Regisztráció Blogot indítok
Adatok
végrehajtó helyettes

0 bejegyzést írt és 54 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Remek hírünk van: idén újabb szakértő erővel gazdagodott a Homár! Új partnerünknek, a Pénzügyi Navigátornak köszönhetően mostantól a bank- vagy biztosító ügyben hozzánk forduló kedves és naiv ügyfelek pénzügyi fogyasztóvédelmi tanácsot is kapnak. A Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat díjmentes…..
Péter elküldte nekünk is a Volánbusznak feltett kérdéseit, amikre válaszolni nem tudunk, de a felvetés érdekes. A néhány kilométernyi plusz nem is mindig eredményez büntetést, ebben az esetben viszont 250 Ft helyett 8745 Ft-ba került a kis kitérő. Az üzletszabályzat szerint persze ez így van…..
végrehajtó helyettes 2019.12.02 12:50:07
@Egri2: nálunk hasonló a helyzet. Kisvárosból nagyvárosba egy adott 40 km-es főúton tudsz elmenni, de van több kis település útközben, melyet útba ejthet a busz. Ha mindenhová bemegy, kb. +15 km a megtett távolság. De ha én A és B között váltok jegyet, akkor ugyanazt a díjat fizetem az utazásért, mintha nyílegyenesen menne A településről B településre.

De a poszter szerintem már helyzetben van. Idézem: "Van azonban néhány olyan eset (havonta 1-2 alkalom) amikor a Görcsöny felé közlekedő járatot választom".
És nálam ez a legfontosabb információ: ő ezt a járatot VÁLASZTOTTA. De ha ezt választja, akkor vegyen már olyan bérletet, ami erre a járatra is alkalmas. De ha nem akar plusz 1-2 ezer forintot költeni rá, akkor viszont vegye tudomásul hogy mely járatokra szállhat fel a bérletével és melyikekre nem.
Zoltán belefutott abba a nyomorult módszerbe, amikor a kereskedő leakciózza a terméket, ami nincs is, vagy csak kevés van belőle, vagy csak úgy csinál, mintha nem lenne. A végeredmény minden esetben ugyanaz: az akciós napon hiába keressük a cuccot kedvezményes áron, ám az akció után az eredeti…..
végrehajtó helyettes 2019.11.26 11:24:27
@szekertabor: nálad mi az egy napra elegendő árukészlet? Mi alapján állapítod meg a számot?
Volt az EMAG-nál egy számláló, ahol a készlet százalékos elérhetősége volt feltüntetve. Más boltban is előfordul az, hogy elfogy az árukészlet, de azért nem a bolt a hülye, ne viccelj már.

És ha valaki black friday-t kihasználva szeretne vásárolni, józan paraszti ésszel az akciós időszak legelején leül a gép elé és azonnal megrendeli a terméket. Tudtommal éjféltől éjfélig volt az akció, így ha szerettem volna valamit, akkor éjfélkor szépen leülök a gép elé és gyorsan túlesek rajta. Nem 8 és fél órával később.
Olvasónk nem olvasta azokat a posztokat, amit a kamu cipőrendelős oldalakról írtunk, különben néhány kattintás után gyanús lett volna neki a http://www.ocrapidplumber.com/ is. Száz sebből vérző oldal, nem is csoda, hogy végül közel sem azt kapta, amit megrendelt. Az okos checklist-et érdemes…..
Oké, hogy a homár is ember, de mégsem illet volna többször felröhögni a lenti sztorin, hiszen valójában egy komoly Vízművek általi szívatásról van szó. A lakásvásárlás után kapott 200 ezres számla önmagában súlyos, a többi szerencsétlenkedésről nem is beszélve, de nagyon szerettük olvasónk stílusát,…..
végrehajtó helyettes 2019.11.11 11:39:14
@GiaMarie: hát, ez egy szép világban egy háromsoros nyilatkozat lenne, hogy tévedésből x óraállást sikerült rögzíteni, kéred módosítani.
Módosítják, viszlát. :D

De ez a védendő fogyasztó tök jó, ezen jót nevettem. :) Persze neked annyira ez nem volt vicces gondolom.
via GIPHY Bármilyen körültekintően is vásárolunk, vannak azok a helyzetek, amiket nem láttunk jönni. A webshop rendben van, nem találunk rossz véleményt a kereskedőről sem (kivéve, hogy tavaly nem volt együttműködő, na), aztán valahol, valami mégis elcsúszik. Olvasónk rokona a kinaimobilwebshop-ról…..
végrehajtó helyettes 2019.11.11 11:35:09
@juhaszvik1: "Az nem magyarázat, hogy nincs ideje a futárnak. Ez a futárcég üzletpolitikája, hogy mire mennyi időt hagy, erről sem a vásárló, sem a kereskedő nem tehet."

Nem az idő a probléma. Elég gyakran járnak az irodában futárok, mindegyik azt mondta hogy a belső szabályzatuk nem teszi azt lehetővé, hogy kibontsd a csomagot és ha nem megfelelő, akkor visszavigye.
Ha te bármilyen szinten megbontottad a csomagolást, ők onnantól nem hajlandóak foglalkozni vele.
Hogy mi ennek a jogi háttere, na azt jó lenne tudni.
Nem az első és valószínűleg nem is az utolsó építőipari rémtörténet a Homáron, ami igazán szomorúvá teszi, az az, hogy levélírónk - akárcsak a múltkori fürdőszobás esetben - igyekezett körültekintően eljárni: volt szerződése, utánanézett a dolgoknak, részt vett a folyamatban - mégis megjárta. Vajon…..
végrehajtó helyettes 2019.11.08 10:34:43
@Jankove: a legnagyobb gond, hogy annak idején ismerős ismerősének ismerőse csinált mindent az anyósnál, akkor se végeztek jó munkát, csak ingyér' volt és azért nem szóltak semmit. Így a felújítás elkerülhetetlen.
Nem divatos házat akarok, a modernebb vonal híve vagyok, de nem igazán vagyok tisztában a trendekkel. Az lesz beépítve, amire ránézek és megtetszik.

Na ettől függetlenül tekerős csaptelepem nem lesz, az biztos. :D
Gondoltátok volna, hogy ez a házi vízmű olyan népszerű, hogy csütörtök reggel 9 óráig már 7-et el lehetett adni belőle? Sőt, frissítés után egy olyan felirat jelent meg, hogy velem együtt már 8-an nézegetjük párás szemmel ezeket a gömbölyű formákat, szóval ez iszonyú nagy biznisz lehet. Hiába na,…..
A ventilátor talpa eltörött, ami olvasónk szerint egy javítható hiba, de egyedül van ezzel a véleményével. Ezért nagyon helyesen a Pest Megyei Békéltető Testülethez fordult, ám innen sem jutott tovább. Jótállás és kellékszavatosság magyarázata a poszt végén! 2018 augusztus 26. án vásároltam az…..
végrehajtó helyettes 2019.11.06 11:23:02
@Terézágyú: ne is mondd... Eb-re akartam jegyet venni a Puskásba, nem sorsoltak ki, de volt egy kör közvetlenül utána, ahol vehettem volna. Gmail bekúrta spam mappába, kb. másfél hónappal később észre is vettem.
Boldog voltam.
végrehajtó helyettes 2019.11.06 11:41:41
@Terézágyú: ez nekem is elfogadható lenne, de az UEFA leveleit kincsként őriztem. :D
Szóval rohadjon meg a Gmail.
Emese egy hónapja küzd ezért, hogy az Energiapp hibájából félrekönyvel (nem is könyvelt?) befizetést valahogy megtalálja feneketlen rendszerében az ELMŰ. A telefonálás, e-mailezés azonban egyelőre falra hányt borsó, a villanyóra meg áll, ha nem fizet. 2019.09.29 Az Energiapp telefonos…..
végrehajtó helyettes 2019.10.31 13:32:46
@Darth Revan: bankkártyás fizetés esetén is bankszámlára megy a pénzed. Az ELMŰ tájékoztatta, hogy rendszerhiba van, lehet pont ezt cseszték el, hogy rossz számlán írták jóvá a kártyás fizetését.
Nyilván az időhúzásra nincs észszerű mentség.

A fizetési meghagyás itt nem állná meg a helyét, ilyennel azért ne dobálózzunk. Főleg ha a következményeit nézem, még rosszul is jöhet ki belőle a poszter, ha bíróságon kell bizonygatni az igazát egy állami céggel szemben.
végrehajtó helyettes 2019.11.02 11:10:36
@Darth Revan:

1, eddig azt hittem, ma is tanultam valamit.

2, nagyon leegyszerűsítve ez is egy megbízás a számláról, amit egy másik számlán írnak jóvá. Lehet hogy a kivonat nem tartalmazza a számlaszámot, de a bank tudni fogja.
Mi történik akkor, ha úgy érezzük, nem tájékoztattak megfelelően egy termék tulajdonságairól? Olvasónk úgy gondolja, azzal hogy nem hívták fel a figyelmét arra, hogy az új mobilja 32 bites, megtévesztették, és most szeretne valami megoldást. Ám az a helyzet, hogy ha az ellenkezőjét sem állították,…..
végrehajtó helyettes 2019.10.29 14:40:04
@Snagal: ezért nem értem itten a felháborodást. :)

Hát ha még tényleg használati útmutató sincs hozzá, mert a telefonon van, akkor aztán világvége.

A helyében full HD tévét se vennék, mert vannak már 4 és 8K-s tévék is. Igaz hogy egy "átlagos vásárló" az életben nem használja ki a kásokat, de a többi elavult, le vele!
végrehajtó helyettes 2019.11.02 11:01:39
@LaszloPal:
"Ez a húzás semmi észérvvel nem magyarázható!"

Hát azért azt ne akard már megszabni nekik, hogy milyen tartalommal látnak el egy telefont.

"A készülékről vásárlás előtt elolvastam a netes "szakértők" véleményét (vagy hármat), akik telefonteszteket írnak, egyik sem írta/vette észre hogy az Android 32 bites"

Ezek szerint ők is várhatnak tőled egy reklamáló e-mailt, mert félrevezettek? :)

"a későbbiekben biztos hátrányát látom a 32 bites rendszernek! Azok akik nem csak telefonálásra használják a jövőben megtapasztalják a hátrányait"

Az lehet, de ők is a saját elhatározásukból vásároltak ilyen készüléket.

Lehet ezt csűrni-csavarni, de leegyszerűsítve még mindig ott tartunk hogy megvettél egy telefont és most azért sírsz, mert utólag kiderült hogy nem olyan tulajdonságokkal bír, mint amit te szeretnél. AMIT TE SZERETNÉL.
És fogyasztóvédelmi szempontból ez a lényeg: azért nem fognak neked visszafizetni egy forintot se, vagy cserélni egy készüléket, mert időközben eldöntötted hogy ez nem tetszik és durcizol.

És basszus, még mindig egy 40 ezres telefonról beszélünk. Mi a jó eget vártál? :D
Szerintem ennél olcsóbb okostelefon nem nagyon létezik, tehát az alsó kategória aljától várod hogy ne legyen elavult. Kicsit használd már az agyad.
Olvasónk fiának nem jött be a Decathlonba vásárolt úszószemüveg, ezért olvasónk arra gondolt, hogy a reklámszöveg szerint jár el és inkább visszaviszi az áruházba. De ott nem az történt, amit várt, a pénzét nem kapta vissza, mivel a szemüvegnek valójában nem volt semmi baja.  Vásároltunk a…..
végrehajtó helyettes 2019.10.30 12:23:55
@Baldrick68: én ezt nem így értelmeztem. A saját értelmezésemben ez úgy hangzik, hogy a szemüveg vagy dioptriás, vagy valami baja van - tehát a két lehetőség közül az egyik áll fenn és a kölök ezért lett rosszul tőle.

De így hogy rávilágítottál, ezt is jó lenne tisztázni. :)
végrehajtó helyettes 2019.10.30 13:45:04
@a lekvár neve puffin: az önérzet, hogy mekkora királyok hogy ilyen drága bicót sikerült venni.
Ami egyébként az alsó kategória teteje nagyjából, tehát én ezzel nem lennék olyan nagyra a helyükben, mert csak még nagyobb bohócot csinálnak magukból.
Lásd amerikai nyaralás vs. az élete veszélybe került, pár poszttal ezelőtt.

És végképp nem érezném felhatalmazva magam emiatt kvázi mindenre is, mert vett egy általa drágának vélt terméket.
végrehajtó helyettes 2019.10.30 14:08:57
@a lekvár neve puffin: Jézus ereje. :D
Mondjuk józan paraszti gondolkodással biciklit csak szervizben rakat össze az ember, de legalább ellenőrzés céljából beviszi hogy egy "kimondottan szakember" szakember megnézze és áldását adja rá.

De azért merész az üzlet is, hogy ilyen munkát kiad a kezéből. Bár gondolom az összeszerelésből adódó hiányosságokra, mint például a megfelelően meg nem húzott csavarok garanciát nem vállalnak, így ha baleset adódna ebből, akkor mossák kezeiket.
Mondhatnánk, hogy nem nagy ügy, de közben mégis. Egy kis családi cégnél még talán elmegy, de egy akkora cégtől, mint a UPC mást vár az ember. Például, hogy ne legyen hónapokig bugos a honlapja, vagy ha már nem sikerül több hét alatt sem megszerelni, legalább ne hárítsa az emiatt fellépő költségeket…..
via GIPHY A MINDENTOLCSON.HU lelkes csapata (ez áll minden aláírás alatt) egyszer már szerepelt nálunk, akkor egy lombfúvó nem akart működni. Most még akár működhetne is a megrendelt termék, ám Andrea sajnos nem azt kapta, amiért fizetett. Ezzel viszont a lelkes ügyfélszolgálat látványosan nem…..
végrehajtó helyettes 2019.10.25 14:06:31
@ekat: Tamás megmagyarázná, hogy

"Tisztelt Vásárlónk!

Ebből is víz folyik.

Köszönettel,
Tamás"

Ezt a részét én se értem. Lehet a cikkszámokkal van valami keveredés, de azért nyilvánvaló hogy van különbség a termékek között.
végrehajtó helyettes 2019.10.26 09:30:24
@Xezs7: örök optimistaként próbálom a posztert védeni, hátha legalább ebben igaza van. :D
De valami nem kerek, az egyértelmű. Azért ez egy kétbites vita, hogy "ön ezt a terméket rendelte", "de nem", "de igen", "de nem", "de igen".
Ha csak annyit mondunk, hogy új főzőlap és szerviz, gyakorlott olvasók már pontosan tudják, mi következik. Feleslegesen kivett szabadnapok, nem létező alkatrész és vállvonogatás, mindez hosszú heteken át. A paprikás krumpli meg nem rotyog. Szeretném megosztani a kálváriámat egy Bosch főzőlap…..
Olvasónkat óriási bajban van, miután egy furcsa fordulattal az autókölcsönzés után közel egymilliós mínuszba került a számlája. Az a számla, amin nincs is hitelkeret. Nem értik, mi történhetett, de a bank nem tud mit tenni: újabb utazást, ügyvéd fogadását és kölcsönt javasol.  Kedves Homár! Az…..
végrehajtó helyettes 2019.10.16 19:45:35
Hát, látom nem csak én nem értem. Tehát folyamatosan levonogatták a bérleti díjakat (hogy előre vagy utólag, az lényegtelen), az "authorizáció" kapcsán levont összeg elég volt. Eddig oké.

Ami nem oké, hogy a poszternek most az a problémája hogy mínuszba fordult a számla egyenlege? Ha nem volt fedezet, ez miért olyan nagyon meglepő?
Más irány, ha volt rá fedezet. De ez nem lett tisztázva, hogy a kérdéses összeg a számlán rendelkezésre állt-e, vagy sem.
Viszont ha rendelkezésre állt az összeg, nem fordulhatott volna mínuszba az egyenleg, ez vitán felüli persze.

Egyébként olyan nincs, hogy a bankszámla egyenlege nem fordulhat mínuszba. Próbáld ki azt hogy nem fizeted a számla vezetésével kapcsolatos díjakat hosszabb ideig és pénzmozgás sincs rajta, hitelkeret sincs beállítva. Szép mínusz fog keletkezni rajta. Persze nem ugyanaz a szituáció.

Ja és fontos még az a rész is, hogy nem a kártya biztosít hitelkeretet, hanem a bankszámla. Az teljesen mindegy hogy milyen kártyával használják. Ha a számla szerződésében szerepel alapbeállításban a hitelkeret, akkor nincs miről beszélni.

Viszont egy többhetes amerikai kaland után kissé hiteltelennek tűnnek azok a sorok, melyek arról szólnak, hogy a poszter éhen fog halni.
De átmeneti megoldás lehet, ha gyorsan nyit egy új számlát és arra kéri a munkabér átutalását. És akkor nem hal éhen. Majd később megszünteti, ha még ragaszkodik a betétkártyás számlához.

Összességében azért remélem hogy kiderül mi történt, mert ez egy furcsa szituáció.
"Azért, hogy mások ne járhassanak úgy, mint mi"- ajánlotta figyelmünk József félresikeredett családi nyaralásuk történetét, mely egy tunéziai all inclusive hetet jelentett az észak-afrikai országokba kifejezetten rutinos utaztatónak számító Kartago Tours szervezésében. A fotókkal gazdagon…..
Bár Tamással ellentétben nem gondolom, hogy a BKV  elsődleges feladatai között lenne az országimázs javítása, de abban mélyen egyetértek vele, hogy minden kommunikációban fontos az emberi hangnem, az egyébként normálisan viselkedő külföldiekkel szemben pedig jó lenne több türelmet és elfogadást…..
végrehajtó helyettes 2017.06.08 13:54:27
@Terézágyú:
Amennyire az ellenőrök viselkedéséhez, ehhez is tudok gratulálni. Azt a részét nem olvastad, hogy korábban már ellenőrizték a jegyeket és mindent rendben találtak?

Ne legyél már szánalmas.
Az Intrum Jusititia nem az egyetlen, de talán a legismertebb behajtó cég idehaza. Senki nem szeret levelet kapni tőlük (ezt ugyan elég jól meg lehet előzni, ha az ember nem hagy maga után kifizetetlen számlákat), mert akkor is macera az ügyintézés, ha a követelés alaptalan vagy már elévült. De mi a…..
végrehajtó helyettes 2017.01.24 19:52:24
@Baluci: nem akarlak minősíteni, ez a "felvett a nevemben" történet elég érdekes.

Magyarul van egy olyan tartozás, ami a neveden van és nem fizetted ki. Gondolom innen nem kell ecsetelnem a gondolataim.

Amikor bedőltek a devizahitelek, sorban jöttek azzal az ügyfelek, hogy ők csak aláírtak a gyereknek/apukának/anyukának/testvérnek/unokának/sarki fűszeresnek, nem ők költötték el a pénzt.
A házukat nagyon sokan ezért vesztették el.

Ha aláírsz valamit, vállald a következményeit. Ne utána magyarázkodj, meg sírj, mert senkit nem fog érdekelni.
végrehajtó helyettes 2017.01.25 17:19:46
@cupcake25: köszönöm a felvilágosítást, csak a hét 6 napján foglalkozom ezzel. :D

Egyébként az elévülés nem azon múlik, hogy az adós mikor kap levelet. Mivel Telekomos tartozásról van szó és az Intrum követeli az összeget, közben kivásárolták a követelést. Ha ez az eladás/kivásárlás 5 éven belül volt, megszakadt az elévülési időtartam. Szóval az elévülésben sem vagyok teljesen biztos.
végrehajtó helyettes 2017.01.25 17:27:00
@Manyecs: nem teljesen értelek.

A munkáltató, mint Telenor felé nem volt tartozása, nem volt mit jelenteni.

A mobilszolgáltató, mint Telenor felé volt tartozás, annak a behajtása nem a NAV-ra tartozik.

Attól hogy valaki "flottás", a számla az ő nevére kerül kiállításra, neki is kell befizetnie. Nagyon messziről megközelítve ez olyan, mintha te egy havi számlát nem fizettél volna be, aztán még felháborodsz hogy követelik rajtad.
Tavaly szeptemberben - még Helpy néven - indult az online takarítóközvetítő Rendi.hu, ami fantasztikus érzékkel vette észre a piaci rést a kiszámítható, megfizethető és megbízható házi takarítószolgálat piacán. A ma már több vidéki nagyvárosban is elérhető cég…..
A papíralalpú becsekkolás annyira bosszantóan mozzanata volt évekig a repülővel utazásnak, hogy csoda, hogy nem söpört végig a földön egy eleme erejű sóhaj a megkönnyebüléstől, amikor az appok megjelenésének köszönhetően végre az enyészeté lehetett ez a végtelenül macerás és felesleges, papírpazarló…..