
A teljes Citroën-hét eddig Lowtyo – mi már régen TRIbizzük – feldobta a levlistán, mi lenne ha mindenki leírná, ha fegyvert tartanak a fejéhez, milyen Citroent választana… A héten publikált írásokból kiderült, hogy az Autófília szerkesztősége közel sincs…..
TWK
2010.06.25 19:37:47
@BeeTm: Az autó alapban jobbkormányos. Nálunk is az volt mindegyik, csak a megszálló Wermachtos katonabácsik 1942-ben/től állandóan szembeközlekedő szekeres Józsibácsikkal találták szembe magukat, persze utóbbi kárára. Aztán rendeletileg átállíttatták velünk az egészet. Budapesten hagytak 3 hónap laufot, hogy a buszok-villamosok ajtaját rohamtempóban áthegesszék.
Ezekre emlékezve járok én jobbos verdákkal. No meg arra hogy a világ (földrajzilag) nagyobb részén jobbos verdákkal járnak.
MG
Ezekre emlékezve járok én jobbos verdákkal. No meg arra hogy a világ (földrajzilag) nagyobb részén jobbos verdákkal járnak.
MG
A teljes Citroën-hét eddig Lowtyo – mi már régen TRIbizzük – feldobta a levlistán, mi lenne ha mindenki leírná, ha fegyvert tartanak a fejéhez, milyen Citroent választana… Szép dolog a hagyomány. Az Audi elmúlt száz éves (bár ilyen alapon a Trabant is), az Opel…..
TWK
2010.06.23 21:06:11
@TWK: van benne pár hiba, de mindig elfelejtem hogy ide, ebbe az idióta kis ablakba közvetlenül nem lehet írni.
MG
MG
Beszállsz, és miután két slukkot letüdőztél, egy másik világban találod magad. Huppanj be a hátsó ülésre, ne ijedj meg Gloria orrától. Vélemények az azonos című írásunkról...
TWK
2010.06.20 19:29:10
@Shopping:
szem off ez a téme itt, de:
Fiat 850-nél is érvényes a következő. Veszel egy 50-100-200 ezer forintos verdát, és ha nem értesz hozzá, akkor időt és pénzt fogsz veszíteni a felújításával, méghozzá nagyon sokat, milliós összeget. Ha veszel egy lekáderezett kiválót, "drágáért" vagy kiválóra restauráltat, amibe valaki belebukott sok időt és pezót, akkor jobban jársz. Persze itt a hamgsúly egy szakmai hozzáértő által is jól lekáderezett darabon van, nem a drágaságon. Mi is beleléptünk a Fiat 850-nel, szép kis garázsos, 80.000 Km-t futott darabot, extrém eredeti, szép belsővel vettünk, de egy pirinyó megbontás után, jött a hosszú story, amibe kishíján belecsavarodtunk. Totál semmi nincs hozzá, nemúgy mint az 500-ashoz, csont mellőzött valamiért Olaszban is (nemtom miért) vért izzadva szereztünk hozzá gyári új sárvédőket körbe (néztek is hogy hogyan, én sem tudnék még 1X szerezni) és 1 millerben állt meg a paripa. Most szép, és mivel nem kell már, totál bukta eladni, mert a felét sem kínálják érte. Az 50.000 Ft-osok uralják a piacot, amiből ugyanúgy miller lesz, de ócsó az elején. Szóval mi ekkorát bukunk rajta. Szóval óvatosan! Ha tanács kell, írj iroda kukac trabantklub pont húúú MG
szem off ez a téme itt, de:
Fiat 850-nél is érvényes a következő. Veszel egy 50-100-200 ezer forintos verdát, és ha nem értesz hozzá, akkor időt és pénzt fogsz veszíteni a felújításával, méghozzá nagyon sokat, milliós összeget. Ha veszel egy lekáderezett kiválót, "drágáért" vagy kiválóra restauráltat, amibe valaki belebukott sok időt és pezót, akkor jobban jársz. Persze itt a hamgsúly egy szakmai hozzáértő által is jól lekáderezett darabon van, nem a drágaságon. Mi is beleléptünk a Fiat 850-nel, szép kis garázsos, 80.000 Km-t futott darabot, extrém eredeti, szép belsővel vettünk, de egy pirinyó megbontás után, jött a hosszú story, amibe kishíján belecsavarodtunk. Totál semmi nincs hozzá, nemúgy mint az 500-ashoz, csont mellőzött valamiért Olaszban is (nemtom miért) vért izzadva szereztünk hozzá gyári új sárvédőket körbe (néztek is hogy hogyan, én sem tudnék még 1X szerezni) és 1 millerben állt meg a paripa. Most szép, és mivel nem kell már, totál bukta eladni, mert a felét sem kínálják érte. Az 50.000 Ft-osok uralják a piacot, amiből ugyanúgy miller lesz, de ócsó az elején. Szóval mi ekkorát bukunk rajta. Szóval óvatosan! Ha tanács kell, írj iroda kukac trabantklub pont húúú MG
Soha nem gondoltam volna, hogy 30 éves koromra eljutok oda – mint a fater – hogy egyfajta kellemes romantikával gondolok majd a katona éveimre. 2001-ben soroztak be. Akkoriban már nem volt akkora divat a katonásdi. Sőt! Kimondottan vegyes érzelmek émelyítették a gyomrom.…..
TWK
2010.06.18 20:14:59
@phrascarica:
"haha én is ott voltam pont akkor :) "
Na nebaa.... Ájjjkivagy?
Annyira sokan nem lehettek akkor, pont ott, a huszonpár fős szakaszból.
??!
Addmegmagad!
MG
"haha én is ott voltam pont akkor :) "
Na nebaa.... Ájjjkivagy?
Annyira sokan nem lehettek akkor, pont ott, a huszonpár fős szakaszból.
??!
Addmegmagad!
MG
TWK
2010.06.18 20:19:08
@Gomulka Béla:
"Aki a katonaságért lelkesedik, csak azt bizonyítja, hogy az agymosás néha sikeru"l. "
Igen, egyrészt. Másrészt meg lila fingja nincs az egészről, mert nem kellett megélnie. Ő csak a misztikumnak, az urban legendeknek, meg az obsitosok részegen előadott meséinek a bűvöletében hisz valamit erről a dologról.
Sose fogja megtudni hogy sose jó ha megtudja:-))))
MG
"Aki a katonaságért lelkesedik, csak azt bizonyítja, hogy az agymosás néha sikeru"l. "
Igen, egyrészt. Másrészt meg lila fingja nincs az egészről, mert nem kellett megélnie. Ő csak a misztikumnak, az urban legendeknek, meg az obsitosok részegen előadott meséinek a bűvöletében hisz valamit erről a dologról.
Sose fogja megtudni hogy sose jó ha megtudja:-))))
MG
TWK
2010.06.19 15:12:32
@phrascarica:
Háát a Fityót nem a Philippnek, hanem a Tomaynak adtad el.
De akkor te bizonyára a sofőrszakaszban voltál, vagy akkor gumi, amikor mi kopaszok. Szóval nem tudom, még...
A Fityóval meg egyik este kidobiztunk a Térképészetről a Tomayval, méghozzá sorkatonai halványzöld egyenpizsamában, gondolva hogy csak egy rövid kört megyünk. Majd pedig a Pusztaszeri úton letört a hardytárcsája a csótánynak, és ott álltunk este, papírok nélkül, katonai pizsiben. Ki sem mertünk szállni a kocsiból. Aztán besötétedett, és a pizsit felhajtva átrohantunk egy közeli haverhoz, aki visszavit a laktanyába. akkoriban egy ilyen pizsiben feltűnőbb volt futkosni, mint csíkos rabruhában. Meleg egy próbakör volt.
Háát a Fityót nem a Philippnek, hanem a Tomaynak adtad el.
De akkor te bizonyára a sofőrszakaszban voltál, vagy akkor gumi, amikor mi kopaszok. Szóval nem tudom, még...
A Fityóval meg egyik este kidobiztunk a Térképészetről a Tomayval, méghozzá sorkatonai halványzöld egyenpizsamában, gondolva hogy csak egy rövid kört megyünk. Majd pedig a Pusztaszeri úton letört a hardytárcsája a csótánynak, és ott álltunk este, papírok nélkül, katonai pizsiben. Ki sem mertünk szállni a kocsiból. Aztán besötétedett, és a pizsit felhajtva átrohantunk egy közeli haverhoz, aki visszavit a laktanyába. akkoriban egy ilyen pizsiben feltűnőbb volt futkosni, mint csíkos rabruhában. Meleg egy próbakör volt.
Aki csak pár ezer kilométert autózik egy évben több dologban is szerencsés. Nem csak a kevesebb költségre gondolok, vagyis elsősorban nem arra, de persze a végén oda lyukadok ki. Aki keveset autózik néhány hibát a tavaszi téli átálláskor még időben észrevehet. Ez most nekem…..
Fogant meg a gondolat a fejembe, amikor belefogtam ebbe a témába. Vannak szegletei a világnak, ahol ezt nem kell kiérdemelni, nekik ez jár! Ugye milyen irigykedve hangoznak ezek a mondatok? Igen, gyerek fejjel megtudtam volna őrülni egy ilyen csodamasináért. Abba az időben, már egy…..
Volt már, hogy összetévesztettek Buttonnal, esetleg Hamiltonnal? Ha igen, most kiderülhet, mennyire jogosan. Május 28-án 10 órakor nyílt meg Magyarország első Vodafone McLaren Merceses márkaboltja. A shop a Vodafone Mammut I-ben (második emelet) található üzletén belül található.…..
604 a francia Mercedes, puha, óriási, hívogató, csodaszép. Milyen kár, hogy egy se maradt belőle. Vélemények az azonos című írásunkról...
TWK
2010.05.31 10:37:31
@Grigorij:
Te látom azért érzed hogy itthon is érdemes lenézni az aszfaltra! Az Angyalföldi 604-es a klubunk (TWK)tagja,
2 ilyen kocsijuk van, no meg szép kacsa, és az öccsének meg az aranyos 104-es.
No meg irtó szép Renault 11 Turbo, a nagy, széles téglatest lámpákkal. Szóval tényleg le a kalappal a kitartásuk előtt.
A kocsikat, képekkel illusztrálva elküldtem a Csikós kollégának, hogy ugyan legyen már cikk a felettébb értékelendő gyűjtőtársról, és ritka kockabálnájáról, meg gyűjteményükről riport. A válasz: hogy majd egyszer ha ráérünk megírjuk, meg jó anyag de el vagyunk úszva meg ilyenek. Aztán látom a Kolléga meg ment ki csigazabálni, és magasztalni azt amiért itthon csak le kellett volna hajolni. Ott úgylátszik adnak a csiga mellé kaviárt is. Lassan olyanok ezek a firkászok mint a nagyemberek, oda gyülekeznek, ahol van pezsgő-kaviár. Utazással nincsenek elúszva, arra van idő, az itthoni értékek meg süllyedjenek sárba.
Kár! MG
Te látom azért érzed hogy itthon is érdemes lenézni az aszfaltra! Az Angyalföldi 604-es a klubunk (TWK)tagja,
2 ilyen kocsijuk van, no meg szép kacsa, és az öccsének meg az aranyos 104-es.
No meg irtó szép Renault 11 Turbo, a nagy, széles téglatest lámpákkal. Szóval tényleg le a kalappal a kitartásuk előtt.
A kocsikat, képekkel illusztrálva elküldtem a Csikós kollégának, hogy ugyan legyen már cikk a felettébb értékelendő gyűjtőtársról, és ritka kockabálnájáról, meg gyűjteményükről riport. A válasz: hogy majd egyszer ha ráérünk megírjuk, meg jó anyag de el vagyunk úszva meg ilyenek. Aztán látom a Kolléga meg ment ki csigazabálni, és magasztalni azt amiért itthon csak le kellett volna hajolni. Ott úgylátszik adnak a csiga mellé kaviárt is. Lassan olyanok ezek a firkászok mint a nagyemberek, oda gyülekeznek, ahol van pezsgő-kaviár. Utazással nincsenek elúszva, arra van idő, az itthoni értékek meg süllyedjenek sárba.
Kár! MG
TWK
2010.05.31 11:14:06
@phrascarica:
Na ja, a kiküldetés az jobb időtöltés.
Csak az a szomorú, hogy egy elcsípett pár perc alatt leírt riport, vagy egy itthoni -sorbanállás nélküli- igazán a kocsi feelingjét érző riport a jobb. Az bánt a legjobban, hogy akik nem ismerik ezeket a kocsikat, azok egy ilyen pezsgős-firkászetetős túrán szerzett rövid élményből értesülnek bármiről ezzel kapcsolatban. Ahol a kocsival igazából nem is lehet megismerkedni, nemhogy ezt továbbadni, a 30 év lehelletét tovább sugározni az olvasónak. Egy mai konzum elektro-sztaniolpapír-plastik fogyasztói verdánál semmi gond az ilyen riportokkal. Simán belefér. De veteránosokat ne hülyítsenek már kérnénk szépen messzi tájról írt szösszenettel, ha van itthon is szép példány amiről lehet írni, lehet próbálni, érezni, hallgatni a büszke tulaj véleményét is.
Még jó hogy veterán Holden-re nincs akkora igény, mert a szponzoroknak egy kétnapos, autókkal konkrétan fél órás ausztráliali autópróbára kéne beutalni szegény magyar újságírót. Milyen nehéz lehet 35 óra után, kialvatlanul sorbanállni egy Holden Commodore előtt még öt órát, hogy 5 percet mehessünk vele. Szegények! A hotel medencéjében kell majd egész éjjelk relaxálniuk, mert hát ugye a jet-leg miatt nem bírnak majd aludni.
MG
Na ja, a kiküldetés az jobb időtöltés.
Csak az a szomorú, hogy egy elcsípett pár perc alatt leírt riport, vagy egy itthoni -sorbanállás nélküli- igazán a kocsi feelingjét érző riport a jobb. Az bánt a legjobban, hogy akik nem ismerik ezeket a kocsikat, azok egy ilyen pezsgős-firkászetetős túrán szerzett rövid élményből értesülnek bármiről ezzel kapcsolatban. Ahol a kocsival igazából nem is lehet megismerkedni, nemhogy ezt továbbadni, a 30 év lehelletét tovább sugározni az olvasónak. Egy mai konzum elektro-sztaniolpapír-plastik fogyasztói verdánál semmi gond az ilyen riportokkal. Simán belefér. De veteránosokat ne hülyítsenek már kérnénk szépen messzi tájról írt szösszenettel, ha van itthon is szép példány amiről lehet írni, lehet próbálni, érezni, hallgatni a büszke tulaj véleményét is.
Még jó hogy veterán Holden-re nincs akkora igény, mert a szponzoroknak egy kétnapos, autókkal konkrétan fél órás ausztráliali autópróbára kéne beutalni szegény magyar újságírót. Milyen nehéz lehet 35 óra után, kialvatlanul sorbanállni egy Holden Commodore előtt még öt órát, hogy 5 percet mehessünk vele. Szegények! A hotel medencéjében kell majd egész éjjelk relaxálniuk, mert hát ugye a jet-leg miatt nem bírnak majd aludni.
MG
Több „Molotov-koktélt” dobtak ma hajnalban egy romák lakta házra Hatvanban. A rendőrség azt is vizsgálja, hogy van-e etnikai szál a történtekben. - írja a HEOL. Szerintem az is baj, hogyha egy embernek is eszébe juthat egy országban egy ilyen hír hallatán az, hogy ez…..
Hoppá, mit találtunk! Jacques Tati Trafic című filmje, amit itthon Hulot úr közlekedik címen ismerünk (vagy nem ismerünk). Gyönyörű autók, elfeledett típusok tömkelege, nézzétek, amíg fent van! ..
TWK
2010.04.15 19:58:58
Sok lakótelepi parkolóban vagy faluban látni magára hagyatott roncsokat, négykerekű szocialista autóipari mementóként díszelgő, egykor jobb napokat látott rozsdakupacokat. Ezeket az autókat még a bontóba sem éri meg elvinni, viszont komoly mértékben járulnak hozzá a vizuális…..
- Jó napot kívánok! Láttam az interneten, hogy kecske-papagájok vannak eladóak. - Kezit csókolom. Azok nem mi leszünk, ez egy autósbolt. Van krokodil- és zsiráfemelőnk. - OK, köszönöm, ha ilyesmire lesz szükségem, hívom önöket :) Elnézést, viszont hallásra - Viszont hallásra ..
TWK
2010.03.21 23:05:05
@miximixi:
Én a raktárbázis-os telefonos storytól voltam odáig. Csakhogy nem találom azóta sem. Tudja itt valaki hogy melyik az, és hogy hol elérhető?
Az dobjon má egy mélt az iroda kukac trabantklub.hu-ra!
Én a raktárbázis-os telefonos storytól voltam odáig. Csakhogy nem találom azóta sem. Tudja itt valaki hogy melyik az, és hogy hol elérhető?
Az dobjon má egy mélt az iroda kukac trabantklub.hu-ra!
Bizony, hogy nincs. Ülök jobb kettőben a Swiftben. Próbálok kicsit depressziós lenni, de így bepalacsintázva, meganyukázva, kellemes társaságban nem megy.
A probléma a következő volt:
Adott egy relatíve idős autó. Automata, de kiválóan működik a váltó. Soros, hathengeres…..
Október elején hallottam, hogy egy új közigazgatási központ nyílik megyeszékhelyünkön, ahová száz embert keresnek közalkalmazotti munkakörre adatfeldolgozónak. Álláskeresőként a jelenlegi gazdasági helyzetben még erre a minimálbéres pozícióra is örömmel pályáztam.…..
TWK
2010.03.07 10:23:00
@burleszk: javaslom az Egyenlő Bánásmód Hatóságot mint jogorvoslati fórumot. Ha hozzájuk fordulsz, gondold végig még egyszer hogy milyen méltatlanságok történtek veled, és ezeket írd le.
Fontos, a (leendő) munkáltató kötelezett a bizonyításra. Azt, hogy nálad gyengébbeket vettek fel, nem erőltetném mert ezt nem tudhatod. A "tréning" tartalma is kérdéses lehet, mert ha azt a rengeteg anyagot amit be kellett "seggelned" máshol is fel tudod majd használni (pl. ügyfélkezelési tréning volt) akkor a MK támogatása még etikátlan sem volt, nemhogy jogszerűtlen. Ami biztos, hogy aleleteidet nem kérhették volna, a szülésről nem kérdezhettek volna, a családlátogatást nem tudom, de mindenesetre furcsa....
Fontos, a (leendő) munkáltató kötelezett a bizonyításra. Azt, hogy nálad gyengébbeket vettek fel, nem erőltetném mert ezt nem tudhatod. A "tréning" tartalma is kérdéses lehet, mert ha azt a rengeteg anyagot amit be kellett "seggelned" máshol is fel tudod majd használni (pl. ügyfélkezelési tréning volt) akkor a MK támogatása még etikátlan sem volt, nemhogy jogszerűtlen. Ami biztos, hogy aleleteidet nem kérhették volna, a szülésről nem kérdezhettek volna, a családlátogatást nem tudom, de mindenesetre furcsa....
Első olvasói levelünket Muczán Gábor, az idén tizenhatodik évébe lépő TrabantWartburgKlub elnökének tollából tesszük közzé, ki e két márkán kívül szinte mindent próbált már, ami kerekeken vagy egyéb alkalmasságokon halad motorerővel vagy anélkül, tehát authentikus (…..
Sosem mossuk le magunkról, hogy fizetett WD-40-ügynökök vagyunk - pedig tényleg nem kapunk érte egy Melba-szeletet sem. Mégis újra és újra előjön a belső levelezőlistán a nagy alapigazság, miszerint a WD-40 a garázs Erős Pistája. Vagy az Erős Pista a konyha WD-40-e? Mai termés:…..
Kedves Autófília blogot olvasó barátaim! Fogadjátok szeretettel Tibor barátom beszámolóját, a kissé félre, de így számunkra érdekesre sikerült vakációjáról. Tiborról előzetesen annyit jegyeznék meg, ő az az "elvetemült", akivel Május 1-én, a minimotoros…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Hülye a kérdés? Lehet. De a posztocska sem brillantin. Legalábbis ha "teljes összefüggésében" kisérletezünk magunkévá tenni mondanivalóját:-)
MG