Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Janni Anikó

23 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Úgy érzed nem elég hatékony a tartalommarketinged? Ez nem biztos, hogy azért van, mert rossz a tartalom, sőt, talán még átkozottul jó is! A probléma abban rejlik, hogy a nap minden percében több száz blogbejegyzés és több millió poszt kerül ki az online felületekre. A tartalmaidat tehát elnyomja a…..
Első pillantásra talán nem tűnik forradalmi újításnak, de az Instagram éppen most tett egy jelentős lépést afelé, hogy márkabarát platform legyen. Az Instagram legújabb frissítésének köszönhetően egy bejegyzésben akár több fotót és videót is megoszthatsz, amit a felhasználók végig lapozhatnak majd.…..
A PR szakemberek általában nagyon jól írnak, de sajnos nem minden cég tudja megfizetni a megfelelő szakembereket. Ha saját vállalkozásod van, kerülhetsz abba a helyzetbe, hogy neked kell sajtóközleményeket, híreket, közösségi média posztokat vagy beszédeket fogalmazni. Adunk néhány tippet, hogyan…..
Stresszhelyzetben az ember nem mindig tud objektíven gondolkodni. Ez igaz az egyének és a szervezetek válságára is. A közösségi médián elkerülhetetlen, hogy kritikát vagy negatív hozzászólást adjanak az emberek, de ezt muszáj higgadtan kezelni. Mutatunk egy listát, amely ebben segít…..
Elhatároztad, hogy saját Google AdWords kampányt indítasz? Nem lehetetlen, hiszen nagyon sok segédanyag áll rendelkezésre az online felületeken. Mi is adunk egy kis segítséget néhány hirdetési hálózatban használt fogalom meghatározásában. Korábban már írtunk róla, hogyan…..
Azok közé tartozol, akik szeretnének Google AdWords-ben hirdetni, de nem vagy benne biztos, megéri-e? Mutatjuk a hirdetéskezelő előnyeit! Alapigazság, hogy ha a versenytársaid jelen vannak a felületen, akkor neked sem szabad kimaradnod, mivel így ők kapnak nagyobb esélyt arra, hogy a…..
Rendelkezel már AdWords fiókkal, de még nem állítottad be első kampányodat? Megmutatjuk 8 lépésben, hogyan csináld!  A Google AdWords segítségével lehetőségünk van arra, hogy az általunk kiválasztott kulcsszavakra az első helyen jelenjen meg a cégünk. Ugyanerre irányul a keresőoptimalizálás is,…..
A közösségi média lehet egy eszköz, de akadály is. Ha nem értjük, hogy milyen hatásai vannak, és milyen károkat eredményezhet, ha rosszul használjuk ezeket a felületeket, akkor hosszú távon gátolhatja az életünket. Szerencsére a tipikus hibákat könnyű megelőzni, mutatjuk hogyan!   Érzéketlen…..
Az emberek többsége regisztrál a Facebook-on, az Instagram-on, esetleg a LinkedIn felületen, de valószínűleg utóbbiak már a többségen kívül állnak. A fiatalok számára azonban már a mindennapi közösségi média használathoz tartozik a Snapchat is. Mi is az a Snapchat? Egy szöveg, kép és videó…..
Bizonyára ti is olvastátok már az előrejelzéseket, hogy 2017-ben érdemes a tartalommarketinget használni. Ezért nem is próbálunk meggyőzni, inkább mutatunk néhány dolgot, amivel hatékonyabbá teheted az idei éved.   Az üzenet a cél A marketingben olyan sok tartalmat hozunk létre naponta, hogy…..
A videó mindenütt jelen van a közösségi média felületeken. Amikor megnézed a Facebook-ot, az egyik barátod élő adásban van, ha sütni szeretnél valamit, akkor megnézed a YouTube-on a receptet, a hétvégi buliról pedig te is készítesz videót a Snapchat-re. A Facebook és a Snapchat mindegyike több mint…..
Nehéz megjósolni a jövőt az online marketing eszközök folyamatos változása és az újdonságok megjelenése miatt, de mindenképpen kell egyfajta előrejelzés, hogy meg tudjuk tervezni a 2017-es év kampányait. Vannak olyan trendek, amikről feltételezhetjük, hogy folytatódni fognak a következő évben…..
Azt gondolhatnánk, hogy a szövegek vagy social media tartalmak írása mindig izgalmas, azonban bőven akad olyan téma, ami unalmasnak mondható. Sokszor szembesülhetsz vele, hogy amin dolgozol, az száraz vagy érdektelen, legyen szó sajtóközleményről, blog bejegyzésről vagy akár prezentációk…..
Az Instagram a közelmúltban már félmillió hirdetővel rendelkezett. Ennek ellenére sokan még mindig nem tudják megfelelően beállítani a hirdetéseiket, így nem hatékony a kampányuk. Íme néhány tipp, ami segítségedre lehet!   Aktualitások Az Instagram egy egyszerű…..
Néhány szövegíró órákat tölt egyedül azzal, hogy kitalálja a megfelelő témát, majd olyan szöveget írjon hozzá, ami magával ragadó. Azonban, ha hatékonyabb stratégiát szeretnénk, akkor alkalmazzuk a brainstorming technikát, ami segíthet új irányba terelni a…..
  Amikor szeretnél bekerülni például egy televíziós műsorba, akkor felmerül a kérdés, hogyan csináld? A legegyszerűbb válasz, hogy bízz meg egy PR ügynökséget, és ők elhelyezik a cégedet, termékedet a médiában! Azonban ezt nem mindenki engedheti meg magának, így mutatunk néhány lépést, amit…..
Sok vállalkozás nem engedheti meg magának, hogy felfogadjon egy ügynökséget vagy profi szövegírót, saját maguknak kell megírniuk a PR cikket. Ahhoz, hogy a média felfigyeljen erre, és minél több helyen jelenjen meg, elengedhetetlen, hogy figyelemfelkeltő és egyedi…..
Napjainkban nagyon sokféle módon lehet üzenetet küldeni, de az e-mail még mindig nem veszített jelentőségéből, habár az olvasási szokások átalakult. Sokan az egyértelmű, rövid üzeneteket kedvelik, így e-mail kampányainknál jól át kell gondolnunk, milyen levelet küldünk a fogyasztóknak és a…..
Manapság nem ösztönöz sok dolog a márkahűségre, csak egy apadó számú ügyfélkör lesz lojális cégedhez. Nem hibáztathatóak a fogyasztók, hiszen az online térben folyamatosan felülvizsgálják döntéseiket, PPC reklámokkal találkoznak mindenhol és rövid időre kötik le a figyelmüket az aktuális…..
A tartalommarketing és a PR bizonyos szempontból közel áll egymáshoz: az egyik módszereket nyújt arra, hogy a cég üzenete eljusson a nyilvánossághoz; a másik pedig olyan tartalmakat nyújt a céggel kapcsolatban a fogyasztóknak, amelyek vonzóak, hasznosak számukra. A tartalommarketing jó módszer…..
Ha hajlandó vagy időt és energiát fektetni céged PR tevékenységébe, akkor pénzt takaríthatsz meg azzal, ha magad végzed a feladatokat. Adunk 6 tippet, hogyan csináld! 1. Mondd el a történeted! A történeted megismertetése segíthet kialakítani céged identitását és jelenlétét a piacon, mivel bizalmat…..
A Google AdWords egy olyan online marketing eszköz, mely a PPC (pay-per-click) módszert alkalmazza, azaz csak azok után a hirdetések után kell fizetni, amikre valaki rákattint és így eljut a honlapra. Segítségével és a megfelelő kulcsszavakkal elérhetjük azt a célközönséget, akik érdeklődnek a…..
A közösségi média világában még mindig a Facebook, Twitter és a LinkedIn a legnépszerűbb a felhasználók körében, azonban van egy növekvő csoport, akik elkezdtek más alkalmazások felé fordulni. Ilyen a Snapchat felhasználók köre. Az applikáció felhasználói bázisa vetekszik a főbb csatornákéval,…..