Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gábor Szakonyi

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Azt leírni, hogy mennyire finom egy fagylalt, elég nehéz. De ha azt mondom például a csipkebogyót szeretőknek, hogy olyan a hecsedlifagyi, mintha a legjobb lekvárt nyalogatnák? Ráadásul tejmentes szorbé? Naugye...
Gábor Szakonyi 2016.07.13 21:23:25
Felháborító az, amikor egy céget jó értelemben "szájára vesz" az internet népe, és a hatalmas reklám miatt özönlik az embertömeg, hogy részese legyen a csodának, de ezt már az üzletvezetés nem hajlandó lekövetni.
A két szintes cukrászdában 2 azaz KETTŐ felszolgáló volt, akiből az egyik a fagyipultban állt, a másik pedig az asztaloknál próbálta meg felvenni a rendelést, megcsinalni a kávét, összekészíteni a sütiket, fagyikat, és az egyetlen POS terminállal rohangálva a fagyipultban és az asztalok között kifizettetni a fogyasztásokat.
Így lehet egy lehetőséget nemhogy elszalasztani, de negatív hullámot gerjeszteni. Mindenki emlékszik a gödöllői fagyisra, akiről ugyanilyen szuperlativuszokban beszélt valaki, majd nem győzte kiszolgálni a vevőket, akik csak egyszer mentek el hozza, mivel a minőség rovására ment a mennyiség! De az egy egyszemélyes manufaktúra volt az isten háta mögött, ez pedig a belvárosban egy nagyszabású kezdeményezés!
A fagyik nagy része csak egyszer volt a megnyitó napján, azóta sem. Biztos az én hibám, hogy a három gombóc amit kértem, mind csak a megnyitó napján volt, így a hölgy végül a második soros választásaimat hozta ki.
A felszolgálók tényleg mindent megtettek, nagyon kedvesek voltak, nem tudtam haragudni amikor koffeines lett a kávé a mentes helyett, és nem engedtem kicserélni bár megtette volna, vagy amikor azt mondta, hogy ne haragudjunk de papír pohárba hozza ki a fagyit, mert az üveg kelyhek elfogytak, és nincs idő elmosni őket, vagy amikor mi vendégek kerestük meg hogy melyik rendelés melyik asztalhoz kell, hogy kerüljön.
Kicsit sárga, kicsit savanyú...