Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró

3720 bejegyzést írt és 63160 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az Epstein-ügy kapcsán az az általános nézet, hogy ez az egész perverz alakok szórakozása. Ez aztán kiegészítve a pedofil váddal, ami pedig biztosan nem igaz, legalábbis az eddigi adatok szerint kiskorúak voltak a bulikon, de gyerekek nem. Szerintem az egész oka a túlhatalomból eredő üresség.…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.13 14:48:22
@vergyula:

Mindig van kockázat.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.13 15:53:27
@ez a nevem senki:

Ez kamu.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.13 16:56:56
@vasútihíd:

USA, Kanada, Anglia.
bircahang Felzárkóztunk 2026.02.12 06:06:00
Akár az átlagbéreket nézzük, akár a minimálbéreket, ki lehet mondani: Kelet-Európa EU-tag része felzárkózott. Most az átlagos eltérés a fejlett nyugat és köztünk kb. kétszeres. Ami persze nagy elmaradás, de messze nem az a szint, ami volt a 90-es években. Talán úgy lehet mondani:…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.12 12:36:03
@Gery87:

M1? Talán 5 éve néztem utoljára,
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.12 12:37:23
@Gery87:

Nagy az elnyomás, te is tudod.

Ha nincs hatalmas gazdasági eredmény, akkor jöjjön a népnyúzó baloldal?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.13 07:42:41
@Gery1987:

A szó magyar értelmében baloldali, mert européer és liberális.
Megosztom, mert kifejezetten érdekes. Ez egy német tiktoker anyaga:..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.11 09:03:30
@Deak Tamas:

Ez a része nekem is gyanús. Szerintem csak akkor igaz, ha van ingyenes lakása.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.11 09:16:11
@Deak Tamas:

nem tudom
bircahang Hülyeség 2026.02.10 06:06:00
Tőlem teljesen távol áll a rasszizmus, sőt nem is igazán értem a rasszistákat. Ennek fő oka, hogy életem legfontosabb időszakában, a kamaszkorban, olyan országban nőttem fel, ahol mindennapos látvány volt különböző fajú emberek létezése. (Kuba 65 %-ban fehér, 10 %-ban néger, 25 %-ban kevert.)…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.10 14:17:18
@Gery1987:

Hasonló.

A friss kutatások szerint a mai bolgárok kb. 3 azaz három %-ában van csak ősbolgár vér, azaz a bolgár "Árpád" népéből valósiak.

Ellenben van 5-10 % ger,án vér (gótok), 20-25 % szláv, 10-15 görög, s a legtöbb 40-45 % az illír-trák származék.

Én magam is illír-trák apai vérvonalat képviselek, az elsők között nézettem meg magamat.

Szóval pont az identitáadó, névadó népből van a legkevesebb.
bircahang Működik a rendszer 2026.02.07 06:06:00
Csütörtökön, a választási rendszer elindítása után fél órával sikerült is regisztrálnom: a rendszer működik...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.09 16:46:49
@Gery1987:

Azaz ha nincvs állampolgárságod, nem szavazhatsz és pont. Hiába élsz bárhol bármennyi ideje.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.10 13:57:52
@vergyula:

Ahogy Írországban, előzetes regisztráció kell a szavazáshos.

Emiatt az ír állampolgárok 90+ %-a nem szavazhat. Viszont az Írországban élő britek meg szavazhatnak. Furcsa ország.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.10 14:12:26
@vergyula:

A regisztrációhoz be kell bizonyítanod, hogy ténylegesen az országban élsz.

Pl. munkaszerződés, adóbevallás, stb.

Egyetlen kivétel: ha Angliában élsz, az nem számít külföldnek regisztráció szemszögből, tehát onnan lehet szavazni.

De egyébként abszolút szigorú: egyedül az ír diplomaták mentesülnek, azaz nekik nem kell igazolniuk hol élnek, hiszen ők az ír állam megbízásából élnek máshol.
bircahang Kisebbségi képviselet 2026.02.09 06:06:00
A magyarországi nemzeti kisebbségi jogrend kitalálásának egyetlen oka van: lehessen rá hivatkozni. A valóságban ugyanis az egész rendszer teljesen valóságidegen. A fő probléma: Magyarországon a nemzeti kisebbségek a zsidók deportálása (1944) és a németek kitelepítése (1946-1948) után…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.09 10:00:20
@Deak Tamas:

Ez sose sikerült. Horthy is nagyon támogatta, neki se sikerült, pedig neki azért volt befolyása.

De máshol se sikeres ez. Az USA-ban máig egy rakás ortodox felekezet működik párhuzamosan, s minden egyesítése kísérlet kudarcot szenved.

Az OCA ugyan a legnagyobb, 1 millió taggal, de ez is csak az összes hívő alig 20-25 %-a.

Annyit sikerült elérni, hogy van egy közös tanács, ahol minden püspök tag: en.wikipedia.org/wiki/Assembly_of_Canonical_Orthodox_Bishops_of_the_United_States_of_America#Members_of_the_Assembly
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.09 13:02:52
@Deak Tamas:

Senkit se érdekel egyikben se a nemzetiségi hovatartozás.

Magyar szerintem jogilag sose lesz, mert hatalmas az ellenállás a hívők részéről.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.09 15:40:08
@Tapi2021:

Mert ők nem akarták.
bircahang Balliba hörgés 2026.02.08 06:06:00
Ettől kifejezetten mérges lettem, pedig ritkán vagyok az: De minden benne van a 90-es évek mérhetetlen ballib gőgéből, szinte tökéletes alkotás. Ez vár ránk a szellemi fronton, ha áprilisban győz a Tisza...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.08 12:40:14
@Boldeone2:

Jó hír, hogy ilyen nincs a Fideszben.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.08 12:50:54
@Boldeone2:

Igen, ő a globális elit érdekeit védi.
bircahang SZDSZ 2026.02.06 06:06:00
Az SZDSZ bűneiről: - a műsor azért érdekes, mert Puzsérnak sikerült ellenfelét belerángatni abba a szerepbe, hogy mindenben védje meg az SZDSZ-t, így egyfajta 20 évvel ezelőtti SZDSZ-hívet képvisel. Puzsér persze sok igazat mond, de pont az egyik fő érve nem áll: hogy miért állt…..
bircahang Szavazás 2026.02.05 06:06:00
Egyrészt éppen átálltak a korábbi "nem itt él, nem itt adózik, ne szavazzon" lemezről az újra, hogy igenis regisztráljon külföldről és szavazzon, másrészt most meg vannak döbbenve, hogy megnőtt a regisztrálók száma. Ki érti ezeket? Valószínűleg nem tudnak dönteni, a korábbi demagógia jó út, vagy…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.05 09:24:15
@_Neville:

Nekem pont azért van mo-i lakcímem, hogy egész szavazatom legyen. Valójéban sose éltem a címemen, s 2007 óta nem vagyok életvitelszerűen az országban.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.05 11:29:14
@Tapi2021:

Dehát éppen az a követelmény, hogy NE legyél beazonosítva, hiszen a szavazás titkos. Míg a banki utalás nem titkos, azaz azt könnyebb megoldani.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.05 11:39:40
@vergyula:

90 % lenne.

A pártok körbejárnák az embereket tablettel, hogy mindenki szavazzon.
bircahang Túlbonyolítják 2026.02.04 06:06:00
Puzsér azt mondja, Magyar Péter azért sikeres, mert másolja Orbán Viktort. Lásd, Orbán azért tudta legyőzni 1998-ban, majd 2010-ben immár teljesen a ballib elitet, mert egykor ő maga is ballib benfentes volt, így az ellenséget belülről, közvetlen közelből ismerte. Lásd, mint az eredetileg…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.04 09:12:27
@kiskisutca:

Szerintem Orbán lassan rádöbbent a valóságra, ez a váltás oka.
Az "akkor miért nem költöznek oda?" gyakori liberális érv. Arra utal, hogy aki kritizálja a liberális rendet, az miért nem költözik olyan helyre, ahol a rend más, s aki meg elköltözik, az miért a liberális rendű országokba megy. Lásd még, miért Oxfordba küldi a gyerekét tanulni és nem Moszkvába?…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.03 11:36:04
@Unalmas Pofázás:

Alapvetően érthető kölcsönösen. Ha az orosz ember művelt, azaz van ismerete az egyházi szláv nyelvhez, akkor simán megérti. Ha nem elég művelt, akkor nevetni fog, mert az egyik "hamis barát" itt van, lásd живот.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.03 13:05:37
@Boldeone2:

Mert mindig a fejlett gazdag nyugathoz mérik magukat, miközben szegényebbek náluk.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.03 13:21:22
@Boldeone2:

Mert mi a másodosztálythoz tartozunk. Azaz gazdagok vagyunk a 3 utánunk következő osztályhoz képest, de szegények az első osztályhoz viszonyítva.
bircahang Bukott a cigánykártya 2026.02.02 06:06:00
Most már tudom, a Reddit Hungary a legbiztosabb hely, ha fanatikus ballib-tiszás véleményt akarok olvasni. Korábbi a legbiztosabb hely a HVG agyoncenzúrázott kommentszekciója volt, de ma már az is túl mérsékelt a Reddithez képest. Az utóbbi napokban a Redditen jöttek egymás után a kommentek,…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.02 15:06:09
@2026.:

Hibázott. Mert az ilyesmi sértő, akkor is, ha igaz.
Megint előjött a demagógia, hogy "mindenki magyar". Lázár előbb mondott egy ostoba mondatot, majd egy marhasággal kért bocsánatot: Ezek szerint Magyarország a világ csodája, hogy az egyetlen ország ahol csak 1 nemzetiség él. De ha így van, akkor miért van pl. 13 kisebbség elismerve? Meg…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.01 19:38:06
@2026.:

Politikus sokszor nem mondhat igazat.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.02.02 11:16:08
@Gery1987:

Az mindenképpen vicces, hogy a magyar liberálisok egyetértenek a kiegyezéskori magyar nacionalizmussal abban, hogy "mindenki magyar".
Az orkrán külügyminiszter azt mondta, a Zorbán az olyan, mint a Szálasi! Csodálkozom, hogy senki nem vette észre: ez dicséret! Hiszen Szálasi ukrán megfelelője Sztepan Bandera. Ő pedig manapság nemzeti hős Ukrajnában. Szóval az ukránok most azt állítják: Orbán nemzeti hős!..
bircahang 6házi Mákos rossz! 2026.01.30 06:06:00
Új fejlemény az ellenzéki turbónyilvánosságban: az eddig félistenként tisztelt 6házi Mákos egyre erősebb kritika tárgya. Oka: nem hajlandó visszalépni, hanem "ráindul" a Tiszára. Manapság ezért olyan kritikákat olvasni róla, melyek korábban csak fideszes szavazóktól voltak olvashatóak. Még…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.30 08:39:59
@Deak Tamas:

A redditen azon megy a vita, nehogy NE nyerjen a Tisza a 6házik miatt, szó sincs kétharmadról.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.30 09:59:40
@vergyula:

Szláv anyanyelvvel könnyű ez: lásd folyamatos és befejezett ige, pl. oroszul: csinál делать és megcsinál сделать.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.30 11:38:02
@_Neville:

Nagyon mulatságos olvasni őket.
bircahang A legrosszabb megoldás 2026.01.29 06:06:00
Horthy rossz példáját akarná megvalósítani a Tisza Párt. Teljesen nyíltan kimondják: lemondanak minden nemzeti önállóságról, szuverenitásról, teljesen alárendelnék az országot az EU-nak és a NATO-nak. Kinek jó ez? Egyedül a liberális nagyuraknak...
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.29 09:46:02
@Deak Tamas:

Neki volt kb. 50 mániája, ennél viccesebbek is.

A konkrét ügyet illetően, hiába mondtam neki, hogy az anyai nagyapám akkoriban pénzügyőr volt, s apénzügyőrség végezte a zsidó vagyon leltárját, s azt csak úgy elvenni nem lehetett, azaz nme igaz a "szomszédok széthordták a kirabolt zsidó holimiját" mítosz, de ez se segített.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.29 09:50:48
@_Neville:

Dehát ez a lényeg: jól jött volna aztán áldozatnak lenni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.29 12:51:58
@Gery87:

Pedig de, ezt mondta.
bircahang Vicces a bácsi 2026.01.28 06:06:00
Levezeti legújabb alkotmányozási rémálmát a kamuprofesszor. Rónának fél évente van újabb és újabb alkotmányjogi találmánya. A mostani azon alapszik, hogy az Országgyűlés szuverenitása abszolút, azaz azt nem lehet semmivel se korlátozni, se kétharmados törvénnyel, se alkotmánybírósági…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.28 16:43:04
@Yorg:

Szerintem nem gond valójában az eset.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.28 17:04:41
@Yorg:

Nem szeretnék rossz precedenst teremteni.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.29 08:37:50
@Deak Tamas:

Nem vettem észre.
bircahang Mező 2026.01.27 06:06:00
Amikor Mező Gábor publicisztikát csinál, az telitalálat. Amikor viszont oknyomoz, az katasztrófa. Mivel többször kritizáltam az utóbbi miatt - lásd pl. itt -, íme az ellenpont. Íme egy anyag, mely nem leleplezni akar titkokat, hanem véleményt fogalmaz meg, szubjektívan, nyilvános adatok alapján:…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.27 15:52:36
@Gery1987:

Hogy jön ide az Orbán?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.28 07:52:57
@Gery87:

"Most meg az van hogy Orbánnak mindig igaza van, vagy lesz."

Nincs semmi ilyen.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.28 07:59:28
@Tapi2021:

De mi az igazság? SEMMILYEN pénzek nem folytak ott, az államilag ellenőrzött pénzeken kívül. Ezekről tudott kb. 50 ember az országban és ez abszolút titkos volt. Lásd különféle pénzkiutalások nyugatra, ottani szervezeti egységekbe, jellemzően a hírszerzés céljaira, a szovjet táborban Mo. egyik feladata az ipari kémkedés volt.

Az impexesek pedig magánemberként csakis akkor tudtak meggazdagodni, amikor jött a rendszerváltozás, s akkor is csak azok, akik éppen jó helyen voltak, jó időben, azaz egy kis hányad.

Apám nem privatizált semmit, mert bár magas rangú volt, de nem volt ehhez pozícióban, így ehhez hozzá se férhetett,

Ismétlem: a kétségtelen előny a kapcsolati háló, ezt én se tagadom.
bircahang Perzsák 2026.01.24 06:06:00
A perzsák mint önálló népcsoport az i. e. VII. sz. óta léteznek, kialakulások a mai délnyugat-iráni Farsz tartomány (jelentése: Perzsia) területén kezdődött. A médek - akik eredetileg nem azonosak a perzsákkal, hanem egy közeli rokonnép - legyőzik a babilóniai államot, majd ebben az új államban…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.24 12:56:37
@Boldeone2:

Igen, főleg a pakisztáni beludzsok.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.27 13:23:13
@MEDVE1978:

Minkét fél lenézte az arabokat, pedig nem kellett volna.
bircahang Rozsava 2026.01.22 06:06:00
Úgy néz ki, a progresszív baloldal mintaállama megszűnik napokon belül. A szíriai kurd autonómia megszűnése 2016-ban kezdődött, amikor Rozsava vezetői átnevezték magukat Észak-Szíriává. Tavaly decemberben jött a végső csapás, a szír kormányerők benyomultak a volt Rozsava területére, miután…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.27 09:14:19
@Deak Tamas:

A nagy olvasottságú blogokban nagyobb az arány, simán megvan az 1:100 is.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.27 09:41:08
@alöksz róz:

Szerintem kell cikkenként 20-30 ezer olvasó.

Nekem a legolvasottabb cikkemet olvasták 10 ezre. Ok: a Schiffer feltette a cikk linkjét a FB-profiljára.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.27 09:53:06
@alöksz róz:

Nem tudom, szerintem amit a blogtulaj lát az más szám.
bircahang Kataszrófaturizmus ultra 2026.01.26 06:06:00
Az eredeti katasztrófaturizmus egyszerű dolog. Az emberi kíváncsiság hajtja, azt jelenti: ahol valami katasztrófa történt, oda elmegyünk és bámészkodunk. A minap ennek a fejlesztett, ultra verziójával találkoztam a FB-on. Az első lépés: a celeb kijelenti, hogy ő is hibás a katasztrófáért,…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.26 13:21:13
@tesz-vesz:

Kiderült: a KDNP-nek volt igaza, nem neki.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.27 08:49:05
@alöksz róz:

Persze, jól néz ki.

Egy kicsit jobb ruhában teljesen csúcs is lehetne.

De őt nem ez motiválja.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.27 09:15:07
@alöksz róz:

Fene tudja. Ennyire nem próbáltam elemezni őt.
bircahang Ultraliberális reakció 2026.01.25 06:06:00
A bolgár politikai helyzetkép megértéséhez. Nincs jobb, mint a humor. Az egyik nagyon nyugatos, nagyon euroatlantista, nagyon jobbos liberális bolgár napilap - minden nap olvasom - karikatúrája arról, hogy a bolgár köztársasági elnök lemondott, s beszáll a parlamenti választásokba:…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.25 16:24:41
@GyMasa:

Onnan is.
bircahang Nehéz dolog 2026.01.07 06:06:00
Nehéz dolog ballibnek lenni, különösen tiszásnak. A tiszások ma már keményebbek a régi klasszikus ballibeknél: azaz vastagabb a fal az agyuk és a valóság között. Érdekes volt nézni a kommenteket január 4-én. Venezuela kapcsán. Az első ballib reakció az volt, hogy most már aztán tényleg tele…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.09 11:30:54
@Gery1987:

Igen, indítsunk háborút!
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.10 07:55:09
@Tapi2021:

"Vagyis nincs semmi autentikus, amit tönkre lehetne tenni."

A kialakult kultúra semmi lenne?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.23 14:46:53
@Deak Tamas:

Bérkommentelő a HVG-nál, de megunta a sok egyetértést, ezért ide jár pihenni.

A srác egyébként elmeháborodott.
Belemélyedtem kicsit a tiszáspárti lelkiségbe. Íme leírom mit is hisznek. Íme. Egyrészt van az igazság, ez tudományosan is látható, csak egy kis ész kell hozzá, hogy az ember meglássa. Ez az igazság pedig azt mondja, hogy van egyrészt a fejlődés, mely jellemző a jók, okosak, szépek világára,…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.23 11:44:19
@tesz-vesz:

Nekünk McDonald`s sültkrumpli jegyekben fizet a Rogán Úr.

Eleinte zsák krumplit kaptunk, de azzal nem tudtuk mit kell csinálni.
bircahang Schiffer igaza 2026.01.16 06:06:00
Schiffer írja ezt, s teljesen igaza van: Nincs is mit hozzátenni. A fideszes megmondóemberek nagy problémája az a jelenség, amiről Schiffer ír. Szerintem ez egyenesen infantilizmus. A 6-8 éves kisgyerekek, amikor filmet néznek, meg szokták kérdezni "kik a jók? kik a rosszak?",…..
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.16 19:11:13
@tesz-vesz:

"ha szép szavakat hallasz tőle?"

A tettek számítank, nem a szavak.

"ha orosszá szeretnek?"

Mi a bajod a keresztény Oroszországgal?
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.17 12:01:23
@F. Szabó:

Mindig szavazok, mind a 2 országban.

Csak akkor hagyom ki, ha fizikai akadály gátol meg.
ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró 2026.01.22 14:33:27
@tesz-vesz:

Németh egy nemzetközi hős lehetett... bezzeg a Zorbán pártitkár apja mekkora gonosz volt!