Adatok
ostorezaláb
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Azután, hogy Tarlós István "egy radikális kisebbség terrorjának" nevezte a budapesti bringásokat, és bejelentette, hogy egyes buszsávokból és egyirányú utcákból is kitiltanák a kerékpárosokat, már mindenki tudhatta, hogy a budapesti közlekedéspolitika milyen irányba fordult a bringázáshoz való…..
ostorezaláb
2016.06.24 11:15:09
@shitgun:
"Gondold végig, amennyiben a belváros zsúfolt és kicsi, melyik járműtípus az előnyösebb, a környezetszennyező, belvárosban lassú, hangos, nagy helyigényű autó, vagy a gyors, hangtalan, környezetre ártalmatlan, az autónál ötöd/tizedakkora helyet foglaló, kis távolságra ideális kerékpár?"
Végiggondoltam. Ha a belvárosi közlekedésre ideális a kerékpár, akkor mi a probléma?
Vegyétek már észre, hogy itt magával a városi életformával van a baj. A vidéki életforma előnyeit akarjátok élvezni egy ótvar nagyvárosban. Ez nem fog menni.
"Gondold végig, amennyiben a belváros zsúfolt és kicsi, melyik járműtípus az előnyösebb, a környezetszennyező, belvárosban lassú, hangos, nagy helyigényű autó, vagy a gyors, hangtalan, környezetre ártalmatlan, az autónál ötöd/tizedakkora helyet foglaló, kis távolságra ideális kerékpár?"
Végiggondoltam. Ha a belvárosi közlekedésre ideális a kerékpár, akkor mi a probléma?
Vegyétek már észre, hogy itt magával a városi életformával van a baj. A vidéki életforma előnyeit akarjátok élvezni egy ótvar nagyvárosban. Ez nem fog menni.
Június 24-én, azaz ma speciális, 2 CD-s változatban újra megjelenik a gitárvirtuóz Steve Vai klasszikus, Passion and Warfare című lemeze. A 25. évfordulót ünneplő kiadvány különlegessége, hogy a négy bónuszdal mellett a rajongók a Modern Primitive című, eddig kiadatlan extra…..
ostorezaláb
2016.06.24 10:57:09
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ideje lenne felébredni és körülnézni. Budapest egy nagyváros. Itt mocsok sok ember, épület, villamos, szemét, csövesek, stb. van. Ez a hely - legalábbis a belső kerületek, valamint a forgalmasabb részek - egyszerűen nem alkalmas arra, hogy biciklivel közlekedjenek az emberek. Nem úgy alakult ki, nem olyanok a feltételek. Véleményem szerint élni sem lehet ilyen környezetben, maximum lakni...Ez egy ilyen hely, mindenki szabadon megválaszthatja, hogy hol akar lakni és/vagy dolgozni. Aki azt választotta, hogy ebben a városban lakik, vagy dolgozik, az hiába feszül meg, akkor sem tud majd biciklivel közlekedni mindenhol, mert egyszerűen nem olyanok a kialakult feltételek. Ő ezt választotta. Majd, ha 1000 Ft lesz 1 liter benzin, vagy gázolaj, illetve havi 20.000 Ft lesz a dugódíj (és én támogatnám mindegyiket), akkor jóval többen fognak biciklivel közlekedni.
Kicsit olyan ez, mint amikor a buzik azon panaszkodnak, hogy nem lehet gyerekük.