Regisztráció Blogot indítok
Adatok
rot weisses Partybus

0 bejegyzést írt és 40 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egészen bizarr  hírekről szereztünk tudomást a nap folyamán, nem is bírjuk őket magunkban tartani. Drasztikus változás várható az olimpiai hajóosztályokban, előkerült egy érdekes előírás az America's Cup archívumából, újra nevet vált a Volvo Ocean Race, és a Golden Globe Race még keményebb lesz,…..
A Google-nél dolgozni álommunkának tűnhet, figyelembe véve a magas jövedelmeket – de adódik a kérdés, mennyire nehéz bekerülni a céghez?..
Iskolakezdés esetén már megszokhattuk, hogy a hagyománynak megfelelően kötelező részt venni minden diák számára a konzervatív dress code szabályzatnak megfelelő ruházatban, és a rendszerint iszonyat meleg időben, ahol páran ki is dőlnek általában. Mindenki zavarónak érzi az ünneplői viseletet, a…..
Szemlátomást, még tombol a nyár, nagyon sokan a jól megérdemelt vakáció előtt állnak, felkészülve ezáltal az év második felére, a sulikezdésre, vagy csak a hétköznapi kihívásokra. Eddig bárkivel beszélgettem a nyaralásról, ki, hova megy, nagyjából kétféle válasz érkezett. Az egyik lehetőség a…..
A munkáltatói márka kölcsönös együtthatásban van a fogyasztói márkával, ugyanis egy ismert, pozitív imidzsű fogyasztói márka magával húzhatja a munkáltatói márkáról alkotott képet. A munkáltatóknak rossz hír, hogy ez a termék vagy szolgáltatás minőségromlásának tekintetében sajnos fordítva is…..
rot weisses Partybus 2017.08.09 16:06:17
@Karipapa01: És ezt szerinted nem sz@rják le magas ívböl? :D
Hogy is néz ki az enterprise szegmens ma Mo-on:
- a piac kb 40%-át viszi saját munkával, vagy fövállalkozással a TSH
- további kb 25%-ot visznek a Fidesz közeli cégek (kb 10 db), amik valamelyik fideszes erös ember tulajdonában vannak.
- Kb a piac 10%-a olyan kis és vidéki projektekböl jön össze, amikre csak a 15 éve beágyazott, helyi kis cégeknek van esélye, ezek a kvázi outsource-olt korábbi IT-sai a megrendelöknek

A piac maradékán osztozkodik a maradék kb 3000 informatikai cégecske. Természetesen van még pár "nagyobb" hal a piacon, de azok sem jobbak, mint a TSH, csak azoknak nem lett ilyen "piaci marketingje" hirtelen. Arról nem is beszélve, ezeknek a nagyobb része is a TSH vagy az anyavállalat Magyar Telekom által biztosított projektfinanszírozási (TSH) vagy meló alapú (Telekom) lélegeztetögépen csüng.

És akkor ezek kívül van az a pár cég, akik külfödre dolgoznak, vagy valami olyat tudnak/szolgáltatnak, amit nem tud a TSH és/vagy Telekom és/vagy kormányközeli copy-paste banda lemásolni. No oda szeretne mindenki menni, csakhogy ott meg nincs annyi hely...
rot weisses Partybus 2017.08.10 10:36:45
@Mistral1011: Ez azért nem ilyen fekete vagy fehér... Mindez igaz a hivatalos tulajdonosi szerkezetre. Azonban a TSI (a DT beleegyezése és utasítása alapján) ugyanúgy gyakorolja a szakmai felügyeletet a TSH fölött is, még ha "csak" gyengébben is, mint az ITSH felett. A DT csak úgy engedélyezte az MT-nek a T-System Hungary Kft megszüntetése után a T-Systems Magyarország Zrt létrehozását, ha a szakmai és üzleti reporting line szorosan kötött a T-Systems International-hez is, és a TSH-nak a TSI által meghatározott szakmai és üzleti célokat kell megvalósítania. Nem véletlen rohangálnak a TSH-s vezetök az összes TSI-s fejtágításra, és nem véletlen járnak a TSI-s emberkék sem csak az ITSH-hoz Bp-re. Nem véletlen lett az egyik TSI Center of Excellence sem a TSH-ban. Nem véletlen kellett régebben is Rékassinak meg Böthének is rendszeresen egyeztetni. Nem véletlen Bonnból kellett engedélyeztetni azokat a projekteket az ITSH-nak, amiket a TSH-val közösen az MT-nél akartak csinálni.
Amikor az Egyesült Királyság polgárai úgy döntöttek, kipróbálják, milyen szuper lesz az élet az Európai Unión kívül, nem csak a saját sorsukról döntöttek, hanem kissé átrendezték a határátkelők célállomásait is. A szigetország rengeteg külföldre vágyó munkavállalót szívott fel, az ő (és a már ott…..
Az elmúlt napokban minden hírt túlszárnyalt a BKK online jegye körül kitört botrány, ami - nem hiszem, hogy csak nálam - de alapjaiban rengette meg a bizalmat a T-csoport iránt. A balhé részleteibe nem mennék bele, mert mindenki rongyosra olvashatta az internetet a témában, inkább térjünk ki arra,…..
rot weisses Partybus 2017.07.26 15:43:44
@Szelid sunmalac: Ha 1000€-t fizet valaki a tesztelö/fejlesztö munkanapért, akkor kérlek szólj! Mert itt Németországban a kis-közepes (értsd 50-100 fö) fejlesztöcégek nem igazán tudnak hosszú távú szerzödéseket kapni 6-700€/nap ár fölött! 1000€-ért több nyelven beszélö, több területen is senior egész német fejlesztöi team-eket tudok hatalmas örömmel Magyarországra vinni!
rot weisses Partybus 2017.07.26 15:57:04
@Tomi from Space: Elég szomorú, ha valakit nem zavar, hogy a közvetlen munkaadója szemérmetlen módon lop. Engem rohadtul zavart. Föleg azért zavar, mert ö személy szerint nem tesz a dologhoz semmit, csak jó helyen ül, és senki nem ellenörzi.
Ha nem lopna, akkor maradna pénz a kasszában, akkor lenne rendes költségvetés, akkor tényleg annyi embert lehetne alkalmazni, amennyi a munka elvégzéséhez tényleg kell, és olyan tudásúakat, akik azt meg is tudják csinálni, akkor ki lehetne fizetni a túlórákat, a hétvégéket, stb...
De mivel ök ellopják a nagyját, ezért születnek olyan projektek, mint ez a BKK-s sztori is. És ebben a végén ki lesz a fekete seggü? Hát persze, hogy a szerencsétlen projekt team. Ök lesznek kirúgva, nekik nem fizetik ki az utolsó számláikat, ök nem kapnak bónuszt.

Egy nagyon fontos dolgot meg kellene végre tanulni: ha a cégnek jól megy, akkor az alkalmazottaknak is. De ha az alkalmazottak szétlopják a céget, akkor 1. annak híre megy 2. a cég belebukik. És ha belebukik a cég, akkor a dolgozóknak sem fog utána jól menni, nekik sem lesz munkahelyük. És persze aki az olyan helyröl jön, ahol a dolgozók a bukásba lopták a céget, azokat más cégek sem szívesen alkalmazzák késöbb. Normális világban ennek így kellene lennie... Normális világban... No ezért sem vagyok már a magyar IT szakma része.
Nem szeretem a Boxstert. A régebbi generáció gyermekbetegségeit ugyan kisatírozta a Porsche (IMS csapágy, 32 lépéses szervó-, és fékfolyadék ellenőrzés) de még mindig azt érezni, hogy szándékosan visszafogják, hogy a 911-est vigyék az emberek. Pedig nem lenne rá szükségük, a 911 már régóta a…..
rot weisses Partybus 2017.07.25 11:14:16
Hu baszki... te sem nagyon értesz az autógyártáshoz...
A 911-es sorozat eladási számai ebben a szegmensben kiemelkedöen jók, toronymagasan vezeti a saját piacát!
- 2013: 29751 db
- 2014: 31590 db
- 2015: 31373 db
- 2016: 31648 db
- 2017: a becslések szerint az idei évi számokat 47000 db köré várják.
Ezzel szemben az általad emlegetett Koenigsegg az Agera-ból évi 15(!!!) db-ot tud legyártani! Ezek nem versenytärsak még a Ferrari-nak sem!

Az sem kérdéses, hogy a Lambo is másolni fogja a konszerntárs Porsche sikerreceptjét: az, hogy te nem olvasod a nemzetközi sajtót, az még nem jelenti, hogy valami nincs is. Az Urus 2018 tavaszán érkezik, 4.0 V8 biturboval, 680 Le-vel. Ezen kívül lesz plug-in hybrid változata is, várhatóan 670 lovas rendszerteljesítménnyel. Együtt készült a fejlesztése a Bentley Bentayga-val, és az új Porsche Cayenne-el. (És mind a 3 - az Audi Q7-el együtt - a VW Touareg alapjain nyugszik.) És igen, ez a gyár által hivatalosan kiadott közleményben is benne van.

És igen. A Ferrari tulajdonosai a fél karjukat odaadnák, ha sikeresen meg tudnák ezt lépni ök is. Hidd el, hogy a sport modellek mellett nagyon szeretnének egy olyan húzómodellt, amiböl nagyságrendekkel többet lehet eladni, magasabb haszonnal. Csak félnek a bukástól, mert nincs annyi pénze a Fiat csoportnak, hogy egy újabb komoly buktát megfinanszírozzon. Ezért is kísérleteznek a Maserati-val. Ha annak bejön, akkor 100000000%-ig biztos, hogy a testvérmodell megjelenik Ferrari márkanévvel is.
rot weisses Partybus 2017.07.25 13:05:01
@Brett Shaw: Hát szerintem meg nem.
A PL71volt az alap, arra épült elöször a Touareg 7L, majd utána a Cayenne 9PA és a Q7 4L is. Ezt követte a PL72 és 73, ami gyakorlatilag a PL71 továbbfejlesztése, és lényegében a hosszban tér csak el egymástól. A rövidebbre (PL72) került a Touareg 7P és a Cayenne 92A, valamint a hoszabbra (PL73) a Q7 4M és a Bentayga.

Az MLB és az MLB EVO két különbözö, egymást követö dolog. Az MLB (vagy más néven PL48) a kisebb súlyú autók platformja, erre került az Audi A4 B8, Audi A5, Audi Q5, Audi A6 C7, Audi A7, Audi A8 és a Porsche Macan. Erre nem lehetett felépíteni a 2 tonna fölötti SUV-kat.
Az MLB EVO nagy elönye a PL48-al szemben, hogy már nagyobb súlyú autók is biztosan építhetöek rá. Így kerül(t) rá a faceliftek és új modellbevezetések során fokozatosan az Audik mindegyike A4-töl A8-ig, valamint az egyéb nagy méretü SUV-k, limuzinok, kupék és sportautók, amik részben vagy egészben hátul (is) hajtanak. Így ennek megfelelöen várhatóan ide fog érkezni a jövöre bemutatandó Urus is, de ezen alapul az új Touareg, és Cayenne is. Erre a plattformra állítják át a teljes pozsonyi gyárat is, ami most is ezeket az autókat gyártja.
rot weisses Partybus 2017.07.25 13:15:04
@Flat-6: te ezt nem érted :) A presztizs fényének a csillogását a céges emblémától két lépes távolságban mért Lumen/m2-ben mérik, és mivel a Porsche pár éve a fényes felület helyett matt lakkal borítja a címert, ezért ekkora távolságban is már diffúz fényvisszaverödés jön létre, ami egyértelmüen megmutatkozik a mérhetö értékekben is. Így egyértelmüen kimutatható (söt mérhetö!!!), hogy a "A Porsche presztízse régen nem tündököl olyan fényesen, mint 20-30 éve vagy még régebben". :)
Az állásinterjúk legkínosabb mondata lesz ez most egy-két évig. Legalábbis eddig úgy fest, nehéz lesz ezt alulmúlni. A történetben engem a specialitásom okán azok a munkavállalók érdekelnek leginkább, akik ebben részt vettek. A termékről minden rosszat el lehet mondani, ez tagadhatatlan. De…..
rot weisses Partybus 2017.07.24 15:46:07
A sztori sokkal egyszerübb. Adott egy ügyfél, ahol a közép-felsö vezetök már elöre tudják, hogy kivel akarják a projektet megcsináltatni, és hogy kinek mennyi pénzt kell visszaadni. Azonban ez csak úgy lehetséges, ha ténylegesen a saját kutya cége is fogja azt kivitelezni, legalábbis a pénztöl a lehetö legnagyobb rész ott fog végül megjelenni.
És itt jön a gond: tendert kell kiírni, ahol ugye mindenki el tud indulni, és elég nehéz elfogadhatóan megindokolni, hogy miért a nevenincs bt-t bízták meg már megint, és miért is kerül 180k huf-ba egy fejlesztöi munkanap egy ilyen kis cégnél... Mit lehet itt most tenni? Kérdezzük meg barátunkat - nevezük mondjuk Bandinak -, akinek komoly sales-es tapasztalata van már más, egyéb, vidéki közlekedési cégekkel is, hogyan lehet ezt a trükköt úgy kivitelezni, hogy mindenki megkeresse a maga pecsenyéjére valót. Jöjjön már ide, és ugyan találjon már ki valamit, hogyan lehetne ezt a pénzt ügyesen átjátszani a nevenincs bt-nek, és valami olyasmit szállítani, amivel le is fednék a kiírást.
Ekkor Bandi fogja magát, és összeül az egyik fejlesztési terület vezetöjével - nevezzük öt meg most épp Tominak -, és Bandi meg Tomi jól kitalálják, hogy majd ök jól megfövállalkozzák a nevenincs bt-t, fölé raknak egy projekt managert, meg esetleg egy tanácsadót/elemzöt, és elviszik névleg mondjuk 7% felárért az egész bulit, a nevenincs bt meg majd jól bealvállalkozza az egészet, és majd ök lefejlesztenek mindent az ár-7%-ért. (Aztán a nevenincs bt hogyan költi el a pénzt, az már nem az ö ügyük...) Így Bandi és Tomi meg is keresik a kis cégecskét (akiket persze már elöre informált a hivatalos tulajdonos felett uralmat gyakorló valós tulajdonos, aki amúgy jó eséllyel hivatalosana megrendelö informatikai vezetésének a tagja), elö is adják nekik az egészet, majd felajánlják, hogy (ha szükséges) akár meg is finanszírozzák a nagy cégen keresztül (ahol ök alkalmazásban állnak) a nevenincs bt fejlesztési költségeit, ezzel felajánlva és további 2-5%-ban beárazva a nem hivatalosan a piacon "Tréfi Informatikai Bank"-nak csúfolt informatikai nagyvállalat szinte korlátlan pénzügyi forrásait. Miután megegyeztek, Bandi már csattog is vissza a megrendelöhöz a jó hírrel: kész a koncepció! A Nagy cég miatt elfogadott a magas ár, a tender feltételei között lehetnek nagy bankgaranciák mint igények, lehetnek nagy referenciakövetelmények, stb..., ami majd jól ki is zárja az összes többi pályázót.
Aztán természetesen a tender megjelenik, a pályázati anyag megíródik, a tender megnyeretik, a pénz a zsebekbe visszacsorgatódik, és a végén ott áll a nevenincs bt fejlesztési csapata, hogy 100 gombból nekik megmaradt 7, abból kell a projektet összelapátolni. "De nem érdekes! Csak legyen valami! Már le van zsírozva, senki nem fog problémázni!" - kapják meg a fönökeiktöl, amikor ezt szóvá teszik. Aztán meg is teszik, amit lehet ennyi eröforrásból, jó eséllyel túlóráznak is (amit senki nem fizet ki nekik), annyi gyakornokot szednek össze, amennyi csak lehetséges, és valahogy, valami összeáll. A folytatást meg már elöre borítékolható... De a lényeg: a megrendelö a megbízást kiadta, az eredmény le lett szállítva, a pénz ki lett fizetve, a zsebek meg lettek tömve (mind megrendelöi, med nagyvállalati, mind alvállalkozói oldalon), a pénzek vissza lettek csorgatva, a nagyvállalati terv számok teljesítve lettek, a bónuszok fel lettek véve. Erre jön egy "kis köcsög" és elkezd pattogni... "Jelentsük fel a picsába! Majd a megrendelö elintézi, ha öt zavarja! Ök találták ki a projektet, ök találták ki a nevenincs bt-t is! Egyék meg amit föztek!" Persze a tervszámokból már ekkor tények lettek, a bónuszok már el lettek költve, a megtömött zsebek már újra üresek lettek... A felelös meg az a hülye kapufa, megint...

A fenti irásban található nevek, szereplők, vállalatok, szervezetek, események, stb. a fantázia szülöttei. A valóságos személyekkel és eseményekkel való egyezés, csupán a véletlen műve.
Mennyire változtat meg minket a határátkelés? Mennyire látjuk másként a világot, és benne magunkat? Mennyire változnak meg a szokásaink, hogy alakít a környezet? Végül ezekre a kérdésekre fut ki Tamás az elektromos autók felől induló norvégiai posztja...
rot weisses Partybus 2017.06.27 16:43:37
Kicsit hagy brekegjek bele a témába, mint egy olyan wolfsburgi, akinek van valamennyi rálátása, hogy a suckmérnökök merre is látják/tervezik a jövöt.
1. Az elektromos autó a jövö. Ez nem kérdés. A jelenlegi fosszilis energiahordozón alapuló belsöégésü motorokkal hajtott autóknak lehet látni a végét, ha elég messze tekintünk.
2. Ez azonban nem most következik be. Németországban kb 2025-re várható olyan szintü töltöhálózat kiépítettség, hogy egy tisztán elektromos, átlagos autóval is nyugodtan el lehessen indulni az ország egyik végéböl a másikba annélkül, hogy órákat kelljen vérni a töltésre, meg egyáltalán a töltöfej felszabadulására.
3. Europa szintjén ez várhatóan nem következik be 2030-2035 elött.
4. A hibrid autó csak egy köztes állapot, egy jelenleg élhetö alternatíva. 2025-2030 ennek az értelme gyakorlatilag megszünik.
5. A jelenlegi formályában létezö akkumulátoros autó életcilusa megegyezik kb a hibrid autójéval - amikor a hibrid értelmét veszíti, szerintem kb megszünik az aksis autó is. A benzines/diesel pedig ekkor fog eltünni.
6. Az autó alaplogikája - szerintem - hasonló marad a jövöben is: van egy viszonylag jól és könnyen szállítható, nagy energiatartalmú, azonban kis helyet foglaló energiahordozó, aminek az energiáját fizikai vagy egyéb úton kinyerve mozgási energiává tudjuk átalakítani. Jelenleg: benzin, mint energiahordozó; robbanómotor, mint "átalakító". Ebben a képletben a robbanómotor helyett jön be részben a villanymotor, és a benzin helyett valamely egyéb anyag/technológia. Nem az elektromos áramot fogjuk közvetlenül tankolni, és az autóban tárolni, majd felhasználni.

Jelenleg több jobban és kevésbé ismert, erösebben kommunikált és szuper titkos R&D projekt van minden gyärtónál folyamatban, ami a fent leírtaknak megfelelö energiahordozó kiválasztására, és elektromos árammá való átalakítását biztositó szerkezet kifejlesztésére fókuszálnak. Ennek talán legközismertebb változatai pl. az üzemanyagcellás kísérletek. De még jópár hasonló téma fut mindenhol párhuzamosan. Szerintem (nem ezzel foglalkozó, de több futó témát látó is látó emberként) ez lesz a jövö. (És ez mögé a koncepció mögé be tudnak állni az autógyárak is, de a jelenlegi olajipar és egyéb közlekedési cégek is - szemben az akkumulátoros autók helyzetével.)
Hogyan védjük meg otthonunkat a betörőktől, amíg a család önfeledten nyaral? Íme 5 hasznos tipp, amit ha betartasz, megnehezíted a betörők dolgát:   1: Ne posztoljuk ki a Facebookra, hogy mikor megyünk és hová nyaralni! A képeket feltehetjük nyaralás után is. 2: Nézzünk körbe a kertben és amit…..
Több éve tervezem már, most végre sikerült eljutnom ebbe a Baja-közeli, kis csárdába, amit még táblák sem jeleznek, annyira eldugott. Ennek oka is van, azt szeretnék, ha csak olyanok találnának oda, akik tudják, hova mennek. Mi tudtuk...
Ha a tegnapi poszt vitát kavart, akkor a mai is fog, ez nagyjából borítékolható, de lehet, hogy ellenkező előjellel. Norina írása ugyanis arról szól, szerinte miért jobb hazatérni, mint külföldön élni. Hát lássuk!..
rot weisses Partybus 2017.05.31 13:49:48
@Dikusz: velem szembe a nulláslisztbe való belefújás nem is az lenne, hogy nem feltételezed, hogy ismerek esetleg pár embert, akik viszont tényleg értenek a témához (mondjuk ez azért nem olyan nagy teljesítmény, szerintem. Mármint ismerni pár embert.), hanem inkább az, hogy felém nézve kicsit negatívan, de alapból azt feltételezted, hogy egy kérdésre soha nem fogsz választ kapni.

De mint írtam, azt hiszem túl sok dolgon estem már át (soxor pofára) ahhoz, hogy ilyeneken felbosszantsam magam :)

A tegnapi cikk meg szerintem csak a hab a tortán. Ez csak egy "külsö kivetülése" annak, ami sok más, kevéssé ismert fórumon ilyen vagy olyan nézetböl nézve már egy ideje téma. Sem a cikkröl, sem az egyéb fórumkról nem szeretnék véleményt alkotni. Egyszerüen annyira nem érdekel a téma.
Abban tökéletesen egyeértek, hogy ha meg tudja gyözni a szponzorokat, össze tudja kalapozni a pénzt, és fenn tudja tartani az érdeklödést maga iránt, akkor csinálja! (Ezt szoktam kérdezni én is pár embertöl: Ha te jobban tudnád csinálni, akkor miért nem teszed?)

Minden esetre abban szerintem egyetérthetünk, hogy KD nem egyértelmüen elfogadott ember, ö és amit csinál, teljesítmény szempontjából nézve eléggé megosztó. És itt csatolnék vissza az eredeti poszthoz: a poszternek biztosan vannak olyan követöi, barátai, ismerösei, stb., akiknek nagyon tetszik, amit és ahogyan ír, tesz, gondolkodik, él. Azonban elég sokaknak viszont nagyon nem, és nem tudják ezt, mint teljesítményt elfogadni. Így kvázi ö is egy - a teljesítménye szempontjából nézve - megosztó személy.
rot weisses Partybus 2017.05.31 14:22:59
@élhetetlen: már bocs, de... Ha a hivatásos hegyi futó jobb hegymászásban, mint a szintén hivatásos hegymászó, akkor ott nagyon komoly gondok vannak... Akkor az a hivatásos hegymászó nem túl jó hegymászó.
A futós példád meg szerintem pont fordítva releváns: jelen felállásban a maratoni futó verte sz@rrá a sprintert 100m-es sprintben.
De mint korábban is írtam: az ilyen expedícióknak csak egy része maga a mászás, és nem is a legnagyobb, legnehezebb része (szerintem). KD a többi részében sokkal erösebbnek tünik, mint magában a mászásban (és ez - számomra - egy nagyon komoly teljesítmény egyébként. Aki próbált már csapatot szervezni, felkészíteni, fenntartani, szponzorokat szerezni, stb... az tudja mire gondolok.). Így összességében ö az egyik legismertebb ezen a területen. Azonban a lehetöség adott másoknak is: ha valaki jobban tudja, miért nem csinálja?
rot weisses Partybus 2017.05.31 16:09:56
@Dikusz: félreértessz :) Nem is volt harag :)

Ezt a nicket egyébként "viszonlyag ritkán" használom.
Az eredeti nickem sajnos a kukában végezte (pedig veterán index fórumos nick volt, 2001 óta "éltem" vele.)... Egy olyan email-el voltam bereggelve, ami már régen nem létezik, és amikor összeomlott a laptopom, és nem emlékeztem a jelszavamra, hiába is kértem emlékeztetöt, azt sosem kaptam már meg.
Ez után reggeltem hirtelen felindulásból egy másik nicket. Biztos, ami biztos alapon ezt már FB account-al regisztráltam. Ezt használom már lassan 2 éve.
Azonban...
A céges neten a FB tiltva van, így nem tudtam innen a FB-on keresztül bejelentkezni. Így a céges eléréshez tartozik ez a nick :) Ezzel viszont nem kommentelek sürün, csak amikor üresjárat van a cégnél, és van idöm netezni. Ez történik épp most is :)
Sörgeek A "Csíki sör" effektus 2017.01.30 12:41:13
Megint napok óta téma a neten az Igazi Csíki Sör, ugyanis kiírták a Facebook oldalukra, hogy bezár a bazár, mert a csúnya gonosz Heineken elérte a célját és be kell zárniuk. Ismerősen hangzik? Nem véletlenül. Egy cikk formájában fakadok ki és próbálom arra bíztatni az embereket, hogy próbálják meg…..
Egy roppant érdekes levéltári dokumentum árulkodik arról, hogy 1985-ben miképp kategorizálták a nyugati zenekarokat a Szovjetunióban, milyen konkrét okokat neveztek meg a programcenzorok az AC/DC, a Pink Floyd vagy mondjuk Alice Copper bojkottálására...
Épp itt az ideje, hogy az 1956-os forradalom leverésének 60. évfordulójához közelítve nemzetünk legszebb hagyományit felelevenítve ismét a személyi kultusz áldásait kezdjük habzsolni. Sándor Kingának a nemzetvezetőhöz írt költeménye csak bevezető volt ahhoz a felhíváshoz képest, melyet a…..
Rigó Jancsi és Clara Ward nagy eséllyel feliratkozhattak volna a világ legnagyobb szerelmeseinek listájára. Kapcsolatuk szenvedéllyel, játékossággal és erotikával volt tele, valamint természetesen rengeteg kalanddal. Közös életükről számtalan fénykép készült, amelyek több szempontból is…..
A kis autó motorháztetőjén hámlott a lakk. Ennek javítása nagyon körülményes, fényezők pedig nem is vállalják. Csak a teljes újra festés jöhet szóba. Ezért elkezdtem színazonos elemért feltúrni az egész netet. Felhívtam pár VW bontót is, de sehol sem jártam sikerrel. Elmondásuk szerint szín…..
Az Európai Unió egyik legfőbb alapköve egyben a legnagyobb erőssége is: a sokszínűség. Különösen igaz ez a tagországok lakosai által beszélt számtalan nyelvre. A világon élő hétmillárd ember közel 7000 nyelven kommunikál egymással, ebből Európában összesen 225 őshonos nyelvet beszélnek. Az EU-nak…..