Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Mechanix

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szimpátiával vegyülő kételkedés, némi hitetlenkedéssel fűszerezve. Nagyjából így foglalnám össze érzésemet Gyöngyös és térségének országgyűlési képviselője, Horváth László, a NER tahó és gátlástalan politikusbűnöző mezőnyéből bizonyosan messze kiemelkedő személye és gesztusai ügyében. Horváth…..
Mechanix 2021.05.31 15:01:16
Ki ez a hülye?
Valami játékát meg nem kapott, vagy a játékból kigolyózott síró óvodás művel ilyet!
A baj nem új keletű, de kevés cideszes van(még) benne...
Sűrűsödnek a viharfelhők az MNASZ háza táján. Május elején a Magyar Gyorsulási Szövetség kért felszámolást. Konkrétan 12-13 éve vívnak a bíróságon egymás ellen. Az MNASZ a Sporttörvény által felruházott jogait szeretné érvényesíteni, de annak általában egy elzárt magánterület kapujánál vége is van. Az MGYSZ pedig sok sportágat a sajátjának szeretne tudni. Továbbá nehezményezik , hogy az MNASZ egyszerűen ’lenyúlta’ ezeket tőlük. Újabb beadványukban már az MNASZ 2019. januári közgyűlésén történteket sérelmezte az MGYSZ. Izzadhatnak az MNASZ-es jogászok!
Nem sokkal később pedig a Rally2 csoportban versenyzők nagy része közölte , hogy nem kíván versenyezni, az MNASZ által kiírt, következő, Salgó Rally-n. A ralisok a szinte embertelen körülményekre, az irgalmatlan sok nevezési díjra és az azért kapott szinte semmi ’szolgáltatásra’ panaszkodtak. Veszélyes, kicsi szervízparkok, hatalmi tébolytól megveszett tisztségviselők, pökhendi nemtörődöm tájékoztatás, lefaragott versenytávok, verseny közben sima szakasszá váló gyorsasági szakaszok elvették a kedvüket a versenyzéstől. Elég beszédes tény, hogy a Rali Szakági Bizottság több tisztségviselője hirtelen mondott le, ott betöltött pozíciójáról.
Más sportágakból is érkeznek félve kimondott hírek. A tisztségviselők hivatali hatalmukkal való visszaéléseikről, a szakmaiatlan vitákról a versenyzőkkel, az alájuk beosztott sportbírókkal, rendezőkkel. Sokan keresetkiegészítésként vállalták ezt a munkát, a szabad idejük rovására. Ezt azonban sok szervező és tisztségviselő nem értékeli. A versenyek végén szembesülniük kell azzal a ténnyel is, hogy a valós, megdolgozott munkabérük egy része sikkasztás áldozata lett. Kevesebb munkaórát számolnak el, azt is ’megadóztatva’ fizetik ki, holott utánuk semmit nem fizetnek, de ritka kivételek vannak. Ettől jópár szervezőnek és tisztségviselőnek hízik a zsebe. Eltűnt gépkönyveztetési pénzekről, ilyen-olyan díjakról, költségtérítésekről ne is beszéljünk. Az Autós Technikai Bizottságban dolgozókat is hasonló atrocitás éri. Érdemes lenne tenni valamit, mert ha a sportbírók felállnak és nem mennek az adott versenyre, azt nem tudják megrendezni! Továbbiakban pedig közeleg a Forma-1 és betétversenyei a Hungaroringen… Azt pedig már nemzetgazdasági bevételi forrásként is számon tartják.
Szóval elég csúnya lebőgés lehetne belőle és az MNASZ-t a magyar állammal együtt hiteltelenné tenné a nemzetközi autós sportvilágban is.

www.civilhetes.net/megszuntetheti-a-birosag-a-magyar-nemzeti-autosport-szovetseget?fbclid=IwAR1UBPDCRDztLUJg-TGEirF_KuSofwuJcRWWrUOWVRe4P52Y77Nr07U8W4g
Már egy jó ideje foglalkoztat a kérdés, miként lehet legalizálni az autón történő átalakításokat. Rengeteg információt lehet gyűjteni azzal kapcsolatban, hogy mi a pontos menete ennek. Ez mind szép és jó, viszont megyénként, vizsgabázisonként eltérő. Sok ember, aki komoly pénzeket öl az autó…..
Mechanix 2016.07.03 13:00:45
Nos itt a legnagyobb probléma a fejekben van...
Sem a rendőrök, sem az NKH-sok nem akarják a tuningautók felelősségét vállalni...
Valahol érthető a dolog! Olyan országban élünk, ahol minden második ember interneten okosodott tuningmester és autószerelő....Barmolások tömkellegét művelik mindenféle hozzáértés nélkül és baj esetén nincs gazdája semminek! További gond az irigység, a hozzá nem értés és a fentről érkező büntetéshajszolás...Minél nagyobb büntetési tétel kiszabása, annak besarcolása a lényeg!
Az igényesen átalakított autók tulajai nem mernek az utcára kimenni, mert a hatóságok készen állanak arra, hogy mindenbe belekössenek! Ezügyben manapság már képesek visszaélni a hivatali hatalmukkal is! Nem létező jogszabályokra hivatkozva, csak a büntetést látják, például olyan emberek, akiknek a civil autóik sem felelnének meg azoknak az előírásoknak, amikre hivatkozva az átlagember forgalmiját elveszik és hülyére büntetik...
Élő példákkal tudnának szolgálni az autósok Győr környékéről, Judapestról, vagy éppen Borsodból...Csak az a furcsa, hogy csak a magyar autóst merik vegzálni, mert más nyelvet egyikük sem tud, illetve az eljárás alá volt külföldiek azonnal a nagykövetségüket hívják....
Kivéve a román meg az ukrán autósokat, akik a zsernyákok, NKH-sok szeme előtt tépik szét a csekket és továbbmennek...Ugyan, osztrákban, vagy németben úgy becsuknák őket ,hogy a műanyag lakat rájuk rohadna! Ez talán kettős mérce nem?
Továbbá a rendőségnek elő van irányozva az éves büntetési tétel, ami kb. 40 milliárdra tehető...A rendőröknek egy műszak alatt 3 csekket, 1 feljelentést vagy közig bírságot kell produkálniuk! Különben fenyítés , prémium megvonás meg ilyenek vannak...Sok becsületes rendőr(mert van ilyen!) gondolkodik a leszerelésen ezek miatt....Nincs gyomra hozzá...De a kisebbségi komplexusos kollégáik kiélik beteges hajlamaikat....Ezek ellen nagyon nagy segítség a helyszínen készített hangfelvétel, amiről viszont őket is tájékoztatni kell! A Katonai Ügyészségek viszont tárt karokkal várják az ilyen ügyeket....