Adatok
DjFlash
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Olasz luxus sport sedan
Itt nincs semmi műanyag takaró lemez holmi hangzatos felirattal. Itt csak egy őszinte blokk látszik.
Német vas, golyóálló motorral
Nagy meglepetés volt mikor megláttam, 168 ezret mutatott az órája, a kesztyűtartóban pedig ott hevert a 17 éven át…..
DjFlash
2015.01.12 09:08:54
@gergo: Már a második 166 3.0 V6 -osomat koptatom így van egy kis tapasztalatom az ügyben. Ahhoz képest, hogy milyen orr-nehéz és batár, nagyon jól fekszik a kanyarokban. A bőrülés hátrány, főleg ha rendben van tartva mint nálam. Csúszkálás jobbról - balra. Elég összetett főleg a hátsó futómű, de elég pénzért rendben lehet tartani. Engem a kényelem és KickDown kárpótol mindenért. Próbáltam 2.5 -öst is, de érezhetően gyengébb és a fogyasztása ugyan annyi mint a 3.0 -nak.
Őszintén megmondom, álmomban sem gondoltam volna, hogy működő extrát lehet legókockák segítségével építeni. De persze megint tévedtem.
Sok modern autónál elég a kereskedőnél megvásárolt tempomat-kapcsolót rádugni a gyári kábelkötegre és már működik is a rendszer.…..
DjFlash
2014.12.09 10:35:39
@prokee: Pontosan!
Nekem egy Alfa Romeo 166 3.0 V6 automatám van (vagyis kettő van). Autópályán soha nem voltam vele, de a tempomat mindig be van lőve 50-re. Falu végén gyorsítok 90+ ra, 300 méterrel a következő falu(város) előtt leveszem a lábam a gázról és lelassít a beállított értékig. Ha leheletnyit hozzáérek a fékhez, azonnal kikapcsolja a tempomat-ot. Ha álló helyből felgyorsítok 30+ ra akkor Recall gombbal beállítom az 50-et újra. Manuális váltóval sosem használnám ki, bár ennél a motornál nem igen kell váltogatni. Nekem az hiányzik, hogy nincs 2 beállítható érték. Beállítanám az 50-et és a 90-et és csak kapcsolgatnék. Rég volt az amikor mindenkit csak a tükörben akartam látni :-)
Nekem egy Alfa Romeo 166 3.0 V6 automatám van (vagyis kettő van). Autópályán soha nem voltam vele, de a tempomat mindig be van lőve 50-re. Falu végén gyorsítok 90+ ra, 300 méterrel a következő falu(város) előtt leveszem a lábam a gázról és lelassít a beállított értékig. Ha leheletnyit hozzáérek a fékhez, azonnal kikapcsolja a tempomat-ot. Ha álló helyből felgyorsítok 30+ ra akkor Recall gombbal beállítom az 50-et újra. Manuális váltóval sosem használnám ki, bár ennél a motornál nem igen kell váltogatni. Nekem az hiányzik, hogy nincs 2 beállítható érték. Beállítanám az 50-et és a 90-et és csak kapcsolgatnék. Rég volt az amikor mindenkit csak a tükörben akartam látni :-)
Mit tehet a laikus, ha megbízott a szerelőben? Legyünk inkább pesszimisták? És mit mond erre a tuningpápa?
Az Égéstér 145. adásának kommentposztja.
Direktlink a letöltéshez...
DjFlash
2014.11.14 18:59:43
@katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád: Ugyan ezt akartam írni. Minden tiszteletem a Pistáé, de az utolsó adásban is legalább 3 olyan mondatot szakított félbe, ami érdekelt volna és végül még sem folyatódott. Nem kellene, hisz a többiek sem kisebb szaktekintélyek (mármint számomra)
Túl szép és drága volt nekem, ez lett a veszte
Üres lenne a világ Alfa Romeók nélkül. Hát így történt.
Nagyjából ezekkel a mondatokkal zártam le a posztot, amelyben leírtam, hogyan lett nekem 156-os Alfám, az egyik legszebb kombi, amit az utóbbi évtizedekben az autóipar fel…..
Tudom, gyarlóság, de valószínűleg én is a földön fetrengtem volna a nevetéstől.
..
DjFlash
2014.04.06 07:25:06
Két évvel ezelőtt volt egy autóm, melyet legalább annyira szerettem, mint anno a Renault 15GTL-emet: egy 166-os Alfám. Hathengeres, benzines, csodás (és használhatatlan) bőrbelsővel, takony GM-automatával és 17 literes fogyasztással.
Sosem akartam eladni, ahogy az ember sosem akar…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz