Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Antal Gergely

0 bejegyzést írt és 28 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Fibonacci körút nem egy újabb köztérátnevezési hullám terméke, hanem egy szellemes elnevezés arra a térképre, amit hugyosjoska posztolt. Nem tudom, hogy vagytok vele, engem mindig is zavart, hogy Budán nem folytatódik a pesti nagykörút szabályossága. Erre tessék. Kiderül, hogy…..
Koppány mondja Deja Vu 2012.12.11 02:08:10
Tenniakarás. Koncepciótlanság. Hurráoptimizmus. Ezek jellemezték a mai (tegnapi) hallgatói fórumot, amit a Hallgatói Hálózat szervezett az ELTE lágymányosi campusán. A komoly kreatív energiák mellett, amik elismerésre méltóak, de kevésnek bizonyulnak, ha józanség nem társul…..
Antal Gergely 2012.12.11 16:43:21
@Kopó: Nem Koppány, nem tudom a megoldást, pedig február óta gondolkozok rajta. Valószínűleg jelenleg nincs tökéletes megoldás, vagy ha van, senki nem találta még meg.
Az zavar engem igazán, hogy te most kitaláltad, hogy te nagyon jól tudod mit kell tenni. Elárulok valamit, én ott voltam Február 15-én az ÁJK-n, és ezen belül is ott voltam, amikor a rektorral kellett tárgyalni arról, hogy mi biza nem megyünk sehova. Amikor a 6 szekrény kijelentette, hogy egy darab 19-20 éves hallgató mehet be a rektorhoz úgy, hogy ők bent vannak tizenketten. Majd ha ilyen helyzetben is te leszel a nagyfiú, akkor esetleg kíváncsi leszek a megoldási javaslatodra, amíg csak vonulni tudsz, addig nem leszel tényező. Ja, hogy akkor ott se voltál? ...
Antal Gergely 2012.12.11 21:31:47
@Kopó: 6 vs 3 (mert ugye nem egyedül voltál, ld Kovács Alex) és 10 vs 1. Ugyanaz lenne?

A másik fele meg az, hogy nem rettentél volna meg - akkor hol voltál? :)
 Sokat lehet hallani a lakosság eladósodottságáról, különösen a deviza-alapú hitelekről. Egyéni hitelfelvevőként milyen szempontokat mérlegelne annak eldöntésére, hogy igénybe vegyen-e hitelt, milyen összegűt és milyen…..
 Az internet terjedésével lehetővé válik az otthonról végezhető távmunka, ami nem követeli meg egy adott feladaton dolgozó érintettek személyes együttműködését ill. ismeretségét. Milyen előnyei és hátrányai lehetnek az internetre alapozott otthoni távmunkának?…..
 Az innovációt a fogyasztói igények magasabb szintű kielégítéseként határoztuk meg. Ez hogyan egyeztethető össze a tartós fogyasztási cikkek (pl. tv, mobiltelefon, számítógép) körében megfigyelt „beépített avulással”, miszerint a termékek rövidebb…..
Antal Gergely 2011.11.10 17:22:37
"Ez a fejlődés arra ösztönzi a gyártókat, hogy termékeik élettartamát rövidebb időre tervezzék, mivel 2 év múlva már egy akkor még jónak számító telefon teljesen elavult lehet[...]"

A fenti bejegyzések olvasása közben nekem ez a mondat(töredék) szúrt szemet. Úgy gondolom, hogy a folyamatos fejlődés, az innováció kevésbé ösztönzi a termelőt a rövid élettartamú termék gyártására. A termelőnek igazából mindegy, hogy a termék megvásárlása után milyen hamar avul el, csak reménykedhet abban, hogy a fogyasztó számára hamar válik az adott technológia elavulttá, ezért azonban nem nagyon tehet semmit, mert akkor a fogyasztó nem az ő termékét venné meg. Szerintem fogyasztói szempontból kellene a kérdést vizsgálni. Láthatunk ma is olyanokat, akik monokróm kijelzős telefonnal mászkálnak és nagyon jól elvannak vele, de én személy szerint például egy napig sem lennék meg az okostelefonom nélkül. Én vagyok, aki igényli az innovatív szolgáltatásokat, amire hajlandó vagyok pénzt áldozni. A vállalat feladata tehát az innovatív termékek legyártása, amik esetén a fogyasztó (én) mérlegel, hogy az adott innováció megéri-e a befektetendő összeget. Természetesen szerepet játszik a dolgokban az amortizáció, hiszen például idővel elveszti költséghatékonyságát az idős termékek szervize, mert már annyira drága hozzájuk a szükséges alkatrész, amiből egy újfajta készülék teljes egészében legyártható.
  Az emberiség életminősége szempontjából milyen területen látna szívesen és tartana fontosnak innovációt (új terméket, szolgáltatást, eljárást, szervezeti megoldást)?…..
Antal Gergely 2011.11.10 17:17:26
"Ez a fejlődés arra ösztönzi a gyártókat, hogy termékeik élettartamát rövidebb időre tervezzék, mivel 2 év múlva már egy akkor még jónak számító telefon teljesen elavult lehet[...]"

A fenti bejegyzések olvasása közben nekem ez a mondat(töredék) szúrt szemet. Úgy gondolom, hogy a folyamatos fejlődés, az innováció kevésbé ösztönzi a termelőt a rövid élettartamú termék gyártására. A termelőnek igazából mindegy, hogy a termék megvásárlása után milyen hamar avul el, csak reménykedhet abban, hogy a fogyasztó számára hamar válik az adott technológia elavulttá, ezért azonban nem nagyon tehet semmit, mert akkor a fogyasztó nem az ő termékét venné meg. Szerintem fogyasztói szempontból kellene a kérdést vizsgálni. Láthatunk ma is olyanokat, akik monokróm kijelzős telefonnal mászkálnak és nagyon jól elvannak vele, de én személy szerint például egy napig sem lennék meg az okostelefonom nélkül. Én vagyok, aki igényli az innovatív szolgáltatásokat, amire hajlandó vagyok pénzt áldozni. A vállalat feladata tehát az innovatív termékek legyártása, amik esetén a fogyasztó (én) mérlegel, hogy az adott innováció megéri-e a befektetendő összeget. Természetesen szerepet játszik a dolgokban az amortizáció, hiszen például idővel elveszti költséghatékonyságát az idős termékek szervize, mert már annyira drága hozzájuk a szükséges alkatrész, amiből egy újfajta készülék teljes egészében legyártható.
Egy 35 éves, budapesti férfi vagyok - igen: autós, 18 éves vezetési tapasztalattal. Hétvégente átvedlem én is kerékpárossá, gyalogossá: hatalmasat csatangolunk vagy karikázunk az Asszonnyal meg a Srácokkal a környéken. Van tehát némi fogalmam arról, hogy milyen az utak…..
Görögország csődben van. Hivatalosan ugyan még nem, de már mindenki egyértelművé tette, a csőd elkerülhetetlennek látszik. Bár nemrég még megmentésről szóltak a híradások, mára egyértelmű, hogy óvatoskodás és a csőd elnapolása motiválta csak a porhintést. A görög…..
Milyen előnyei vannak a saját márkás termékeknek a fogyasztó számára? Veszélyben vannak-e a gyártók márkái? Ön melyiket és miért részesíti előnyben?Inspirációként:http://kereskedelem.tlap.hu/magazin/sajat-markas-termek-fogalma/; http://hu.nielsen.com/site/20100906.shtml;…..
Milyen marketing megoldásokkal változtatható egy ország imázsa? Mi legyen a célja és kihez szóljon egy Magyarország imázsát formálni akaró országimázs film?Inspirációként:2.http://www.mfor.hu/cikkek/Omladozik_a_gulyasra_epulo_orszagimazs.html ;…..
Antal Gergely 2011.10.27 00:12:49
Én is hozzátenném a saját gondolataimat a témához:
A marketing definíciója szerint egy vállalat fogyasztóorientáltságát fejezi ki. Az országimász szempontjából tehát az állam maga egy vállalat, amely befektet a marketingbe azért, mert ennek megtérülését várja valamilyen módon. Ennek elemzéséhez nagyon fontos -mint többen említették már- a célközönség. Országunk véleményem szerint olyan értékekkel rendelkezik, ami főleg az idősebb korosztályok számára lehet vonzó (legalábbis saját példámból kiindulva), így alapvetően az ország marketingjének is ezt a csoportot kell céloznia. Fontos az árukapcsolás, azaz ha külföldieket wellnesshétvégére csábítunk, össze kell kötni ezt például kulturális programokkal, hiszen tulajdonképpen a marketingnek két célja van: az ország hírének növelése és a piaci forgalom növelése - utóbbi talán fontosabb is vállalatgazdaságtani szempontból, mint az előbbi. Nem teljesen értek egyet a Hungaricumok erőltetésével, vélem, hogy országunkban nagyon sok olyan érték van, amit mi magunk sem ismertünk még fel, ezeket sem szabad elzárni a külföldiek elől, akiknek figyelmét túlzottan is a Halászbástya-gulyás-szürkemarha vonalra tereli a turizmus. Egy olyan brandet kell kiépíteni, amely világszínvonalú szolgáltatásokat nyújt és a világ minden részéről érkező turisták igényét kielégíti. Arról, hogy a belső érintetteknek, azaz nekünk hogyan kell viszonyulnunk ehhez a kérdéshez, azt gondolom, hogy szinte állampolgári kötelességnek tekinthető, hogy országunk hírét öregbítsük, így a szokványos marketingmódszereknek nem látom e téren valós értelmét.
Egyszer szeretnék egy olyan országban élni, ahol ha egy politikus azt mondja, amit lehet az szabad, fülét farkát behúzva húz el a picsába. Nem azért vágyom erre, mert utálom a politikusokat, hanem, mert utálom ezt a mentalitást. A politikusok az én képzeletemben még mindig…..
Véleménye szerint mi a közös a sportversenyekben és a gazdasági versenyben? Miben térnek el egymástól? Kedves Hallgatók! Ezen a héten én reflektálok a határidőig beérkezett blogkommentekre, igyekezvén összegezni és kiemelni a legfontosabb pontokat.Erre a kérdésre…..
csox Miért jó a csokoládé? 2011.07.03 14:20:00
Tegyük fel, hogy a hamburgeradó nem egy újabb sarc, hanem valóban azért találták ki, hogy egészségesebbek legyünk. Akkor meg mi bajuk a csokival? Nem a kakaót csak nyomokban látott bevonókról beszélek, hanem azokról a csokoládékról, amiknek 40, vagy akár 60%-ának valóban van…..
Antal Gergely 2011.07.03 18:15:58
..
Antal Gergely 2011.05.08 21:28:28
Okos Emberék (és Mészöly Kálmán) rég megmondták a tutit: ha a sportújságírók csak jót írnának a magyar fociról, akkor máris más lenne a megítélése. A játék ettől még ugyanolyan maradna, de a megítélés a fontos. Vagyis, ha azt mondják nekünk a radiátor márpedig ehető,…..
Néhány órával ezelőtt azt kértük a válogatottól, ha másképpen nem megy, nyomjuk le izomból a japánokat. Ennél sokkal többet tettek. A sikerhez persze kellett egy lengyel is. De: jobb egy keserédes győzelem, mint egy emelt fővel viselt vereség. Elemző írásunk végén Pat Cortina…..
Két sorsdöntő mérkőzést játszik az aktuális divízió 1-es világbajnokságon a magyar jégkorong-válogatott. Az egyiket történetesen a házigazda Japán ellen. Nemcsak a tét jelentékeny, hanem az érdeklődés is elsöprő, már-már nagyobb, mint amire számítottunk. Úgyhogy…..
Antal Gergely 2008.04.16 14:16:53