Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ibhkft

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Túlvállalta magát a Pizzafutár bónuszbrigádos akciójában. Az oldalukon szereplő info szerint sikerült 5600 kupont kinyomniuk, ami viszont torlódást eredményez. Misztikus módon, ha készpénzért akarna valaki pizzát rendelni, akkor az azért 70 perc alatt megvan. Kuponnal 5 óra lett…..
ibhkft 2011.04.20 19:58:17
Kedves vásárlóink, kommentelők, érdeklődők!

Úgy érzem eljött az idő, hogy én is hozzászóljak a beszélgetéshez.
Rögtön az elején szeretném leszögezni, hogy nem magyarázkodni szeretnék és kibúvókat sem keresek.
Ami megtörtént, azon nem áll módomban változtatni, csak a sajnálatomat tudom kifejezni a kedves vevőnek, aki ilyen szituációba keveredett.

Egy-két tényt azonban szeretnék tisztázni.
A Pizafutár Kft egy budapesti viszonylatban közepes méretű cégnek mondható, a maga napi kb száz-százötven kiszállítási címével.
Ezen állapotában döntöttem úgy, hogy további forgalom növelési célzattal belevágok egy Bónusz Brigádos akcióba.
Első fecskeként semminemű tapasztalattal nem bírhattunk atekintetben, hogy mennyi megrendelésre /kupon vásárlóra/ számíthatunk, a vásárlók limitálása iránti kérelmünket, illetve a területi megkötésre irányuló javaslatainkat a Bónusz Brigád vezetése visszautasította.
Nem jelenti ez azt, hogy a felelősség az övék, hiszen cégvezetőként mondhattam volna erre az ajánlatra nemet.
Nem tettem.
Négy nap alatt eladtunk 5600 kupont.
Vezetőként amennyire csak lehetett megpróbáltam felkészíteni a kollégáimat a várható rohamra, ami azt gondolom, kisebb hibákat leszámítva sikerült is.

A Bónusz Brigádos akciót hozzáadva az eddigi megrendeléseinkhez, kettő hónap után ott tartunk, hogy túl vagyunk a 14000db elkészített pizzán.
Ez egy akkora szám, ami véleményem szerint nálunk komolyabb cégeket is kihívás elé állít.

Igazolást keresve a kölcsönösen összehozott hibás döntésre elég megnézni a Bónusz Brigád újabb pizzás akcióját, amely mind darabszám mind kiszállítási területi limitet tartalmaz.

Összegezve a tényeket-tudatában annak, hogy aki a túl nagy forgalmunk miatt, /akár kuponos akár nem kuponos vásárló/ nem elvárt szolgáltatást kapott azt ez nem boldogítja- azt gondolom, hogy ha megvizsgáljuk a panasz/kiszállított cím arányt, egy igen pici szám jön ki.

Minden panaszt vizsgálunk, mindenből tanulunk és mint mindig, most is meghozzuk a megfelelő döntéseket annak érdekében, hogy ne kövessük el kétszer ugyanazt a hibát.

Szeretném nyomatékosítani, hogy nem teszek, soha nem is tettem különbséget vásárlók között legyen bármi a fizetőeszköz, ételjegy, készpénz vagy kupon.

Ahol emberek dolgoznak véleményem szerint a hibák elkerülhetetlenek, cél azonban ezen hibák minimalizálása, hiszen mi a megelégedett vendégekből élünk.

Aki a Bónusz Brigádos akció során bármilyen kellemetlenségnek volt elszenvedője attól a magam és valamennyi kollégám nevében elnézést kérek és bízom abban, hogy adnak még egy lehetőséget Magyarország egyik legnagyobb múltra visszatekintő futárcégének, hogy a csorbát kiköszörülhesse!

Tisztelettel

Menkó Gábor
Pizzafutár Kft