Adatok
Fecó01
0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

A tűzoltók különböző küldetésének nemes mivolta és feladataiknak speciális körülményei folyamatosan arra késztetik a Renault Trucks-ot, hogy újabb és újabb, egyre megbízhatóbb, és a legújabb műszaki újításokkal felszerelt járműveket kínáljanak a lánglovagoknak. A…..
Fecó01
2010.10.12 22:15:52
@Virago_1000:
Egész Magyarországon 1 db. Rába gépjárműfecskendő létezik: a Katasztrófavédelmi Oktatási Központban.
A motor MAN, a fülke-alváz Rába, a felépítmény Rosenbauer.
Tágas fülke, ami jól fűthető. A motor az erőátvitellel kiváló menettulajdonságokat biztosít. A futómű remek terepjárást ad.
Az 1997-es tenderre készült, amit a Mercedes nyert meg. A mercik fülkéje szűk, öltözni nehéz benne. A hátsó sorban ülőknek nincs fűtés, csak az, ami hátramegy a műszerfalból. Szimpla teherautóalváz, - megerősítés nélküli, alacsony hasmagassággal - amire a Rosenbauer szerelt felépítményt. Ez olyan kialakítású, hogy a hátsó sor fülkerésze a felépítményhez tartozik, a 2 üléses teherfülke csatlakozik hozzá, ez billenthető előre. A kettő közt rés. A Rábáé teljesen egyben volt, az alváz kimondottan tűzoltó célra készült. Remek szilárdsággal. A Rábát máig használják gyakorlatokra, mindenki elégedett vele.
A tenderen azért nem a Rába győzött, mert a merci vastag borítékot tudott az illetékesek zsebébe dugni. Ugyanez van most a Renaulttal is.
Egész Magyarországon 1 db. Rába gépjárműfecskendő létezik: a Katasztrófavédelmi Oktatási Központban.
A motor MAN, a fülke-alváz Rába, a felépítmény Rosenbauer.
Tágas fülke, ami jól fűthető. A motor az erőátvitellel kiváló menettulajdonságokat biztosít. A futómű remek terepjárást ad.
Az 1997-es tenderre készült, amit a Mercedes nyert meg. A mercik fülkéje szűk, öltözni nehéz benne. A hátsó sorban ülőknek nincs fűtés, csak az, ami hátramegy a műszerfalból. Szimpla teherautóalváz, - megerősítés nélküli, alacsony hasmagassággal - amire a Rosenbauer szerelt felépítményt. Ez olyan kialakítású, hogy a hátsó sor fülkerésze a felépítményhez tartozik, a 2 üléses teherfülke csatlakozik hozzá, ez billenthető előre. A kettő közt rés. A Rábáé teljesen egyben volt, az alváz kimondottan tűzoltó célra készült. Remek szilárdsággal. A Rábát máig használják gyakorlatokra, mindenki elégedett vele.
A tenderen azért nem a Rába győzött, mert a merci vastag borítékot tudott az illetékesek zsebébe dugni. Ugyanez van most a Renaulttal is.

Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...
Fecó01
2010.02.03 18:11:38
@MTFUN: Ki kell fogni a jót.
Az 1998-2001 év végéig gyártottakba a GM f@s Opel cuccokat rakott be. Utána orvosolták a hibát. Vehettem volna '98-as Aerót 1,5 milláért, de a Polar Mobilnál kikötöttem, hogy csak 2002, vagy utáni kell. Ráadásul csak azt fogadtam el, amit az üzletkötő haverom ajánlott. Ezúton is köszi, Balázs! Aki SAAB-ot akar venni, keresse a SAAB 900 klub Hungary honlapját és a Sziki Car szervízt! Minden infót és támogatást megkap. (Nem ott dolgozom, Szikszai Mester jó ismerős, pedig ritkán kell szervízbe vinni a kocsit, akkor is bagatell: gumicső, fényszóró mosó spricni) Amire a SAAB-nál vigyázni kell, a turbó és az előírt olajcsere! Meghálálja. Nekem ez a negyedik SAAB-om és nem bántam meg. Griffin Up!
Az 1998-2001 év végéig gyártottakba a GM f@s Opel cuccokat rakott be. Utána orvosolták a hibát. Vehettem volna '98-as Aerót 1,5 milláért, de a Polar Mobilnál kikötöttem, hogy csak 2002, vagy utáni kell. Ráadásul csak azt fogadtam el, amit az üzletkötő haverom ajánlott. Ezúton is köszi, Balázs! Aki SAAB-ot akar venni, keresse a SAAB 900 klub Hungary honlapját és a Sziki Car szervízt! Minden infót és támogatást megkap. (Nem ott dolgozom, Szikszai Mester jó ismerős, pedig ritkán kell szervízbe vinni a kocsit, akkor is bagatell: gumicső, fényszóró mosó spricni) Amire a SAAB-nál vigyázni kell, a turbó és az előírt olajcsere! Meghálálja. Nekem ez a negyedik SAAB-om és nem bántam meg. Griffin Up!
Fecó01
2010.02.03 18:24:10
@ColtCzT:
Én 10 és 15 ezer között cserélem, mikor van elég zsé rá (de a 15-öt nem lépem túl).
Van egy szerelő rokonom, őcsinálja. Ilyenkor midig cseréltetek gyertyát és légszűrőt is. (kb. 24 ezer össz. + egy sör és fél gin munkadíj)
Én 10 és 15 ezer között cserélem, mikor van elég zsé rá (de a 15-öt nem lépem túl).
Van egy szerelő rokonom, őcsinálja. Ilyenkor midig cseréltetek gyertyát és légszűrőt is. (kb. 24 ezer össz. + egy sör és fél gin munkadíj)
Fecó01
2010.02.03 18:38:54
@ColtCzT:
Néztem egy amerikai rajongói honlapot, ott ajánlották ezt az együttes cserét. Magam is észrevettem, hogy kicsit lomhább a régi gyertyákkal. Talán az átlagosnál forróbb hengerfej miatt hamarabb használódik a gyertya. Ne feledjük, a Trionic a hengerfejre van csavarozva és alatta mélyen vannak a gyertyák, elégtelen a szellőzésük.
Néztem egy amerikai rajongói honlapot, ott ajánlották ezt az együttes cserét. Magam is észrevettem, hogy kicsit lomhább a régi gyertyákkal. Talán az átlagosnál forróbb hengerfej miatt hamarabb használódik a gyertya. Ne feledjük, a Trionic a hengerfejre van csavarozva és alatta mélyen vannak a gyertyák, elégtelen a szellőzésük.

Robertó és a Swift. A Swift és Robertó. Lassacskán visszatér minden a régi kerékvágásba, ülepszik az Autót Robertónak - mozgalom tömege által felvert por, lassan érlelődnek az első benyomások, születnek a tapasztalatok. Megkértem, írjon egy pár sort arról, milyen swiftesnek…..

Hiányos az Autósszótár? Jobban tudja nálunk? El tudja magyarázni ennél alaposabban, hogy működik a differenciálmű? Tanítson, oktasson! Köszönettel vesszük akár a szótár meglévő szócikkeinek pontosítását, kiegészítését, akár eddig elhanyagolt fogalmak kifejtését,…..
Fecó01
2008.04.14 08:22:51

Saab Car Computer, a Saab fedélzeti rendszere...
Fecó01
2008.04.03 14:25:43

Adaptive Cruise Control, azaz alkalmazkodó sebességtartó automatika. Tartja a sebességet, de ha bevágnak a kocsi elé, nem engedi bekövetkezni az ütközést, mert lassít...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A víztartályában lévő hullámtörő lemezek csavarozva vannak, amik néha kipotyognak.
Az alváz túlterhelt, a rugózás csapnivaló. Rossz úton pattog, oldalra kidobja a farát már 60-as tempónál. Ez balesetveszélyes.
Odafönt semmibe veszik a tűzoltóságok igényeit, észrevételeit. Jelenleg a legmegfelelőbb járművek a TATRA-tól kellenének. Kiváló tulajdonságokkal rendelkeznek még terepen is. Áruk "csupán" 40-50 M Ft lenne, szemben a Renaultok, Mercedeszek 90 M-ós árához képest. Valaki megint nagy borítékot vágott zsebre...