Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Kiss Dóri

5 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Előre bocsátanám, a cikknek nem célja a véresszájú politizálás, mások politikai hovatartozásának, értékeinek megtámadása, inkább egy érdekes politikai marketing trend (újbóli) megjelenésének vizsgálata a neuromarketing szempontjából. Félni jó? Azt hiszem, nem túlzás azt állítani, hogy életünk…..
Kiss Dóri 2017.01.31 20:25:53
@Colonel H. Stinkmeaner:
Kedves Colonel!

Köszönöm, hogy megosztottad a véleményed!

Ahogy a blog elején is írtam, nem szerettem volna nagyon belemászni a politikai kérdésekbe, mivel magyar emberként szerintem nem tudom kellőképpen megítélni az USA helyzetét, főleg nem a múltját. Az Obama adminisztrációt is az alapján tudom megítélni, amit a médiában olvasok, és természetesen mint olyan, elferdített igazságok, szubjektív értelmezések terepe.

Azt maximálisan elismerem, hogy a félelmeknek van/lehet alapja Amerikában (ahogy ezt írtam is), ezzel nem is volt szándékom kötekedni. De ettől függetlenül úgy velem, a Trump kampány kommunikációja erőteljesen a félelmekre épült, ahogy látunk számos ilyen megvalósítást Európában is. (Sőt.)

Bár a cikket Trump kapcsán írtam, nem elsősorban miatta íródott meg, de példázza azt a viselkedést, ami számomra nem üdvös. És igen, ez teljesen szubjektív vélemény, ezért blog bejegyzés, nem pedig objektív, tényfeltáró újságírás.

Még egyszer köszönöm a bejegyzésed, több szempont többet lát!
Kiss Dóri 2017.01.31 20:36:44
@szepipiktor:

Kedves Szepipiktor!

Először is köszönöm, hogy kifejtetted a véleményed!

Igazat adok neked, abszolút egy nézőpontból íródott a cikk, ahogy az elején is jeleztem, a neuromarketing szempontrendszerét használtam fel. Természetesen ez nem kőbevésett igazság, mindössze egy eszmefuttatás, de semmiképpen sem politikai elemzés.

Ahogy egy másik kommentelő kollégának is írtam, minden látszat ellenére a cikk nem Trumpról szól, hanem arról, hogy milyen erős fegyver lehet a félelem a politikai kampányok során.
Márkázott celebek Már egy ideje bosszantott a dolog, de a napi tizedik sztárocskás hirdetés után kibukott belőlem a kérdés: tényleg mindent el lehet nekünk adni celebekkel? Hazánkban szinte alig van már olyan termék, amit nem híresség ajánl nekünk, legyen szó vízről, kajáról, sportszerekről, vagy…..
 A csülök szóra gondolom elindult a nyálelválasztásod. Az a helyzet, hogy nekem is. kép innen Azonban most nem erről szeretnék regélni, hanem arról, hogy milyen apró, tudatalatti trükkökkel vonzanak be minket az éttermek, és mivel próbálják terelni étvágyunkat a szaftosabb falatokra. Az étterem…..
Hallottál már a Pokemon GO-ról?   kép innen Viccelek, persze, hogy hallottál. Hazánkban gyakorlatilag ma már mindenki ismeri a játékot, a tini fiúktól elkezdve a nyugdíjas nénikig. A kiterjesztett valóságra épülő applikációt idén nyáron dobták piacra, és az egész világ rákattant; szeptemberi…..
Neuromarketing? Az mégis micsoda Hazánkban még viszonylag fiatal a "neuromarketing" nevezetű jelenség, és bár írtak róla néhány könyvet, könnyen lehet, hogy most hallasz róla először. Ránézésre is szörnyűnek tűnik a kifejezés, amely a "neuro" (ideg) és a "marketing" (marketing) szavak (korántsem)…..