Regisztráció Blogot indítok
Adatok
maxval bircaman BircaHang szerk

8 bejegyzést írt és 1426 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ez a poszt egy kicsit keményebb hangú lesz a megszokottnál de úgy tapasztalom hogy mostanában a hülyeség tort ül a józan ész felett és muszáj kicsit helyretenni a dolgokat. Igen megint a bevándorlásról és a terrorizmusról írok. Azon nem csodálkozok hogy sokan a bevándorlást…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.31 12:44:42
@charlieharper:

Igen, s semmit se kellett tennie hozzá. Ez a legszebb győzelem: amikor az ellenség hibája hozza el.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.31 12:49:33
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.31 13:03:12
@Zoole[uk]:

www.youtube.com/watch?v=61wVAFLzPCc

A medve mondása az elején: "Obama, odanézz, úgy tűnik, ott nincs demokrácia!".
A popkulturális hatás is lehet fokmérője az ismertségnek. És itt most direkt nem népszerűséget írtam, mert messze nem biztos, hogy ha valakiről dalok születnek, az egyben hízelgő is ránézve.  Persze van ilyen is, hisz pl. Rozika néni produkciója egy életre a fülünkbe mászott, sajnos…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.31 12:53:09
@Fedor:

Mindegyiket ismertem korábbról a +1-es jelűt leszámítva.

Rozika néni csak röhejes szimplán. Legalább őszinte.
Megszokhattuk, hogy a tökös cowboy-stílusban kommunikáló külügyminiszterünk mindenkibe beleköt. Most Észak-Koreát választotta, diktátorozott, kommunistázott egy nagyot. Meg is lett az eredménye, Észak-Korea felfigyelt Magyarországra. ..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.31 07:13:10
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.31 11:18:34
@Lady Scarlett:

Szabad és demokratikus választásokon - erre gondoltam.
  „Magyarország erősödik! Magyarország jobban teljesít! A reformok működnek!” Mindannyian ismerjük ezeket a kormány propaganda lózungokat. Unalomig ismétli a média mindannyiunk pénzén. Milliárdokat költünk el arra, hogy a valóságot valahogy felülírják az agyunkban. Ám az embernek az infragrante…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.31 07:25:43
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.31 11:16:21
@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte:

Semmi kÍfogásom a nyomorgók ellen, A gusztustalan magamutató krinás hazugsággal van bajom.
bircahang Idegennyelvi tévhitek 2016.12.31 09:09:00
Megfigyeltem több országban pár közös tévhitet, mely az átlagemberek - azaz a nyelvvel nem profi szinten foglalkozók - elképzelésében él.Íme pár ezek közül. A saját nyelv fonetikai készletének abszolutizálása. Nagyon elterjedt jelenség azt hinni, hogy az anyanyelvünk…..
Te is hallottad már azt a mondatot, hogy a magyar a világ legnehezebb nyelve? Nos, valószínűleg sejted, hogy talán az elfogultság beszél azokból, akik ezt hangoztatják. Némi valóságalapja ugyanakkor van, legalábbis annyi biztosan, hogy valóban nem tartozik a könnyen tanulható…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.30 14:40:01
@cardiobascuralis 2:

"Ha az lenne a helyzet, amit írsz, akkor az alapszavak nem finnugorok lennének a magyarban."

Téves következtetés. Amit írtam, abból ez NEM következik.

Úgy tűnik, az alapfogalmakkal se vagy tisztában.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.30 16:19:19
@cardiobascuralis 2:

Hülye vagy. Most direkt nem fogom neked leírni a magyar igék változatait ragozási szempontból. Nézz utána, meg fogsz lepődni nagyon.

A "hisz" történetenetesen a pár szabálytala ige egyike. Van olyan 3-5 darab ilyen ige.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.31 07:10:12
@cardiobascuralis 2:

"Te mondtad, hogy nincs. Most akkor mégis van, baromka?"

Azt írtam, van néhány.

"Mi a helyzet az iszik igével, aminek mély hangrendűek a ragjai?"

Benne vagy egy paradigmában.

"A megy igével, aminek az alanyi E/2. alakja tőhangzót vált, sőt, a másik verziója még ragot is?
A párjával, a jön igével, aminek az E/1 és E/2. valamint T/1 és T/2 alakja is rendhagyó, a felszólító módja szintén?"

Magam említettem a "megy" igét.

"A fut-borít párosból melyik a rendhagyó? Csak mert mindkét ragozásra van egy csomó eset."

Egyik se.

"Esetleg a siklik igével, aminek a felszólító módját magyarok sem nagyon tudják elragozni?"

Semmi gond vele.

"Nem, te isten idióta barma, a magyar tele van szabálytalan igékkel"

Ha akarod hihetsz ebben, de attól még dilleténs ökörség lesz ez a nézeted.
A maximalizmus igencsak káros dolog, mert az ember előbb-utóbb belefárad. Ismerek olyan embereket, akik célul tűzik ki, ők márpedig kitörnek a liberális rendből, az igazságtalan társadalomból, a fogyasztó elhülyülésből. Nos, a legtöbbjük csúnyán végzi: miután rájön, hogy…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.14 06:47:37
@karandash:

Most Bp-en vagyok, nincsenek nálam a linkek. A jövő héten utazom vissza a normál szám0tógépemhez, azon vannak a linkek, s majd beírok ide kettőt.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.30 15:20:03
A Mandiner szerzői, mint 2010 óta minden évben, idén is évet értékelnek. Makk János írása.   Nem mondhatjuk, hogy 2016 unalmas év lett volna itthon és a világban. De botrányok, háborúk, eufóriák, mélypontok és csúcspontok minden évben vannak, lesznek. Ezek múló…..
Kedves portálom, a Kapitalizmus blog a legutóbbi cikke szerint (vagy mondjam individualistábban: a blog egyik szerzője) azért viseltetik némi türelemmel -- sőt mondhatnám: várakozással -- Trumppal szemben, mert kiderült, hogy  környezetében sokan olvassák Ayn Randet, a racionális…..
Az egész ország felbolydult, amikor kiderült, hogyan szerepeltek a magyar diákok a PISA-teszteken. Az kétségtelen tény, hogy visszaestek a teljesítmények, azonban érdemes megnézni, hogyan szerepeltünk más országokhoz képest.  A magyar pontszámok 470 és 477 között mozogtak,…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.30 08:37:04
2017 egy rettentő nehéz év lesz, de azt hiszem, életem talán egyik legszebbike is egyben. Most már átléptünk egy határon, amin túl már nincs visszatérés. A folyamat maga elkezdődött. A kimenetel persze, mint minden várandósság esetében, bizonytalan, így az is elképzelhető, hogy csalódás lesz a vége,…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 19:37:36
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.30 07:55:28
@azenkiscsaladom16:

Én nem.
  A szabadságok (mint abszolút cselekvési lehetőségek) elrendezésére -- és korlátozására -- három fő ideológiai irányzatot ismer a nyugati modernség: a szocializmust, amely az egyenlőség változó koncepcióival száll szembe a szabadsággal, a konzervativizmust, amely az emberi "lényeg" néhány elvével…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 21:11:19
@unionista᠋:

Mert szomszédos államok, s érdekellentéteik vannak.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 21:12:30
@feher.b:

Nem lehet lejtő pályán versenyezni. A játék szabályai kimondják: mi mindig vesztünk.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 21:13:40
@feher.b:

Hamis adatok ezek. A nyugati agresszió nem volt képes máig se megtörni Oroszországot, ez önmagában ellentmond a gyengeségnek.
Nyílt levelemet, mint egy Magyarországon élő fiatal írom Önnek, abban bízva, hogy így év végén az új évre előretekintve a sokunkat érintő kérdésekre és felvetett problémáinkra választ kaphatunk. Egyben szeretném azt is letisztázni, hogy levelem nem provokatív szándékú, az abban foglaltak…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 15:44:14
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 15:57:53
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 15:58:33
@m.t.:

Nincs lebontva, csak óvatos lépések zajlottak csak.
Egy adott város életminősége nagyban függ attól, mennyire érzi magát biztonságban az ember, mennyire kell tartania bűncselekményektől (nem is feltétlenül csak az erőszakosakra gondolunk), esetleg ne adj Isten terrortámadástól. A kijevi Majdan tér ..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 15:40:54
Nem is álltak sorba emberek a Blaha Lujza téren ételért, mert Magyarországon nincsenek is szegények a kormánypropaganda szerint...
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 14:30:05
@rasztaszív:

Logikád alapján a bárkinek adott céltámogás nem a célt támogatja, hanem a kapó szervezetet.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 14:50:39
@rasztaszív:

Ezen az alapon senkinek se szabad adni semmire támogatást, nem csak az egyházaknak nem, hanem másnak se.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 15:18:10
@rasztaszív:

A te logikádat követtem.
Trump bejelentett az amerikai kapitalizmus hatékonysági fordulatát és az ezen alapuló új amerikai világnézetet -- miután az amerikai gazdaság eddig is messze a leghatékonyabb volt a világon. Erre a putyinista politika és sajtó szerte a világban levonja azt a következtetést, hogy győzött a…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 14:52:08
@feher.b:

Nem utálom a nyugati dolgokat. Soroljam milyen sok nyugati dolgot kedvelek?

Egyetlen dolgot utálok, ami nyugati: a liberalizmust és annak gazdasági rendjét, a kapitalizmust.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 15:03:37
@feher.b:

Aki komolyan veszi a HVG-t, mely a háttérhatalom egyik médiája, az a Húsvéti Nyúlt is elhiszi...
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 15:05:03
@feher.b:

Az orosz modell fenntartható és sokkal erkölcsösebb a nyugatinál.

Ma is diktatúra van: a tőke diktál. Ez a liberális demokrácai. Amit most a népek megdöntenek szerte a világon.
Kiszelly Zoltán – van-e ki e nevet nem ismeri – újabb liberális-gyalázásra adta a fejét. Nekiment mindazoknak, akik ételt gyűjtenek, osztanak a rászorulóknak,  pedig, ezek a liberálisnak mondottak adott esetben még neki is adnak egy tállal! – mert ezt diktálja emberségük. Nem árt tisztában lenni…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 15:45:11
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 05:09:31
fáymiklós George Michael 2016.12.26 08:17:39
Ha engem kérdez, biztosan lebeszélem arról, hogy a nehezen kimondható Georgios Kyriacos Panayiotouról éppen George Michaelre angolosítson, mondván, hogy ezt mindenki elfelejti. Jó, hogy nem mindjárt John Smith. Meg aztán már van is egy Michael George nevű basszista a világban, nem mondom, hogy…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.26 21:35:21
@amit még megtehetsz:

Pedig igaza van a szerzőnek: George Michal jelentéktelen zenész, énekes volt.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.26 22:27:44
@morpho:

S hol az ellentmondás? Mondtam valaha, hogy a Népszaabadság rossz lap volt? Mondtam, hbgy minden újságírója hülyeségeket írt?
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.29 05:02:47
@látjátok feleim szümtükkel:

Olyan opció nincs, hogy valaki nem kedveloi se Ákost, se Gyurit?
Az első cikk végén nem túloztam azzal, hogy rengeteg érdeklődőt említettem. 2-3 nap elég volt ugyanis ahhoz, hogy olyan mennyiségű levelet kapjak, amire szinte válaszolni is képtelenség. Ezt követően ki is írtam a hirdetés alá, hogy egyelőre több megkeresését sajnos nem tudok fogadni, ami jócskán…..
Olvasom ma Haraszti Miklósnak a Washington Postban megjelen írását, amely így nyit: Magyarország fél évtized leforgása alatt példaértékű poszt-kommunista (post-Cold War) demokráciából populista autokráciába ment át. Kérdezem magamban: ez vajon hogy lehetséges? Hacsak nem korlátozó jelző a…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 16:42:28
Amint azt minden bizonnyal sokan tudjátok, 48 órával ezelőtt, 2016. december 25-én, vasárnap, karácsony első napján a Szocsiból történő felszállást követő hetedik percben a Fekete-tengerbe zuhant az orosz védelmi minisztérium RA-85572 lajstromszámú, Tu-154B-2 típusú szállító repülőgépe, fedélzetén…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 07:39:06
@karandash:

A korlátozott terrorizmus csak akkor gyengíti a célpontot, ha az tagadja a terrorizmus kérdését. Pl. Satana Mertkellt a legkisebb terrorakció is gyengíti, a török vagy az izraeli vezetést meg nem. Azaz a legfontsoabb a célpont hozzáállása.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 07:41:24
@karandash:

A törököknek, az azerieknek nem érdeke ez. A csecsenek közül csak az emigráns csecseneknek. Ahogy az Al-Kaidának és az IÁ-nak is. Ez azonban csak erősítené Putyint, hiszen ez egy újabb visszaigazolás lenne arra, hogy szíriai/csecsenföldi politikája helyes.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 15:55:04
@Treff Bubi:

Aleppó fel lett szabadítva, ez nem lehetséges katonai eszközök nélkül.
A világban jelen lévő terror és erőszak nyomán új és új „pray for...” mémek jelennek meg, amelyek imára hívnak Brüsszelért, Nizzáért, Egyiptomért, Isztambulért, Ankaráért, Ukrajnáért, Berlinért, az oroszokért és Szíriáért. Gyakran valóságos kommentháborúk is kialakulnak: „Ukrajna miért nem kap annyi…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 15:51:50
@Atomic Warning:

Nincs ott semmilyen vallásháború.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 15:52:50
@Spacechik77:

Igen, ez a háttérhatalom terve hosszú idő óta, de lám, megint vesztésre állnak...
A budapesti ingatlanpiacon eléggé hajmeresztő dolgok zajlanak már jó ideje. Az egekbe szöktek a bérleti árak, miközben rengetegen nem csak azért nem találnak lakást, mert nincs pénzük, hanem azért sem, mert olyan kritériumokat támaszt a legtöbb tulajdonos, melyeknek nem tudnak megfelelni. És persze…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 11:04:59
@csentecsa:

A vele való beszéd előtt gyakorlom a tükörben, hogy dühös vagyok.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 11:29:14
@inebhedj - szerintem:

Sajnos nem így van. A bérbeadó-bérlő viszont eleve egy antagonisztikus kapcsolat, melyben a felek ellenérdekeltek, s ez kibékíthetetlen ellentétet szül. De ez a liberális kapitalista rend alapja, mely a rendszeren belül nem oldható meg.
2003. november 25-én a Pesti Központi Kerületi Bíróságon az Abai József és társai ellen közösség elleni izgatás büntette miatt folyó büntetőügyben a másodrendű vádlott ügyvédje, Grespik László azt kérdezte a bírótól, hogy nem tartja-e magát zsidónak vagy rendelkezik-e zsidó felmenőkkel, mert ha…..
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 09:33:40
@puszt:

Így igaz.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 09:34:42
@mikimackó:

Így igaz. Ha kereszténygyalázási ügyről van szó, nem helyes, ha egy hívő keresztény bíró ítélkezik.
maxval bircaman BircaHang szerk 2016.12.28 09:55:19
@mikimackó:

Ezért van az érintettség fogalma. Mert ha nincs, akkor a bíró ítélkezik a saját ügyében is, s ezzel semmi gond.