Regisztráció Blogot indítok
Adatok
BaitHrunner

0 bejegyzést írt és 691 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hat év London után sok mindent másként lát az ember, hazaárulózástól kezdve egészen addig, hogy mitől lesz magyar valaki. Travis legfontosabb üzenete talán mégsem ez, hanem az, hogy merj élni!..
BaitHrunner 2019.09.12 20:26:59
@Alternatív:
Na látom veled is csak sűrűbben vagyunk...
Sehol banyeg, itt mindenki hülye, mert 48% Orbánra szavazott.
Ott meg 5X% a brexitre.
Akkor a "kikezdhetetlen" logikádra hivatkozva ki is jelenthetjük, hogy ezek még nálunk is hülyébbek. Nem?
Érzed ugye, mennyire beteges amit művelsz?
BaitHrunner 2019.09.12 20:27:05
@TravisTamas88:
Nézd én örülök sikereidnek, meg örülök annak ha megtaláltad a számitásaidat. Tényleg, jó elégedett, kiegyensúlyozott emberek véleményét olvasni. De te meg azt értsd meg, hogy más(köztük én is) meg itthon érez ugyanígy, és bántó,
BaitHrunner 2019.09.12 20:55:37
@TravisTamas88:
na, a végét elnyelte a net. Lusta vagyok leírni mégegyszer, lényeg, hogy bántó az általánosításod. Kicsit talán magad elől is menekültél... :)
Magyarországon nincs korrupció, hiszen ha ellopnák a pénzt, nem növekedne a gazdaság - szól az örök kormányzati hazugság. Márpedig 5,3 százalékkal nőtt a GDP - mennyivel nőtt volna, ha tényleg nem lenne korrupció?..
BaitHrunner 2019.05.16 12:14:15
@mojszipupi:
Ha a nominális ilyen mértékben nőtt, akkor hogy tud csökkenni a GDP arányos államadósság, ha nincs számottevő gazdasági növekedés?
BaitHrunner 2019.05.16 14:50:20
@konrada:

www.napi.hu/showpic.php?w=900&p=/fototar/201905/orig/image1557916423.jpg

Jól látható Ferencünk áldásos tevékenység és a jelenlegi "leszakadás"
:)
Vlagyimir Putyin orosz elnök 2018-as bejelentése óta már bizonyítást nyert az új orosz nukleáris arzenál felszerelése, a fegyverrendszereket pedig úgy tervezik, hogy a világ bármely részén, akár Amerikában is csapást lehessen mérni velük. Atomcsapást. A hivatalos forrásokban megjelent információk…..
BaitHrunner 2019.04.29 10:50:04
@citrix:
Nagyon túl van fújva ez a téma, fasorban sincsenek az oroszok...
index.hu/kulfold/2019/04/29/evtizedek_ota_nem_koltott_annyit_fegyverekre_a_vilag_mint_tavaly/
Amerika félrenéz, amikor a demokrácia súlyos kelet-európai bajairól van szó, mert biztonsági megfontolások vezérlik a térségben, csak éppen Kína és Oroszország pontosan a jogállami hiányosságok miatt tudott benyomulni a NATO keleti szárnyába. A német Rektori Konferencia új vezetője riasztónak…..
BaitHrunner 2019.02.15 15:07:55
@neko1967:
néhány ország van csak a világon aki ellen tudna állni egy komolyabb orosz agresszióval szemben. Magyarország méretéből és lehetőségeiből adódóan erre nem képes. Teljesen mindegy mennyit is költünk honvédelemre.
Viszont a jelenlegi és a várható fejlesztések következtében egyik szomszédos ország sem lesz egyértelmű fölényben velünk szemben, sőt... Ebből adódóan valami irgalmatlan nagy baromnak kell lennie annak a valakinek aki a jövőben egy esetleges támadást megkísérelne Magyarország ellen.
Csúcskategóriás eszközöket szerzünk be, teljesen rendben van ez a haderő fejlesztés.
BaitHrunner 2019.02.15 18:42:14
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"Hát az nem egy nagy fegyvertény néhány országgal szemben, és fasság másokkal."
Hát persze... :)

Főleg, hogyha jól rémlik, van valami 2%-os felajánlásunk, plusz ugye a NATO tavalyi döntése alapján 2023-ra egy közepes 2028-ra pedig egy nehézdandárt kell Magyarországnak kiállítania.
Úgyhogy ja, kurva nagy "fasság"...

Horvátok egyrészt még a jelenlegi állapotban sem jelentenek veszélyt, másrészt a szlovénokkal és Ausztriával együtt velük szinte kizárt az ilyen jellegű konfliktus.

Szlovákia egyelőre úgy néz ki nem problémás, és ha az lenne sem lenne gond.

Románia, Ukrajna, Szerbia már más tészta. NATO tagság ide-oda(lásd Görög-Török konfliktus), velük szemben kötelesség ütőképes hadsereget fenntartani. A jelenlegi román haderő sajnos jóval nagyobb erőt képvisel mint a magyar. Ez fog most hál'Isten megváltozni. Ami a még mindig intenzíven elő "nagyromániás" álmok
és a nagyszámú magyar kissebbség mellett kifejezetten üdvözölendő.
Magyarország világcsúcstartó: az utóbbi csaknem 50 évben sehol sem ásták alá ilyen rekordsebességgel a demokráciát.  A trumpi Amerika rossz példával jár elöl a világ autokratái számára, módszereik nagyon is hasonlóak-  Az ököljog az illiberalizmus alapja, ám utóbbi minden, csak nem demokrácia-..
BaitHrunner 2019.02.06 18:56:18
@MACISAJT:
Mondanám, hogy hoppá, de semmi meglepő...
:)
BaitHrunner 2019.02.06 21:35:35
@Brix:
"Lengyelország EU szinten is kevesebb kritikát kap, mint Magyarország"
Ebben biztos vagy?
Folyamatosan kapják az ívet. Ellenük például a hetes cikk szerinti eljárást is jóval korábban megindították már.
Nyílván a hazai sajtó többet foglalkozik a magyar ügyekkel, de ebből azért ne vonjál le hibás következtetéseket.
Nem viccelnek. ..
BaitHrunner 2019.01.30 13:14:26
@Sir Bates dö Hól:
Hogy miért ezt választották csak tippjeim vannak.
Ez már 3+ generációs reaktor, a jelenleg elérhető legmodernebb és legbiztonságosabb technológia.

www.paks2.hu/hu/Atomenergia/AtomeromuBiztonsaga/Lapok/default.aspx

Tudtommal jelenleg egyetlen egy ilyen üzemel, az pedig orosz.

Ezen felül a franciákkal ugye nagyon rossz tapasztalataink vannak, a kínaiakat jobb ha hagyjuk, a Westinghouse meg épp a csőd szélén állt.

Ezek igazából csak tippek, de személy szerint én is a roszatomot valasztottam volna. Nagy kár egyébként tényleg, hogy a lakosság nem volt kéklőképpen tájékoztatva.
BaitHrunner 2019.01.30 14:19:55
@Sir Bates dö Hól:
A 2003-as üzemzavarra gondolok.
BaitHrunner 2019.01.31 10:21:15
@Sir Bates dö Hól:
itt sok kérdésre választ kaphatsz ha érdekel a téma:
index.hu/gazdasag/2019/01/31/maskepp_lattunk_egy_csomo_dolgot/
• Orbán dacol a tüntetésekkel, de az O1G legérzékenyebb pontján, a sértett hiúságán keresztül érinti a tekintélyelvű politikust és nem tud mit tenni ellene • A Közép-Európai Egyetem elleni támadás a tanszabadság semmibevételének iskolapéldája  • Putyin azért jön Budapestre, hogy a diplomáciában…..
BaitHrunner 2019.01.22 15:23:24
@R.V.J.:
ahamm
Ezzel szerintem mindenképpen érdemes lenne kampányolni a következő választások előtt. :)
BaitHrunner 2019.01.22 15:34:19
@R.V.J.:
Jól van, küldöm privátba :)
Addig is Isten tartsa meg erőben egészségben a Társelnök urat.
BaitHrunner 2019.01.22 15:39:14
@R.V.J.:
jajj... akkor ezt ne említsd meg neki légy szíves!
:)
De megyek persze, mindenképp!!!!
• Az Orbán-kormány állítólag üzemi balesetnek tekinti, hogy antiszemitizmusba torkollt  a puszta szavazatmaximálást szolgáló hadjárat Soros ellen • Bár az izraeli kormány azt ígéri, hogy besegít az elfogadható koncepció koncepció kialakításába a Sorsok Házánál, Köves Slomó nem bízik abban, hogy az…..
BaitHrunner 2019.01.20 16:59:56
@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:
"Tudom, most azt akarod, hogy ódákat zengjek az elkúróról..."
Jól látod, teljesen felesleges lenne ódákat zengened. Ténykedése a tatárjárással összemérhető katasztrófa volt.
Hozzá képest még Orbán is megváltás ennek az országnak.
A német Energiewende kapcsán jellemzően két vélemény szokott egymással ütközni: az egyik szerint a német energetikai forradalom megkerülhetetlen és szükséges volt, a másik szerint pedig a nagy német zöldülés csupán egy politikai humbug és igazából mindenki csak szív vele. Mint minden sarkos…..
BaitHrunner 2019.01.20 08:18:09
@is:
"a franciak igen gyorsan le is mennek 50%-ra (ha koveted a hireket, bemondtak)"
Egyelőre egy erőművet terveznek bezárni, de azt is csak tologatják.
Egy épül: Flamanville
Egy új kormányjelentés további 6 blokk építését javasolja.
Hollandé agymenése volt ez az 50%, aztán gyorsan kiderült, hogy csak akkor sikerülhetne ha a kieső kapacitást fosszilissel pótolnák. Azt meg ugye érthető okokból nem nagyon akarják.
A karácsonyi ünnepek táján a csapból is a kedves, szívmelengető filmek folytak. Akarva, akaratlanul is biztosan megnéztük az Igazából szerelmet, a Reszkessetek betörőket, vagy bármilyen szép, havas, romantikus vígjátékot, elbűvölő, szerelmi történetet. Nos, adventnek és a karácsonyi időszaknak…..
BaitHrunner 2019.01.14 19:51:11
Facebook oldalunkon kaptuk ezt a jól megfogalmazott írást egy olvasónktól, aki történetesen a kormánypártra szavaz. Üzenete szerintem mindenkihez szól, s különösen az ellenzéki érzelműek számára lehet tanulságos. Személy szerint több okból is fontosnak tartom, hogy párbeszéd legyen a…..
BaitHrunner 2019.01.13 15:25:08
Vessünk össze néhány véletlenül egymás mellé sodródott hírt. Egy barátom arról számol be, hogy másfél éves unokája súlyos és egyre rosszabbodó tüdőgyulladással fekszik a Heim Pál Kórházban, ahol nincs kezelőorvosa, mert annyira kevés már a szakember, hogy „rotációban” jönnek be a doktorok. Azaz,…..
BaitHrunner 2019.01.06 13:46:24
@morph on deer:
"Szóval ahogy én látom, pusztán tanulással és munkával ma már szinte lehetetlen egyik szintről a másikra jutni"

Ez egész egyszerűen nem igaz.

"ma újra a politikai beágyazottság a döntő tényező, ahogy azokban “régi szép” időkben.
Ezért kérdem, hogy ezt hogy látod."
Én ezt egészen máshogy látom. Fentebb leírtam, hogy szerintem hol van az alapvető probléma.
BaitHrunner 2019.01.06 13:48:56
@taga20:
Jó, akkor maradjunk annyiban, hogy én fideszes vagyok...
:)
BaitHrunner 2019.01.06 13:56:42
@Sir Bates dö Hól:
Te tudod... Ti dolgotok, hogy a párbeszéd mely formáját válasszátok/használjátok. Néha azért még olvasni is fáj ami itt megy.

Na, örültem a párbeszédnek, máskor folytatjuk!
Az idén talán egy kicsit könnyebb lesz a demokrácia helyzete a világban - reménykedik az egyik legtekintélyesebb amerikai politológus, ám ha Macron felsül, akkor hosszú időre el lehet temetni az EU elmélyítésének tervét. Orbán Horthy nyomdokain halad. Románia egyre közelebb kerül az illiberális…..
BaitHrunner 2019.01.02 13:04:30
@alöksz róz:
Hozzá tartozik még az igazsághoz, hogy itthon már nagyon kevés minimálbéres van. Tavaly év eleji adat szerint már csak kb. 300.000 ember. Ez a munkavállalók nagyon csekély hányada. A románoknál a helyzet ennél sokkal de sokkal rosszabb. Elkezdték eszeveszett mértékben emelni a minimálbért, ennek kovetkeztében most a munkavállalók nagy része, kb. fele csak ezt kapja. Egyszerűen azért mert nincs mögötte valós gazdasági teljesítmény, nincs miből emelni.
Csak szemléltetés képpen, ezt úgy kell elképzelni mintha nálunk 2-2,5 millió minimálbéres lenne, szemben a fentebb említett 300.000-el. Óriási különbség ez.
O1G - amit persze sokan, régóta sejtettek, csak talán azt em, hogy hamarosan jelszó válik belőle. Azt, hogy valóban e jelben fog-e győzni az ellenzék, természetesen még nem tudjuk. De hogy a szlogen és a logo terjed a világ körül, azt tapasztaljuk. Miközben Orbán a királyi várba költözik pár…..
BaitHrunner 2018.12.28 18:42:06
BaitHrunner 2018.12.28 18:48:49
@taga20:
Szeretem a kommentjeidet. Miattad igazán érdemes az úgynevezett ellenzékre szavazni.
Ja, nem...
:)
Orbán Viktor 30 ezer forintos ajándékot kapott minden magyartól karácsonyra. ..
BaitHrunner 2018.12.26 11:17:42
@MACISAJT1:
Nagyon jók a kommentjeid. Néhány dologgal nem feltétlen értek egyet, de
igazán jól esik néha higgadt gondolatokat is olvasni ebben a posványban.
Gratulálok!
Ne legyen igazunk, de azt vettük észre, hogy az állampárt elkezdte előkészíteni a „Huxitet”...
BaitHrunner 2018.12.21 17:17:09
@Sir Bates dö Hól:
"s szelestey úr sajtószemléi"(ez csodálatos volt:)), igencsak egyoldalúan mutatják meg azt amit sugallni próbálsz.
Nem gondolom, hogy az átlag eu polgár véleményét ezek hűen tükröznék. Márpedig szavazni ők fognak.
Jövő ilyenkor okosabbak leszünk. Meglátjuk ki hogy jön majd ki ebből az egészből.
BaitHrunner 2018.12.21 20:04:21
@Sir Bates dö Hól:
Nézd, nagyon nem értek egyet, de hiszek neked és megelőlegezem a bizalmat. :) Az eredmények biztosan igazolni fogják azt amit mondasz.
Azért beszéljünk majd a választások után is, jó?
BaitHrunner 2018.12.21 21:35:31
@Sir Bates dö Hól:
Ugyan miért haragudnék meg itt bármiért is? :)
Viszont nem áll össze a kép. És mivel, hogy én ilyen kis kukacoskodó vagyok, kíváncsi lennék rá, hogy szerinted azért a pár FIDESZ-es helyért miért dobja el vezető szerepét a neppárt? Az elméletedből, miszerint az emberek azt gondolják amit a mainstream média eléjük rak, ugyanis ez következik.
Arra gondolok, hogy a legenyhébb jelző is a diktátor/diktatórikus rendszer. Neked, Kadhafi után gondolom nem kell bemutatnom, hogy ennek azért ott nyugaton súlya van.
Sajnálatos módon nem kapott nagy hangsúlyt és megfelelő publicitást a magyar médiában az a különleges hír, mely szerint a magyar honvédség vezetése december 19 -én szerdán egy nagyon fontos szerződést írt alá egy német vállalatcsoporttal, mégpedig 68 db korszerű harci-jármű megvásárlásáról. A…..
BaitHrunner 2018.12.20 19:19:57
@cs74:
Igen, és az A4-eket elméletileg tudják is adni, szóval el lehet kezdeni a kiképzést valamilyen szinten a személyzetnek is meg a műszakiaknak is. Az A7 mivel gyártásból jön, szeritnem minimum 2-3 év, addig legalább lehet szokni a technikát, meg egy kis tapasztalatot szerezni.
BaitHrunner 2018.12.20 20:43:01
@Indriq:
A válasz a tűzerő-védettség-mozgékonyság szentháromságban rejlik.
Tulajdonképpen azóta temetik a harckocsikat mióta megszülettek. Most mégis újra reneszánszukat élik. Nem véletlen, hogy mindenki fejleszti és hadrendben tartja. Nyílván nem úgy kell elképzelni, hogy egymagában rohamoz vagy védekezik, de egy rendszerben, jól használva, nagyon is meg van a szerepe még a modern harcmezőkön is.
BaitHrunner 2018.12.20 21:28:39
@cs74:
Top 3-as. Sokak szerint a legjobb.
Törökök próbálkoznak még, és egy kicsit tartottam is tőle, hogy onnan szerzünk be. De hál'Isten helyén volt az eszük.
Nagyon bízom benne, hogy ha meg lesz a megfelelő számú legénység, akkor veszünk majd még mégegyszer ennyit. Ilyen eszközökkel azért a toborozás is könyebben fog menni. :)
Orbán törheti a fejét, miként mászik ki a saját maga által előidézett slamasztikából, de lehet, hogy úgy tesz, mint egykor II. Jóska, szóval, egy tollvonással, legalábbis a rabszolgatörvényt. Egyelőre nem látszik, hogy meg lehetne buktatni a Viktátort, de nem kizárt, hogy a magyarok rájöttek,…..
BaitHrunner 2018.12.19 10:23:34
@antiinternáci:
nehéz erre jó választ adni, mert az én ismerőseim között is vannak nagyon jó szakemberek akik kint dolgoznak. Itt mifelénk azért jellemzően nem kivándorlásról van szó, hanem ingázásról. Aki jó a szakmájában, legyen az valamilyen műszaki terület, építő ipar, vendéglátás, vagy bármi, azt szívesen látják és tárt karokkal várják. Én úgy látom, hogy itt ahol inkább az ingázás a jellemző, sajnos nem igazán lehet versenyezni az osztrák bérekkel. Az egyetlen pozitívum, hogy az ott megkeresett pénzt nagyrészt itt költik el. Autót vesznek, házat vesznek vagy újítanak fel, meg úgy általában minden tartós fogyasztási cikket itthon vásárolnak. De ez csak itt jellemző nagyon nyugaton és csak az osztrák ingázókra.
Ami szerintem most kezd egy kicsit megfordulni, vagy pozitív irányba változni, hogy aki tényleg jó szakember az már tud itthon annyit keresni ami miatt már nem éri meg tartósan kivándorolni. Meglátjuk. Én mindenképp számítok még egy 30-50%-os bérnövekedésre itthon. 5 év múlva a minimálbér szerintem meg fogja haladnia 200.000 forintot, a szakképzett meg a 300-at, különben le lehet húzni a rolót. Ennél több viszont nem igen van a régióban. Az osztrák bér 80%-a csak vágyálom, de egy 50-60% szerintem elérhető,és el is kéne érni 10 éven belül.
BaitHrunner 2018.12.19 11:16:57
@antiinternáci:
"Nem mondom, hogy aki nem kreatív, az nem lehet jó szakember. De az sztem csak a nagyon minimum, hogy valaki jól végrehajtja a kiadott utasítást."
A szakemberek/szakmunkások általában végrehajtják az utasításokat, ill. alkalmazzák az adott technológiát. Nem gondolom, hogy köztük kéne keresni az általad elvárt kreativitást. Köztük azokat kell keresni akik ezt az elvárható legmagasabb szinten végrehajtják. Elképesztő módon szükség van rájuk, szükség lenne rájuk.

"Különben mi a fenéért kapna fizetést? Az a Magyarországon elterjedt szemlélet, hogy a munkahelyen eltöltött IDŐÉRT JÁR fizetés, szerintem téves.
A fentiek tükrében, nem gondolom, hogy ez magyar sajátosság lenne. Maga a fizetés sem ahhoz van kötve, hogy bejárj a munkahelyedre. Nyilván vannak munkaköri leírások, normák stb. amit teljesíteni kell ahhoz, hogy aztán fizetést kapj az adott munkáltatótól. Legalábbis hosszútávon.

A világot a kreatív emberek viszik előre, én arról beszéltem, hogy azok nem mennek el, illetve nem kell elmenniük.
Egyet értek, de a valóban kreatív ember az olyan ritka, hogy azt elmondani nem tudom. Itt lehetne elmélkedni, hogy hogyan lehetne őket megtalálni, támogatni, felkarolni. Nyilván lenne itt nem kis szerepe az oktatásnak, a különböző ösztöndíjaknak, kutatás-fejlesztés támogatásoknak, stb.... Igen, ezt kellene itthon nagyon komolyan venni ha valaha is szeretnénk felzárkózni. Nem tudom egyébként, hogy ezek közül a valóban kreatív emberek közül milyen arányban mentek el vagy maradtak itthon. Inkább csak remélni tudom az utóbbit. Mindenesetre az egyetlen kitörési lehetőség az lenne ha megjelennének itthon olyan versenyképes termékek és/vagy szolgáltatások melyeket aztán értékesíteni lehetne a világon bárhol.

Ez lenne a kulcs egyébként a versenyképes bérekhez is, mert most jellemzően csak gyártunk, az esetek többségében kis hozzáadott értékkel. Nem tudom egyébként mekkora a mozgástér, de sajnos sokszor azt látom, és tartom az Orbán kormány legnagyobb hibájának, hogy erre csak ráerősít, és nem próbál kitörni ebből a szerepből.
BaitHrunner 2018.12.19 13:36:48
@Sir Bates dö Hól:

Jól van, okos vagy...
Még nézd meg, nem-e raktam egy veszőt rossz helyre, aztán lovagolhatsz azon is.
Közben halkan ismételgesd: hi-per-in-flá-ci-ó
te balek...:)
"Ne gúnyolgassál, mert olyat beverek, hogy beszakad a fejed, megértetted? Megértetted?" - jegyezte meg egy közrendőr, miközben túlórája idején éppen a többek között a túlóra törvény ellen tünető fiatalokat bántotta...
BaitHrunner 2018.12.15 22:48:19
@morph on dear:
Kössz a videót!
Ez alapján aztán végképp nem értem a felháborodást.
BaitHrunner 2018.12.15 23:38:14
@Sir Bates dö Hól:
Azért csak kibújik a szög a zsákból... :)
Kezdesz lecsúszni a baromállat kollégáid szintjére.
Kár!

"ezek szerint jogos volt a 2006-os térdepeltetés"

Áruld már el, hol állítottam én ilyent? Meg amúgy az egész kommented... miért akarsz a számba adni olyan dolgokat amit én nem mondtam?

Azokkal szemben akik rendőrre támadtak jogos volt akkor is és most is. Itt a sráccal szemben a verbális dolog, annak idején meg aki eltörte a rendőr lábat azzal szemben a tettlegesség is.

Bizonyíték nélkül, ártatlanokat bántani bármilyen formában, viszont én sem tartok jogosnak egyáltalán, még mielőtt ezt is kitalálod. Így nyílván 2006-ban és most is vannak dolgok amiket elítélek. Csávó ügye nem ilyen, sőt(!) részemről egy-két tockost is megérdemelt volna.

Nem értem piros lámpát meg hasonló hülyeségeket is miért keversz ide. Kezded elveszteni a fonalat. Nem illik így kiszállni egy vitából ha alul maradsz öcsi.

"szerintem te is baribaszó ner-cseléd vagy"
Ezért meg kb. b+ az anyádat...
;)
BaitHrunner 2018.12.16 09:03:11
@Sir Bates dö Hól:
"ezek szerint jogos volt a 2006-os térdepeltetés"

Áruld már el, hol állítottam én ilyent? Meg amúgy az egész kommented... miért akarsz a számba adni olyan dolgokat amit én nem mondtam?"
itt mondtad: "BaitHrunner
1 órája
@morph on dear:
Kössz a videót!
Ez alapján aztán végképp nem értem a felháborodást.""
Most akkor ezt, hogy raktad össze?
Istenkém... :) :) :)

Jól van öreg, itthagylak az "igazadban".
És egy további, ami miatt mégse. ..
BaitHrunner 2018.12.14 10:34:19
@Magánvéleményem:

"A lakosság 80-90 %-a nem tesz semmit"

Az az igazság, hogy ez a "buli" még Budapesten is csak kb. ezerből egy embert érdekel. A videok alapján ezek is leginkább CEU-s fiúk-lányok plusz néhányan a balhé kedvéért.
Országos szinten még rosszabb a helyzet.
Lehet egyébként valami abban amit irsz, mert az átlag ember valamiért csak nem akar közösséget vállalni ezzel az úgynevezett "tömeggel".
BaitHrunner 2018.12.14 11:06:26
@Magánvéleményem:
Teljesen mindegy milyen programot dolgoznak ki, ha nem állnak mögéjük az emberek. Kígyóvállú, magukat értelmiséginek képzelő, büfészakos társaság ez. Nem hiszem, hogy bármilyen program segítene rajtuk, ha még most sem csatlakoznak hozzájuk
amikor egész véletlenül egy könnyen"eladható" és nem mellékesen jó ügy mellé álltak.
evvan
Élőben közvetíti a média, ahogy elpusztítjuk a saját élőhelyünket. De nem lenne egyszerűbb változtatni, mint az egész bolygó kihalását (beleértve az emberiséget is) kockáztatjuk?..
BaitHrunner 2018.11.27 20:25:42
@rasztaszív:
Nem.
Ha a hajód csak 100 embert bír el, akkor nem fogsz rá felvinni 500-at.
Főleg nem olyan 500-at aki nem is hajlandó hajót építeni, és a sajátját már egyszer felgyújtotta.
BaitHrunner 2018.11.27 21:20:47
@rasztaszív:
Nem-nem. Egy szigeten vannak, és a víz gyorsan emelkedik. Csupáncsak annyit tehetünk, hogy elmondjuk: a víz nem fog megállni, és megmutatjuk hogyan kell hajót építeni. A többi rajtuk múlik, a mi hajónkon nincs hely számukra. Amúgy is lesznek olyan részek amiket előbb-utóbb le kell majd zárni.
BaitHrunner 2018.11.27 21:43:44
@rasztaszív:
Az időjárásváltozás már valószínűleg nem, de ez önmagában nem jelenti azt, hogy mi itt európában veszélyben lennénk. A többi szar meg csak rajtunk múlik.
Profigrammer's Pénz beszél… 2018.11.11 21:18:42
A fizetések kapcsán egy dologban mindenki egyetért. Az övé, kevés.   Az elmúlt hetekben egyre több - a magyar dolgozók keresetével foglalkozó elemzés, statisztika – jelent meg.  Mindemellett az év vége felé szokásos gazdasági jelentések is napvilágot láttak, melyek egy része aggodalomra adhat…..
BaitHrunner 2018.11.14 11:33:01
@GyMasa:
"En ehhez meg hozzavennem a 2012-ig tarto idoszakot is, ugyanis 2010-ben ugye meg a szoci koltsegvetes volt ervenyben, es a kozgazdasagban sincs egysegugras, azaz barmifele intezkedes hatasa nem azonnal jelentkezik, es nem azonnal szunik meg."
2010-2014 időszakba a 2012 is beletartozik. :)

Dübörgünk amúgy:
index.hu/gazdasag/2018/11/14/nagyot_ugrott_a_harmadik_negyedevben_a_gdp/
Elbukott a forradalom, vége az ellenállásnak. ..
BaitHrunner 2018.09.21 09:26:27
@6.Lenin:
Egy szóval sem írtam, hogy jó lenne ha elsöpörné az országot, csak azt, hogy konjunktúra idején egész egyszerűen nincs realitása egy kormányváltásnak. Főleg nem előrehozott választással. Ennyi.
Én örülnék a legjobban, ha a következő válság úgy érne minket, hogy az ország felkészült, megfelelő tartalékokkal, és nem utolsó sorban már euróval rendelkezik.
Nem tudom mennyi időnk van még.
BaitHrunner 2018.09.21 10:07:06
@konrada:
uhhh... a görögnél azért egészen más jellegű problémák voltak/vannak. + próbáld meg elképzelni, hogy milyen pénzromlás lett volna ott euró nélkül. (kb. Venezuela 2.0)
BaitHrunner 2018.09.22 06:36:56
@Sir Bates dö Hól:
"nominálisan valóban többet adózik, ám azt elfelejtik megemlíteni az erre hivatkozók, hogy a körülmények (és ez a társadalom egészének együttműködése, kooperációja!) biztosítja azt a magasabb jövedelmet alapvetően, nem az egyes egyének kvalitásai..."
Ezt ugye nem gondolod komolyan?
Az Európai Parlament elfogadta a Sargentini-jelentést, amivel immáron papírja is van Orbán kormányának arról, hogy Magyarországot levezette a demokratikus országok térképéről. A hazai közösségi médiában és az ellenzéki sajtó maradványain kialakult egyfajta hurrá hangulat, hogy na most aztán jól…..
BaitHrunner 2018.09.14 07:06:40
@n3spr3ss0:
ja-ja
:)
BaitHrunner 2018.09.14 07:57:59
@LebensraumamOsten:
tényekkel vitatkozol...
Te meg menj el az ország szerencsésebb felébe, aztán próbálj meg alkalmazni egy szakmunkást vagy egy mérnököt mondjuk bruttó 200-250-ért.
BaitHrunner 2018.09.14 08:15:01
@csúti csüngőhasú tolvaj:
Milyen 10%-ról beszélsz? Nézd már meg a számokat.
Össze-vissza vagdalkozol fogalom nélkül...
Meg milyen 5-10-15 egység? E szerint most 600-900 forint kellene, hogy legyen egy liter benzin. Nyilván van áremelkedés, de basszus azért maradjunk mér meg a realitások talaján.
Az Európai Parlament kétharmados többséggel elfogadta a Sargentini-jelentést. Ilyen vereséget 2010 óta nem mért senki Orbánra, és a következő pofon sincs már túl messze...