Adatok
foglalt ma már
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Fotó: Flickr/bauernverband
A céges parkolás keserédes világába avatott be minket egyik olvasónk:
Amikor amerikai filmekben láttam, meg olvastam ilyesmit, hogy mekkora jelentőséget tulajdonítanak a parkolóhely közelségének az irodai bejárathoz, csak hüledeztem: miért is csinálnak ebből…..
foglalt ma már
2017.01.05 10:04:26
Kevésbé lehet bosszantóbb dolog egy teremgarázsban, amikor az üresen tátongó helyre nem lehet csak azért leparkolni, mert oda majd talán érkezik egyszer csak valaki, akinek foglalt a hely. Meetingre érkezők kezelése a legegyszerűbb. Ők általában egy időben érkeznek és egyszerre mennek el. Meeting része a csapaterősítés, Egy csapatban parkolnak le a számukra kijelölt részen. Nem kell ilyenkor figyelembe venni a felfestett jeleket, így a területet 1,5 szeresével megnövelhetik, Közlekedési, útvonalra is állnak, nem számít. Több példa is van rá, pld. Nápoly, Pisa belvárosi parkolóháza. A pilóta csak a parkoló bejáratig vezeti az autót, belül már a garázsszolgálat helyezi el, minden centimétert jól kihasználva.
Bárhol legyen szó fizetős parkolás bevezetéséről, az autósok egyöntetűen tiltakoznak, hogy már megint velük szúrnak ki.
Egy kicsit elgondolkoztam ezen, és arra jutottam, hogy ez a kiszúrás, vagy ha tetszik, átverés, nem a fizetős parkolással kezdődik, hanem sokkal előbb. Valószínűleg a saját…..
foglalt ma már
2016.12.02 21:56:25
Nagyszerű rávilágító megfogalmazás.
Már lehet találkozni olyan kívánalmakkal,
a nagyobb helyet elfoglaló behemót autók,
több parkolási díjat fizessenek.
Tokióban a saját autó nagyobb luxus, mint ahogy ezt Budapestről jelenleg el tudnánk képzelni.
A Luxus nem az autóhiánya, és parkolás fizetése miatt van.
A probléma az, hogy nincs elég parkolóhely, de szeretnének a parkolásért fizetni.
A személy, aki autót szeretne vásárolni, igazolnia kell hiteles tulajdonosi, vagy
tartós ingatlan bérlemény dokumentumokkal,
lakóhelyéhez 2 km távolságon belül birtokában van parkolóhely.
Tehát, ennyi egészségügyi séta a parkolóhelyre és vissza, nekik belefér.
Parkolóhelyről a tanúsítványt, rendszeresen meg kell hosszabbítani,
parkoló helyet igazolni, ellenkező esetben, az autót a belváros területéről el kell takarítani.
Minden egyes parkolóhely a helyi rendőrségen be van jegyezve.
Tokióban a parkolási díj egy órára magyar pénzben, 1600 Ft.
Ennek ellenére pezseg az autós városi élet,
Belvárosi parkolás a kiváltságosok joga.
Parkolási biznisz biztosan vonzza a Jakuzákat.
12 millió ember egy városban, a Japán főváros agglomerációval együtt 35 millió.
Kétszer is megfontolják a városi autózást.
youtu.be/UjkRCWToOZQ
Már lehet találkozni olyan kívánalmakkal,
a nagyobb helyet elfoglaló behemót autók,
több parkolási díjat fizessenek.
Tokióban a saját autó nagyobb luxus, mint ahogy ezt Budapestről jelenleg el tudnánk képzelni.
A Luxus nem az autóhiánya, és parkolás fizetése miatt van.
A probléma az, hogy nincs elég parkolóhely, de szeretnének a parkolásért fizetni.
A személy, aki autót szeretne vásárolni, igazolnia kell hiteles tulajdonosi, vagy
tartós ingatlan bérlemény dokumentumokkal,
lakóhelyéhez 2 km távolságon belül birtokában van parkolóhely.
Tehát, ennyi egészségügyi séta a parkolóhelyre és vissza, nekik belefér.
Parkolóhelyről a tanúsítványt, rendszeresen meg kell hosszabbítani,
parkoló helyet igazolni, ellenkező esetben, az autót a belváros területéről el kell takarítani.
Minden egyes parkolóhely a helyi rendőrségen be van jegyezve.
Tokióban a parkolási díj egy órára magyar pénzben, 1600 Ft.
Ennek ellenére pezseg az autós városi élet,
Belvárosi parkolás a kiváltságosok joga.
Parkolási biznisz biztosan vonzza a Jakuzákat.
12 millió ember egy városban, a Japán főváros agglomerációval együtt 35 millió.
Kétszer is megfontolják a városi autózást.
youtu.be/UjkRCWToOZQ
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz