Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Székács Alexa

54 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem tudjuk kinek jó, vagy kinek rossz hír, de bizony a videók kora következik a közösségi felületeken. Azt mondják, hogy 2020-ig várhatóan a mobilforgalom körülbelül háromnegyedét ezzel fogjuk terhelni. Szóval ideje belevágni a videók készítésébe, hogy 2020-ra már igazán…..
A családunkkal és barátainkkal töltött pillanatok, fontosak az életünkben, de sajnos nem mindig tudjuk kivitelezni, hogy fizikailag is egymás társaságában legyünk. Itt jön képbe a virtuális valóság varázslata! Sok olyan dolog van, amire azt hisszük, hogy még nincs, és mégis…..
Akár szeretjük, akár nem, az emojik (mert nem mindegy, hogy emotikon vagy emoji) bizony elég népszerű kommunikációs formává váltak. Tény, hogy sokkal kevesebb karaktert kell felhasználnunk, kifejezhetjük vele érzéseinket, amiket hosszasan szavakba is önthetnénk, de miért tennénk,…..
Minden folyamatosan változik és megújul. Ezt vagy szeretjük, vagy nem. Mutatjuk az aktuális, közelmúltban létrejött újdonságokat, amiket a Youtube-on használhatsz. Super Chat Arról már biztosan értesültél, hogy a Youtube-on is be tudsz jelentkezni élőben. De azt vajon tudtad-e,…..
Már írtunk Nektek arról, hogy a Facebook szeretne egyre nagyobb hangsúlyt fektetni a videókra. Ezzel kapcsolatos cikkünket itt találjátok! A következő újítások azonban, amiket örömmel jelentettek be, nekünk nem biztos, hogy akkora örömet fognak okozni. Szerencsénkre minden testre szabható, ezért…..
Tudtad, hogy mostantól 10 ezres nézettségi számot kell elérned ahhoz, hogy fizessen a Youtube a videóidért? Bizony. Ezt a szabályt a „hamis” felhasználók ellen hozták létre. 5 évvel ezelőtt nyitotta meg azt a partnerprogramot a Youtube mindenki előtt, hogy akárki bevételt nyerhet a videóival. Így…..
Rossz hír, de talán nem újdonság, hogy sajnos a hirdetéseink is hamar elfáradhatnak. Ezt onnan tudhatod, hogy egyre kevesebben kattintanak a hirdetésedre vagy növekszik a kattintási érték, vagyis egyre drágul a hirdetésed minden egyes kattintása. Erre időben fel kell készülnöd,…..
Napjainkban ma a legtöbben már mindenre a mobilunkat használjuk. Böngészésre, útvonaltervezésre, ajándék keresésre, zene hallgatásra, inspiráció keresésre… mindent megtalálunk egy helyen. És igen. Vásárolni is legtöbben már a telefonon keresztül szoktak. A kérdés a következő! Te gondoskodtál már…..
Biztos sokszor hallottad már ezt a szót, de tudod, hogy mi ez és hogyan működik pontosan? Tegyük fel, hogy egy nap arra ébredsz, szükséged van egy futócipőre, holott életedben nem futottál rendesen - kivéve mikor a busz után rohansz, hogy el ne menjen nélküled. Ezen a napon a nagy…..
Pedig Te minden lehetőségre, kulcsszóra és beállításra rengeteg időt és energiát szántál? Ha nem látod a kívánt eredményeket, akkor érdemes utánanézni min lehetne még változtatni. Nagyon sokan beleesnek abba a hibába, hogy túl sok kulcsszót adnak meg egy hirdetéshez. Ha például nyelvoktatást…..
A Google hirdetések létrehozása, manapság már egy külön szakterület.  Hogyan lehetsz hatékony benne? Hozz létre egy kiváló hirdetési kampányt, kövesd az eredményeket és közben korrigálj! Ugye milyen egyszerűen hangzik? Aki először jár ezen a felületen talán hamar el is bizonytalanodik és…..
Még a mai napig is igaz, hogy a legjobb reklám a szájról szájra terjedő ajánlás. De mit tudunk tenni, hogy a vásárlóink megosszák véleményüket közösségi oldalunkon? Mutatjuk! Először is jó ha tudod, hogy honnan érkezik be a legtöbb vásárlásod. Ezt a statisztikákból ki…..
A legutóbbi bejegyzésben megnéztük, mi az felosztásos tesztelés a Facebook hirdetéskezelőben, ebben a bejegyzésben olvashatjátok a legfontosabb részleteket, amit a felosztásos hirdetés tesztelésnél figyelembe kell vennetek. Minden hirdetés 3 legfontosabb eleme a főcím, a szöveg…..
Ha Te is abban a cipőben jársz, hogy nem szeretnél már minden közösségi felületbe külön belépegetni, akkor most szólunk, hogy van megoldás! Nem is egy! Mutatunk néhány olyan alkalmazást, ami segíthet egy felületen belül kezelni a Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest…..
Fogadni mernénk, hogy ismered az érzést, mikor beállítod a Facebook hirdetésed a jó eredményekre várva, de nem történik semmi. Rengeteg hirdetés bukik meg nagyon apró hibák miatt. Egy igazán jó ajánlathoz, kell egy kiemelkedő részlet, ami megragadja az ember figyelmét és…..
Az Adespresso összegyűjtötte a 10 legjellemzőbb kérdést, amit akkor kell feltenni magunknak, ha nem jól működik a hirdetésünk. Elég figyelemfelkeltő, designos képet használok? Az egyik leggyakoribb hiba, a gyenge minőségű kép használata. Figyeljünk rá oda, hogy ha nincs megfelelő képünk, nézzünk…..
Ismered a Slow mozgalmakat? Amik arról szólnak, hogy lassuljunk le… na ez a weboldalaknak nem lenne túl nyerő ötlet. Sokszor azon múlik, hogy egy adott vevő vásárol-e tőled, hogy megfelelő idő alatt betöltött-e neki az oldalad. Ebben a rohanó világban semmire sincs időnk……..
Ne dőlj hátra, ha a weboldalad első oldalon szerepel a Google találati listáján! A lista ugyanis személyre szabott, nézd meg olyan böngészőben is, amiben nem vagy jóval kisebb valószínűséggel kerestek rá a nevedre! Szerinted mitől függ, hogy hová kerülsz a keresési listában?…..
A honlapodra vagy webshopodba fontos, hogy esztétikus és szép fotókat tölts fel a termékeidről, melyeket a közösségi felületeiden is tovább oszthatsz. Ha szeretnéd, hogy többen vásároljanak tőled, légy igényes a képeidre. Érzelmeink befolyásolnak, mikor megnyomjuk azt a…..
Az első és legfontosabb íratlan szabály: Ne töltsd le mások fényképeit, majd használd fel sajátodként! Ez nem csupán íratlan szabály, hisz ez a tevékenység büntethető. Ugye nem kell magyaráznunk, hogy miért? Ilyen esetekben, az sem segít, ha megjelöld a kép eredeti forrását, ahonnan lementetted, a…..
A vizuális kommunikációval foglalkozó szakemberek mind tudják, hogy a színekkel különböző érzéseket válthatnak ki a közönségükből (a vásárlásokat pedig sokszor pont az érzéseink irányítják). Nincs ez másként a közösségi médiában sem, így bátran használjunk különböző színeket felületeinken. A logónk…..
Számos dolgot félreérthetünk a Facebook kapcsán. Kezdjük is egy nagyon fontos dologgal, amire sokan nem gondolnának, de sajnos már nem egyszer találkoztunk ezzel a hibával.  1. Hiába tudsz mindent a Facebookról, ha nem vagy Te is felhasználó. Nem fogod érteni a működések…..
A statisztikák azt mutatják, hogy megérte lekoppintani a Snapchat Stories funkcióját az Instagramnak. Az Instagram Stories napi aktív felhasználók száma elérte a 150milliót! Ez azt jelenti, hogy többen használják, mint a Pinterestet vagy a LinkedIn-t egy hónap alatt! Nem semmi! Te is…..
Nagy népszerűségnek örvend a Facebook Live, de hogyan lehet jól használni? Ebben adunk néhány tippet, trükköt nektek. 1. Ha szeretnéd, hogy minél többen értesüljenek az élő bejelentkezésedről, akkor egész nyugodtan jelölj ki ennek egy időpontot és hirdesd meg! Így már azt…..
Külön közösségi hálózat 13 éven aluli LEGO imádó gyerekeknek? Naná! Ha már a Facebookot még nem használhatják! :P A rossz hír csak az, hogy egyelőre az USA-ban, Egyesült Királyságban, Franciaországban és Németországban elérhető és tényleg csak gyerekeknek. /De ha Te…..