Adatok
Mechanix
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
![](https://m.blog.hu/de/demieeert/image/.external/.thumbs/b457359ad2731d361802a7fbb4d9cb61_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Szimpátiával vegyülő kételkedés, némi hitetlenkedéssel fűszerezve. Nagyjából így foglalnám össze érzésemet Gyöngyös és térségének országgyűlési képviselője, Horváth László, a NER tahó és gátlástalan politikusbűnöző mezőnyéből bizonyosan messze kiemelkedő személye és gesztusai ügyében.
Horváth…..
Hétköznapi bosszantó történetek, apróságok
Autó Rasszizmus, a forgalmi engedélyek koporsója
2016.07.02 12:14:11
![](https://m.blog.hu/br/brendoneletmuvesz/image/.external/.thumbs/85fa717abd607a7497e65fe26b1e0f6a_669ba6b3c379af695492e9efd7630b86.jpg)
Már egy jó ideje foglalkoztat a kérdés, miként lehet legalizálni az autón történő átalakításokat. Rengeteg információt lehet gyűjteni azzal kapcsolatban, hogy mi a pontos menete ennek. Ez mind szép és jó, viszont megyénként, vizsgabázisonként eltérő. Sok ember, aki komoly pénzeket öl az autó…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Valami játékát meg nem kapott, vagy a játékból kigolyózott síró óvodás művel ilyet!
A baj nem új keletű, de kevés cideszes van(még) benne...
Sűrűsödnek a viharfelhők az MNASZ háza táján. Május elején a Magyar Gyorsulási Szövetség kért felszámolást. Konkrétan 12-13 éve vívnak a bíróságon egymás ellen. Az MNASZ a Sporttörvény által felruházott jogait szeretné érvényesíteni, de annak általában egy elzárt magánterület kapujánál vége is van. Az MGYSZ pedig sok sportágat a sajátjának szeretne tudni. Továbbá nehezményezik , hogy az MNASZ egyszerűen ’lenyúlta’ ezeket tőlük. Újabb beadványukban már az MNASZ 2019. januári közgyűlésén történteket sérelmezte az MGYSZ. Izzadhatnak az MNASZ-es jogászok!
Nem sokkal később pedig a Rally2 csoportban versenyzők nagy része közölte , hogy nem kíván versenyezni, az MNASZ által kiírt, következő, Salgó Rally-n. A ralisok a szinte embertelen körülményekre, az irgalmatlan sok nevezési díjra és az azért kapott szinte semmi ’szolgáltatásra’ panaszkodtak. Veszélyes, kicsi szervízparkok, hatalmi tébolytól megveszett tisztségviselők, pökhendi nemtörődöm tájékoztatás, lefaragott versenytávok, verseny közben sima szakasszá váló gyorsasági szakaszok elvették a kedvüket a versenyzéstől. Elég beszédes tény, hogy a Rali Szakági Bizottság több tisztségviselője hirtelen mondott le, ott betöltött pozíciójáról.
Más sportágakból is érkeznek félve kimondott hírek. A tisztségviselők hivatali hatalmukkal való visszaéléseikről, a szakmaiatlan vitákról a versenyzőkkel, az alájuk beosztott sportbírókkal, rendezőkkel. Sokan keresetkiegészítésként vállalták ezt a munkát, a szabad idejük rovására. Ezt azonban sok szervező és tisztségviselő nem értékeli. A versenyek végén szembesülniük kell azzal a ténnyel is, hogy a valós, megdolgozott munkabérük egy része sikkasztás áldozata lett. Kevesebb munkaórát számolnak el, azt is ’megadóztatva’ fizetik ki, holott utánuk semmit nem fizetnek, de ritka kivételek vannak. Ettől jópár szervezőnek és tisztségviselőnek hízik a zsebe. Eltűnt gépkönyveztetési pénzekről, ilyen-olyan díjakról, költségtérítésekről ne is beszéljünk. Az Autós Technikai Bizottságban dolgozókat is hasonló atrocitás éri. Érdemes lenne tenni valamit, mert ha a sportbírók felállnak és nem mennek az adott versenyre, azt nem tudják megrendezni! Továbbiakban pedig közeleg a Forma-1 és betétversenyei a Hungaroringen… Azt pedig már nemzetgazdasági bevételi forrásként is számon tartják.
Szóval elég csúnya lebőgés lehetne belőle és az MNASZ-t a magyar állammal együtt hiteltelenné tenné a nemzetközi autós sportvilágban is.
www.civilhetes.net/megszuntetheti-a-birosag-a-magyar-nemzeti-autosport-szovetseget?fbclid=IwAR1UBPDCRDztLUJg-TGEirF_KuSofwuJcRWWrUOWVRe4P52Y77Nr07U8W4g