Regisztráció Blogot indítok
Adatok
avenger13

0 bejegyzést írt és 1590 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem kizárt, hogy még a tavalyinál is zseniálisabb idény elé néz a világ legfaszipántosabb bajnoksága, azonban az kizárt, hogy mindenkit eltaláljunk, akire érdemes lesz figyelni. Megpróbáljuk viszont, mivel ahány frappáns facebook-ismerős, annyiszor olvashatjuk el mottóként, hogy…..
avenger13 2010.08.05 22:47:56
@Rekordvizemeister: löwöt nyugodtan szidhatod itt, talán legtöbb esetben csak pártfogóra lelsz. igazság szerint míg lahm, schweini müller mondjuk nem kell izguljon és küzdjön jelenleg a helyéért, mert a klub és válogatott teljesítményükkel kiérdemelték, gondolom nálad is. höwedes és neuer meg a válogatottságért teper. ezt is meg lehet érteni, ezért vállalják az ilyen meccseket.
avenger13 2010.08.05 22:50:24
@Rekordvizemeister: 4 km-re laktam az arenatól. elég münchen? :D
avenger13 2010.08.05 23:03:35
@Rekordvizemeister: én már fertőzöttként kerültem oda. és ezt csak a müncheniek egy része gondolja így magáról. :D
Ahogy azt tavaly Benő mondotta volt, lassan beköszönt a vadászszezon, mikor Pampalini is csak kapkodja a fejét, egy szintre süllyed a Bild és a Guardian. Ki kivel ebédelt, látták-e Gerrardot Madridban, ezermilliót költ-e a Citeh, lebegtetés, ársrófolás, találgatás, varia. A…..
avenger13 2010.07.18 13:11:27
@krysal: fabregast meg akarja szerezni a barca. ez tény. nem olvasok marcat, se as-t. a transfermarktot nézem, ahol azért ennél kicsit komolyabban veszik az infokat, ahol meg nem, ott írják, hogy a bild szerint mondjuk. az is biztosra vehető, hogy özil kéne nektek is. egy része kacsa a másik része meg igaz. ahogy az is, hogy bejelentkeztek egy csapatnyi játékosért, aztán van akit nem hajlandóak eladni/nem akar jönni. pl. szerinted özil szerinted kaka helyett fog játszani vagy cé helyett? a legrosszabb döntés lenne részéről odaigazolni a fentiek mögé a padra.
avenger13 2010.07.18 13:15:45
@krysal: igazából a legjobban az zavar, hogy már nem csak a nevezett klubok vezetőiben, hanem a szurkolók között is egyre elterjedtebb ez a világsztárt a padra mentalitás. sajnos ezzel én nem tudok azonosulni.
A németek a modernkori futball egyik legkomolyabb vb-teljesítményt mutatták be tegnap, és éppen igaz, hogy a kontrajátékuk emeli őket a Dél-Afrikában látott válogatottak fölé, de azt is látni kell, hogy mind az angolok, mind az argentinok ellen már az első perctől kezdve…..
avenger13 2010.07.05 18:55:44
@horas: csak azt állítottam, hogy pláne az idei szezonjuk alapján nagyon meredek ez. heinrich meg szerintem arra célzott, hogy a barca labdatartós sok rövid passzolós rendszerébe illik. egy olyan meccsen, ahol védekezni kéne végig, ott már jobban meg lenne hajtva, meg lehetne nézni mit tud. lahm ugyanezt nyújtotta, amikor jobb szélső középpályást kellett játszania.
az ne lahm hibája legyen, hogy a bayernben van aki nála jobban lövi a szabadrúgást, ezért nem neki adják. eleve nem tartom akkora nagy dolognak azt, hogy valaki rá tudja lőni erőből 30 méterről és 50ből kétszer beakad. ez az arány engem nem győz meg.

szerintem kicsit többet láttam lahmot játszani mint te, alvest is látom kb. ugyanannyit, ezért szálltam vitába veled.
avenger13 2010.07.05 19:02:54
@anfer1: nem idegeskedek miattad. csak vicces, hogy ennyire leírsz egy játékost, akit nem is látsz játszani. nagy hozzáértésről tanúskodik, részemről lezártnak tekintem a dolgot.
avenger13 2010.07.05 20:08:45
@Shikaka: ez baromi nagy. köszi
Lassan abba a fázisba érünk, ahol már nem rendeznek elegendő meccset, hogy azokból álomcsapatokat generálhassunk, így legközelebb csak a vébé végeztével térünk vissza a szabadszellemű, de semmiképp sem öncélú kapitánykodáshoz. Addig is a nyolcaddöntők teljesítményeivel…..
avenger13 2010.07.01 09:27:58
@bakító: hát nem tudom. észak-koreánál biztosan jobban. szóval, ha robbennek elsül a lába, akkor feltehetően a brazilok izzadni fognak a továbbjutásért. mert a hollandok ellentámadásai ugyanolyan gyorsak.

tartok tőle, hogy a meccs nagy része nagyon fog hajazni a paraguay-japán mérkőzésre.

két hasonló erősségű csapat, nagy tét, csak gólt ne kapjunk, tehát felvisszük valameddig a labdát, berúgjuk középre a kapu felé, hátha bemegy, vagy beleér valaki, vagy megpróbáljuk az egy szem center fejére ívelni...

remélem rám cáfolnak.
Mielőtt minden negatív jelzőt elmondunk általában a futballal mint játékkal kapcsolatban, próbáljunk meg örülni a kieséses szakasz kiváló gólátlagának. Aztán mindenféleképpen mondjuk el, hogy ez így nem állapot, valamin változtatni kell, mert ez így elront mindent. Elcseszi…..
avenger13 2010.06.29 12:59:08
@kroos: igen. ezért hülyeség a legtöbb esetben az, hogy visszanézik és az egyik helyett egy másik dönti el, hogy ez pirosat/sárgát ért-e vajon.

@Dr Keynes: igen erre lehetne lehetőséget adni valahogy, csak sok esetben nem látom értelmét, mert tényleg a bírói szubjektivitás dönt, és mindegy, hogy az egyik vagy a másik bíróé.

@halihalo: a fifa mentalitása szar nem vitatom. én is bevezetnék pár technikai újítást, lehet a többi kommentem nem olvastad...

de nem ez volt a téma. hanem, hogy használt-e az, hogy ott visszajátszották.
mesélj mennyit használt? semmit. a károsultnak meg csak ártott.
mindenki látta, aki akarta? igen.
akkor mégis kinek a figyelmét hívta fel mire???
betiltották miatta a visszajátszásokat? igen. felesleges volt? igen.
köszönjük kedves rendező. remélem te pedig boldog vagy.
avenger13 2010.06.29 12:59:57
@BISMARCK: remélem az is minél hamarabb készen lesz, mert ez így tényleg nem állapot. és ez nem sérti a fifa semmilyen elvét sem.
avenger13 2010.06.30 08:27:32
@Dr Keynes: ez igaz, de ennek valahogy talán már nem örülnék. ha belegondolsz, a játékvezetőknek megkönnyíted a dolgát, kb. a lest nem is kell figyelniük, akkor a többit csak megoldják.

és jóval kevesebb volt a vbn az egyértelmű 11es meg nem adása pl. torres tegnapi esete, ha befújják se szólhatott volna senki egy szót se, de nem is volt akkora hiba nem megadni (én megadtam volna). usa két elvett gólja már érdekesebb.

abban nem értünk egyet, h ha egy góllal végződő szitut visszajátszatnak nem szakítja meg a játék folyamatosságát. legyen itt is példa az usa szlovénen a meg nem adott usa gól. bíró fúj usa challenget kér. ahelyett, hogy kirúgás jönne, megnézik a videót, addig mindenki áll egy helyben, és amikor bejelentik, hogy tényleg gól, akkor jön a gólöröm (amit ez a kis szünet mondjuk kell fél perc ebben az esetben legalább el is rontana)... ilyen esetekben sokkal bonyolultabb a kérdés, és sokkal inkább megkérdőjelezi a bírók jelenlétét, szükségességét. tehát kezdjük a magyar találmány bevezetésével. nézzük meg az uefa meg a fifa vezethetne statot a bírói hibákról, nem kell nagy hibának lennie, de egyértelműnek. a nemzeti szövetségek biztos segítenek. aztán meglátják a többit.
Lesz-e gigameglepetés? Vagy esetleg tükörsima holland győzelem?Lesz-e olyan játékvezetői baki, hogy már a döntőben alkalmaznak videóbírót?..
avenger13 2010.06.28 16:56:03
@mocsing: tényleg inkább középső védőt kéne elsősorban igazolni, kapust és befejező csatárt.

én sem támogatom, hogy contento elé vegyenek valakit. de igazából egyelőre nem lesz probléma. ha ide is igazol, akkor sem gondolom, hogy sokáig marad, és akkor contento előtérbe kerülhet. van gaalnak figyelnie kell arra, hogy contento elég lehetőséget kapjon. másrészt meg az sem megoldás, hogyha lesérül egy szélső védő, akkor badstuber megy ki/braafheid.
Milyen furcsa az élet! Két hete még az egész világ Maradona nagyképűségén, öntörvényűségén rugózott, azon, hogy kit hagyott otthon, kit vitt el a vb-re, kivel van jóban illetve rosszban a keret tagjai közül. Legyőztek két verhető csapatot és máris arról szólnak a hírek,…..
avenger13 2010.06.23 09:06:43
@horas: igen, mindenki ezért szereti a focit, de ahhoz, hogy egy eb páláyzatnál ne röhögjenek minket körbe, ahhoz kell, hogy a pályázat mellé odaálljon egy beckenbauer a boss öltönyében. mindegy nekünk mi számít, ahhoz hogy komolyan vegyék a magyar focit kellenek ilyen emberek. amikor itt volt mattheus brazíliával játszottunk barátságos meccset, ami azért nem volt rossz, és biztos volt benne szerepe. nekünk jelenleg nincsen meg ez a garnitúránk, és ez is nagyon hiányzik.

@Rooney82: felesleges ilyeneket találgatni. nem egyszer fordult elő, hogy a csoportból épp továbbcsúszó kiröhögött válogatott simán nyerje a tornát. a csoportból tovább kell jutni villogni meg játszani utána kell igazán.
avenger13 2010.06.23 09:15:47
@Ever "Aranylabdát Heskeynek!" red: nem tudom, mondjuk lehet az is számít, hogy nem automatikus kiesők se az ukránok se a lengyelek a kvalifikáció során. minket meg a büdös életbe nem tudnának továbbfújni.

egyébként davor sukert a kaiserral összehasonlítani... ha beckenbauer mond valamit akkor nem csak a német szövetség de az uefa és a fifa is figyel.
Kisvártatva valóra válik, amit igen sokan szeretnének: Franciaország válogatottja nem rontja tovább a világbajnokság légkörét és a két futballozni hajlandó amerikai csapat továbblép a legjobb tizenhat közé. A világbajnokság előtt közzétett jóslataink is…..
avenger13 2010.06.22 17:29:44
avenger13 2010.06.22 17:30:54
@Anthony (kick-ass): ez nem is rossz. sorsoljanak másodikokat csoportelsőkkel. ne legyen ilyen, inkább második vagy első akarok lenni vicc.
avenger13 2010.06.22 17:32:27
@Anthony (kick-ass): @avenger13: ugyanakkor ezzel meg az lenne a probléma, hogy nem mindenki pihenhetne ugyanannyit, mert mondjuk egy spanyol urugay meccs ilyen szempontból nem lenne igazságos.
Nem tagadom, a spanyol förgeteg előtt már a legtöbb mez kiosztásra került - enbéegyes szakemberek határozottságával mondhattam volna, hogy "egy-két poszton még változhat a helyzet, de a fejemben nagyjából összeállt az ideális kezdő" -, de azért kivártam a tizenhatodik…..
avenger13 2010.06.22 12:18:40
@Szom Ki Van, a Denevér szálló lakosa: igazából ghána sincs a legjobb helyzetben, nem lesz könnyű nem kikapni a németektől, mert nagyon jók, podolskiban persze reménykedhetnek. ugyanakkor én nem vagyok benne biztos, hogy a szerbek megverik az ausztrálokat, akiket nagyon lenéztek a németek elleni vereség után holott csak a különbség jött ki.a németek a szerbeknél is jobbak voltak, csak nem kéne poldira játszani.
avenger13 2010.06.22 12:21:11
@popp: a franciák továbbjuthatnak, de már csak a második helyen, így argentína könnyen végállomás lehet nekik. aztán persze ki tudja.
avenger13 2010.06.22 12:53:18
@popp: az argentínok elkerülésében igazad lehet, a probléma ott van, hogy választani kell a biztos továbbjutás és az argentínok elkerülése között. ebben az esetben mexikónak kell kockáztatnia, de abból már bármi lehet. izgalmas a kérdés, de szerintem, erősebb a továbbjutás motiváció és az argentínok ellen meg hátha összejön valami.
Komment ide!..
avenger13 2010.06.14 17:44:22
@rizla: számodra az övé. engem mondjuk az, hogy xavit schweinit nem hallottam rinyálni eléggé meggyőz.

@popp: na igen.

@horas: vagy a képzetlenebb csapatok, másik labdával is ennyit tudnának, mert nincsenek annyira összerakva...
avenger13 2010.06.14 17:54:10
@popp: azt elismerem, hogy új a labda, és lehet, hogy bizonyos tulajdonságai mások. ezt soha nem mondta, hogy nem igaz. de az, hogy emiatt lenne kevesebb gól, az nem igaz.
A fokozatosság elvét követve zajlott le a szemünk előtt a világbajnokság harmadik napja és ugyan az első meccs inkább a csukott szemeink és a köldökszőrünkre csöpögő nyálunk előtt zajlott, összességében nem lehetünk elégedetlenek. Elvégre az ismeretlen sportág…..
avenger13 2010.06.14 09:41:34
@sh4d0w: gratulálok.

@Neil Blender: az igen erős túlzás, hogy a bíró a németeknek fújt volna. szimplán szar volt. a 11es igen véleményes lett volna, asszem mertesacker kb. háttal volt és felugráskor természetes, hogy nem szorítja le mindkét kezét a testéhez.

emlékszem egy lyan esetre is, ahol az egyik auszi kb. átugrotta scheweinit, erre auszi szabadrúgás jött. nem volt semmi, schweini nem feküdt alá, a másik meg nem támaszkodott...

azzal egyet tudok érteni, hogy a színészkedés pofázás sárga, de röhejessé válik ha egy szar bíró osztogatja ezeket, miközben a meccset nem tudja levezetni.
avenger13 2010.06.14 15:39:09
@horas: abból a meccsből nem vonnék le messzemenő következtetéseket, főleg mivel egy éven belül a 4 legjobb játékosát lerabolta a bayern ifinek van gaal. természetesen nem hozták azt a szintet.
Már csak néhány nap, és azokkal a kollégáiddal, osztálytársaiddal, szomszédjaiddal is a futballról fogsz beszélgetni, akik korábban olyan kijelentésekkel mértek súlyos csapást a nyúltagyadra, hogy „én mondjuk annyira nem követem a focit, de Del Piero miatt az olaszoknak…..
Elájulni önmagában a Bayern bajnoki címétől nehéz volna. Esetleg csodálkozni lehetne azon, hogy miért nem volt könnyebb a salátástál besöprése ezzel a kerettel középpályával, de mivel tovább látunk a Bundesliga korlátain, mégis bravúrosnak minősítjük a bajnoki címet.…..
avenger13 2010.06.01 11:22:04
@mocsing: egyébként a wolfsburg nagyon nem akarja elengedni dzekot. persze ez még az átigazolási szezon eleje, aztán a man city rákínál 80at és megy. igazából a bayern és a milan sokkal jobban feküdne neki. ha a wolfsburg nem erősít, akkor remélem elengedik valahova (legjobban persze a dzeko gomez cserének örülnék) mert így a vw-nél sokat már nem fejlődik, és kegyetlen jó csatár.
avenger13 2010.06.06 21:17:07
Elérkeztünk az idei világbajnokság utolsó előtti csoportjához, a „G” jelű kvartetthez, ami az egyik legerősebb és legérdekesebb négyesnek ígérkezik. Az egyik legnagyobb favorit Brazília mellett, Portugália, Elefántcsontpart és Észak-Korea található ebben a…..
avenger13 2010.05.31 15:18:10
@Anthony (kick-ass): ja mennyivel jobb rögtön az elején kiesni. :D a vb-k történetének looserei, az angolok, hollandok, spanyolok... :D
avenger13 2010.05.31 15:33:57
@Anthony (kick-ass): igazából a szemlélet más. lehet azt nézni pl. hogy 2002ben a leverkusen mindenhol második lett, és lehet rajta röhögni is, de igazából kegyetlen nagy eredmény.

a németek esetében meg maga a keret az utóbbi időben nem kegyetlen erős, de náluk többre tartott csapatoknak szoktak igen nagy meglepetéseket okozni. :D
avenger13 2010.06.04 00:36:25
@Lojzi_: a csk kérdést én sem értem. már a bayernben is schweinit tettem volna meg, nemhogy a N11ben. ma is ő rúgta a 11eseket is, méghozzá elég németesen. én sem erőltetném, se gomezt, se kiesslinget se cacaut, se kloset. azért ha müller mellé jönne egy jó helmes, és kicsit összeszokik ez a válogatott elég nagyot alkothatnak. igazából ezért érdemes lenne rájuk hagyni ezt a vb-t, mert klosenak nem megy, a világot nem fogja megváltani se gomez se kiessling, viszont így kicsit több esélye lenne összeszokni a jövő csapatának. bármilyen hülyén hangzik is ez egy vb-n. ugyanakkor a fiatalok nem egyszer sokkal jobbak technikailag is. gomez labdaátvételein sírva röhögnék, ha nem a bayernben és a német válogatottban csinálná. Ezt én is tudom, és asszem nem vagyok vele egyedül az nst-n.
Nou San Trafford Hajrá, Bayern! 2010.05.20 10:31:00
(Az NST történetében hagyomány, hogy a BL-döntő előtt objektív, tudományosan megalapozott elemzést készítünk arról, hogy az egyes csapatok miért nyerik meg a mérkőzést.)Mi már nem szeretnénk szólni ahhoz a komplexusokkal küzdő réteghez, amely tényleg elhiszi, 2010-ben…..
avenger13 2010.05.20 11:34:40
@NovusOrdoSeclorum: motta nem játszik, emiatt nem aggódik...

@rowi: akkor marad az olaszoknál, ha az inter rendes játékidőben nyeri meg a meccset, minden más esetben jövőre úgy hirdetik a német bajnokságot, hogy a 4. hely a selejtezős, az első 3 meg sima. szóval az inter nem a sampdoria bl indulásáért küzd most, hanem a jövő évi 4. olaszért. :D
avenger13 2010.05.20 12:06:57
@bakító: én úgy tudom, nem a 11es a lényeg, hanem, hogy ne legyen hosszabbítás. de lehet tévedek. egyébként igen, remek összefoglaló, így mindenki jobban látja. annyit pontosítanék rajta, hogy a jövő évi bl kiírást nem, de a bajnokságok kiírását már módosítja, ha a németek előznek. te is erre gondoltál, csak így még pontosabb.
avenger13 2010.05.20 15:26:20
@HosCincer: igen, ez nekem is feltűnt, de nem akarom elhinni. ha nem képesek megtartani, akkor nerlinger alkalmatlan.

@Mr.AT: a juve biztosan álhír, a real,mu, chelsea ajánlat, már inkább izgathatja a fantáziáját. a cserével kifejezetten rosszul járnánk. diego jó játékos, de pont ezek miatt szívtunk éveken keresztül, mert nem volt "schweinsteigerünk". végre van, nem kéne eladni. diego valszeg felveszi a versenyt játéktudásban bastival, kitartásban a csapatért meghalásban viszont tuti nem. én is remélem, hogy ő lesz a jövő bayernjének cskja.
Nou San Trafford Hajrá, Inter! 2010.05.19 13:05:00
(Az NST történetében hagyomány, hogy a BL-döntő előtt objektív, tudományosan megalapozott elemzést készítünk arról, hogy az egyes csapatok miért nyerik meg a mérkőzést.)Nem tudjuk, felmerül-e egyáltalán bárkiben, hogy José Mourinho elveszítse az Interrel a szombati Bajnokok…..
avenger13 2010.05.20 10:46:21
@ih bín ájn bájener: akkor a diadal általad vélt megfogalmazása a bl-ben ismeretlen. emlékszem egy 4-1 0-4 milan, depor(?) összecsapásra. na ott a milan általad is elismert diadalt aratott, aztán kihullott a vérbe.

szóval két hasonló erősségű csapat, soha nem fogja a másikat egyértelműen kicsapni a blben már az első meccsen. az inter baromi nagyot alakított.
avenger13 2010.05.20 10:51:02
@ih bín ájn bájener: rendben. ebben igazad van. a többiben akkor is fenntartom, hogy ilyen diadal nincs két hasonló erősségű csapat esetén. :D

nagyon nagyot rakott el az asztalra az inter már azzal is, hogy a döntőbe jutott ezen az ágon.
avenger13 2010.05.20 10:53:46
@Pályaelhagyó autóversenyző: ez elég korrekt vélemény, a második bekezdés ()jelben megfogalmazott részére gondolok, de a döntőben ti vagytok az esélyesebbek, de a bl cím tényleg nem jár, ígérem nagyon szenvedni fogtok érte, akkor is ha meglesz. :D
Nou San Trafford Mocskos Inter! 2010.05.20 10:30:00
(Az NST történetében hagyomány, hogy a BL-döntő előtt objektív, tudományosan megalapozott elemzést készítünk arról, hogy az egyes csapatok miért nem nyerhetik meg a mérkőzést.) Alapvetés: az Inter mindennek a legalja. Ez már a kezdetek óta így van, és ezt a klub maga is…..
Amikor a Bayernnek kisorsolták az „A” jelű csoport tagjait, még abban a fázisban volt a világ, hogy van Gaal ólajtószerű bukása napok-hetek kérdése, a Juventus pedig sosem látott diadalmenet előtt áll, amelynek keretében nyilvánvalóan a földdel teszi egyenlővé…..
avenger13 2010.05.19 15:51:29
@popp: na erre megjelent a másik komment is. válassz, ugyanazt próbáltam leírni.
avenger13 2010.05.20 08:16:19
@horas: igen értem. sőt azt is értem, hogy működnie kéne ennek a kontrás dolognak, de két okból nem működött:
1. a bundesligában ahhoz van minden bayern játékos szokva, hogy járatják a labdát körbe, amíg helyzet nem lesz belőle. ha vezetünk kicsit több teret engednek az ellenfélnek, de akkor se sokat. szóval többségében nálunk van a labda.

2. ami elég a bundesligában védelemként, az a manu ellen meg nem. mivel az volt a taktikánk, hogy támadjanak ők, mi meg majd kontrázunk, de nem is volt nálunk a labda. a kontrákat meg jól, ha egyáltalán volt levédekezték, a védelmünk meg néha kicsit ótvar ezen a szinten, ezért nyaltunk 3 gólt.

szóval az inter ellen akkor van esélyünk, ha nem szarakodunk, hanem a saját játékunkat nyomjuk.
avenger13 2010.05.20 10:20:26
@zsakfos : @Esti Kornél, a Denevér szálló lakosa: ezt azért igen nehéz elképzelni. lehet ezért kicsit romlott volt a viszony a kezdetekkor, de ez szimplán a baromság kategória. találtak valami vicceset a sportbilden sztem. Luca tuti ezért ment haza, amikor lecserélték... LOL!

Igazából baromira sajnálom, hogy távozik, nagyon jó játékost cseréltünk le egy gomezre. :(
Nou San Trafford Mocskos Bayern! 2010.05.19 13:00:00
(Az NST történetében hagyomány, hogy a BL-döntő előtt objektív, tudományosan megalapozott elemzést készítünk arról, hogy az egyes csapatok miért nem nyerhetik meg a mérkőzést.) A szerencse fogalmát (értsd: orbitális disznó mák) Münchenben találták föl, de a bajorok…..
avenger13 2010.05.19 15:18:13
avenger13 2010.05.19 15:32:52
@Chicagoi: az a jelent kegyetlen nagy... :D
avenger13 2010.05.20 08:19:12
@Spinesi: Scholl? a többi játékossal szembeni unszimpátiát megértem de Scholl???

az általam látott idők egyik legszimpatikusabb játékosa. lehet ekézni a többi, már megszoktam de Schollt, őt nem.
Aki kételkedve fogadja azt a megállapítást, hogy az Internazionale jelen pillanatban a világ legjobb klubcsapata, az méltóztasson megnevezni azt a csapatot, amely szerinte egyértelmű esélyese lenne egy olasz bajnok elleni meccsnek. Senki? Oké. Amikor szeptember 16-án az Inter nekifutott…..
avenger13 2010.05.18 18:09:14
@Csöncsön: ne keverj kérlek másokkal, bele se szóltam eddig ebbe a vitába, nem írtam semmit se xaviról se senkiről. lehet vitatni, de kár. ahogy a chelsea ellenit is az volt.
avenger13 2010.05.19 00:13:11
@ferenck: engem baromira nem érdekel az inter legutóbbi bl győzelmének időpontja hidd el. ez többen tudják tanúsítani is. :D:D:D:D

a problémám csak az volt, hogy azért mert 4 éven belül kétszer nyert a barca, az nem azt jelenti, hogy minden második évben a barca nyer. ilyen statot bárki tud mondani. a manu meg akkor elvben minden évben döntős, ha az utóbbi két évet nézzük. értem, hogy mire gondolsz, de óriási túlzás ilyet állítani.
avenger13 2010.05.19 00:14:49
@jnzsblzs (Ki a franc nyúlta le a nevemet?!): mert itt messiről van szó. :D
Az eddigiek közül a legsimábbnak látszó csoporttal folytatódik a RádióQ-val közös vb-váró sorozatunk, az E csoport küzdelmei elsősorban a hollandok felpörgetésére szolgálnak majd. Ugyanakkor mindenképp érdekes meccsek következnek, hiszen négy teljesen ellentétes…..
avenger13 2010.05.17 15:37:43
@horas: igen, mondjuk del piero és pirlo is előkelő helyett foglal el a kahn mögötti sorban. a baj az aranylabdával, hogy nem elég a jó játék, kell hozzá a hype (lehet a világ legszerényebb játékosa messi, meg nem kell, hogy gerjessze, de azért van körülötte rendesen, nem feltétlen érdemtelenül). ezért nem kap sztem xavi se.
avenger13 2010.05.17 23:27:43
@horas: bocs, de azért te is tudsz érdekeseket. cambiasso zseni, mattheus és canna meg zsoldos. sheva meg ész nélküli befejező csatár??? ha sheva az, akkor rooney is az. meg rvn és az összes befejező csatár. az aranylabda nem a brazil, argentin, spanyol csatároknak és támadóknak a díja. láttad nedvedet játszani? zseniális volt a maga nemében az az ember. nem véletlen, hogy a juve bl döntőt játszhatott. rooney és messi nem tett le többet az asztalra mint sneijder és robben, ennek egyszerű mérőszáma, hogy hova vitték a hollandok a hátukon a csapatot. és hova messi és rooney. az aranylabdát eredményekre osztják.

elismerem teljesen messi, kaká, ronaldo, ronaldinho játékát. de messi és rooney a vb nélkül nem érdemel aranylabdát. akkor inkább drogba. az aranylabdának nem csak az a lényege, hogy te egyénileg mit értél el, hanem az is, hogy mihez segítetted hozzá a csapatod. meg az is vicces, hogy cannánál felhozza mindenki, hogy önmaga paródiája. henry micsoda???
avenger13 2010.05.17 23:39:40
@popp: PrtScr :D
A van Gaal-hadjárat második mérföldkövéhez, azaz a Német Kupához érkeztünk, amely bizonyos szempontból a legkönnyebben behúzható, de hát Berlinben a Werder ellen motiváltnak lenni, meg a Bernabeu-ban az Interrel farkasszemet nézve transzba esni egész más kávéház. Körülbelül…..
avenger13 2010.05.17 23:30:03
@Lag_Operator: én úgy tudtam holnap lesz erről döntés. forrás vagy ilyesmi? egyébként így fognak dönteni, de szerintem még hivatalosan nem mondták ki.
avenger13 2010.05.17 23:31:26
avenger13 2010.05.17 23:37:13
@Lag_Operator: most már én is láttam. igazából rohadékok és a tököm tele van ezzel. pláne azt tekintve, hogy boateng semmit nem kapott. őt nem akarja a pl eltiltani egy évre??? szánalmas.
Az utolsó fordulónál nincsen szebb. Az olyan utolsó fordulónál, amelyben egy-két kivételtől eltekintve, mindenhol tét van, aztán tényleg nem lehet jobbat kívánni. Nincs még bajnokunk, nincs még kiesőnk, hiányzik egy BL induló, nem tiszta, hogy ki indulhat az Atlético Madrid…..
avenger13 2010.05.17 15:44:40
@pancho_sanza: valahol panchonak igazat kell adnom. a legtöbb madrid meccs, kísértetiesen emlékeztetett a tavalyi bayernre. jó játékosok erőlködnek, nincs koncepció, aztán csak lenyomjuk az ellent mert találunk gólt. aztán a bajnoki rivális meg elver. leginkább a mentális felkészültséget, koncepciót és a szervezettséget nélkülözte idén a madrid.ha jön josé, akkor ebben nem lesz hiány, és jövőre egy sokkal erősebb csapatot láthatunk majd, a keretet nem nagyon kell változtatni hozzá.
avenger13 2010.05.17 15:47:15
@Csöncsön: igen, csak azok a tíz centik a mentális felkészültségen múlnak. egyszer lehet nem, de 4szer már igen. visszatérve a hasonlatomhoz, toni 39 gólt rúgott az első szezonjában münchenben, minden "bepattant" róla. a másodikban sehol nem volt ehhez képest, a kaputól egy méterre is mellé fejelte. az egyetlen változás az edző a két idény között az edző személye volt.
avenger13 2010.05.17 16:28:04
@Csöncsön: nem ez akart lenni a példa lényege. a csapatra vonatkozó hasonlat a bayern tavalyi teljesítményére vonatkozott. a 10 centikre meg külön írtam, hogy mentális dolog, és az edző felelőssége. csak az alátámasztás kedvéért hoztam fel toni két szezonját.

@horas: lehet kell idő, de nézd meg van gaal, mit művelt a bayern keretével. nem volt az rossz, csak játékfelfogás, ötlet kellett hozzá. ez így van madridban is. nem igazán hiányzik játékos onnan, ha kell megveszik mourinho mellé kb. akit akar, vagy legalábbis megpróbálják. onnan is a rendszer hiányzik. kakának ezt nem kell majd évekig tanulnia. ha meg van a jó rendszer kis összeszokás és elkezd működni. ha josé a világ egyik legjobb edzője (márpedig az) akkor ezt tudja, motiválni baromira tud. nem azt mondom, hogy szarrá nyerik magukat az első évben. de azt igen, hogy már szeptemberben látszani fog a keze a csapaton, amennyiben persze megy.