Regisztráció Blogot indítok
Adatok
ssmith

1 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Archiregnum Túlóra és cirkusz 2018.12.14 17:56:33
Szinte olyan, mintha történne valami. A parlamenti ellenzék obstruálni próbál(, kivéve a Mi Hazánk), a parlamenten kívüli tüntet, sőt dulakodik is, sőt másnap is kimegy, harmadnap, a hidegben is. Respekt. Az egészet az teszi mégis groteszkké, hogy akiről az egész szólnak az néma csöndben kushad. A…..
Tegnap arról volt szó, mekkora bunkóság belerúgni abba az autóba, amelyik nem adja meg kanyarodáskor az elsőbbséget a gyalogosnak. A kommentek számát nézve a téma alaposan megmozgatta a blog olvasótáborát, úgyhogy következzen egy alapjaiban hasonló, de sokkal vitathatóbb…..
ssmith 2010.08.07 17:22:01
Sziasztok,

Sokat olvasom a hasonló blogokat, mindig is érdekelt milyen bunkó tud lenni egymáshoz pár ember :)

A közlekedéssel kapcsolatos problémák egyre érdekesebb írásokat s még izgalmasabb/nevetségesebb kommenteket szülnek :)
Részemről azt látom, egyre több az "okos" közlekedő, direkt nem írok járművet, mert mind1 biciklis, motoros vagy autós. Nem nagyon érdekli a másik forgalomban résztvevő. Mind1 vidékre megyek, vagy BP-n közlekedek max a közeledők mennyisége s aránya változik(veszélyesen közlekedők mindig vannak).
A kétkereken közlekedők sokat mondják nincs számukra kialakított közlekedőút (ami igaz!!!) és azért szabálytalankodnak(de ha elcsapod, kiakad), de ugyan ebből az okból parkolnak sokan olyan helyen ahol nem lenne szabad(a bunkóbja még arra se figyel, hogy a forgalom útját ne állja el!!!)... de arra mindenki fölháborodik... mert van pénze kocsira fujj, levelük... szánalmas... Vagyon rongálásánál csak a testi sértés rosszabb(de inkább 2 pofon, mint kromofág a kocsira aminek a drága hitelét fizetem!!!)
Amit észrevettem az utóbbi években, hogy a közlekedéssel kapcsolatban blogolók/postolók is egyre bunkóbbak, s butábbak. Egyre többen emlegetnek szabályokat, amiket nem hogy nem ismernek, de az ismert dolgokat sem tartják be(kíváncsi lennék ki mikor olvasott utóljára érvényben lévő KRESZ könyvet). A közlekedésben meg, közzeledünk az ázsiai vagy amerikai országok moráljához, minnél nagyobb a jármű annál többmindent megtehetnek.
Magamról például tudom, s be is vallom, hogy nem közlekedek a legszabályosabban. Ennek megvannak a kockázatai (trafi,baleset,stb), de ismerem a járgányt amit nyúzok, ismerem a határait, s ha nem szeretem túllépni azokat (kövtáv,fékút stb). Mégse volt még balesetem, de volt már pár eset, ha nem figyelek összetörjük egymást(ebből is látszik a váratlan tényező mindig játszik!!! ezt sokan elfelejtik :( ), még az elsőbbséget se adják meg sokan nem hogy irányjelzés!(bicikli,motor,autó)...
Mikor elkezdtem autózni az 50 paci általánosab volt mint a 100, se ABS (azt se tudtam létezik, a 90 es évek elején). S kénytelen voltam megtanulni, hogy mikor előzzek, figyeljek a környezetemre, ha nem akarok bajt.
A mai oktatásból (motor/autó) viszont nagyon kispórolják a vezetéstechnikai részt. A bicikliseket meg nem oktatják!!!!!!!!!!! A szülők meg maguk sem tudnak közlekedni, legkevésbé biztonságosan.... De a szájuk annál nagyobb... (ezért nem nevelhet a tanár az iskolában)
Ha, már általánosban kötelező lenne a KRESZ vizsga/elsősegély vizsga (nem pedig hulladék felesleges dolgokkal tömnék a gyerek fejét) mi lennénk a legnyugodtabb közlekedők, mert belénk ívódna!
De nem, Mi ( és a vezetőink odafönt) jobban szeretünk idegeskedni, egymás agyát húzni, esetleg tetlegességig elmenni.
Ha ez nem változik egyszer csak azt látjuk india egyenesen állom közlekedés szempontjából!!!

Remélem csak az sértődik meg, aki magára ismert :) A többiek meg mosolyognak, esetleg bólogatnak :)

Üdv,
Sam
 Nehéz ennek így neki kezdeni. Gondoltam pihentetem egy napig hátha valami jobb fog kisülni ebből, de előre is bocs, ez nem jött össze. Nem tudom, hogy az érdektelen és béna jelenetek random egymás mögé dobálása, vagy Federer szervájának erősségével a pofánkba vágott…..
ssmith 2010.02.07 01:39:58
Sziasztok,

A blognak annyi haszna van mint a többi hasonlónak (de bolgger legalább örül, mert forgalma, s de ilyen tömegtémával akkár Ő is írhatta volna a filmet... annyi az egyediség benne), beszélünk 1 témáról amiről mindenki más, nem jobb nem rosszabb mint a többi fikázó - vagy sztároló post.

Mindig voltak/leszenk szélsőségek, ez az ízlésre is igaz (mindegy csaj/pia/náció). A poszt írója a kisebséghez tarozik, mint itt a commentezők 1 része.

Jómagam egyetértek Before-val: nem sok új story van a nap alatt(olvasta elég sokat hogy lássam a hasonlóságot, még is írónként egyedi mindd). Amiről a kisfilmek/művészfilmek szólank azoknak a nagyrésze már legalább novellaként megjelent 100x(legyen akármilyen mélyértelmű, vagy abstract). De a Művészlelkek mégis megtalálják benne a különlegest, mert 1 jelenet különlegessé teszi ami a rendező egyéniségét tükrözi, s máris imádják :) (így van rendjén!)
Ennek a filmnek is megvan az elődje, s meg lesz az utódja is. Aki nem fogja föl a mondanivalóját, vagy nem talál benne semmi egyedit az nézzen magába, nézzen szét a film/könyv történelemben s szerintem meglepődik...(sok hasonló van de mind1ikben van egyedi, persze a mérték különböző)

Ha nem, akkor Ő/Ők mindig is "mások" leszenk, s köpködnek a tömeg után, de közben megveszeik az NIKE cuccot, mert az menő, vagy a kötött pulcsit, vagy ami a sítlusuk hoz tartozik, s már is követnek 1 tömeget... (de ŐK egyediek, s különlegeseknek érzik magukat....)

Mert minden stílust tömegek követnek ...

Akkor meg miért is kell lehülyézni azt akinek tetszett ez a film? Vagy azt akinek nem?

Ha rá akarjuk erőleteni másokra a véleményünk akkor hülyék vagyunk...
Mindenki sorolja magát a megfelelő kategóriába (hülye/nem hülye) :)

Ui.:

A kritikusok az 1ik olyan szakmában dolgozó léhűtők akik különlegesnek képzelik magukat....
Szerintem

Legyetek Jó!
Sok Jó/Jobb filmet
S remélem a bloggernek Lesz még jobb írása is...

Sam
Ismét egy külföldi beszámoló érkezett a blog postaládájába, ezúttal az angol szokásokat osztja meg veletek Marty McFly, jó és kevésbé jó oldalról egyaránt szemlélve az ottani állapotokat. Volt szerencsém Londonban tölteni egy kis időt, ha erről a "környékről"…..
ssmith 2010.01.11 00:44:50
Sziasztok! Megfogott a címe ennek a blognak, mivel én is éltem kint jó pár évet, s az elejétől vezettem. Ami nekem feltűnt: - jó a közlekedés, európához képest nyugodtabb, kivéve azokat a területeket ahol a nem Angliában szerzett jogsival vezetők vannak többségben(indiai,feka,lengyel...). London bizonyos többségben lévő kerületei sajnos ilyenek. De a vidéken teljesen más. - a táblák frankón jól látható helyen vannak, a lámpák ált. duplán kint vannak ez lehet elsőre zavaró, de pár óra után már átlátható, s ha hazajössz már hiányzik. -a sávokba beengednek, a BELVÁROSBAN is!!! ;) kevesebb duda stb. - a biciklis, motoros ugyan olyan mint itthon sok van belőle vigyázni kell rájuk, mert ők nem vigyáznak magukra, sokszor felelőtlenek. - az autópályán kevés a benzinkút, a kutak jól felszereltek - rendőrök rendesek, de határozottak. - a lámpát kevesen használják, de ott még a külső utak is ki vannak világítva!!!!!!! - az autókra évente kell M.O.T. (műszaki-zöldkártya) Road tax (útadó) Insurance(biztosítás már az alapban is van lopás-tűzkár). Műszaki és bizti nélkül nem lehet útadót befizetni(min félév). - ami sok az az autó fenntartása, a kocsi olcsó. A biztosítás horribilis, az útadó sem olcsó, de a fizetéshez képest nem sok. A benzin 1-1.10 Font között mozgott mostanság a bruttó minimálbér 5.83 az adó meg 25% alatt (tb+adó), s még 6300font-ig adómentes is vagy... -trafipax van de ki van táblázva, az M6 os fizetős részén pl nem mérnek tutira magánterület, s nyomják is mint a meszes. A legtöbb trafi a zsúfolt területeken van. A többin lehet kenni neki... tapasztalat :) Összesítve én szerettem, sőt szeretem!!! Ha csak tehetem vezetek is odakint, mind1 milyen oldalon van a kormány ;) Persze mindenki másképp éli meg, van aki utálja odakint, de az itthon se élvezi a nagyvárost, vagy nem is vezetett még BP-n sokat, szerintem. Üdv
  Nem az a baj, ha valaki jobbról előz. Szabálytalan, de nem vagyok én rendőr. A gond akkor van, ha ezt úgy teszik, hogy tudják: a végén le kell majd szorítani a belső sávban autózót. Vélemények az azonos című írásunkról...
ssmith 2009.09.02 14:20:34
Sokat szoktam olvasni az autos blogot, tetszik mert sokat lehet belőle tanulni, néha még nevetek is a hozzászólásokon.

Amit viszont észrevettem, hogy sokan istenítik a külföldi közlekedést, a külföldi mentalitsát stb.

Lassan 4 éve koptatom az utakat külföldön, s azért van 1 kis viszonyítási alapom.
Pl szeretem az angol közlekedést, pedig itt mindennapos az álló dugó az M25 ösön, vagy Londonon környékén (ezt a részt jobban ismerem csak azért írom) érdekes módon itt azt figyeltem meg mindenki előz mindenfelől, s láss csodát nem lesznek idegesek, nem tom miért, aki meg nem használja a tükröket mert "nem számít" arra, hogy esetleg arról az oldalról előznek, ne üljön kocsiba. Jobb az mindenkinek. Láttam már Belga kocsit behajtott tükrökkel, vagy belső sávban előző kamiont az 5 sávoson, van ilyen, és? Fáj ez nekem? Nem. Mert figyelni a másikra is, nem csak magadra. Belenézek a tükörbe s előzök arrol az oldalról ahol biztonságos....
A külföldiekről még annyit, ritka sok tahó bunkó parasztot láttam még a holland-belga utakon. A németek meg arogánsak. A baj az hogy mi autópályának hívunk 1 2x2 sávos utat is...

A kocsik jobbak kint, az utak szintén. A vezetési tudás kétséges, főleg angliában ahol sok indiai - arab hozza a saját országának a stílusát. Azért francia hon se kutya ;)

Szerintem a baj az, hogy nem fektetnek elég órát a magyar oktatók a tényleges vezetésre. Az elmélet gyakorlat nélkül mit sem ér. Senki nem tanítja meg őket mit csináljon ha megcsúszik a kocsi, ha baj van 1 kerékkel, pl lapos a gumi stb. Bár sok oktatóból ki se nézem, hogy ők tudnák mi kell.

A végére még annyit, hogy reflex vizsgálatot is kötelezővé tenném biztos ami biztos...
Belsőség Vízautó 2009.03.27 06:41:00
  Látott már működő vízautót? Tud olcsón eladó kókuszolajat? Használ vízbefecskendezést? Hülyeségnak tartja az egészet?  Vélemények az azonos című írásunkról...
ssmith 2009.03.27 19:57:40
Sziasztok!

Elolvastam a cikket, a hozzászólásokat. Nos, szerintem inkább csak érdekes a cikk mint "ragyogó". Ennél jobb, correktebb cikkek szoktak itt megjelenni.
A stílus még el is megy, de sok benne a téves megfogalmazás, s kb annyira hasraütötten használja a számokat mint maga Egyely.
Szerintem nem az ára az oka, hogy nem terjedt el. Inkább még nincs rá igény(még).(a teknika sem új, repcsik, kocsik is alkalmazták(zák))
Az injektoros kocsikra is kellett várni 1 kicsit, meg a többi fejlesztésre. A túrbó 10-15 éve még rtikaság volt, manapság lassan nem adnak el nélküle kocsit. Még a benzinesekhez is nyomatják. Valszeg ha a gyártó a külön befecskendezést választja, elektronikus úton szbályzott rendszereknél nem gond, hogy érzékelje nincs víz, s úgy módosítja a befecskendezést, gyújtást, stb...(a cikk írójának ez is gond...)
Az hogy a magyar ember próbálkozik csak spórolás címén sok elmélettel, csak az mondja aki nem élt még külföldön. Akár németeknél, akár angoloknál, vagy keleten. Mindenhol van olyan réteg ahol próbálni kell valamit(mert nem gyári melós, hanem földműves a lelkem,s ott nem fix a lé...).
A szőkítés meg a magyar jognak és az alkalmazásának bőven köszönhető.

Pár éve még a hibrid kocsikra is aztmondták minek, nagy az aksi, lomha, stb manapság már több gyártó is kínálja

Az összeesküvésről meg annyit, hogy megnézném azt a milliárdost aki akár 1 dollárról/euról is lemondana......

Így én azt mondom, csak próbálgassák szabadon a feltalálók az ötleteiket, mert sokminden nem a tervező irodában ülő gyepes mérnökől (nem mind az, én se vagyok az na :)) jön.
Szóval föl a fejjel, sok sikert az alternatív üzemanyag kutatóknak!
ssmith 2009.03.28 13:20:21
Jó reggelt ;)

Végre látni itt nyitottabb embereket is ;)

Shadowbull:
Ugy érzem Te személyesen ismered a szerzőt, vagy elég elfogult vagy, bár én is az tudok lenne néha, fontos, hogy kitartson az ember a véleménye mellett. ;)(de nem a végtelenségig) Különben nem lehetne vitázni, ami előre viszi a világot(nem a veszekedés!!!)

Ha azt mondod, hogy szakember a szerző, el is hiszem neked. Max annyit fűzök hozzá Ő sem tökéletes ahogy én sem. (tegye föl a kezét akinek még sosem volt gondja szakember munkájával(elméletével), akármilyen területen!!!)

Szerencsére van valami közöm a vezérlésekhez, elektronikus szabályzókhoz, s hidd el nem olyan nagy kihívás 1 "szakembernek" (főleg hogy a cégek ált csapatokat állítanak 1 problémára) megoldani 1 ilyen elektronikus rendszert. Csak pénz kérdése, fizetik vagy nem. (nagy eladott darabszámnál vissza jön hamar + a license)

Fentebb láttam 1 hozzászólást, ahol aktívan alkalmazzák a megoldást. A puding próbája az evés, szokták mondani. Így le kell tesztelni.

Valaki írta hogy föláll a hátán a szőr arra a szóra hogy: "igény" :D na igen. Hogy mire van igény, vagy nincs az elég szubjektív (a cégek sokszor másképp látják mint kellene, de ez is csak az én véleményem). Bár a piac, s forgalom vissza igazolja, hogy kelendő e a cucc vagy sem, legyen szó bármiről. Sok olyan cuccot adnak el aminek nem minden szolgáltatását tudjuk kihasználni, s sok hiányzik. De mit lehet tenni? Keresni kell, moddolni kell a cuccokat, vagy elfogadni ami van-nincs.

Más:
Az alternatív meghajtásoknál (nem elektromosok) találtak jobbat is mint a dugattyús, pl erre a turbinás rendszerek, amiket tankokban (M1 Abram, T90, stb, + repülők), nagy hajókban is alkalmaznak. Csak sajnos van hátránya bőven. Személyem szerint a Wankel-motor elég érdekes, nekem legalább is bejött az RX-7 esben. Élvezetes volt hajtani vele, csak a kopás, "sarok" letörés ne lenne + még 1-2 dolog :D

Visszatérve a az eredeti témára a vizzel hajtott autókra, keresni kutatni kell, mert kicsitt több mint 100 éve még a repülésre is azt mondták, hogy lehetetlen, s felesleges foglalkozni vele, ma meg már.....

Csak mindig vannak hitetlenek, vagy épp elvakult inkvizítorok akik tűzzel-vassal írtani fogják a szokatlan, s új dolgokat(sok tudományos, s nem tudományos dologra hivatkozva).
Ezért nem is egyszerű ilyen témában kutatni(elég sok el nem ismert kutatás foly(t)ik ).

Így azt mondom foglalkozni kell vele, reklámozni, tesztelni kell az újakat, s bebizonyítani az előnyét, rámutatni a hátrányára. S majd eldől, hogy megéri e ;)

uff
Az biztos, hogy 3 éve a Crank igencsak pörgősre sikeredett, leállás egy pillanatra sem volt, már az elején megkezdte Chev Chelios (Jason Statham) az ámokfutását. A folytatáshoz volt már egy-két előzetes, most pedig kijött egy Tv Spot, amit ha le kéne adni a hazai televízióban,…..
Az ötlet, hogy blogot indítsak erről a témáról már rég megfogalmazódott bennem. Egyre több cikket, hozzászólást olvasok arról hogy hol is tartunk mi magyarok európában. Persze ismerősöktől, családból is sok információ jut el hozzám. Az első, hogy rosszabb e a mi oktatásunk…..
András levelét olvasva nehezen tudnám eldönteni, hogy annak melyik részét gondolja komolyan és hol kell éreznünk némi iróniát. Ha az egész levél teljesen komoly, na az a gáz. Ti mit gondoltok? Autópálya, három sáv. Ez az, amit már nem tudjnak feldolgozni az emberek. A legtöbb…..
ssmith 2009.03.08 18:43:24
Sziasztok!

Átolvastam a fentieket, s volt sok okosság benne. Bár megosztom én is a tapasztalataimat, véleményemet :)

Elsőnek is nem mind1 este, vagy nappal, kivilágított vagy sem a szakasz. Aki sokat autózik este, s esetleg robbant már le pályán, vagy van ilyen ismerőse remélem megérti, ha az ember nem akar kimenni a külsőbe ha van lehetőség. Ez annyit takar ha jön valami mögöttem azt úgy is látom, s ha van lehetőség akkor megyek is ki előle, de alapból inkább befelé húzok kressz ide - oda... láttam már olyat akit elsodortak pedig csak lerobban, s szerelt.
Volt 1 cikk régen ahol írták átlag 20 perced van a túlélésre a leállósávban... Inkább javítom ezt az arányt.
Nappal vagy kivilágított úton más a szitu.
Sokat autózok külföldön ahol azért van pár 6 sávos rész is pl M25 london körül, stb ott még a kamion is bemegy a legbelsőbe(ekkor kapna agyvérzést néhyán fentebb író egyén :D).
Én azt vallom ha a másik gyorsabb (még ha szabálytalan is,) és nekem van lehetőségem elengedni elfogom. Persze azért nem megyek be két kamion közzé (kivéve ha rendőr,mentő,tűzoltó, stb) mert ő picit gyorsabb (én meg 120al). Várja ki ő amíg megelőzöm őket (de nem állok neki 10km/h +al előzni, ilyenkor). Ha annyit meg nem bír az idegrendszere, igyon zöld teát :) vagy hasonló

Bár szerintem érdekesebb arról beszéni a kaminonosok mennyire szeretik az embert beengedni maguk közzé, főúton, főleg ha konvojban mennek, vagy csak szélárnyékot "lovagolnak" (nemre, típusra, bőrszínre, országra tekintet nélkül) Az sokkal izgalmasabb :) nekem is volt már ilyen élmény mikor egy tök egyenes 4 es szakaszon 1 kamion megelőzése után ott volt a másik ami csak akkor látszott mikor már a kamion mellett voltam.... s nem akart a kamionos beengedni maga elé ...

ámen!
:)
Paranoid Android VÉR 2009.02.08 14:31:00
    Tulajdonképpen az az érthetetlen, hogy miként gondolhatták a veszprémi kézilabdások gyilkosai azt, hogy ezt a balhét megúszhatják. Még abban sem lehetnek biztosak, hogy élve kerülnek rendőrkézre, sőt, a mai magyar társadalom indulati állapotát figyelembe véve,…..
ssmith 2009.02.09 01:23:11
Átolvastam a fenti írásokat. Sok sok bár elég szélsőséges, egyetértek velük, részben.

Nem csak magával a cigányságban kell keresni a probléma kulcsát. Az összes hasonló életstílust élő emberben bőrszín, vallás, politikai hovatartozás megkülönbeztetése nélkül.

A cigányok majdhogynem az egész világon azonos életstílust követnek(még a rokon fajtájuk is). Aki járt már külföldön, vagy esetleg vannak külföldön élő ismerősei (akik találkoztak is cigány, elnézést ROMA :D emberrel) azok valószínüleg hasonlóan fogják látni azt az életérzést(így is mondhatjuk nem?) amit ők képviselnek (magukat törvényen felülinek, saját közösségük értékrendjét követő emberek, a többiek leszarva)

Sajnos sok nem cigány származású is probálja követni őket, mert úgy érzi ez könnyebb út, bár ők találkoznak 1 problémával, mégpedig hogy a átlagos értékrenddel rendelkező emberek és cigányok is kirekesztik őket.

A fontos dolog az lenne, hogy még mielőtt teljesen lemajmolnánk az USA ban lévő bandákat, fölszámoljuk őket. Vagy is a rendőrség, katonaság, vagy erre külön felállított szerv csírájában eltöröljön, véglegesen minden fegyveres(bűnöző) tömörülést. A büntetés legyen végérvényes (ez sok embernek nem tetszene, de kína mellett még az USA ban is működik) halál, vagy kitoloncolás. Ha vissza jön akkor halál.

Ezen egyből felhördülnek az emberek, hogy a kormány túl nagy hatalomra tenne szert. Ezért kell elsőnek egy olyan kormány amiben a többség megbízik (a mostani parlament 20% elég is lenne).

Jártam már pár országban, s láttam pár dolgot. Az biztos, ha túl sokat engedünk a bűnösöknek, akkor a fejünkre nőnek (lásd nyugat, anglia, franciák, stb)

Kb ennyi jutott eszembe....
Kenderzsupp Egy slukkra fél gramm 2008.04.04 18:34:00
Ami az agykontrollosoknál a villámolvasás, az a szmókereknél a villámszívás (teljesen értelmetlen, de lehet vele villogni). A videókat gyártó fiatalember láthatóan egész életét arra a nemes célra tette fel, hogy minél rövidebb idő alatt minél több THC-t juttasson a…..
ssmith 2008.04.05 16:03:34
FreeGanjaman :

:D gondolom végig olvastad az írásom, bár nem vagyok biztos benne, hoyg értetted is, bár ez vonatkozik még 1-2 emberre ....

Nem a fogyasztókkal van a gond, a legális drogok (kávé, cigi, stb), okozonak elég bajt, az illegális drogok meg inkább pénzkiesés az államnak. Hollandiában elég jól működik a dolog. Példa értékű.

Nem a fogyasztókkal van a gond, hanem akik túlzásba viszik, nem tudnak magukank melót szerezni, csak otthon ülnek mert már nem érdekli őket semmi, csak az a cucc amire rákattantak, s követelik hogy nekik is jár minden olyan ellátás, jutattás ami a normál polgároknak, sajnáltatják magukat, hogy nekik milyen rossz, milyen gané ez a világ, őket senki sem érti meg, bal-bla-bla.

Szívem szerintem inkább rákos betegek, gyerekek segítésére fodítanám az adóm 1részét mint rehabra alkohol, heroin, kokain stb élvezőkenek akik visszaesőek.
Akiknek segített a rehab 1.-re az már más. 1 esélyt adni kell mindenkinek.
Így nem kiírtanám őket, csak hagynám, hogy az legyen belőlük amivé válni akartak (aminek a vége halál, remélhetőleg mihamar). S élvezzék az életet úgy ahogy akarják, amíg az nem más kárára van nem érdekel.
Próbáltam már én is életemben 1-2 dolgot, s van is ami vissza-vissza tér az életembe. De legalább tudom hol a határ.
Aki nem tudja az az őbaja. Csak ne keljen sajnálnom érte, mert ő azt szeretné. S ne keljen fizetnem az ő tévedését....

S amint látom azért az a mondat, hogy a függők védik 1mást igaz ;)