Adatok
Nyitott Kör
15 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kiindulási történet: Kacor király (népmesei gyűjtésből, több befejezéssel)
FÓKUSZ: Mit tudunk kezdeni a nyakunkba szakadt diktátorral?
Tanítási terület: hatalom, hatalomra kerülés közösségen belül, milyen következménye van ennek; menni a tömeg után, mint a birka, birkanyáj effektus, a kritika…..
CSOPORT: 7-8. osztályosos diákok, némi drámás jártassággal
IDŐTARTAM: 90 perc
TANULÁSI TERÜLET: társadalmi szerepvállalás, társadalmi felelősség
KONTEXTUS: Egy kisváros gimnáziumának 10. osztályába járnak Bálint, Csabi, Kitti és Laura. Az egyik fiatal tanár úrról és Lauráról készül egy első és…..
FORMA: játéksor
CÉL:
Ismerkedés, névmemória fejlesztése
Együttműködési és kapcsolatteremtési készség fejlesztése a csoport tagjai között.
Koncentráló képesség fejlesztése.
Kreativitás és fantázia fejlesztése.
Megfigyelőképesség fejlesztése.
Verbális és nem verbális kommunikációs eszközök…..
FORMA: érzékenyítő foglalkozás
CSOPORT: általános iskolás gyerekek
CÉL: tapasztalatszerzés a látássérültségről
IDŐTARTAM: 45 perc
A látásteljesítmény
A résztvevők körben ülnek. Mindenki megkapja ugyanannak a fotónak egy átalakított, eltorzított változatát, aminek a hátoldalán el tudja…..
FORMA: gyakorlatsor
CSOPORT: felnőttek
TÉMÁK: Honnan jövök? Hová megyek? Épp hol vagyok?
IDŐTARTAM: 120 perc
FIGYELEM! A foglalkozás egészének megvalósítása, mivel a résztvevők személyes élményeivel, tapasztalataival dolgozik, csak összeszokott csoport számára ajánlott! Részelemek…..
FORMA: alkalmazott dráma
TANÍTÁSI TERÜLET/CÉL: Idegen nyelvi szókincs, beszéd differenciált fejlesztése, nyelvi gátak oldása.
CÉLNYELV: angol
CSOPORT: 15-20 fő eltérő nyelvi szinteken, a teljesen kezdőtől, felsőfokig
KELLÉKEK: Csomagoló papír, filcek, szókártyák. A falakra előre felkerülnek a…..
FORMA: csoportra épülő mesejáték, vándormese
CSOPORT: 10 + (3-4. osztályosok)
CÉL: Csoportos együttműködés fejlesztése és általános készségfejlesztés (pl. (mozgás)koncentráció, kreativitás, bizalomfejlesztés)
KONTEXTUS: Boldizsár Ildikó A színes árnyékok című legendamese
TÉMA: elveszett dolog…..
CSOPORT: 9-12 fő, 24-40 éves, játékon keresztüli tanulásra nyitott felnőttek. Önismereti foglalkozás sorozat egyik alkalma. Közös probléma: megfelelési kényszer, ellentmondó elvárásoknak való megfelelés, nehéz ’nem’-et mondani, túlhajszoltság. MEGJEGYZÉS: Az óravezetés során a csoport 28 főből állt,…..
CSOPORT: pedagógusok csoportja, nem szükséges, hogy jártasak legyenek drámában
IDŐTARTAM: 90 perc
TANULÁSI TERÜLET: társadalmi szerepvállalás, társadalmi felelősség
KONTEXTUS: Palos kiképző központ – a jövő űrhajósainak kiképző helye. Chris Colomb egy
küldetés szakmai vezetője. A kiképzettek…..
CSOPORT: 10-12 fő, 10-13 évesek
IDŐTARTAM: 90 perc
FEJLESZTÉSI TERÜLET: Kommunikáció, improvizációs technikák, szituáció elemei, szerepalakítás, tér használata, együttműködés csoportban, ön és társismeret
KONTEXTUS:: Az alakuló darab szereplői árvaházi gyerekek. Új lány érkezik…..
CSOPORT: felnőttek, legalább 20 évesek, legalább 10 fő, max. 30 főig. (nem szükséges drámás jártasság)
IDŐTARTAM: 60 perc
KONTEXTUS: Egy magyar utazási iroda a FB-on egy játékot hirdet, aminek a végén egy 11 napos, buszos olaszországi körutazást sorsolnak ki. Az utazás felénél meghibásodik a busz,…..
Szerzők: Farmosi Krisztina, Józsa Gabriella, Lovas Lilla, Marosi Zsófia, Mayer Enikő, Plopp Péter, Skribek Anikó, Szabó Lucia, Szekeres Olivér, Tara Andrea, Vermes Nikolett
Facilitátorok: Bakonyvári L. Ágnes, Márton Gábor Csaba
CSOPORT: egy átlagos magyar iskola pedagógus közössége
IDŐTARTAM:…..
Körben állunk. A játékvezető a kezével létrehoz egy fantázialabdát, amit körbe adunk. Először csak kézből kézbe, aztán már dobjuk a szomszédnak. Figyeljünk arra, hogy a labda mérete ne változzon egy körön belül, és hogy az átadás-átvétel gesztusa valóban idézze egy valódi labda…..
IDŐTARTAM: 90 perces foglalkozás szünet nélkül
CSOPORT: 8-10. osztályos drámajátékban, színjátszásban jártas tanulók (Az óra eredetileg a Sufni diákszínpad tagjai számára készült folyamat-dráma volt. 4x2 órában vizsgáltuk a történet fordulatait, döntési helyzeteit, amelyben Shakespeare: Rómeó és…..
IDŐTARTAM: 90 perc (2X45 perces óra)
CSOPORT: középiskolásoknak (14-18 év) Diákszínjátszók számára készült az óra, azzal a céllal, hogy felkeltse az érdeklődést a regény,illletve annak színpadi megvalósítása iránt.
KONTEXTUS: egy német tiszt családjának tragédiája egy koncentrációs táborban. A…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz