Adatok
lzh6k4
0 bejegyzést írt és 47 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha elvesszük a gázt, semmit nem fogyaszt az autó. Van ennél takarékosabb? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
lzh6k4
2012.01.26 13:16:21
Örülök az ilyen spórolásos cikkeknek. Elolvassa a sok gondolkozni nem képes, és már ma hazafelé alkalmazza is. Ezért versenyeznek mindkét sávban 45-el a 70-es táblánál. Holnaptól így gurulnak 500m-t 40-el, míg a mögöttük lévők haladnának a zöldhullámmal. De nem, nem lehet, mert megspórolt 0,4 cl-t. Hurrá!!! Azzal meg, hogy nem érte el a zöldet, áll 2 percet a pirosnál és elfogyaszt 1 cl üzemanyagot. Lassítsuk a forgalmat tovább! Az üresben gurulgatásnál meg ne is beszéljünk a gépjármű stabilitásáról...
Megvan a tökéletes megoldás a futásteljesítmény hamisításának visszaszorítására, mégsem használjuk. Vélemények az azonos című írásunkról...
Tőlünk, autósoktól elvárják – és nem egyszer kényszerítenek -, hogy ésszel, takarékosan és minél kevesebbet közlekedjünk, ideje bizonyítania a nép választott képviselőinek.Tessék spórolni, erre jó a Skoda Superb.Mai cikkünk blogposztja...
Egy harckocsit elindítani nem könnyű feladat. Egy tankhajót még nehezebb. Megmondjuk, hogyan csináld. Vélemények az azonos című írásunkról...
lzh6k4
2010.11.30 08:01:28
@csiky944:
Ti hol voltatok technika órán? Valahol hetedikben kellene találkozni a kétütemű, négyütemű motorokkal. Kétüteműbe nem kell külön olaj. Ott a kenéshez szükséges olajat az üzemanyagba keverik. Látszik nem volt se trabi, se varjú, se barkasz a családban.
Itt meg ha jól veszem ki nem is kell keverni, mert az egész üzemanyag nehézolaj.
Ti hol voltatok technika órán? Valahol hetedikben kellene találkozni a kétütemű, négyütemű motorokkal. Kétüteműbe nem kell külön olaj. Ott a kenéshez szükséges olajat az üzemanyagba keverik. Látszik nem volt se trabi, se varjú, se barkasz a családban.
Itt meg ha jól veszem ki nem is kell keverni, mert az egész üzemanyag nehézolaj.
Mindenki elmerengett már egy dugóban, hogy most valaki engem egy íróasztal mellől szívat, direkt mostanra ütemezték az összes felújítást, netán a lámpákat programozták rosszul. De tényleg: miért?! Vélemények az azonos című írásunkról...
lzh6k4
2010.09.09 14:07:38
@rekszem:
A K bringások pont azzal tartják fel a forgalmat, hogy leszarnak mindenkit, előresunnyognak (ezzel nincs baj) aztán amikor lehetne menni 50, 60-at, akkor tekernek 20-al a sáv közepén, és a hülye autós meg kerülgetheti. Mire megelőzi megint előre teker... Jobb amikor ugyanez Bözsi hídon a buszsávban tolja.
A K bringások pont azzal tartják fel a forgalmat, hogy leszarnak mindenkit, előresunnyognak (ezzel nincs baj) aztán amikor lehetne menni 50, 60-at, akkor tekernek 20-al a sáv közepén, és a hülye autós meg kerülgetheti. Mire megelőzi megint előre teker... Jobb amikor ugyanez Bözsi hídon a buszsávban tolja.
Ha olyan megbízható lesz később, amilyen megnyerő most, akkor tényleg jó vétel lehet. Mindesetre mi megegyeztünk abban, hogy a Dusternek egyetlen komoly hibája van: hogy nem a miénk. Kéne, na.
Mai cikkünk blogposztja...
Az tehát látható, hogy maga az ötlet jó. Önmegoldó feladat, odafigyelve automatikusan működik, bolondbiztos, mégis tartalmazza a korrekció lehetőségét.
Mai cikkünk blogposztja...
Bennünk van a hajlam, hogy a gyászt perverz magamutogatássá változtassuk. Az eddig megtűrt keresztek és síremlékek egyre nagyobbá válnak. Vélemények az azonos című írásunkról...
lzh6k4
2010.04.21 13:00:28
@lujo405GL:
Nem azt írtam, hogy menjen neki a culápnak. Ha rángatod a kormányt nagy valószínúséggel nem is mész neki, max bukfencezve átrepülsz felette, keresztbe.
Látom kár magyarázni. Aki nem érti rángatgassa csak, remélem nem leszek a közelébe. Remélhetőleg más sem.
Nem azt írtam, hogy menjen neki a culápnak. Ha rángatod a kormányt nagy valószínúséggel nem is mész neki, max bukfencezve átrepülsz felette, keresztbe.
Látom kár magyarázni. Aki nem érti rángatgassa csak, remélem nem leszek a közelébe. Remélhetőleg más sem.
Itt vannak. Megjöttek. Eufória, baráti vállveregetés, őszinte öröm. Nézzék, nézzék! Hamarosan indulunk Viszre, jelentkezem.
Pista
A sztori eddig:
1.rész, 2.rész, 3.rész, 4.rész, 5.rész, 6.rész, 7.rész, 8.rész, 9. rész, 10.rész, 11.rész, 12.rész, 13.rész, 14.rész, 15.rész,…..
lzh6k4
2010.03.08 15:42:29
lzh6k4
2010.03.08 15:43:58
Történelmi pillanat, ezért volt minden: az idegölő szervezés, a sok átvirrasztott éjszaka és a kínlódás, a hideg, fagy, véreres szem. Pénz cserélt gazdát, kulcsok csörrentek.
De megvan.
13:02-kor került bele az akku, amit vittek, mivel a sajátja lemerült. A belseje csodás, az autó önmagában is…..
Meglepő, de a 2010-től érvényes KRESZ-be értelmes változások is kerültek. Vélemények azonos című írásunkról...
Ön sokat autózik? Drága kocsija van? Elképzelhetőnek tartja, hogy jobban jönne ki anyagilag, ha eladná, és taxival járna?
Vélemények az azonos című írásunkról...
lzh6k4
2009.06.17 09:40:00
Ezúttal Vácra mentem kárparkozni, itt, az Inter Autóház Vácnál még válogathattam is a márkák között. Nem tudom, hogy véletlen-e, avagy a Totalcart üldözi-e a neve, de szinte kizárólag totálkáros kocsikat mutattak. Az udvaron megnéztünk úgy négy tékás autót, ebből…..
lzh6k4
2009.05.12 09:16:56
A fiatal házaspár, ahol anyu vezet, apu meg magyaráz, még a kormányba is belenyúl neki. Nyúlkálhatna inkább máshová, de ne a közúton tanítgassa. Adjon neki vibrátort inkább.
Vélemények az azonos című írásunkról...
lzh6k4
2009.05.06 08:54:09
@Leadfoot:
Igazad van, hogy alulról is tartsuk a sebességkorlátot, ne csak felülről.
DE:
Nem az a hibás, aki elöl megy, (lehet bármilyen műszaki problémája, amit nem látsz, persze legtöbb esetben csak balfütyi)hanem a második, aki nem meri megelőzni. Ha minden lehetőségnél elmenne a második, nem kényszerítenék előzgetésre a sietősöket, nem nyomnák fel az ideget a másikban.
Ha meg annyi beszari a második, hogy nem meri megelőzni, akkor ugyan ne a seggébe menjen, hanem maradjon le rendesen, hogy beférjenek közéjük, vagyis a második hagyjon annyi helyet, hogy Ő is első legyen (speckó eset két kamionnál, egy tenyér nem férne be közéjük, de tolják a 80-at). Az a 5 másodperc már nem számít neki, ha 90 helyett 60-al megy, ráadásul kitűnő reflexeinek köszönhetően jobban fel tud készülni az esetleges nem várt akadályokra.
Remélem érthető.
Igazad van, hogy alulról is tartsuk a sebességkorlátot, ne csak felülről.
DE:
Nem az a hibás, aki elöl megy, (lehet bármilyen műszaki problémája, amit nem látsz, persze legtöbb esetben csak balfütyi)hanem a második, aki nem meri megelőzni. Ha minden lehetőségnél elmenne a második, nem kényszerítenék előzgetésre a sietősöket, nem nyomnák fel az ideget a másikban.
Ha meg annyi beszari a második, hogy nem meri megelőzni, akkor ugyan ne a seggébe menjen, hanem maradjon le rendesen, hogy beférjenek közéjük, vagyis a második hagyjon annyi helyet, hogy Ő is első legyen (speckó eset két kamionnál, egy tenyér nem férne be közéjük, de tolják a 80-at). Az a 5 másodperc már nem számít neki, ha 90 helyett 60-al megy, ráadásul kitűnő reflexeinek köszönhetően jobban fel tud készülni az esetleges nem várt akadályokra.
Remélem érthető.
lzh6k4
2009.05.06 09:51:52
@ivivan:
Ha 2 milló tökölő lenne, akkor többen lennének pszihiátrián, mint utakon, a biztosítások az egekbe szöknének, a szervizek tele, a bontókban meg nem lenne alkatrész.
Ha 2 milló tökölő lenne, akkor többen lennének pszihiátrián, mint utakon, a biztosítások az egekbe szöknének, a szervizek tele, a bontókban meg nem lenne alkatrész.
Három órát álltunk az M7-esen. Rosszabb is lehetett volna - sütött a nap, szinte már piknikhangulat volt, a vadkerítésen belül voltak akkora bokrok, amiket ki lehetett nevezni vécének, egyszóval senki sem panaszkodott és idegeskedett. Időnként jött egy rendőrautó a leállósávban…..
Kellett is nekem Kondorosi kormánybiztost emlegetni, hamarosan újra felbukkant: a Szombat esti láz nyereményautóját nem más nyerte, mint egy kondorosi tornatanár! Kaliczka Lászlónak szeretettel gratulálunk, főleg, hogy eddig német és francia autókban utazott. Meg persze tegye fel a…..
lzh6k4
2009.05.05 08:42:39
@davidson: gondolod Ő írta ezt a szöveget? Szerintem vmelyik mazda marketinges. 95%, hogy sosem volt német autója.
lzh6k4
2009.05.05 08:43:46
@Jean-Baptiste Emanuel Zorg: nyereményadónak híjják, most is van, csak van aki átvállalja. Ha jól tudom a lottónál, már a nyereményadóval csökkentett lóvét publikálják elve.
Több mint 400 lóerő, majd két tonna és közel öt méter gyönyörűség. A Maserati GranTurismo okozhatott volna gazdájának meglepetést egy sodrósabban vett kanyarban, nagyobb fékezés, vagy vehemensebb kigyorsítás alkalmával is. De nem ez történt. Egy parkolóban kopogtatott Murphy.…..
lzh6k4
2009.05.04 13:46:16
komolyan mondom. FRANCOT SEM ÉRDEKEL, HOGY PÉNZESZSÁKOK HOGY TOLATNAK BELE AKÁRMIBE A SAJÁT F@SZSÁGUKBÓL.
Mennyit fizet a dokku lux, vagy hogy írják?
Ez nem kár-park, hanem tízmilliós otók apró karcolásai.
Sokkal értelmesebb lenne hétköznapi, veled is megtörténhet eseteket publikálni, ami építi az autós társadalmat.
Mennyit fizet a dokku lux, vagy hogy írják?
Ez nem kár-park, hanem tízmilliós otók apró karcolásai.
Sokkal értelmesebb lenne hétköznapi, veled is megtörténhet eseteket publikálni, ami építi az autós társadalmat.
Újra frissült a Digó limó Felpróbáltuk a lanciás cuccot és tényleg nem mutat szépen, mert bár a felfogatási pontok stimmelnek, de a sarkai sokkal szögletesebbek, ott a lámpánál olyan rés van, mint a Grand Canyon. Nagyjából feltettük, hogy álljon meg valahogy, aztán gyorsan…..
A Szovjetúnió összes útjára kitalált gyártmány Egyszerűen bár hol elmegy, gyakorlatilag erőlködés nélkül. Húztam már ki vele terepjárót sárból. Vontattam vele mikrobuszt. A gyorsulására nincs panasz. Lexus életérzés Megutáltam elég keményen, nem is az autót, inkább…..
lzh6k4
2009.02.16 11:15:21
Legfrissebb ütközési tesztjeit az ADAC 30 km/órával, de biztonsági öv nélkül végezte el. Az eredmény rémisztő. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Újra itt a Digó Limó :) Murphy törvénye szerint, ami elromolhat, az el is romlik. Ami nem romolhat el, az is elromlik. És amiről nem is tudunk, hogy létezik, az is elromlik, hogy tudjunk róla. Skizofrének álma Egy bajom volt vele, a 70 Le. Ez egy autóbuzi tizenévesnek kicsit…..
Mikulásra verset kaptunk Lehettem volna szopató Type R, gyorsulgató hülye gyerek De nem lettem, mert kerekem, S végáttéttételem másra szánva: Nem gyártanak bőrös könyöktámaszt Nem gyártanak gyári bőrös könyöktámaszt, erre odafigyelhetne az importőr. Nagy a csomi (420l).…..
lzh6k4
2008.12.08 13:50:11
A talált pénz és a nem várt hiány Ez a poszt kissé rendhagyó módon nem egy újabb törött autót mutat be. Helyette két olyan fogalommal ismerkedünk meg, amivel csak akkor találkozunk, ha a mi autónkat törik össze. Akkor viszont sok meglepetést okozhatnak, ezért nem árt idő előtt…..
Az MX-5-ösömről szóló posztjaim lassan elfogynak. Ez az egyik utolsó. 2008-ban nagyjából annyit találkoztam az autóval, hogy kivettem az akksit, feltöltöttem, visszatettem, és három hónap múlva nagyjából ugyanezt játszottam el, anélkül, hogy az autó egy métert is megtett…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz