Adatok
adambum
0 bejegyzést írt és 113 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hetek óta vártunk erre a pillanatra, most azonban már végre elmondható, hogy megkezdődik a jó filmek dömpingje a mozikban. Kezdve rögtön a tavalyi év egyik legjobbjával, folytatva egy szűk 30 éves klasszikussal, és még a legutóbbi Arany Pálma győztesét is megkapjuk.
Birdman…..
Drága Kocsis Máténk! Te, aki kiegyensúlyozott médiánk féltve örzője vagy. Igencsak felhúztad magad midőn tudomást szereztél ama borzalmas skandallumról, hogy pár napja a Sanoma médiavállalat vezetője - nevezetesen Szabó György - összeröffent egy budai étteremben más…..
Bár 2010-ben még olyan elemzők is akadtak, akik – lengyel mintára – egy sajátos jobboldali kétpártrendszert vizionáltak, s a Fidesz és a Jobbik versenyfutásaként képzelték el a magyar politika jövőjét, ezek az elképzelések egyelőre nem váltak valóra. A Jobbik ugyan több…..
Remény és jövő háztól házig, interneten és telefonon, elegen leszünk és leváltjuk a rezsimet - ezt üzente az Együtt 2014 tegnap az évértékelőjén. Amit én a beszédek tartalmára nézve nem a 2012-es év értékelésének, sokkal inkább kampányrendezvénynek látok, ami…..
adambum
2013.02.10 18:40:30
@Kulcsos fahéjas proli Boli – Ch.T. is, meg’há...:
Na es szerinted kivel kellett volna vitaznia, Mesterhazy-val, Bokrossal, Schifferrel vagy David Ibolyaval?
A vitanak nem az a lenyege, hogy barmikor vitazzak, akar egy katicabogarral is; hanem az lenne a lenyege, hogy szoros kuzdelemben tampontot adjon a bizonytalan valasztoknak, hogy kire szavazzanak.
A vita megszervezese implicit modon tartalmazza annak elismereset is, hogy szoros a kuzdelem, ezert szukseg van vitara.
Amugy akar birod, akar nem, Orban nem olyan rossz vitaban, a 2006-os vitaban talan eltaktikazta, de szerintem Bajnainak azert kemenyen oda tudna szolni, foleg miutan Bajnai is eleg saros lett az MSZP-tol. Lehet hogy ez demagog szoveg, mert te nem ertesz vele egyet, de ettol meg siman elohuzhato.
Na es szerinted kivel kellett volna vitaznia, Mesterhazy-val, Bokrossal, Schifferrel vagy David Ibolyaval?
A vitanak nem az a lenyege, hogy barmikor vitazzak, akar egy katicabogarral is; hanem az lenne a lenyege, hogy szoros kuzdelemben tampontot adjon a bizonytalan valasztoknak, hogy kire szavazzanak.
A vita megszervezese implicit modon tartalmazza annak elismereset is, hogy szoros a kuzdelem, ezert szukseg van vitara.
Amugy akar birod, akar nem, Orban nem olyan rossz vitaban, a 2006-os vitaban talan eltaktikazta, de szerintem Bajnainak azert kemenyen oda tudna szolni, foleg miutan Bajnai is eleg saros lett az MSZP-tol. Lehet hogy ez demagog szoveg, mert te nem ertesz vele egyet, de ettol meg siman elohuzhato.
Véget ért az EU-csúcs, és megszületett a megállapodás az Európai Unió költségvetéséről, és azon belül a fejlesztési támogatások sorsáról is. A magyar kormányfő ünnepel, és azt mondja, végül jól jártunk. Valóban így van-e?
Orbán Viktor szerint „soha…..
Ha igaz a sajtóértesülés, az alkotmánybíróság holnap bejelenti az előzetes regisztráció alkotmányellenességét. A Fidesznek innentől két választási lehetősége lesz: ragaszkodva az eredeti szándékához, kétharmados többségével élve alkotmányba erőltetni az…..
Szokás szerint le vagyok maradva, a miniszterelnök egy héttel ezelőtt nyitotta meg az "eladósodás elleni küzdelem harmadik frontját".
Összesen 612 milliárd forintnyi adósságot vesz át az állam 1956 önkormányzattól - jelentette be Orbán Viktor miniszterelnök szombaton a Fidesz…..
adambum
2012.11.04 02:12:36
Most, hogy Orbán megkezdte a 2014-es választási kampányt, a média állampárton kívüli része egyértelműen azt várja Bajnaitól, hogy feleljen meg a felfokozott ellenzéki várakozásoknak, és ő is valami ütős kampánynyitó beszédet tartson október 23-án, a Milla tüntetésén.…..
Pálinkás József közgazdász előadást tartott az 50. Közgazdász Vándorgyűlésen Egerben. Hogy egészen pontosan miket mondott nem tudom, még az is lehet, hogy megszabta az új, az üdvözítő irányt ennek a rettenetesen eltévelyedett tudománynak, legyünk türelemmel, majd…..
adambum
2012.09.28 12:57:04
@Zka77: Addig, ameddig úgy nem alakul, hogy van rá logikus magyarázat, amit teszel, és nem pazarlás.
Az a baj, hogy sokan összekeveritek a kicsit a naggyal. Pálinkás nem az emberekről egyenként beszélt, akik éjjel sorban álltak. Hanem a mentalitásról, ami e mögött van.
Szerinted van értelme ezek között a dolgok között különbséget tenni?
Én sem ítélem el egyenként azokat az embereket, inkább a mentalitással van bajom. Hogy elfogadott lett egy darab műanyagért éjjel a sorban állni. Szerintem ez olyan társadalmi változásokat tükröz, ami a társadalmat összességében inkább a felelőtlenség felé tolja.
Amúgy persze, bármit ki lehet forgatni, akármiről akármilyen általánosat mond valaki, mindig van kivétel. Ilyen alapon kár bármiről is beszlgetni, nem gondolod?
Az a baj, hogy sokan összekeveritek a kicsit a naggyal. Pálinkás nem az emberekről egyenként beszélt, akik éjjel sorban álltak. Hanem a mentalitásról, ami e mögött van.
Szerinted van értelme ezek között a dolgok között különbséget tenni?
Én sem ítélem el egyenként azokat az embereket, inkább a mentalitással van bajom. Hogy elfogadott lett egy darab műanyagért éjjel a sorban állni. Szerintem ez olyan társadalmi változásokat tükröz, ami a társadalmat összességében inkább a felelőtlenség felé tolja.
Amúgy persze, bármit ki lehet forgatni, akármiről akármilyen általánosat mond valaki, mindig van kivétel. Ilyen alapon kár bármiről is beszlgetni, nem gondolod?
adambum
2012.09.28 13:16:07
@Sand Lover: Megbocsáss, de hogy jön ide a minisztérium fogyasztása!?
Mi köze ennek ahhoz, amit Pálinkás mondott!?!?
Már nem először fordul elő, hogy csak azért mert elmondom a véleményemet, azt hiszik hogy ennek bármi más szimpátiámhoz köze lenne. Na, ezt is utálom többek között ebben az országban.
Egyébként ha már itt tartunk, már több szoftvert is írtam különböző rendszerekre, de sajnos ennek sincs sok köze semmihez. Az, hogy hasznot húzol egy rendszerből, még nem jelenti azt hogy nem láthatod be, hogy mik ennek a rendszernek a gázos pontjai.
Fogyasztói társadalom ide vagy oda, nekem senki sem tudja megindokolni, miért jó az ha valaki fél év után eldob valamit, ami még működik. Ahogy azt sem, hogy miért kell a boltokban fél évente mindent csérélni, hogy ha 1 év után rájössz, hogy valami még kellene kiegészítő, akkor hiába mész be a boltba: inkább dobd el, és vegyél újat.
Egy társadalmi berendezkedésnek, úgy is mint kultúra minőségének igenis megvannak az OBJEKTÍV fokmérői. Ami ostobaság, az ostobaság.
Meg is fogjuk még inni mindennek a levét, úgy gondolom... (illetve: van esély arra, hogy megigyuk). Kicsit többet kéne ésszel, mint ész nékül...
Mi köze ennek ahhoz, amit Pálinkás mondott!?!?
Már nem először fordul elő, hogy csak azért mert elmondom a véleményemet, azt hiszik hogy ennek bármi más szimpátiámhoz köze lenne. Na, ezt is utálom többek között ebben az országban.
Egyébként ha már itt tartunk, már több szoftvert is írtam különböző rendszerekre, de sajnos ennek sincs sok köze semmihez. Az, hogy hasznot húzol egy rendszerből, még nem jelenti azt hogy nem láthatod be, hogy mik ennek a rendszernek a gázos pontjai.
Fogyasztói társadalom ide vagy oda, nekem senki sem tudja megindokolni, miért jó az ha valaki fél év után eldob valamit, ami még működik. Ahogy azt sem, hogy miért kell a boltokban fél évente mindent csérélni, hogy ha 1 év után rájössz, hogy valami még kellene kiegészítő, akkor hiába mész be a boltba: inkább dobd el, és vegyél újat.
Egy társadalmi berendezkedésnek, úgy is mint kultúra minőségének igenis megvannak az OBJEKTÍV fokmérői. Ami ostobaság, az ostobaság.
Meg is fogjuk még inni mindennek a levét, úgy gondolom... (illetve: van esély arra, hogy megigyuk). Kicsit többet kéne ésszel, mint ész nékül...
adambum
2012.09.28 13:25:52
@Sand Lover: A másik, hogy egy percig sem vitatom hogy a fogyasztói társadalomnak számos ramifikációja van, van ilyen-olyan következménye ami által a fogyasztói társadalom mássá válik, mint a nem fogyasztói. Pl. egy idő után olcsóbban tudunk jó termékeket gyártani, ezt nem vitatom.
Viszont szerintem az éremnek két oldala van, és mindez nem kéne hogy meggátoljon abban, hogy a takarékosságra is törekedjünk. Nem kell mindent készpénznek venni, és elfogadni. Nem lehet hogy vannak átmenetek?
És aki eldobja a működőt, "csak mert", az szerintem igenis elszakadt a valóságtól, ezt Pálinkás nagyon jól mondta.
Viszont szerintem az éremnek két oldala van, és mindez nem kéne hogy meggátoljon abban, hogy a takarékosságra is törekedjünk. Nem kell mindent készpénznek venni, és elfogadni. Nem lehet hogy vannak átmenetek?
És aki eldobja a működőt, "csak mert", az szerintem igenis elszakadt a valóságtól, ezt Pálinkás nagyon jól mondta.
Eszik, fingik, mosolyog, de még a szar is. Persze japán.
..
adambum
2012.09.07 15:59:49
A kínai propagandakiállítást ismertető kritikánkkal alapjaiban értettük félre a témát és magát Kínát is, állítja Salát Gergely Kína-kutató a Mandineren megjelent írásában. A konzervatív blogon Kínai Kálmán és Trágár Tóniként publikáló szerző saját nevén jegyzett…..
Ha van olyan ezen a blogon, hogy hagyományos bejegyzés, akkor ez a mostani biztosan nem tartozik ezek közé. Korábban azt ígértem, hogy időnként beszámolok majd képviselői tapasztalataimról, egyelőre azonban csak egy saját beszéddel és egy ünnepi beszámolóval terheltem ezt az…..
Ha valaki még nem értesült volna róla: az IMF-küldöttség megállapodás nélkül fog hazautazni júliusban. Augusztusban is. Meg ősszel is és jövőre is. Ha visszajönnek egyáltalán. Nem olvasnak maguk újságot, elemzőkéim? Csak írnak?
Sajnos, még mindig sokan vannak, akik nem…..
adambum
2012.07.13 23:48:05
adambum
2012.07.14 00:01:02
@V mint...: Ki adott felmentést bárkinek??
Én csak azt mondom, hogy nemigen találó a cím, mert azt vetíti előre, hogy most sem igaz, amit a szerző mond.
Ennyi.
(!)
Én csak azt mondom, hogy nemigen találó a cím, mert azt vetíti előre, hogy most sem igaz, amit a szerző mond.
Ennyi.
(!)
Nincs épelméjű politikus, aki ezt a célt kimondaná. Márpedig Orbán ezt tette a Die Presse-nek adott interjúban.Igaz, ő sem „bontotta ki az igazság minden részletét”.
Orbán egy bátor állítással indított: „Magyarország nagyon sikeres volt a válság kezelésében.” – ez…..
A magyar kormány olyan szemérmetlen lenézéssel tekint a fiatalokra, ami nemzetközileg is kirívó. Orbánt mélyen érinti, hogy le akarunk lépni, de nem miattunk, hanem a szüleink miatt. Csak nekem fordult fel a gyomrom?
Gondolkodtam, mi bajom vele. Úgy beszél, mint egy szülő.
Nem…..
adambum
2012.06.03 22:31:28
@komplikato: Hadd legyen még szarabb? Nos, én nem látom, hogy még szarabb lenne. Inkább csak ugyanolyan szar, mint az utóbbi 20 évben volt... egyelőre.
Arról az ábrándról szerintem tegyél le, hogy holnap arra ébredsz, hogy minden fasza, dupla annyit keresnek a mérnökök, meg az orvosok, és ráadásul Orbán se pökhendi, ezért mindenki hazajön.
Ennek eléréséhez azért kicsit még kellene dolgoznunk, méghozzá közösen. Ez nem Orbán pökhendiségén vagy nem pökhendiségén múlik.
Arról az ábrándról szerintem tegyél le, hogy holnap arra ébredsz, hogy minden fasza, dupla annyit keresnek a mérnökök, meg az orvosok, és ráadásul Orbán se pökhendi, ezért mindenki hazajön.
Ennek eléréséhez azért kicsit még kellene dolgoznunk, méghozzá közösen. Ez nem Orbán pökhendiségén vagy nem pökhendiségén múlik.
Vicces pillanata volt a mai parlamenti ülésnek, amikor a két évtizeddel ezelőtt még farmerban és hosszú hajjal politizáló fideszes házelnök átöltözésre buzdította a munkahelyükre nem öltönyben és nyakkendőben érkezett szocialistákat. A szórakoztató momentumnál azonban…..
Tanulságos újraolvasni azt a sok különböző nyilatkozatot, ami mondjuk csak az elmúlt egy hónapban az IMF-tárgyalásokkal kapcsolatban a magyar kormánypárt politikusaitól elhangzott. Tárgyalástechnika – mondják erre baráti értelmezők. Totális káosz – vélik mások.…..
adambum
2012.01.06 01:12:32
@fvipera: nem értem miről beszélsz, mit vádaskodsz, mit tudsz egyáltalán rólam, de mindegy, hagyjuk... próbáltam kultúráltan diskurálni. Sajnálom.
adambum
2012.01.06 01:13:59
@fvipera: A propos, mindenki "gerinctelen kis pöcs", aki hittant tanul??
Te sem eleve így indítottál...
Hol hagytad az agyadat hogy ilyeneket mondasz, basszus?
Te sem eleve így indítottál...
Hol hagytad az agyadat hogy ilyeneket mondasz, basszus?
adambum
2012.01.06 10:48:32
@fvipera: OK, bár:
1. nem tudom ki a rák az a zuzu petas (bár szavaidból ítélve, talán nem vesztek sokat)
2. ha te olyan marha érzékeny vagy (amihez egyébként szíved joga) hogy senki-ne-mondja-meg-hogyan-élj, akkor neked is figyelmesebbnek kell lenned, hogy mások érzékenységét ne sértsd meg (sajnos). Az, amit írtál, idézem: "remekül igazoltad, mit is várhatok majd az orbán jobbkeze által kinevezett iskola igazgatótól, amikor kiderül számára, hogy a gyerekem nem hittant tanult, mert nem egy gerinctelen kis pöcs".., nos, nem létezik olyan axiómarendszer, ahol ez a mondat azt jelenti, amit legutóbb magyaráztál. De azért még próbálkozhatsz, lepöcsözhetsz mindenkit, aki nem úgy gondolkodik mint te, leintoleránsozhatsz mindenkit, aki nem úgy gondolkodik mint te, csak egy a lényeg: te se légy sose toleránsabb.
1. nem tudom ki a rák az a zuzu petas (bár szavaidból ítélve, talán nem vesztek sokat)
2. ha te olyan marha érzékeny vagy (amihez egyébként szíved joga) hogy senki-ne-mondja-meg-hogyan-élj, akkor neked is figyelmesebbnek kell lenned, hogy mások érzékenységét ne sértsd meg (sajnos). Az, amit írtál, idézem: "remekül igazoltad, mit is várhatok majd az orbán jobbkeze által kinevezett iskola igazgatótól, amikor kiderül számára, hogy a gyerekem nem hittant tanult, mert nem egy gerinctelen kis pöcs".., nos, nem létezik olyan axiómarendszer, ahol ez a mondat azt jelenti, amit legutóbb magyaráztál. De azért még próbálkozhatsz, lepöcsözhetsz mindenkit, aki nem úgy gondolkodik mint te, leintoleránsozhatsz mindenkit, aki nem úgy gondolkodik mint te, csak egy a lényeg: te se légy sose toleránsabb.
Ha olyan köztársasági elnöke lenne az országnak – nem is lenne példátlan, az előző például biztosan ilyen volt -, akit a haza sorsa jobban érdekel, mint megválasztóinak vélt vagy valós politikai érdeke, akkor az újévi beszédében nem a kitartásról, a jó irány…..
adambum
2011.12.31 15:40:11
@ob.szerver: Nem biztos, hogy nem épp a segélyek és egyéb kiváltságok teljes megszüntetésével kezdené munkáját az a bizonyos teljhatalmú biztos... Azt mondaná, korszerű közlekedést csak 3x ilyen drága BKV-jegyekkel lehet elérni, és hát ki cáfolhatná a nagy gazdasági szakembert?
Az olaszok is hogy örültek Berlusconi távozásának, most meg úton-útfélen tüntetnek. Lehet hogy sokan úgy gondoljátok, hogy Orbán nélkül jobb lenne, de akkor tutira nem lenne még bankadó sem, azt is neked meg nekem kéne kifizetnünk. Sokkal rosszabb lenne, mint "csak" a manyup beolvasztása.
Az olaszok is hogy örültek Berlusconi távozásának, most meg úton-útfélen tüntetnek. Lehet hogy sokan úgy gondoljátok, hogy Orbán nélkül jobb lenne, de akkor tutira nem lenne még bankadó sem, azt is neked meg nekem kéne kifizetnünk. Sokkal rosszabb lenne, mint "csak" a manyup beolvasztása.
Évet értékel szerkesztőségünk. A tavalyihoz hasonlóan nem egy közösen megfogalmazott cikkben tesszük ezt (eltérő nézeteink, felfogásunk miatt ez nehezen is menne), hanem együttes posztokban, amelyekben minden évértékelésre kapható szerzőtársunk elmondja a maga…..
adambum
2011.12.28 06:47:08
Mellesleg ajánlom mindenkinek figyelmébe, hogy a nagy becsben álló CNN miként torzítja saját híradásait:
www.huffingtonpost.com/2011/12/27/ron-paul-cnn-interview-cnn-edit-unfairly_n_1171462.html
Ennyit arról, hogy kik oktatnak bennünket demokráciából, és kiknek a harsogó szava miatt kesereg fél Magyarország.
Ennek nem szabad bedőlni: az Amerikából jövő demokrácia-féltés hatalmi indítékból táplálkozik, nem pedig a magyar emberek szabadságának figyelembevételéből.
www.huffingtonpost.com/2011/12/27/ron-paul-cnn-interview-cnn-edit-unfairly_n_1171462.html
Ennyit arról, hogy kik oktatnak bennünket demokráciából, és kiknek a harsogó szava miatt kesereg fél Magyarország.
Ennek nem szabad bedőlni: az Amerikából jövő demokrácia-féltés hatalmi indítékból táplálkozik, nem pedig a magyar emberek szabadságának figyelembevételéből.
Na de mi van akkor, ha az okos elment a karácsonyi nagybevásárlásra? Egyszerű dolog ez, mint a bot. A Fidesznek az LMP-nél kéne okosabbnak lennie, az LMP-nek a Jobbiknál, a Jobbiknak a szociknál, a szociknak meg a fletóéknál. Aztán még ez se megy. Ha elfogultság mentesen nézzük az…..
Sorsdöntő napok jöhetnek. Barroso levele után nem tűnik légből kapott feltételezésnek, hogy az ország minden bizonnyal nem kap pénzügyi segítséget, ha a rohamtempóra kapcsolt parlamenti többség megszavazza azt a két törvényjavaslatot, amelynek visszavonását az EU a…..
adambum
2011.12.22 03:57:02
@komment1: Érdekes amit írsz, én éppen ellenkezőleg gondolom, hogy Pokorni magatartása kifejezetten ellenszenves volt. Egyrészt volt már néhány évig oktatási miniszter, akkor lett volna lehetősége megmutatni, hogy mit tud. Ehelyett mit mutatott? Egy nagy nullát.
Szerintem amikor olyan iskolák vannak amiket ilyen-olyan okokból az önkormányzatok nem tudnak még fűteni sem, helyes és jó kezdeményezés hogy az állam legyen az egyedüli felelős. Tisztább helyzetet teremt ez a megoldás, hisz' a jövőben nem fordulhat elő hogy az önkori a kormányra, a kormány meg az önkorira mutogat.
Továbbá ha mondjuk Pest megyében gáz van, akkor azt az esztergomiak is megérzik, ami megintcsak az elszámoltathatóság felé viszi a dolgokat.
Az egész napos iskolát is kifejezetten jó ötletnek tartottam, sok gyereknek nagyon sokat jelentene, hogy egész nap foglalkoznak vele és délután nem a tv előtt döglik (tisztelet a kivételnek). Ez nem azt jelenti hogy többet kéne magolnia, hanem hogy lazább környezetben, egy igazi közösségben nőhetne fel.
Szerintem azok a szuverén intézmények, amelyeket Pokorni félt, ki fogják harcolni maguknak a saját működési környezetüket. Ezt már csak magas presztizsű múltjuk miatt is megtehetik. Szerintem a Waldorfot meg a Fazekas gimnáziumot nem kell félteni.
Végezetül: én nem vagyok ugyan pedagógus, de ismerek olyanokat akik kifejezetten támogatják a Hoffmann-féle kurzust. Persze tiszteletben tartom a véleményedet.
Szerintem amikor olyan iskolák vannak amiket ilyen-olyan okokból az önkormányzatok nem tudnak még fűteni sem, helyes és jó kezdeményezés hogy az állam legyen az egyedüli felelős. Tisztább helyzetet teremt ez a megoldás, hisz' a jövőben nem fordulhat elő hogy az önkori a kormányra, a kormány meg az önkorira mutogat.
Továbbá ha mondjuk Pest megyében gáz van, akkor azt az esztergomiak is megérzik, ami megintcsak az elszámoltathatóság felé viszi a dolgokat.
Az egész napos iskolát is kifejezetten jó ötletnek tartottam, sok gyereknek nagyon sokat jelentene, hogy egész nap foglalkoznak vele és délután nem a tv előtt döglik (tisztelet a kivételnek). Ez nem azt jelenti hogy többet kéne magolnia, hanem hogy lazább környezetben, egy igazi közösségben nőhetne fel.
Szerintem azok a szuverén intézmények, amelyeket Pokorni félt, ki fogják harcolni maguknak a saját működési környezetüket. Ezt már csak magas presztizsű múltjuk miatt is megtehetik. Szerintem a Waldorfot meg a Fazekas gimnáziumot nem kell félteni.
Végezetül: én nem vagyok ugyan pedagógus, de ismerek olyanokat akik kifejezetten támogatják a Hoffmann-féle kurzust. Persze tiszteletben tartom a véleményedet.
Már sokszor nekifutottam ennek az írásnak, de soha nem jutottam a végére – de még a közepére sem. Elsősorban azért, mert az első mondatok visszaolvasása után már éreztem, hogy ezer sebből vérzik; nem érthető, félreérthető, vagy egyszerűen csak hamis. A dilemma ettől…..
Kicsit úgy élem át ezt a mai napot, mintha a világosi fegyverletétel lenne – mondta az IMF-es tárgyalás tényét kommentálva ma este a Hír TV-ben a Magyar Nemzet újságírója. Sem az ellentétes állítások miatt kialakult hitelességi válságról, sem az egyre feltűnőbb…..
adambum
2011.11.19 14:44:16
@hoplita: Nem értem ezt a gondolkodást. A kormány azt mondta, köszönjük az IMF segítőkészségét, de megpróbáljuk magunkat finanszírozni a piacról, mert szerintünk menni fog.
Most is úgy gondoljuk hogy menne, de a piac nincs meggyőzve, nem vesz állampapírt. Ezért kell az IMF-fel egy biztonsági megállapodás.
Nem értem miért kell ezen úgy kiakadni. Ha egy kormány nem lenne annyira pragmatikus hogy képes változtatni, nem érne semmit. Ezen kívül pont azt várom el a kormánytól, hogy amíg lehet, a piacról finanszírozza az országot.
Az hogy most mégis kell az IMF, nem a kormány hiábja. Kérdezd meg a drága szocikat, mi a fészkes fenének kellett annyi hitel? Ha ők elkezdték volna amit Orbánék -- bankadó, kiváltságos nyugdíjak megszűntetése, segélyek csökkentése -- ha ezt 5 évvel ezelőtt megtették volna, akkor nem kellett volna az a rohadt hitel, és nem lennénk ma ilyen helyzetben.
Ezért nincs más választás, most kell az IMF, menni kell tovább. Én azt mondom, csinálják csak. Ilyen dilettáns banda úgysincs még egy, mint az előző szocik voltak, ennyire még egyszer nem szúrhatják el.
Most is úgy gondoljuk hogy menne, de a piac nincs meggyőzve, nem vesz állampapírt. Ezért kell az IMF-fel egy biztonsági megállapodás.
Nem értem miért kell ezen úgy kiakadni. Ha egy kormány nem lenne annyira pragmatikus hogy képes változtatni, nem érne semmit. Ezen kívül pont azt várom el a kormánytól, hogy amíg lehet, a piacról finanszírozza az országot.
Az hogy most mégis kell az IMF, nem a kormány hiábja. Kérdezd meg a drága szocikat, mi a fészkes fenének kellett annyi hitel? Ha ők elkezdték volna amit Orbánék -- bankadó, kiváltságos nyugdíjak megszűntetése, segélyek csökkentése -- ha ezt 5 évvel ezelőtt megtették volna, akkor nem kellett volna az a rohadt hitel, és nem lennénk ma ilyen helyzetben.
Ezért nincs más választás, most kell az IMF, menni kell tovább. Én azt mondom, csinálják csak. Ilyen dilettáns banda úgysincs még egy, mint az előző szocik voltak, ennyire még egyszer nem szúrhatják el.
adambum
2011.11.19 15:18:45
@jjulie: igazad van, éticsiga, nem kellett volna belekeverni őket. De választók sajnos belekeverték. Ez a demokrácia... :S
Nemzetgazdasági Minisztérium: Magyarország fordulóponthoz érkezett
„Az elmúlt másfél évben új alapokra helyeztük a magyar gazdaságot. Ehhez föl kellett számolnunk minden régi típusú együttműködést, amely korlátozta gazdasági önállóságunkat. Ezt sikeresen…..
Azóta, hogy tavaly nyáron Orbán Viktor az IMF-delegációval való megbeszélésről elrobogott a Videoton-Maribor meccsre, a Valutaalaphoz fűződőn viszony kérdése egyre komolyabb politikai jelentőséget kapott. Akadnak olyanok, akik már a miniszterelnök lemondását fantáziálják arra…..
adambum
2011.11.16 12:17:50
@GPtower: Kár hogy nem lehet kommenteket lájkolni, mert ezt egyértelműen lájkolnám. Sajnos TG túl sok energiát fordít a függetlenség látszatára, de elemzései ezek után sekélyesek maradnak. Ez az én véleményem.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
nem pedig "mellőzés"
úgy imádom a fizetett fordítóinkat