Regisztráció Blogot indítok
Adatok
xxlpityu

0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség A rettegés mocsara 2011.09.01 07:00:00
Nem szép sztori ez. Nyilván lesznek majd, akik megjegyzik – lehetett volna máshol autót venni, hiszen a szomszéd most adta el a hibátlan Golf III-asát ennyiért, százezer kilométerrel. Igen, csodák vannak, de ezekben a tesztekben azt szeretnénk modellezni – mit érez az…..
Az összes papírját, kulcsát, mindenét egy dossziéba zártam, és a fiók mélyére raktam. Az emlékek könnyebben felejtődnek, ha nincs szem előtt rá emlékeztető dolog.Az utolsó pillanatban kaptam még egy papírt a rendőrségtől. Tájékoztatnak hogy lezárják a nyomozást,…..
xxlpityu 2009.07.12 09:30:56
@tom1034:
ez pontosan így van
Én is 25(nem tényleges, hanem szolgálati!!!---óriási különbség) év után tervezem a nyugdíjba menetelem. A te és sok más ember reagálására csak azt tudom mondani, hogy neked is állt a zászló édes öcsém, gyere ide, tűrd el a sok agyatlan baromságot(mint pl. ezen cikk témája), a ma is érvényben lévő volt szociból ránkragadt parancs uralmi(máshol is ez van, csak más a "főnök" és "mégnagyobbfőnök" viszonya. Nálunk az a jó góré, akinek megszólal a telefonja, majd látva, hogy a góré hívja, összezául a bokája, vigyázzba b@ssza magát, mert ugye a "főnök" keresi. Hát itt tartunk pontosan, sok civil viszont nem lát bele ebbe a világba. A lényeg a statisztika(bár azt hiszem nem csak a rendőrség működik így nálunk). Majd pedig jön a lényeg:
"te az én adómból élsz kiskö...ög".....mondja ezt egy olyan valaki, aki életében nemhogy adót nem fizetett, hanem a poronytait állami gondozásba adva segélyt vesz fel állambácsitól és ez kb. 5-szöröse az én(természetesen a sok becsületes adófizető által befolyt javakból adott) fizumnak. Azért ez is megér egy misét szerintem. Hidd el, nem csak a rendőrség egy kalapra való, hanem rengeteg minden ebben az országban, de hisz a mondás is úgy szól---zavarosban a legjobb halászni.
Tehát újra röviden
ha ezeket el tudod viselni, nem vagy még 35, akkor nosza, gyere ide és meglátod milyen a "másik oldalon" állni.
Elég sz@r, de ki lehet bírni----persze csak 25 szolgálati évig---42 éves koromig...:DDD
- Hadd szóljon! - biztatta egy emberként a jelenlévő tömeg a kék Praga V3S-sofőrjét, amikor a gigászi markolóval kiásott gödörhöz ért. Igaz, hogy kicsit más irányból, mint azt a pálya tervezői elképzelték. Nem hosszában, a vályúba leereszkedve (bár az egyik fal 90 fokos…..
Belsőség Mekkora mázli, apám! 2009.05.31 00:27:00
Csupán tizenegy éve küszködök ezzel a kis szeméttel. A földből húztam ki 1998 februárjában Leányfalun, 2003-ra már elvileg készen lett, aztán mégsem. Mindene rossz volt. Egy teljes körű restaurálás után, amikor a Münchenben, Imolában és itthon kapható összes alkatrészt…..
Belsőség Kicsoda Michael Vergers? 2009.05.29 10:55:00
Ismerik? Hallottak már róla? Bevallom, amíg be nem gyűrűzött a Nürburgring körrekord-mánia, addig nem is hallottam róla, pedig az 1969-ben született holland pilóta elég komoly versenyzői múlttal rendelkezik. A LeMans Series LMP2-es kategóriájában bajnok lett 2006-ban, egy évvel…..
Hétvégén ismét elmotoroztunk a weissenkircheni veteránmotor és –kisautó hegyi felfutó versenyre (Seiberer Bergpreis), összesen 23-an jöttünk össze a túrára, oda 13 motorral hatoltunk, majd Kremsben csatlakozott hozzánk még egy magyar gép. De nem ez volt az igazán érdekes,…..
xxlpityu 2009.04.28 15:18:45
Rocko
Egyszerűen azért írtam, mert
1, lehet akármiből a passat-tök mindegy
2, mercit, vagy bmw-t valahogy nem láttam még így közösködni( újra leírom, mielőtt belekötsz ÍGY!!!!-ne gyere nekem a dai.-chry. egyesüléssel, illetve, hogy a rolls a bmw kezében van stb. stb.)
ha voltak is hasonlók, mert ugye voltak HASONLÓK!!!!, így ezek legalább megőriztek valamit korábbi modeljeikből
Pl.:
bmw-rover 75....asszem kellően brit és
sz@r maradt a rover ezután is
mercedes-chrysler....valahogy egy kutya
Egy szó, mint 100 ezek a típusok egy régebbi cuccot építettek bele a saját autójukba( chrysler 300 c-nem fut fura módon 7 sebességes merci automatával), viszont az ódi most aztán megmutatja nekünk mit is tud a kb 10-40!!!! éves motorkonstrukció, amit a lambótól vett át azt hiszem az s8-as, ill. az r8-as is valami őskövülettől megy.
de figyu:
cseszegess csak nyugodtan, mert ha még nem jött le idáig
NEM TARTOM SEMMIRE AZ AUDIT+ A VW-t
pont.....megyek és megnézem a mercimet
Itt a vasárnap, bütykölünk hát megint. Lassan rendszerré válik itt a TC-n a hétzáró rozsdába fejelés. Persze két hete történt mindaz, amit írok, elnézést, csak most jutottam el a billentyűzetig, de hát nem Forma-1-közvetítés ez, nincs itt szükség paliklászlói…..
xxlpityu 2009.03.09 11:17:41
Ismét egy remek cikk Csikós úrtól. A bágyadt vasárnapi meló után kész felüdülés olvasni az eráról szóló írást.Ilyenkor egy kicsit irígykedem, mert ugyan echte paraszt gyerek vagyok, de ennek ellenére úgy gondolom, hogy inkább a fejem búbjáig legyek olajos, mint a körmöm hegye földes. Egy Leganzát hajtok(ritkán is kell javítani, csak benzin legyen sokáig a földön),de az apósom ócskavasait( Tatra 57 B, praga hegyek, skoda--szóval az öreg cseh autókban utazik mercik helyett)iszonyt jó szerelni. Nagyszerű érzés a nap végén tudni, hogy valamit megcsináltunk és működik. Egyébként nála a telephelyen is fáradtolajjal megy a kályha, de nem a villannyal működő, porlasztósat használja(nem egy nagy helyet kell kifűteni), hanem egy régi olajkályhát alakított át "becsöpögősre"---no villany,no para.
A titka az elgugulásmentességnek(de szép szó)az, hogy mielőtt felhasználásra kerülne, egy 200 lityós hordóban ülepítjük. 2 csap van a hordón, egy teljesen az alján, egy pedig tőle kb. 20 centire, ott a trutyi, víz stb. stb. leül, majd idővel kész a finom és tiszta olaj.
JA!!!!!
Kipróbáltunk 2 dolgot még az olajjal.
1, ha egy flakonba félig fáradtolajat töltünk,majd rá óvatosan a gázololajat, akkor olyan lesz, mint a kokték. A büdös életben nem fog összekeveredni.---érdekes
2,ugyan ezt megimételve, de most a végén összerázva tökéletes a keveredés és idővel sem válik ki a gázolaj---remek
Régi dízelek, öreg roncsok tökéletesen működnek tőle és ugye fele az üa. költség. Na jó, a szűrők nem bírják addig.----ennyit erről
Visszatérve erára, valahogy ilyen lehet egy "gondos tulaj"---nem úgy, mint a hirdetésekben. Tudom, hogy
sz@r golog a szegénység, de miért nem lehet az autóknak megadni azt, ami jár. Miért vagyunk cigá...akarom mondani tücskök, amikor autózunk----beül, kulcs elfordít, höhőőőő megy ez, de jó. Igaz a mondás, miszerint egy autó igazi ellensége egy rossz tulaj.
Lassan összeáll az öreg hölgy, írjon még róla, ha matat rajta valamit.
Munkánk szerves részét képezi az egyes márkák és márkakereskedők honlapjainak túrása. Valahogy így akadt rá Winkler a Chevrolet hazai oldalán a kis eldugott Design Centre-linkre. Kitűnő találat volt, felettébb érdekes betekintést ad a leendő formákról, finoman előrevetíti…..
Anyám szomszédjába koreai család költözött. Ezt egyrészt magától anyámtól tudom, másrészt abból, hogy egy hétig furcsa fotelekkel volt eltorlaszolva a folyosó. Nap mint nap csekkoltam a különös faragványokat, amik az egykori Tutto Mobili beragadt készleteire emlékeztettek…..
Belsőség Genfből az angyal 2009.02.25 17:09:00
Nem is olyan sokára, konkrétan március 5.-én, kezdődik a 79.Genfi Autószalon. Nagy csinnadrattával lepleződnek le az újabbnál-újabb, zöldebbnél zöldebb tanulmányautók és szériamodellek, mindenütt vakuk és a bögyös hostessek fagyott mosolya villog majd, fogy a szendvics,…..
xxlpityu 2009.02.25 20:44:58
Angéla jöhet, amúgy sz@rok a dodge-ra, ez a verseny meg egy vicc.....kis komolyság nem jönne rosszul.
Inkább Mr. Csikós írásait adhatnátok sűrűbben, meg Angélát ruha nélkül...
Ahogy itt élek a Földön, az úgynevezett emberiség tagjaként, újra és újra meglepődök azon, hogy mindig lehet kijjebb és kijjebb tolni a pofátlanság határát. Winkler épp most dolgozta fel, milyen érdekes paradoxon is a humánus libatömés intézménye, erre itt van nekünk a…..
Elöljáróban annyit, hogy nem vagyok egy angyal. Mentem már városban hetvennel ötven helyett, nem botránkozok meg, ha valaki az autópályán elmegy mellettem 180-nal. A lényeg hogy mindig figyeljünk és vigyázzunk a többiekre. Ha kétszázzal felcsavarodik valaki a fára az a magánügye.…..
xxlpityu 2008.07.07 20:44:51
Szép estét.
Elolvasva néhány korábbi hozzászólást, szintén osztom azok igazát. A magyar morál-tudom,hogy nyitott ajtókat döngetek ezzel-mondjuk ki
sz@rt sem ér. És itt nem csak a közlekedési morálunkra gondolok. Vezetéstechnikai oktatóként is dolgozom és rendőröket oktatok,szóval azt hiszem,hogy 31 éves fejjel,valamint motoron kívül fullos jogsival van némi közöm a vezetéshez. A félreértések elkerülése végett megemlíteném,hogy igen, én is mentem már gyorsan...sőtt....arcpirítóan gyorsan is. DE!!!!! És épp ezt szeretném leírni itt. A Mondeosra is kitérve,a legnagyobb bajom az, hogy úton útfélen lehet látni a fullos kocsik tulajait,amint nyomják ahogy a csövön kifér,hiszem "mit ugattok,nekem itt az ABS,az ESP az ASR,meg a rahedli hárombetűs kütyü". A gond akkor van,amikor a fizikát kellene meghazudtolni egy kanyar bevételéhez és hát ezeket a segédberendezéseket ugye nem erre,hanem a normális???!!!,biztonságos.....értem ezalatt a megengedett...sebességgel való haladásra tervezték.Érdemes szakadó esőben autózni és hogy megváltozik a kép....már nem látni 180-nal közlekedőt a pályán....ugye ott már firkál a szar a nadrágba.... Ezekkel sem lesz az ember feje felett őrangyal,ezt be kellene látni.
A másik nagy gondom a közlekedéssel kishazánkban a hovatartozás, a kivagyiság. Mert sajna ez is MAGYARSÁGUNKAT gazdagítja,ránk jellemző viselkedés,talán az irígységből is eredeztethető. Mert itt tegye mindenki a szívére a kezét. Ugye kedves Avensis tulajdonos,maga sem gondolta komolyan azt,hogy "engem nem zavar,hogy másnak jobb autója van". Tudat alatt,ha máshogy nem is ,de hogy a túróba ne zavarná. Kismillió példát lehetne erre említeni kishazánkból. Mert itt tartunk sajnos....X3,X5,ML,GL a teljesség igénye nélkül a limuzinokat kihagytam,amik ugye tök sötétek,hófehérek a vezetői,kb. ilyen tiszta a lelkiismeretük is.Ők azok,akik bármit,ismétlem BÁRMIT!!!!! megtehetnek és meg is teszik....említettem már a munkahelyemet,tudom....sajnos.
A bármit alatt pedig ugye ne felejtsük el ezeket a "tisztalelkű,ártatlan,tisztességesen adózó" vállalkozókat sem.És csoda,hogy a kocsiba is úgy ülnek be ezek a FÉRGEK,hogy "leszarok bárkit,nekem mindent lehet,hiszen ha visszaveszek,akkor egy gyáva sikertelen,beszari kis k@cs@g leszek".Tehát a sok rizsa végére egy kis összegzés.Nálunk szerintem hiába akarnak az EU-hoz közeli intézkedéseket bevezetni...tök mindegy,mert itt mindig lesz olyan,hogy....."de hát biztos úr higgye el itt esett le az első rendszámtáblám a sarkon"-na persze,200-zal száguldozó terepjárós a Hungárián és társaik.
Itt emeltetnék szobrot a Trabantos úrról,aki budán kb. 3-4 éve FEJBE!!!!!!! lőtt egy kamionost.Viszonyítsunk el a ténytől,hogy pisztollyal jár autózni,de akkor is, a papánál ott szakadt el a húr,ott dobta le a láncot.
EGY TRABANTOS!!!!--akit folyton!!!!eltaposnak,aki elé bevágnak,akit sz@rba sem néznek....stb stb. stb.
Itt tartunk....de meddig?????
egy főtörzs
Mostanában többször ért a meglepetés: felnőtt, huszonsok éves, olykor már harminchoz közeli ismerőseim nem tudták, hogy újonnan kapott/vett/örökölt mechanikus óráikat naponta fel kell húzni. "Öregem, ez egy szar, állandóan megáll. Nézd, most megrázom, megy egy kicsit,…..
xxlpityu 2008.04.09 09:46:55
Az én apósomnak is van egy kicsi gőzgépe.Mikor megismertem az asszonyt,csak később derült ki,hogy az öreg mennyire az autók körül mozog hála a jó égnek.Egyik nap megmutatta a gőzgépet,mondanom sem kell,hogy az állam a földet verte egyből.Soha nem láttam még ilyet addig,erre ő beindította és mutatott hozzá még egy prospektust is a többi ilyen kis masinákról.Volt benne kicsi traktor,úthenger,azt hittem besz@rok az örömtől és a meglepődöttségtől.Persze honnan is származhattak volna,mint a gőzgép hazájából,angliából.Após gépe azt hiszem fekvő hengeres,de most,hogy ezt megláttam megkérem őt újra,hogy indítsa be.Az egészben tényleg az a döbbenet,hogy felnőtt férfiak,meglett emberek hogy tudnak örülni az ilyen apró,de működő modelleknek.Mint a gyerekek.A többi kommentet látva felmentem a you tubéra és majd leesett az állam.Pici v8-as és v12-es!!!!! motorok.Imádom őket,a gőzgép sem rossz,de nekem a wankel motor jön be igazán technikailag.Na ilyet vajon csinálnak-e kicsiben???
Csikós Zsolt
Apaként is és az autó magazinban korábban olvasott írásaidért is a nem létező kalapomat emelem meg.
Belsőség Tetszik az új 7er? 2008.04.04 17:33:00
Hírszerkesztőnk mai BMW híre megosztotta a szerkesztőséget rendesen. Bangle és antiBangle csapatok vívták meg ütközetüket, de a tetszik-nem tetszik verdikt a kedves olvasóé akarommondani vevőé lesz úgyis. Jókora bordára lehet számítani a motortháztetőn, a képen jól le is van…..
xxlpityu 2008.04.04 21:29:17
Háááát.....fene tudja.Több,korábbi hozzászólóval egyetemben szerintem is az E32 és az E38 volt az igazi hetes bömbölő.A régebbi,a Derrick féle nagyon jól ötvözte a kor modern formáit a korábbi "cápa" tekintetével.A belsőről már nem is beszélve,miszerint a műszerfal a vezető felé fordulva jelezte:engem nem a külső sávban szüttyögni és sofőrös limuzinnak építettek,hanem sportosan kanyarvadászkodni,néha keményen vágtázni(persze nem izzadságszaggal,mint a néhány korabeli sváb hintót).Félreértés ne essék,imádom a régi Mercedeseket is,viszont a filozófiájuk másról szólt.Az E38-as már letisztultabb volt,ez sajnos a belső térre is igaz volt.Nem mintha a full bőr,vagy a digit klíma stb. stb. szegényességre utalt volna,csak az előző sorozatra jellemző könnyed viselkedést,agilitást,precíz kormányzást inkább már csak a V8-as motorral szerelt változatoktól várhatott a büszke tulajdonos.De mint tudjuk,egy igazi BMW az sor 6-os.Talán nem véletlenül,hiszen ő már a W140-es mercivel csatázott és sajnos súlyban is közel került hozzá.Erre jött a Bengle féle irányvonal.Münchenben talán még nem ácsolták össze neki a bitófát,lehet,hogy a 3-as sorozat sikereire való tekintettel,viszont én ezt a f@szit tutira felkötném,de minimum eltörném a két kezét.Menne inkább vissza amcsiba és ott garázdálkodna valami egyébként is elcseszett márkával.Kicsit hosszúra nyúlt bevezetőm után azt hiszem,hogy kirajzolódott a véleményem az új 7-es bömbiről.
Ez SZÖRNYŰ!!!!!
Szerintem jobban tennék a bajorok,ha egy kicsit visszatekintenének a múltba és meglátnák azt,amitől a BMW BMW lett.Könnyed,vezetőcentrikus,sportos,SZÉP!!! limuzinok.A mai kínálatba természetesen beleférnek a kombik és a kisebb,1-es sorozató autók is.Ezzel szemben ma egy 135i nehezebb az E36 M3-nál.Röhej,nem?
Hiszen ma már tudjuk,hogy ha egy eltunyult,meghibásodó,folyton a régi nagy névből élő márka kell,hát arra ott a mai Mercedes.A feltörekvő és egyre harsányabban rikácsoló,tupírozott VW-ről már ne is beszéljünk.Ma úgy nevezik,hogy Audi.
Ezért gondolom a BMW-ről azt,amit leírtam. De mint mondtam: ez csak az én véleményem