Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szigetvári József

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Róbertéket a magyaros vendégszeretet és a német precizitás erős sztereotípiáival szemben egy hirtelen kétszerannyiba kerülő szállás várta Szigetváron. Még jó, hogy a végén elengedtek nekik méltányosságból 800 (igen, nem maradt le sehány nulla, nyolcszázról van szó) forintot. Mi lett volna, ha semmi…..
Szigetvári József 2016.07.16 12:24:04
@Ahoj-: Kedves Ahoj
A tárgyilagosság kedvérét a Szallas.hu a felhasználási feltételeiben ugyan olyan garanciákat nyújt mint a booking.com.
A Szallas.hu-nál minden a tudomásunkra jutott hasonló esetet kivizsgálunk, és segítünk minden esetben a probléma megoldásában. (függetlenűl attól, hogy kapott e media viszhangot az ügy vagy nem.
A célunk az, hogy az utazás tényleg egy jó élmény és ne egy rossz élmény legyen.
Minden 5. belföldi utazás a Szallas.hu-n keresztül valósul meg, így ez nem csak nagy lehetőség, hanem felelősség is a számunkra.

A problémák elől egyáltalán nem bújunk el, sőt egyedül a szálláskövetítők közül nálunk van fent képpel és mobiltelefonszámmal, minden vezetőnk elérhetősége nyilvánosan az oldalon (szallas.hu/impresszum ) pont azért, hogy valóban tudjunk segíteni.

Az általad említett konkurenciánál ilyen nem létezik, és garanciában és eljárásban is kevesebbet nyújt, mint a Szallas.hu.
A jelen esetet is hétfőn ki fogjuk vizsgálni
Nem azért mert a homáron megjelent, hanem mert a kötelességünk, és az eredményt eljuttatjuk a homar szerkesztőségének is.
Köszönettel
Sziegtvári József - Szallas.hu ügyvezető