Adatok
Fiery
0 bejegyzést írt és 192 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Nemzetközi Űrállomás (International Space Station vagy ISS) az egyik legdrágább dolog a világon, amit ember valaha készített. Az űrállomás körülbelül 360-380 km magasságban, alacsony Föld körüli pályán kering. 33 769 milliárd forintba került.
A világ legdrágább…..
A Lexus GS árpolitikája mar és horzsol, kérdés, hogy ez és a hibrid hajtáslánc elég lesz-e ahhoz, hogy végre beérje a prémium-triót és elnézzék hibáit?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Fiery
2012.06.14 09:20:36
@közösperonos átszállás: "Az, hogy milyen motorokat adnak, irrelevans" -- ezt pont az amerikai piacra irtam, nem az europaira. Baromira mas a 2 piac, teljesen masok az elvarasok, ahogy irtam is.
A konfiguralhatosagnal meg az az alapveto kulonbseg, hogy az USA-ban csomagok vannak, de azokban _ugyanazok_ az extrak vannak, amiket Europaban egyesevel tudsz berakni vagy nem berakni az autoba. Tehat nem kapsz mas autot, mint Europaban, csak epp mondjuk 8 db extrat egy korben be tudsz rakatni "Whatever Package" fantazianeven. Miutan pedig beraktal mondjuk 2-3 csomagot az autoba, utana me'g egyedileg tudsz pakolni szinten ugyanazokbol az extrakbol, amikbol Europaban. Tehat vegeredmenyben ugyanazt az autot fel tudod konfiguralni az USA-ban is, mint Europaban. A csomagos megoldast csupan azert nyomatja a BMW es a Mercedes az USA-ban, hogy kicsit konnyebb legyen az amerikaiaknak autot valasztani :) Nekik egyszerubb bepakolni nehany (szamunkra horror aru) csomagot az autoba, mintsem hogy 7-8 oldalon at sorolt extrakat egyenkent vegignezzenek, es egyenkent ikszelgessek. Megjegyzem, nalunk is vannak mar csomagok egy ideje a BMW-nel es a Mercedesnel is, pl. M-packet, Avantgarde, stb, tehat errefele is valtozik mar a konfiguralhatosag, ahogy bonyolodnak az extrak.
"egy BMW-t es Mercedest szinte valtozatlan formaban imadjak a vilag minden pontjan" -- ennel meg arra gondoltam, hogy nem kell ezeknek a cegeknek kulon autot tervezni vagy egy modellt attervezni az amerikai vagy europai piacra, hanem kepesek egy olyan modellt tervezni, amit egyforman szeretnek a vilagon mindenhol. Szembeallitva ezt pl. a Lexusszal, ami hiaba tervez egy adott modellt (pl. IS), azt a vilagon igazan csak 2 helyen kedvelik, USA es Japan -- Europaban pedig csak marginalis eladasokat tud produkalni, ergo nem kedvelik tulzottan.
A konfiguralhatosagnal meg az az alapveto kulonbseg, hogy az USA-ban csomagok vannak, de azokban _ugyanazok_ az extrak vannak, amiket Europaban egyesevel tudsz berakni vagy nem berakni az autoba. Tehat nem kapsz mas autot, mint Europaban, csak epp mondjuk 8 db extrat egy korben be tudsz rakatni "Whatever Package" fantazianeven. Miutan pedig beraktal mondjuk 2-3 csomagot az autoba, utana me'g egyedileg tudsz pakolni szinten ugyanazokbol az extrakbol, amikbol Europaban. Tehat vegeredmenyben ugyanazt az autot fel tudod konfiguralni az USA-ban is, mint Europaban. A csomagos megoldast csupan azert nyomatja a BMW es a Mercedes az USA-ban, hogy kicsit konnyebb legyen az amerikaiaknak autot valasztani :) Nekik egyszerubb bepakolni nehany (szamunkra horror aru) csomagot az autoba, mintsem hogy 7-8 oldalon at sorolt extrakat egyenkent vegignezzenek, es egyenkent ikszelgessek. Megjegyzem, nalunk is vannak mar csomagok egy ideje a BMW-nel es a Mercedesnel is, pl. M-packet, Avantgarde, stb, tehat errefele is valtozik mar a konfiguralhatosag, ahogy bonyolodnak az extrak.
"egy BMW-t es Mercedest szinte valtozatlan formaban imadjak a vilag minden pontjan" -- ennel meg arra gondoltam, hogy nem kell ezeknek a cegeknek kulon autot tervezni vagy egy modellt attervezni az amerikai vagy europai piacra, hanem kepesek egy olyan modellt tervezni, amit egyforman szeretnek a vilagon mindenhol. Szembeallitva ezt pl. a Lexusszal, ami hiaba tervez egy adott modellt (pl. IS), azt a vilagon igazan csak 2 helyen kedvelik, USA es Japan -- Europaban pedig csak marginalis eladasokat tud produkalni, ergo nem kedvelik tulzottan.
Fiery
2012.06.14 11:41:41
@peterta: Nem. IS250 automata, 2006-os.
Fiery
2012.06.14 11:49:36
@peterta: En 2 dolgot kerdeztem a szervizben, hogy meg lehet-e oldani valami speci konfiguracioval, a navigaciora valo valtas es a kozponti zar bezarasa 20 km/h felett, de mindkettore az volt a valasz, hogy nem megoldhato. Innentol en fel is adtam a dolgot. Eleve nem ertem, minek az a nyomorult nagy szines-szagos LCD, ha ott szinte semmi ertelmeset nem lehet beallitani? Van egy beallitos menuje, van a navigacionak egy kulon beallitgatos resze, ezen felul miert kene kulon komputert rakotve meg biztositekot kiszedegetve, kabelt atkotogetve allitgatni a kulonfele automata funkciokat, amiket Europaban az europai gyartok autoi alapbol, allitgatas nelkul is tudnak?
Burzsuj
"A gyémánt nem túlzás" - interjú Pierre Bernheimmel, a Raymond Weil igazgatójával
2012.01.10 09:32:00
A Weil család A Raymond Weil egyike az utolsó, független, családi tulajdonsban lévő márkáknak. A viszonylag fiatal cégnél az alapító még részt vesz a napi munkában, de a cégvezetésben az unokák is benne vannak. Svájci minőség megfizethető áron. Mi különbözteti meg…..
Így néz ki egy ázsiai Hublot üzlet Nem szoktunk kósza pletykákról írni, de ez a füles megbízható forrásból származik. A spanyol Tous bizsumárka kivonulása – csendesen jött, majd viszonylag hamar így is is távozott - után ismét birtokba veszi valaki az Andrássy út…..
Hivatalos választ többszöri megkeresésünk ellenére sem kaptunk, de információink szerint az ORFK-nál még nem tudják pontosan, mekkora erőket mozgósítanak az ominózus szigorított jogszabály betartatására.Mai cikkünk blogposztja...
Ma kipattant hírünk azért nem kis büszkeséggel tölt el bennünket, hiszen mindenfelé ezt kommunikáltuk, szakmai fórumokon egyértelműen állást foglaltunk és hangot is adtunk véleményünknek. Tárgyaltunk politikusokkal, importőrökkel, döngettünk zárt és nyitott kapukat. Úgy…..
Fiery
2011.07.05 16:52:21
@little honey: Innentol az auto tulajdonosanak lesz erdeke, hogy folyamatosan alacsony szinten tartsa a km-ora allasat, hiszen konnyebben tudja majd eladni a neppernek (vagy egy masik maganszemelynek), ha "karban volt tartva" a km-ora. Aki nem foglalkozik a km-ora tekergetesevel, az nehezebben fogja tudni eladni a jovoben az autojat.
Nehéz dolga lehet annak, aki Rolexet szeretne ma Magyarországon vásárolni - szűrtük le a tanulságot Warrennel a váci utcai üzlet előtt álldogálva. A Rolex ugyanis nem csak nem akart válaszolni egyetlen kérdésünkre, de egyenesen rémesen éreztük magunkat abban a nagyjából 40…..
Fiery
2010.10.03 21:37:31
@Stalinist: Az LBS-ben van 116610LN, legalabbis par hete me'g volt. Lattam eloben, finom darab, de az elado holgy nem nagyon akarta nekem kozelebbrol megmutatni. 6130 euro, 280 HUF/EUR korul valtva. A 116610LV mas szalonokban is ugymond hianycikk, szoval az nem csoda, ha az LBS-ben sincs.
Evolúciókutatói szemmel a Bayerische Fünfer agresszív közegben élő ragadozó, amire a természetes szelekció egyre több izmot, vaskosabb páncélt és a nőstényeket vonzó látványos bőrredőket pakolt.
Vélemények azonos című írásunkról...
Fiery
2010.02.08 10:22:59
De nincs itt semmi baj. Az új ötös itt van, kicsit drágább lesz, mint a kifutó E60, és még mindig hátul teker, mit sírtok?
Audi, ön jön.
Mai cikkünk blogposztja...
Eredetileg más címet terveztem, de győzött bennem a jó. Mindenesetre Clarksonról van szó, pontosabban az ő véleményéről. Vélemények az azonos című írásunkról...
Fiery
2009.11.04 12:07:30
@karlmann: Pontositsunk: nem az Opelt szolja le konzekvensen a Top Gear gardaja, hanem az Opel egyik legrosszabbul sikerult modelljet, a Vectrat. Meg a Signumot, de az amugy is egy bazinagy bukas volt :)
Az utobbi evekben piacra dobott Opelekkel semmi baja nincs a TG-nek, az Insignia tetszik nekik, az aktualis Corsa is, az uj Agilara meg Clarkson azt mondta: "Sweeeeeeeeeeet" :)
Az utobbi evekben piacra dobott Opelekkel semmi baja nincs a TG-nek, az Insignia tetszik nekik, az aktualis Corsa is, az uj Agilara meg Clarkson azt mondta: "Sweeeeeeeeeeet" :)
Fiery
2009.11.04 12:09:25
@SpeedFreak: Az nem az IQ, hanem az Aygo volt... De ugyanezt eljatszottak kesobb a VW Fox-szal meg a "mi autonkkal" (aktualis Swift) is.
Fiery
2009.11.04 12:13:40
@NiCK72: Igen, eleg egyszeru az izlese Clarksonnak. Bazinagy vagy bazikicsi motor, esetleg valami mas extremitas, es mar tetszik is neki. Ami atlagos, semleges, azt verbe fikazza. Nem veletlenul a BMW kinalatabol csak az M3 es M5 tetszik neki, a Bentley kinalatabol pont a Brooklands, a Mercedestol pont az SLK55AMG es az SL Black, stb. stb.
Melyik volt az utolsó, olcsó BMW? Az Isetta vagy a 315-ös? Tudni akarja, milyen rendszerellenesnek lenni 2009-ben? Üljön be egy egyes kupéba. Vélemények az azonos című írásunkról...
Fiery
2009.11.04 10:39:10
@visszakettopadlogaz: A Carrera, Link es Monaco szeria nyilvan sokkal dragabb, de a Tag Heuer Formula 1-bol van mar 130-150e kozott is indulomodell. Gondolom kvarc, es persze megjelenesben sem olyan klasszikus, mint egy Carrera, de Tag Heuer. Akinek meg nem bejovos a Formula 1, ugyanennyiert van pl. jo nehany Certina ora is.
Fiery
2009.11.04 10:45:44
@Ciri: En sem lepodnek meg rajta, ha tenyleg sikeres lenne az 5GT, csak epp ha pl. az X6-hoz hasonlitjuk (ami szinten meredek huzas volt a BMW-tol, es benne volt a totalis kudarc eselye is), akkor azert erosen lathato a kulonbseg a 2 jargany kozott. Az X6 ubercool batar diszno, es a nok es ferfiak szamara egyarant "instant get" kategoria; mig az 5GT-re nem lattam me'g senkit, aki azt mondta volna, hogy "cool", es ugy altalaban me'g egyetlen not vagy fiatal ferfit sem lattam, aki birtokolni akarta volna. Sok embernek tetszik az 5GT praktikussaga ill. kenyelme, de mas kerdes, hogy mit venne az ember olyan sok penzbol. Nem egy ember gondolkozik a kombi 5-os vs. X5 vonal menten, aztan megis X6-ot vesz, mert az "cool". Ugyanigy sokan azert vesznek 7-est (vagy epp S-osztalyt) az eggyel kisebb kombi helyett, mert a balna megint csak cool.
Az R-osztaly SZVSZ ugyanezzel bukott el: egyszeruen nem cool, es azert a penzert kapsz ML-t, kicsivel tobb penzert GL-t. A SUV meg a valsag elott ubercool volt a vilagon mindenhol. A valsag ota meg aki marad a nagy jarganyoknal, az is inkabb balnat (7-es) vagy SUV/SAV-ot (X6) vesz, nem batar egyterut meg joeg-tudja-mi-ez-jarganyt (5GT).
De majd kiderul, hogy az R-osztaly sorsara jut-e az 5GT.
Az R-osztaly SZVSZ ugyanezzel bukott el: egyszeruen nem cool, es azert a penzert kapsz ML-t, kicsivel tobb penzert GL-t. A SUV meg a valsag elott ubercool volt a vilagon mindenhol. A valsag ota meg aki marad a nagy jarganyoknal, az is inkabb balnat (7-es) vagy SUV/SAV-ot (X6) vesz, nem batar egyterut meg joeg-tudja-mi-ez-jarganyt (5GT).
De majd kiderul, hogy az R-osztaly sorsara jut-e az 5GT.
Fiery
2009.11.04 11:42:04
@Kacorka: A Carrera nem 150 ezer Ft, hanem inkabb 500-800 ezer kozott mozog :) Az off-ot meg mellozni kellene mindenkinek, ez nem egy politikai forum.
Az idei év slágere a hibridek mellett a villanyautó, ami majd jól megmenti a Földet, és boldogan élünk, míg meg nem halunk. A Totalcar hallván az idők szavát időt, pénzt és energiát nem kímélve mindent megtett azért, hogy elsőként tárhassa az Olvasók elé minden villanyautók…..
Fiery
2009.08.29 02:16:07
@dukeekud: A "primitiv" technikaju belsoegesu motorokban annyi alkatresz van, hogy osszeszamolni is nehez lenne -- megis eleg alacsony a meghibasodasi rata ahhoz kepest... Az elektromos autokat meg megsuthetjuk, amig a meghajtashoz szukseges elektromos aram "belsoegesu" (azaz gazzal, olajjal, szennel) hajtott eromuvekbol szarmazik. Megjegyzem, az infrastruktura egyebkent sincs meg ahhoz, hogy mindenki otthon tudja tolteni a sajat kis elektromos autojat, ugyhogy nem is kell felni attol, hogy tul hamar elterjednek az elektromos autok :)
Őszintén megvallva, még sosem fordult velem elő, hogy bementem egy prémium autókat árusító szalonba, és ikszelgettem a listát, majd a személyi bankáromat felhívva elutaltam volna az előleget. A használtautó hirdetések a barátaim, olyat veszek, amibe az első tulaj évtizedekkel…..
Az iPhone 3GS sok hiányosságot pótol, de az új mobil sem lesz problémamentes. A felhasználókat például azzal szívatják, hogy külön kell adatcsomagot vásárolniuk, ha modemként akarják használni a készüléküket. A BoyGeniusReport szerint az amerikai AT&T ügyfelei havi 70…..
Fiery
2009.06.10 21:30:14
@Razor1: Ha az iPhone felhasznaloktol tobb penzt lehet kifacsarni, akkor miert ne lehetne, miert ne tenne meg a magyar T-Mobile is? :)
Ebbõl a cikkbõl lényegében egyvalami derül ki. Autóért rajongani sokféle módon lehet, és voltaképpen majdnem mindenkinek igaza van. Autós cikket viszont csak egyféle embernek érdemes írni. Vélemények az azonos című írásunkról...
Fiery
2009.06.10 10:46:24
@sunblind: Egyenes vonalban 7.7, kanyargos uton (vagy versenypalyan) viszont egy 318i is lehagyja :) Poen akart lenni, nem flame ;)
Bő két éve szolgál nálam a Tehén. Annak idején azért vettem benzinest, mert bár SUV-ban elfogadhatónak tartom a dízelt, Toyotás Józsi azt mondta, semmiképpen ne vegyek használt dízel Toyota terepjárót, mert ő évtizedek óta foglalkozik Toyotákkal, de ilyet (jó használt dízel…..
Majdnem pontosan egy éve spekuláltunk azon, hogy vajon mi lenne, ha...Tessék. Legközelebb a lottó nyerő számaival igyekszünk kedveskedni olvasóinknak.De félre a tréfát. Nagyon úgy néz ki, hogy a két óriás szorosabbra húzza a köteléket. Ha ez kell ahhoz, hogy a válságból…..
Fiery
2009.03.13 16:17:17
@Long Johnny: En a fekezes, megallas kapcsan erzem azt, hogy a Mercedes-fele megoldas komfortosabb. A 325i-vel nehez ugy megallni, hogy ne rantson kicsit. Viszont a valto nekem nem rant, nem tunik idegesnek sosem. Ha kruzolsz vele, vajpuhan pakolja a fokozatokat, neha me'g puhabban, mint a C220CDI 5 fokozatu automataja. Viszont en sosem tudnam megszokni azt a tohonya reakciot, amit az 5GTronic muvel. Vagy me'g ha el is fogadom azt, akkor vegkepp nem ertem, manualis modban mi a rakert tart 1 fokozat lekapcsolasa 1 masodpercig. A Steptronic 4 fokozatot kapcsol le (egyenkent) osszesen kb. 1 masodperc alatt...
A 7GTronicra egyre kivancsibb vagyok, de egyebkent meggyozodesem, hogy amit probaltal, az a valto hibaja volt. Egy Mercedes nem uthet valtasnal, tok mindegy milyen valto vagy motor.
A 7GTronicra egyre kivancsibb vagyok, de egyebkent meggyozodesem, hogy amit probaltal, az a valto hibaja volt. Egy Mercedes nem uthet valtasnal, tok mindegy milyen valto vagy motor.
Fiery
2009.03.14 00:13:54
@Long Johnny: A tohonyasagot inkabb arra ertettem, hogy amikor odalepek a valtonak, akkor lassan kapcsol vissza (tovabbra is az 5GTronicrol beszelek, 7GTronichoz nem volt me'g szerencsem). Altalaban jo fokozatot talal el, de erre nagyobb is az eselye, mint pl. a 6 fokozatu Steptronicnak (ami az automban van). Ennel is idegesitobb a manualis visszavaltas lassusaga, de ezt mar irtam :)
Ma kiprobaltam, 60 km/h-nal az en autom 5. fokozatban tartja a valtot, kb. 1400-as fordulaton. Manualis modban fel lehet kapcsolni 6.-ba, akkor kb. 1100-at forog a motor. Alapveto kulonbseg egyebkent a Mercedes es BMW valto megoldasa kozott az, amit leirtal, azonban meggyozodesem, hogy a viselkedesbeli kulonbseg szoftverbol fakad (pl. hogy a BMW egybol visszakapcsol, a Mercedes inkabb nyomatekbol probalja megoldani), azonban a kapcsolasok neminemu lassusaga es a manualis kapcsolas borzalmas lassusaga inkabb hardveres problema az 5GTronicnal.
Egyebkent ha tehetnem, inkabb egy 5 fokozatu Steptronicot kernek az automba. Ugyanis mivel a Steptronic nem tud tobb fokozatot valtani egyszerre, az "utolso" fokozatbol 2-esbe visszavaltas tovabb tart neki, mint pl. egy E46-os BMW-nel, ahol csak 3 valtast kell vegigvarni 4 helyett. Persze ha az ember folyamatosan baromkodni akar a kocsival, akkor at lehet rakni DS-be, es akkor a 6. fokozatot nemigen hasznalja az auto, es a valtasok is agresszivebbek :)
A Mercedes egyebkent szerintem sem olyan, mint reg volt. Rengeteg a panasz, nem csak 400CDI motorrol hallani, hogy a valto szetesik 100 es 200 ezer km kozott (W220 foleg). Az sem szimpatikus nekem, hogy a C-osztalyban (es a GLK-ban is) egyre ridegebb a belso, ahogy egyre ujabb autoba ul az ember. Persze ez reszben a sok szogletes dizajn elem miatt van igy, meg mert rengetegen csupa sotet belsovel veszik a W204-et :(
Ma kiprobaltam, 60 km/h-nal az en autom 5. fokozatban tartja a valtot, kb. 1400-as fordulaton. Manualis modban fel lehet kapcsolni 6.-ba, akkor kb. 1100-at forog a motor. Alapveto kulonbseg egyebkent a Mercedes es BMW valto megoldasa kozott az, amit leirtal, azonban meggyozodesem, hogy a viselkedesbeli kulonbseg szoftverbol fakad (pl. hogy a BMW egybol visszakapcsol, a Mercedes inkabb nyomatekbol probalja megoldani), azonban a kapcsolasok neminemu lassusaga es a manualis kapcsolas borzalmas lassusaga inkabb hardveres problema az 5GTronicnal.
Egyebkent ha tehetnem, inkabb egy 5 fokozatu Steptronicot kernek az automba. Ugyanis mivel a Steptronic nem tud tobb fokozatot valtani egyszerre, az "utolso" fokozatbol 2-esbe visszavaltas tovabb tart neki, mint pl. egy E46-os BMW-nel, ahol csak 3 valtast kell vegigvarni 4 helyett. Persze ha az ember folyamatosan baromkodni akar a kocsival, akkor at lehet rakni DS-be, es akkor a 6. fokozatot nemigen hasznalja az auto, es a valtasok is agresszivebbek :)
A Mercedes egyebkent szerintem sem olyan, mint reg volt. Rengeteg a panasz, nem csak 400CDI motorrol hallani, hogy a valto szetesik 100 es 200 ezer km kozott (W220 foleg). Az sem szimpatikus nekem, hogy a C-osztalyban (es a GLK-ban is) egyre ridegebb a belso, ahogy egyre ujabb autoba ul az ember. Persze ez reszben a sok szogletes dizajn elem miatt van igy, meg mert rengetegen csupa sotet belsovel veszik a W204-et :(
Észrevettem, hogy a családi Forester műszakija lejár, ezért azonnali telefonálásba kezdtem, ki csinálja meg egy nap alatt az amúgy remek állapotú autó műszakiját és zöldkártyáját. Lett is hamar vállalkozó, semmi trükk, elviszi, kész lesz. Oké, de mivel megyek haza és másnap…..
Fiery
2009.03.11 23:14:46
@Carvi: A Soul szazszor fiatalosabb, "funkybb", mint a Fusion. Mellesleg, ha nem tevedek, nagyobb is.
Fiery
2009.03.12 00:14:30
@crazy: Ha sokat araszolsz a budapesti dugokban, akkor az automata valto megvaltas. Az ulesfutest meg csak az tudja ertekelni, aki mar probalt egy -10 fokban kint ejszakazo autoba a reggeli fagyban beulni azok utan, hogy levakarta rola a havat es a jeget, es frankon mindene atfazott :)
Javaslom, hogy mindkettot probald ki egyszer, ha lesz ra lehetoseged, az ulesfutessel kapcsolatban egesz biztos, hogy meg fog valtozni a velemenyed.
Javaslom, hogy mindkettot probald ki egyszer, ha lesz ra lehetoseged, az ulesfutessel kapcsolatban egesz biztos, hogy meg fog valtozni a velemenyed.
Fiery
2009.03.12 10:05:13
@lack: Mindenki kibirja a -30-at is, de ennyi erovel a lakasban is lehetne +15 fok, miert allitod a futest +24-re? :)
Jobb autokban az ulesfutes a hatat is melegiti, es kulonben sem kell arra gondolni, hogy 40-50 fokra futi fel az ulesfutes az ulest. A -10 fokos kulso homersekletben -5 fokig lehult ulest viszont kellemes dolog +20-30 fokra melegittetni az ulesfutessel.
Raadasul nem mindenkinek vannak herei, kapasbol az emberek felenek nincs :)
Jobb autokban az ulesfutes a hatat is melegiti, es kulonben sem kell arra gondolni, hogy 40-50 fokra futi fel az ulesfutes az ulest. A -10 fokos kulso homersekletben -5 fokig lehult ulest viszont kellemes dolog +20-30 fokra melegittetni az ulesfutessel.
Raadasul nem mindenkinek vannak herei, kapasbol az emberek felenek nincs :)
Gondolta volna, hogy a világ legpocsékabb autója egy Opel, a Vivaro? Hogy a Volkswagen Transportert és a régi 9-5-ös Saabot jobban utálják, mint a 607-es Peugeot-t?
Vélemények az azonos című cikkünkről...
A vevő zsebeiben diszkréten dagad az ötvenmillió forint, meg is veszi az F430-at, de nagy valószínűséggel az lesz az utolsó Ferrarija. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Itt van ez a Mazda nevű hirosimai autógyár. Most, hogy a hitel- (és a hozzá kapcsolódó gazdasági) válság lassacskán túljut a bimbózási stádiumion, és színpompás virágba borul, nos a Mazda most éppen ficánkol örömében. Vegyünk néhány adatot, amelyek röppályáját látva…..
Hiába kábít a jelenleg is zajló Detroiti Autószalon legtöbb kiállítója azzal, hogy szinte kész a működőképes elektromos autója, ez ordas hazugság. Vélemények az azonos című cikkünkről...
Fiery
2009.01.14 17:00:00
@Dervenkál Egon: Mar egy ideje van kedvezmeny a hibridre: a benzin/dizel motor tipusatol fuggetlenul egysegesen 190 ezer Ft a reg.ado a hibrid jarmuvekre.
Fiery
2009.01.14 17:11:00
@lvb: Te tenyleg 10-20 ezer eurot akarsz beszedni minden magyar munkastol 8 ev alatt? :) Az havi 28-55 ezer Ft, ha jol szamolom. Szerinted mit szolnanak az emberek, ha ezt Gyurcsany elovezetne egy sajtotajekoztaton? :)
Fiery
2009.01.14 17:23:22
@lvb: Eljutott hozzad az uzenetem? Szerinted megteheti minden magyar dolgozo, hogy havi 28-55 ezer Ft-rol lemondjon csak azert, hogy legyen me'g egy Paks es komolyabb elektromos halozat? Es me'g ha meg is tehetne, szerinted hajlando lenne ra?
Ennel egyszerubb megoldas lenne, ha az autok araba epitenek be az eromu- es halozatfejlesztes koltseget. Csak ugy meg sokaig tart, mire osszejon a penz, raadasul mar most is eleg nagy sarc van az autok aran (reg.ado + afa).
Ennel egyszerubb megoldas lenne, ha az autok araba epitenek be az eromu- es halozatfejlesztes koltseget. Csak ugy meg sokaig tart, mire osszejon a penz, raadasul mar most is eleg nagy sarc van az autok aran (reg.ado + afa).
Drasztikusan visszaeső kereslet, jelentős pénzhiány, egyre kevesebb forrás a hitelekhez. Eddig is keményen sorozta a globális pénzügyi válság az autóipart, de 2012-ben az Európai Unió beviheti a technikai KO-t érő jobb horgot. Kiszámoltuk, hogy mekkora büntetésre…..
Fiery
2009.01.13 09:38:38
@ColT: A CO2 szintelen gaz, tehat a kodos/szurke varosi levego nem a CO2-tol lesz kodos/szurke :) Nem kellene osszemosni a CO2-t a porral, kosszal.
…káprázatosan jó sportlimuzin, erős motorral, kényelmes utastérrel, ami finoman, csendesen suhanva falja a kilométereket. …átkozott vacak, amely gyenge is, rángat is, kirázza a lelket, és még simán üldögélni benne is kínszenvedés. Mindkét, az aktuális…..
Mivel ez a péntek nem munkanap, minden bizonnyal több időtök van olvasgatni. Ezért került a mai napra SityiSXT sztorija, aki a külöföldre szakadt hazánk fiainak népes táborát gyarapítja, ámde elkövette azt a hibát, hogy autóval látogatott az őshazába. A nyáron úgy…..
Fiery
2008.10.24 10:25:23
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
www.tiptopwatches.com/watch-facts/15-most-expensive-wristwatches-over-1million.html
www.hublot.com/en/news/2-million-bb-2