Regisztráció Blogot indítok
Adatok
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség

26 bejegyzést írt és 1635 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ez a poszt egy kicsit keményebb hangú lesz a megszokottnál de úgy tapasztalom hogy mostanában a hülyeség tort ül a józan ész felett és muszáj kicsit helyretenni a dolgokat. Igen megint a bevándorlásról és a terrorizmusról írok. Azon nem csodálkozok hogy sokan a bevándorlást…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 07:40:49
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 16:03:20
@Főgebra: @Zoole[uk]:

Valószínűleg nagyobb szabadsága lesz az új munkahelyen.

S nem ő az első ballib ikonember, aki a Hír TV-hez megy. Lásd: hirtv.hu/alinda
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.19 08:50:59
@Trolloloogus:

"azonos életszínvonal mellett nyugaton pár év, max egy évtized alatt összeszedhetsz annyit, amiből utána évtizedekig szerényen élhetsz valami olcsó helyen"

Így igaz. Pont ez bizonyítja a liberális rend tarthatatlanságát.
A TV2-t nem büntetik a paksi erőművet népszerűsítő pillanatreklámok miatt. Ez azt jelenti, hogy az újabb kísérlet, amivel a Fidesz-közeli médiamogulok játszadoznak, jogszerűnek bizonyult. Ijesztő. Kezdjük azzal, hogy idézzük az Index tudósítását a fejleményről, miszerint: "A hatósági vizsgálat…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 20:38:10
@miketbeszéltek:

Mióta szervilizmus az ország érdekeit nézni. Mo-nak hatalmas szüksége van az olcsó, tiszta, biztonságos energiára. Mondjuk le erről pillanatnzi szűk ballib pártérdekek miatt?
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 21:25:24
@miketbeszéltek:

Az atomenergia az egyetlen megoldás, ehhez nem kell tanulmány.

Mi a gond az oroszokkal? Szerintem semmi.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 22:10:04
@miketbeszéltek:

Mindenféle tanulmányt lehet írni, a szerint mit akarunk vele bizonyítani.

Minek az annektálására gondolsz?
December 15-e fekete-nap lett a kommentelők népes táborának naptárában, most már tényleg közeleg a világvége!  Ez is megtörténhet Pannóniában?! Mi lesz így a temérdek e-aktivistával? Népünk megmondóembere, a bárdolatlan stílusáról közismertté vált Bayer Zsolt, letiltotta blogján a…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 15:57:18
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 15:58:35
@Sean MacTíre:

Senki se mond ilyet,
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 20:40:02
@dr. mesterséges színezék:

Most is igyekszem ilyen véleményeket meghallgatni.
Az utóbbi években durván elszálltak a magyar albérletárak (igen, tudjuk, ezek jellemzően bérlemények), elsősorban Budapesten találkozhatunk horror árakkal. A Street Press térképre tette Európa elszálló árait, merthogy nemcsak hazánkban, hanem Európa-szerte magas árakkal…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 09:32:54
Viharsarki Kattintós 2016.12.17 09:32:06
   ..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.17 19:11:57
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 07:59:55
@n3spr3ss0:

Hol hányinger? Nem lehetnek civilek? A politika csak egy zárt elit ügye?
Oroszország történelmünk során számos alkalommal bizonyította, hogyan tekint a körülötte és benne élő népekre, más országok önállóságára. Magyarország esetében bőven elég a XX. századra gondolni, melynek jó néhány éve, évtizede fémjelzi, hogy a partnerségnél, az együttműködésnél az orosz állam…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 07:26:34
@a gyűlölködő uszítás eredménye; egy rendőr meghalt:

Az ellenzék számára minden lopás, ami nem nekik tetsző célra megy.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 07:35:41
@a gyűlölködő uszítás eredménye; egy rendőr meghalt:

Te is tudod jól, nézőpont kérdése, mi jó az országnak. Ezért is vannak különböző pártok, mert másképp látják ezt. Ha nem így lenne, lenne egy szakértői kormány, mely mindig megállapítaná objektív módon, hogy mi a jó, s se pártokra, se választásokra nem lenne szükség.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.18 07:54:48
@a gyűlölködő uszítás eredménye; egy rendőr meghalt:

A törvényeket a hatalom állapítja meg.
Gébics Kép Aleppóból 2016.12.17 18:27:16
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.12.17 18:55:50
Érdemes figyelemmel kísérni az agonizáló liberalizmus egyik fontos részének, a homoklobbinak az agresszív tevékenységét nem csak politikai, hanem kulturális téren is. Idei legjobb filmje a homoklobbinak a Love Is All You Need? - figyelemreméltó alkotás, mely viszonylag magas szinten…..
bircahang Csak nem értik 2016.11.29 07:07:00
Írtam már többször is arról a furcsa magyar jelenségről, amikor a magyar ultraliberálisok igyeznek két széken ülve hadakozni Orbánék ellen. A módszer lényege: egyszerre hibáztatni Orbánt baloldali érvekkel, hogy miért nem antikapitalista, közben pedig jobbos, liberális…..
bircahang Meghalt Fidel 2016.11.28 07:07:00
Tegnapelőtt meghalt Fidel Castro. 90 éves volt, Élete legnagyobb részében profi politikus volt, ebből 52 éven keresztül a legmagasabb állami tisztségeket viselte Kubában. 1959-ben történt hatalomra jutása előtt is már éveken keresztül profi politikus volt. Politikailag élete 3…..
Egy friss felmérés szerint Thomas Jordan, a svájci jegybank vezetője a legjobban fizetett jegybankár Európában. Matolcsy György, a Magyar Nemzeti Bank (MNB) elnöke fel sem fért a TOP 10-es listára. Íme: You will find more statistics at Statista..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.28 05:39:48
@Online Távmunkás:

Az EU két szélsősége Horvátország és Bulgária. Horvátországban a nemzeti bankelnök fizetése a nemzeti átlag alig 4-szerese, míg Bulgáriában a 20-szorosa.

Magyarországon jelenleg a szorzószám 9 körül van, hasonló a helyzet az EU-n belül a legtöbb országban. A skandináv EU-tagállamokban, Görögországban, Ausztriában és az USA-ban a bankelnök szerényebb: alig az átlag 6-szorosát keresi. A kelet-európai EU-tagállamok között a már említett Bulgária mellett csak Csehországban és Litvániában magasabb arányosan a nemzeti bank elnökének fizetése a magyar bankelnökénél. A nyugati tagállamok közül magasabb a fizetés arányosan Belgiumban és Angliában, valamint az Európai Központi Bank elnökének az esetében.
Orbániában elkezdődött a ráhangolás a 2018-as választásra, és hogyan másként, mint eufórikus állapotot előidéző - legalábbis az elvakult fidesznyikokban - „mondások” sorával. Manapság már nem működik a „rezsicsökkentés”-szlogen, hiszen világszerte olcsóbb az energia, mint amennyivel szeretett…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.27 02:48:40
@s:

"A liberálisok szeretnek vitatkozni, a nézeteket ütköztetni, az álláspontokat kifejteni és több oldalról megvizsgálni a világ dolgait."

Ezt álmodtad? Mert a valóság más. A liberalizmus egy intoleráns, dogmatikus eszme.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.27 02:49:47
@s:

"Nem leszel mindezek hatására liberális, de nem is akarom, hogy az legyél. "

Így igaz. Már voltam liberális, s éppen racionális alapon pártoltam el tőle.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.28 05:37:22
@s:

Kizárólag vallási kérdésekben vagyok dogmatikus, politikai kérdésekben sosem. S intoleráns pedig semmiben se vagyok.

Legyél liberális, semmi gond, én is volt egykor az,. De ne hazudd azt, hogy az eszmék nyílt vitatása, a szabad áramlás lenne a liberalizmus, mert nem az: leírtam neked mik a liberalizmus alapjai, ha tetszenek, semmi gond, de ne csúsztass.

Orbán rendszere átmeneti jellegű, nem kiforrott. Orbán már rájött a liberalizmus tarthatatlanságára, de nincs helyette koherens kncepciója, így jelenleg még alapvetően liberális alapon keres kiutat.
Ésszerűtlen a világ, amiben élünk!  A demokrácia és a szabadság védelmére a többség sokkal kevesebb energiát szán, mint például a közelgő karácsonyi ajándékok minőségének ellenőrzésére. Az, hogy miként váltunk szolga- nemzetté, amit csak az a kiskirály nem hág meg naponta többször is, amelyik nem…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.27 10:23:02
Láttam a magyar médiákban több elemzést a tegnap óta kialakult bolgár helyzetről. Közös jellemzőjük: valamit elmondanak, de nem látják az összképet. Ezért pár szó, hogy valójában mi is történt. Előjáróban pár bolgár sajátosságról, melyek a magyar alkotmány- és…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.27 09:03:53
@karandash:

Igen, sajnos e tekintetben Mo-on az érdeklődés nulla körüli.
A Pharaon-ügynek sok tanulsága van, érdemes róla olvasgatni, például azért, mert a sztori segít megérteni, hogy mennyire nem osztható fel a világ fekete-fehér, jó-rossz, Kelet-Nyugat, terrorista-nem terrorista tengelyek mentén. A magyar politikai elit természetrajzát is jobban érted, ha megismered…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.27 09:00:34
Meg kell mondani, most a ballib politikacsinálók óvatosabbak. Úgy tűnik, tanultak abból, hogy a bankok oldalán állni a devizahitelek kérdésében, a monopolszolgáltatók oldalán állni a rezsicsökkentés ügyében, s a terroristák oldalán állni a migránskérdésben még a saját…..
Lehet, hogy a Lipóti pékség is felszállt a Donald Trump megválasztásával elstartolt gyűlöletvonatra? Mi sem igazán értjük, miért zavarja a pékeket a melegházasság. Egy ma készült fotó azonban azt igazolja, hogy valamiért szeretnék kivenni a részüket a homoszexuálisok jogkorlátozásáért folyó…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.21 11:27:06
@szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja:

"Molesztált, vagy erőszakoskodott veled homoszekszuális?"

Igen, de nem ez nézeteim alapja. Nincs bennem személyes érzelem e tekintetben.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.21 14:38:32
@szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja:

Ha viccesen válaszolnék: nem, Horthy már modern, azaz a XVIII: elejléig vissza.

De komolyan: sose lehet visszamenni. Új dolgok, új alapon. Baloldali, antiiberális, humanista, populista politika kell.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.27 02:37:36
@sorbacsillag:

Kevesebb pénz megy ki, mint a ballibek alatt, ezt te is tudod. A magyarkodás meg senkit se érdekel.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.26 12:33:33
@medium size devil:

A liberalizmus nem eredményez szabadságot, pont ezért bukik.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.26 12:46:32
@medium size devil:

Eszmékről van szó, nem konkrét emberekről. A liberalizmus végén élünk, hála Istennek.

A liberalizmus korlátozza a szabadságot és a demokráciát.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.26 15:54:10
@medium size devil:

De az, ballibám. Nézz körül, amikor gazdáid nem figyelnek.
Sokan szívükhöz kaphattak, amikor az államfő mosolyogva riposztozott, de az orosz érdekeket egyre kevésbé lehet figyelmen kívül hagyni. Az Orosz Földrajzi Társaság november 24-ei díjkiosztó ünnepségén kérdezte meg Vlagyimir Putyin egy kisfiútól, hogy hol ér véget Oroszország határa. A gyerek…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.26 06:55:47
@fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya:

"A homók még bejegyzett élettársi kapcsolatot sem létesíthetnek."

Így igaz. S ezzel mi a gond?

"Ezen felül üldözik őket."

Ha a 4 fal között homokoznak, semmi bajuk nem esik.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.26 06:58:30
@fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya:

"a homoszexualitást a társadalomra veszélyes jelenségnek, ezáltal a melegeket a társadalomra veszélyt jelentő elemeknek állítja be"

S ezzel mi a gond? A homoszexualitás betegség, s propgandája pedig veszélyt jelent a társadalomra.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.26 07:01:40
@felirat:

Milyen az a baloldali liberalizmus? A két eszme egymásnak ellent mond.

A konzervatizmus nem más manapság, mint mérsékelt liberalizmus, nem jobb a fősodrú liberalizmusnál.
Tisztelt polgármester úr! Hatalmas megdöbbenéssel olvastam tegnap az index.hu-n, hogy az ön javaslatára "betiltották a muszlim vallást és a melegséget" Ásotthalmon. Az önkormányzati rendelet elolvasása és értelmezése után két gondolat fogalmazódott meg bennem: a sajtó ismételten túloz -ez némileg…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.26 06:45:15
@Sólyom Tomi:

A homofóbia az egészség jele, semmi más.
A toroczkai lászló – így, csupa kisbetűvel, bocs, Nemecsek – vezette Ásotthalom beírta nevét Magyarország kormányának kirekesztő, gyűlölet-politikája nyomán a volt köztársaság veretes történelmébe. Nem jártam még soha arra, és ezek után feltehetően nem is fogok, de tudom, ott is - mint mindenfelé az…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.25 14:51:44
@LoMo9:

A liberalizmus szűkíti a demokráciát, teljes demokrácia helyett liberális demokráciát, mely valójában az oligarchia diktatúrája.

A fő baj pedig a liberális rendszerrel az alapvető politikai eszme, melyet hirdet,
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.25 15:15:54
@illaim:

Ma ez már másképp hangzik:

Először a nácikért jöttek, de nem szóltam, nem lévén náci.
Aztán a pedofilekért jöttek, de nem szóltam, nem lévén pedofil.
Aztán a szcientológusokért jöttek, de nem szóltam, nem lévén szcientológus.
Amikor értem jöttek, már nem volt, ki szóljon.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.25 15:16:37
@CsipkeRózsa:

A diktatúra bnem azt jelenti, hogy erős vezető van az élen...
Azért, mert a baloldal (= progresszivizmus) egy vágyott állapotból indul ki (kb. szabadság, egyenlőség, testvériség), és ebből bírálja és formálja a valóságot -- ekként pedig nem lehet önkritikus, mert az önmaga feladását jelentené. A progresszivizmus materiális (kommunista) és szimbolikus…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.25 11:43:19
Mandiner blog Populista-e vagy? 2016.11.24 14:21:00
Jön föl a populizmus! − hallatszik a felkiáltás/jajszó sokfelől manapság, a politika és politikusok új hullámának láttán. E sorok íróját is meg-megkérdezik erről a témáról, s van is miről vitatkozni. Mondjuk első körben arról, mi is az a populizmus; aztán arról, hogy problémás-e egyáltalán ez a…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.25 08:33:51
@rasztaszív:

Fasiszták meg régebb óta nincsenek, mint kommunisták.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.25 08:38:08
@Lord_Valdez:

Mikor került eddig elő a populizmus?
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.25 08:39:26
@rasztaszív:

Hát akkor ne mondj nagyot...
Donald Trump, az USA újonnan megválasztott elnöke még nem is lépett hivatalba, mégis hatalmas a hisztéria az ellentáborban. Pedig, aki azt állítja, hogy tudja, milyen elnök lesz belőle, az aligha tudja, mit beszél. Legnagyobb valószínűséggel még maga Trump sem tudja. De máris akkora a hisztéria,…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.24 13:16:35
@timargabor:

Nem, annak amit leírsz a neve nem "liberális", hanem "erőszakellenes".
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.24 18:47:42
@dr kotász:

Egy rohadó rendben, marxista társadalomban nőttem fel, majd liberalizmusban éltem, ma is liberalizmusban éltem.

Magam is liberális voltam életem 2 szakaszában is. S bár most antiliberális vagyok, természetesen nem tudok elvonatkoztatni a környezettől, azaz nyilván vannak bennem ma is liberális vonások.

A szabad felfogás nem idéz elő azonban liberalizmust, sőt ellenkezőleg: a mai rothadó, agonizáló liberalizmus kifejezetten szabadságellenes.
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.25 05:50:49
@borzimorzi:

A liberális eszméről több fogalmam van, mint a magukat liberálisnak nevezők 99 %-ának...

A legtöbb mai liberálistól csak pár jelszót, de még inkább hamis állítást fogsz hallani, de nem fogjáék tudni megmondnai, mi a liberalizmus.
4949 Gondolkodj te is Paksról 2016.11.24 00:41:24
Az eddig ismert költség 3 700 000 000 000 forint. Ez nem tartalmazza a hulladékkezelés költségeit. így a teljes költség elérheti 5 000 000 000 000 forintot is. A kiégett fűtőelemeket 20 évig kezelik az oroszok. 20 év elteltével visszakapjuk az összes nukleáris szemetet és Magyarországon lesz…..
maxval bircaman BircaHang szerkesztőség 2016.11.24 18:37:57
@Peter Götz:

Lopni minden nagy beruházásnál lehet, sőt kicsinél is.

Az én zsebembe nulla jut, mivel nincs semmilyen politikai kötődésem.