Regisztráció Blogot indítok
Adatok
apukád

0 bejegyzést írt és 48 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Csak szimplán egy elmebeteg, közveszélyes barom vagy, esetleg emellett még vak is?! Igen, te, aki ma reggel 8:45 körül úgy téptél végig a XVIII. kerületben a Tinódi utcán, mintha autópályán lennél, leszarva, hogy az végig jobbkezes! Nem csak a rendszámodat nem tudtam megnézni, de…..
 Az OGYI kiadott 2010.október 4-én kiadott határozata szerint ( www.ogyi.hu/dynamic/vigantol39207_5_2010_1.pdf ) visszahívják a következő gyártási számú Vigantol olajokat: 6619301 6531802 6531901 6548902 6549001 6565002 65…..
Szerintetek Gábor fölöslegesen parázik, vagy tényleg gyanús, ha valaki megvesz egy autót, aztán másnap vissza akarja vinni és visszakérni az árát? Lehetőségük volt mindent lemásolni, kulcsokat, azonosítókat, iratokat. Akár klón autót is csinálhatnak ez alapján, vagy…..
apukád 2010.09.28 23:25:27
@kijafaxom:
Milyen csudákba botlik az ember... Ennyi megajacht tulajt!
Az viszont érdekelne, hogy melyik Európa legnagyobb hajósboltja. Valamint keresnék 12V-os Johnson macerátorpumpát, mert az enyém tönkrement. Az is érdekelne, hány liter/perc a kapacitása, milyen anyagból van benne a lapát, a persely és hogy mi az ára. Előre is kösz!
apukád 2010.09.28 23:32:57
@ruskyy: EZ a csúcs! :-D
Láttál már messziről folyami vontatott tolatmányt? Egy sima alapot... Ha az elmegy a folyón, a te hajód meg nem, barátom, lebuktál, Hodorkovszkíj vagy, mert Abramovics ladikja az előbb említett szerkezetnek a fele. :-D

Komolyan, miket olvas itt az ember gyemeke! :-D
Lehet, hogy Rii nem örül a véleményemnek, de a káromkodós részt leszámítva én is kitöltettem volna a kék-sárgát ilyen esetben, mert lehetnek kívülről nem látható sérülések is az autón, aminek a javítását különben az életben be nem hajtom a károkozón. Meg a…..
A mai sztori kevésbé balesetveszélyes, mint a tegnapi bringásdöntögetős, de a Gergő által bemutatott főhős sem épp a tapintatosság mintapéldája, nem zavartatta magát akkor sem, mikor az emberek jó része még aludt. Volna. Amennyiben lehetséges, a blog keretein belül szeretném…..
Az ilyen sztoriknál szeretem azt leginkább, ha a másik fél is jelentkezik és előadja a saját verzióját, most is várom a jobbnál jobb sztorik mellett a lenti képen látható autó vezetőjének a reakcióját emailben! Esetenként ez szánalmas mentegetőzés, máskor pedig egész más…..
apukád 2010.04.21 00:57:53
@...::: Flúgos Kamionos :::...:
A lehetőségek:
1, Van tanu.
2, Nincs tanu, de lesz. ;-)
A sárga-kéken elismerést meg sem próbálja az ember, az visszavonható.

A bíróságnál van egy sokkal egyszerűbb és gyorsabb, főleg nekem, akinek csak elöl egy fél milla antennaerdőm van, amit senki ki nem fizet:
1, Ott kess kifizeti a felet, a többit úgyis intézi a biztim.
2, Aláírja a kocsija adásvételijét. (hogy ezt milyen körülmények közt, azt a képzelőerődre bízom. :-D )

Mindemellett párszor már volt ilyen szitum, csatt nem lett, mert a fékem pont jó, a legtöbb autót meg körbeautózom, míg felgyorsul. Közben meg elmegy a kedvük a továbbiaktól. :-D
Bünti tehát nem volt éles, parasztság az már párszor igen, akkor "megbeszéltük".

Tudom, hogy ezek nem helyes dolgok, de sajnos ez az ország nem biztosít jogbiztonságot. Vagy önbíráskodsz adott esetben, vagy a rendőr fog szemenröhögni. Itt ma csak a gyorshajtás az üldözendő és pont.

Éltem kicsit túl az Óperencián, ott ilyen fel sem merült soha. Úgy bekaszlizzák a büntetőket, vagy a verekedőket, akár egyszerre, hogy csak füstöl. Ha csak rágyorsítasz valakire, már kiszed a zsaru - és tuti kiszed, mert ha nincs látótávban, ami már önmagában ritka, van kamera és kiszúr a teremőr. Utána meg már csak percek kérdése, hogy megjelenjen a csillagos srác. :-D
Nálunk a kamera csak a telepítők hasznára van és ennyi - embert nem kapnak el ilyen módon itthon.
Nem hiszem el, hogy még mindig van, aki nem tanult az elmúlt sok év benzinkúti lehúzásaiból, tele van velük az internet, meg itt a blogon is volt már jópár ilyen sztori. Bár én is azt hittem, hogy teljesen evidens mindenki számára, leírom újra: te tankolj saját magadnak, annyit,…..
apukád 2010.03.06 00:14:50
@Mityu:
Nálam mindig van két közjegyző. Nélkülük egy kút közelébe sem megyek. :D

Csendben jegyzem meg, hogy évi átlag 60000 körül megyek, a kocsim 9 körül fogyaszt és az életben nem vertek át se omv, se shell se más kútnál az elmúlt 25 évben.
Az, hogy szar vagy szarabb a benya minősége már más kérdés.
ZaZo nem ment messzire Magyarországtól, csak ide a déli szomszédunkhoz, de a sok rémtörténet után aggódva vágott neki au útnak autóval. Aztán kiderült, hogy nem is olyan vészes a helyzet, mint gondolta. Nekem meg valaki hozzon egy kávét, mielőtt megfejelem a billentyűzetet,…..
Mindez villamossínen, jogsi nélkül. Trixilw szilveszterkor volt tanúja az eseménysornak, ezt foglalta össze nektek, meg a rendőrségi eljárást. Igen, volt vér is. Sokat gondolkoztam, hogy megírjam-e neked (a blognak) ezt a szösszenetet, mert végül is csak egyszerű gázolásos…..
Ha jól vettem ki Gábor szavaiból, nem turistáskodik Brazíliában, hanem tartósan ott él és egészen eddig gyűjtötte nektek a tapasztalatait, hogy most ország-világ elé tárhassa. A levél terjedelmét nézve azt kell előrevetítenem, hogy ma délután kicsit visszaveszünk a…..
Van ám még havazós sztori a postaládában, de már attól elkezdek fázni és beázik a zoknim, ha a blogra jövök, úgyhogy amíg meg nem jön a mára ígért újabb adag hó, történetből is másfélét kaptok. Mondhatjunk, hogy Csaba peches, a címből sejthető is, hogy miért. Tud valaki…..
apukád 2010.02.07 11:05:34
Jó olvasni, hogy az okos tudósok 5 perc alatt bármit elvisznek. Ez persze így van, de nem azért, mert pillanat alatt kicserélik a motort és a váltóművet, kibogozzák a lakatot, szétakasztják, átkötik vagy megnövesztik hanem mert az új autók 90%-a esetében elektronikus úton távolról vagy rádugva alkalmas szoftverrel bármi kiiktatható és indítható. Az egésznek a kulcsa az összejátszás a szakszervizekben dolgozó téglával, aki kulcsokat, szoftvereket és egyéb információkat ad át. A buhera rég a múlté. Márkaspecifikus bandák működnek full elektronikai háttérrel.

Az egyedi megoldás sem jó, mert hiába rakod tele a kocsit riasztókkal, azok nagyrészben mobiltelefon frekin értesítenek (az akusztikus visítókról ugye nem elmélkedünk, hogy ér-e valami ;) ), azt pedig pár ezresért beszerezhető készülékkel "jammelik". Hiába riaszt, nem jut el a jel a toronyig.
Ha pedig mechanikailag véded, senki nem fog fúrni-faragni, az 20 éves technika, tuti lebukás. Simán felrakják egy trélerre és elviszik.

Megoldás?

Vigyázz a kocsidra, legyél körültekintő ha van rá módod.
Nekem egy a tolvajok körében elég népszerű német autóm van, nincs benne semmi - a casco miatti mindig kikapcsol minimálgyári fost leszámítva.
Viszont héjvédett ház beriasztózott garázsában áll és riasztás esetén nem a csodálkozás az egyetlen dolog, amivel kinézek. Napközben sorompóval és csukott, kártyával nyíló ajtajú mélygarázsban áll, térfigyelő kamerával, biztonsági őrrel védett helyen.
Mindemellett figyelek, követnek-e, főleg ha valami közösségi helyre megyek. De azt is úgy választom meg, hogy soha nem az utcán áll, lehetőleg mélygarázs járós-kelős gyalogos forgalomnak kitett helyén.
Lizinges lévén lakcím sehol nem szerepel, ugyanis cég lizingeli cégtől. Szervíz után pedig viszem mindig a saját emberemhez, aki tüzetesen átnézi, mit buheráltak rajta, nincs-e eldugott okosság (kulcs pl) könnyen elérhető helyen. Egy jó szakember ismeri ezeket.
Mindemellett full casco van rajta természetesen.
Namost igen, ezek költségesek. Viszont ha valakinek van 20+ millája kocsira, az ezt csak kitermeli. A figyelem meg nem kerül sokba.

Ha meg alkatrésznek lopott kisebb autó védelme a kérdés, amiből mint ilyen sok fut, pár jól észrevehető marhaságot belerak az ember - villogó ledet, mechanikus szarokat - és valószínűleg elmennek egy sarokkal odébb egy másikért, ami nem tűnik gáznak. Ezeknél a kocsiknál a rejtett dolog károsabb.
Továbbá ezeket nem feltétlenül specializálódott bandák csinálják, fúrnak-faragnak, lebuknak, otthagyják, visszamennek, szóval más téma, mint a nagy értékre, csempészetre, vagy akár rablásra szakosodott társulatok.
apukád 2010.02.07 11:35:37
@salapapa:
Igen, ezzel tisztában vagyok. Viszont aki 20 millás kocsival közlekedik, az többnyire nem panelban lakik. Hány kollégámtól vittel el kocsit úgy, hogy kaput nyitott járó motorral! Ha lett volna annyi esze, hogy vesz egy 50-ezres távirányítót ezt már megúszta volna. Sok apróságból áll ez össze, zríkásabb időszakomban pl hurkokkal jártam haza. Szóval 3-4 süket, vissza ugyanoda ahol egy perccel előbb jártam kört tettem kis utcákban, hogy kiszúrjam, ki kísér. :D

A baltazár? :D Haha, annál már csak a kormány-fékpedál összekötő a szuperebb. Rátámaszkodsz a kormányra, lehajlik a rúd, már mész is. :D Mechanikus alatt értem a full kormány, a váltóház zár, olyan sok jó megoldás ezekből sincs. ;)

Valóban kevés a jól védett mélygarázs, hát ez lehet egy szempont akár beköltözésnél. A másik megoldás a roncsautó kinézet. Egy haverom csipes v6 bés vektrával jár kétszáz valahány lovas, kirakott rá egy 1.6-os feliratot, kombinálva hülyegyerek króm kipufogóvéggel, hogy a gyárival nem "bukjon" meg. Kéthavonta mossa, szakadt romnak néz ki. :D
autózz! Megröptettem a biciklist 2010.02.05 16:25:00
Nem venném a szívemre, ha valakit autózz! blog olvasás közben cseszne le a főnöke munkaidőben, ezért ma csak így délután fél öt felé közeledve kaptok posztot. Na jó, meg azért is, mert nem volt eddig egy szabad percem se veletek törődni, de majd most! MutánsTehén egy…..
apukád 2010.02.05 22:14:50
@Don Carnage: Ugye csak viccelsz?

Először azt írod, hogy a zöld jelzés esetén is elsőbbséget kell adni ha ott a mackósajt, majd írsz telezöldes anomáliát keresztirányú forgalomra.
Most van alsós vagy, vagy a lakatlan szigeteki barlangból érkeztél egyenesen, de ha nem és nincs egy vakvezető kutyád, gyalog se lépj ki az utcára! Mindenkinek jobb lesz úgy.
apukád 2010.02.05 22:18:20
@kispista2:
No igen. Ez nem egy olyan objektív, sőt önostorozó blog, mint a kerékagy. Tudhatnád, rohadt hazug autósok írnak itt, nem kedves toleráns, kreszt mindig betartó kerékpárosok, akik néha idetévednek a kerékagyról jogosan felháborodni. :D
Biztos lesz, aki majd jól megmondja a monitor mögül, hogy Maestro helyében simán megállt volna, vagy kikerüli a piroson átszáguldó Opelt, mert csak reflexek kérdése az egész, a többiek számára viszont rávilágít a lenti történet arra, hogy lehetünk bármilyen profi…..
Zanzo sok kommentárt nem fűzött a tegnap küldött emailjéhez, volt benne két link, néhány fotó és screenshot a hirdetésről, ami rejtélyes módon eltűnt, mire élesíthettem volna a posztot, de a gugli a barátunk és megőrizte nekünk egy évvégi mentés formájában. Vajon nem sok…..
apukád 2010.01.22 21:34:36
JAj. Olyan szinten nem vagytok képben, hogy el sem hiszem.
Ó, kiszakadt az egyik hátsó lengő? Hűha. Összement a háta? Nohát. Kész életveszély, ez meg itt az egyedülálló ilyen. :D

Elárulom, egy halom olyan import kocsi van az országban, amit két egyenként totálkárosból ( az egyik elöl, a másik hátul) hegesztettek össze úgy, hogy komplett félbevágták előzőleg az eredetiket.
Szerintetek ezt beírták a gépkönyvbe? :D

Barátaim, lehet hogy itt a fél banda, aki használtat vett ilyennel jár.
Akkor most lehet okoskodni, hogy mi van, ha a tető fele cserés volt és sérült a futómű. :D

Aztán meg.
Az a fele, aki a másik felét győzködi:
ember, sose fogsz meggyőzni egy embert, akinek a legnagyobb kocsija a Corsa, vagy swift volt eddig, hogy egy másfél, két tonnás, 200 plusz lovas, full elektronikás stabilos felső közép, vagy felsős kocsival milyen 2 kiló körül menni nyílegyenesn az üres pályán. Hogy nem akar leesni az útról, hogy meg is áll időben. Sose tapasztalta, nem ismeri, elhinni meg nem fogja. (ha beleültetnéd, észre sem venné, hogy 200)
Azzal meg be nem bizonyítod, hogy ugye 160 felett szinte csak nagy kocsit fotóznak le, de ráfutásos és egyéb sztrádabalesetet ezektől viszont nem látsz. Nem fogják összerakni, hidd el. :D
Maradjunk annál, hogy mind köcsög, aki nagy kocsival jár 160+-al az üres sztrádán. Aki pedig szabályos kisautós, az meg szeretne lenni egy ilyen köcsög. Ennyi. :D
apukád 2010.01.23 22:25:13
@HockeyMonkeyHungaryFan:

Többségében kisautós baleseteket látsz, ha közlekedsz és nem a neten autózol. Nyilván csattan nagy is és nyilván 200-al látványosabbat, tehát a netre ez kerül, és nem a kalapos, aki 90-el horzsolja le a lakkot és hagyja el az ütközőt.
Miután 88-ban volt egy leszerelt - érted ;) - HF Integrale-m, van elképzelésem a méregzsákokról. Viszont a méregzsákos srácok ezerért tankolnak, hogy a csajra is maradjon, ráadásul nem is ők csinálják a nagy csattokat - ok főleg, ez megint majdnem kimaradt. A bedrogozott, fáradt, se látó se halló 20000km rutinnal rendelkező útelhagyásokat ne soroljuk ide.
Többségében az úton nem tuning futós, havon egy este több száz kilót driftelő emberkék császkálnak, hanem 110-120 maxihoz szokott, csúszó autót soha nem tapasztalt rutintalan vezető halad és csattan. Naponta százas tételben. Én róluk beszéltem, azokról, akik azért őrjöngenek itt - és máshol - mert összefossák magukat, ha 90-nél megdobja őket az őket előző autó autó szele. Vagy azért csokizza össze magát a lámpánál álltában, mert 16-al elgurult mellette egy moci és üresben rárántott a gázra. És amikor már képes nem dadogni az ijedtségtől, kétkézzel szídja ezeket a száguldozó motorosokat, miszerint dögölne meg minden szervdonor ugyebár. :D

Mellelsleg roppant szórakoztató ezeket olvasni, nem? :D
Még novemberben kaptunk beszámolót a svájci közlekedésről, ezt egészíti ki most Balázs a saját tapasztalataival. Nemrég volt egy cikk a svájci közlekedésről. Pár apróságot szeretnék még leírni. Az itteni KRESZ csak pár apróságban tér el a magyartól. Az átlag svácji…..
A címben szereplő kérdést Balage tette fel úgy általában az autósoknak, miután megelégelte, hogy rengeteg olyan autó jön vele szembe mostanában, amelyiknek csak a fél lámpája világít. Sokan "megoldják" a problémát a ködfényszóró bekapcsolásával és ezzel le is…..
apukád 2010.01.17 22:15:11
@...::: Flúgos Kamionos :::...:

Nagyon helyes.
Én azon gondolkodom, belülre szerelek egy csillárt. Igaz, az megelőzné a kort divat szempontjából, de qrva menő. Meg tök jól látom a fogaimat, mikor mosom a pirosban. :D

De remélem a kipufogódat rég kivésted és hegesztettél rá 21-es kályhacsövet is! Mer az aztán a legmenőbb. :D
apukád 2010.01.17 22:47:00
@...::: Flúgos Kamionos :::...:
Á, a kocsi alá rég a lángoló gáztartály a menő. Nem láttad a Grízt? :D
apukád 2010.01.18 18:53:51
@"streetfighter":
Sok vaci új kocsinál is kiég 3 hó-félévente az izzó, csak mert szar a feszszabályzó. A cégnél volt egy szállítmány Focus, 90-ből a háromnegyedénél tapasztaltuk. Nem kizárólagosan a régi szarok sajátja sajnos. Tapasztalható az új szaroknál is. :D
Nem tudom, hogy így két hét után mennyi esély van arra, hogy megtaláljunk egy cserbenhagyót, aki kishíján megölte levélírónkat a gyermekével együtt. Márta azért rajtunk keresztül is tesz egy próbát. Az biztos, hogy megérdemelné az ilyen mocsok, hogy elkapják és hűvösre…..
apukád 2010.01.17 22:25:28
@Unter Bahn:
"talán közútin veszélyeztetésben elmegy... "

Melyik? Aki jobbról előzött, vagy aki úgy beszart ettől, hogy csoda, nem okozott tömegszerencsétlenséget? :D