Regisztráció Blogot indítok
Adatok
FCs

0 bejegyzést írt és 270 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  A napokban moziba érkező Bazi nagy görög lagzi 2-nek elég magas lécet kell megugrania - az első rész 14 évvel ezelőtt az egyik legnagyobb box office siker volt; számszerűen az 5. legnagyobb bevételt hozó film Amerikában. Ez már magában is megsüvegelendő teljesítmény, hiszen olyan milliós…..
2013 novembere és 2015 februárja között egyáltalán nem írtam Dezsőről – az volt a terv: majd ha purrog szépen és végre jó lett a motorja, megírom. A legutóbbi posztban be kellett ismernem, semeddig nem jutottam. Röviden összefoglalom a motorral kapcsolatos ügyeket: – a svéd…..
FCs 2015.04.05 14:36:09
@Csikós Zsolt: bár a jelen helyzeten nem változtat, amit nem értek az motor állapota a vásárlásnál. A leírtak alapján finoman járt és erős volt, de ilyen hibákkal már akkor rossznak kellett volna lennie.
FCs 2015.04.05 20:40:09
@Csikós Zsolt: ez kimaradt, de sok mindent megmagyaráz. Nem tudom, hogy visszafelé működik-e, de a kétség óráiban nekem nagyon sokat segített ezek a történetek olvasása. Remélem a pozitív hullámok elérnek odáig, hajrá! :)
Ember nincs, aki magától kitalálja, hogyan sikerült ilyen nevet adni ennek a ki tudja, hányadszor megújított típusnak. De megoldották, sikerült. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az amerikai Drag Times szerkesztősége volt olyan piszok szerencsés, hogy kitolhatták az új Tesla P85D szemét. Ami persze így, ebben a formában súlyos képzavar, láthatóan a Tesla préselte a bent ülők szemgolyóit egészen mélyen a gödreikbe. Csak úgy repkednek a Holy shit!-ek, nekem…..
FCs 2015.02.02 19:03:21
@Scaleo: "Az ÁFA (akár 27 százalék, akár 0) egyforma arányban terheli az autókat, tehát a piaci relációkat önmagában alapvetően nem bolygatja meg."

gyakorlatilag minden országban támogatják a villanyautókat valamilyen formában. remélem nem leszel rosszul: ado.hu/rovatok/ado/nulla-szazalekos-afa-lesz-a-villanyautokra

"Mondom, ha ebben lenne valódi piaci potenciál, már tömegével lennének ilyen modellek."

most érett meg a technika, hogy megfelelő hatótávú villanyautók legyenek, öt éve sincs az első sorozatgyártású model bemutatása, és ez az öt év alatt lett villany focus, golf, fiat 500 és még sorolhatnám. ha nem lenne benne potenciál, nem gyártanák és nem vennék.
amúgy becsülöm, ha valaki ekkora vehemenciával tudja tagadni ami van.
FCs 2015.02.02 21:04:32
@Scaleo: bocsáss meg, de hülyeség ellenpontozás az én feladatom..:)

"ez teljesen felborítja a piaci viszonyokat"
az nem befolyásolja a piaci viszonyokat, hogy nagyobb motorra magasabb a regadó? vagy, hogy a hibridrek egy darab alacsony tarifa van? de, ugyanis pont az a törvényalkotó szándéka, hogy bizonyos termékeket preferáljon, másokat meg büntessen, ezzel mesterségesen torzítva a piacot egy általuk jónak vélt irányba. az elektromos autók leginkább azért drágák, mert még kis szériában készülnek és a sorozatgyártás elején járunk. ezt kompenzálják a kedvezmények és lehet látni, hogy ha az árak közelítenek, akkor nagyon sokan választják az elektromos verziót.

"És veszik?"

ahol van pénz, ott veszik, korábban írtam, hogy norvégiában az eladási listán az első ötben kettő elektromos van

"Mekkora részesedést jelentenek a tisztán villanyos modellek egy-egy márka eladásaiban? Hol vannak ezek az eladások például a hibridekéhez képest?"

szeretném ezennel bevezetni a beszélgetésbe az idő fogalmát. lassan 18 éve vannak a priusok a piacon, az első nagy szériás villanyautó, a leaf éppen csak négy. ennyi idő alatt 150e fölötti darabot adtak el belőle, ugyanennyi eladáshoz a priusnak anno hat évre volt szüksége:

www.plugincars.com/sites/default/files/prius-sales.jpg

akkor most miről is beszélünk?
FCs 2015.02.02 22:28:37
@Scaleo: sokadszorra is leírhatnám, hogy ha valami nem régen van, akkor azért nem működik úgy, mintha régen lenne, mert akkor régen lenne és nem nem régen, mint ahogy van, de igazából felesleges. olyan logikátlan katyvasz a gondolatmeneted, hogy teljesen felesleges reagálni rá.

*ha trollkodás volt, akkor viszont gratula, mert idáig beszoptam
Elbúcsúztunk a napokban a Colbert Reporttól, David Lettermantől, viszont a legszomorúbb késő esti vicces talkshow búcsú a héten egyértelműen Craig Fergusoné. Személyében ugyanis a műfaj jelenlegi legjobbja távozik, akihez foghatót valószínűleg sokáig nem fogunk még látni…..
FCs 2014.12.23 11:31:00
Belsőség A fiúk nem sírnak 2014.05.01 07:07:22
Állítja Robert Smith, de ez hazugság. Mert én kétszer is sírtam. Másodszor örömömben, amikor megszületett a fiam. Először pedig 1994 május elsején, amikor a sárga sisak nem mozdult, hiába szuggerálták a képet milliók világszerte. Húsz évvel ezelőtt hunyt el Ayrton Senna da…..
FCs 2014.05.01 09:35:08
@Majdénmegmondom:"De a sportban igen. Lehet valaki a világ legjobb úszója, mert mindig csak pár tizedmásodperccel volt lassabb, mint a többiek? Lehet a legjobb egy focicsapat, aki egy kupát sem szerzett? NEM."

De. Pont a sport lényegét nem érted, ha azt hiszed, hogy pontokról, statisztikákról és csak a győzelemről szól, ahol x első helyet elért versenyzőnél nagyobb sportoló az x+1-et elérő. Akkor most kevesebb lett Puskás attól, hogy Ronaldo megdöntötte a rekordjait? Nem, a sportolók példaképek, hősök az emberek szemében, és, hogy kinek mekkora hatása van egy sportra és a rajongókra, azt nem a statisztikák határozzák meg.
Belsőség Pimp my ride: India 2014.01.25 18:14:14
Pere Laci - legújabb Totalcar-szerzeményünk - remek, plasztikus elbeszéléseiből már úgy-ahogy megismerhettük Indiát és aki nem rest, az a Karmageddon-blogon olvashat egyebet is tőle, de azért ilyen direktben szembesülni az ottani autós kultúrával azért elég meredek. Öltettől a…..
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
FCs 2014.01.08 12:25:25
@Shadowbull: "be is baszna ha mindenki azt csinalna amit akarna. A torvenyeket be kell tartani. Itt sem a tempo volt a gond, autopalyan siman belefer, a leallosavozas volt a gond."

Kis ellentmondást érzek az első kettő és az utolsó mondat között
Ha igaz az, amit a Blikk ír, akkor az RTL Klub a pitlákerséget olyan szinten kimaxolta, amire a sokat látott magyar médiában sem nagyon volt még példa. Nagy Feró, az X-Faktor egykori mentora ugyanis szeretett volna elmenni a Sztárban sztár című TV2-s produkcióba, hogy megnézze…..
TComment Ahol megnyílt a föld 2013.10.09 06:15:00
Ez már a második Tannistestem volt, és bár a 2012-es is felülmúlta minden várakozásomat, most, egy évvel később már köpni, nyelni se tudtam. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
FCs 2013.10.10 09:12:56
@Shadowbull: "kihegyezed ezt a problemat a motorra, holott egy auto nem csak a motorbol all."

nem, de az alkatrészek túlnyomó részét ez az adja egy autóban, valamint a meghibásodásokét is, a mai tc cikk túl magas labda, hogy ne üssem le.. azt csak mellékesen jegyzem meg ennek kapcsán, hogy a hatalmas mérnöki önérzet szép dolog, de ilyenkor mintha nyomdahiba került volna 30 oldalas vízpumpa dokumentációkba.

"Egyebkent meg a teljes elektromos hajtaslanc egy bazinagy szurke zona, amirol igazabol tomeggyartasban senkinek sincs komoly tapasztalata."

Ez nem igaz, ha valami, akkor az akkumulátorok a kritikusak - megemlítem, bár hivatkozni rá felesleges, hogy hamarabb volt elektromos hajtás, mint benzines - és nem tegnap óta vannak targoncák, mozdonyok, villamosok, trolibuszok sem, de mondhatnám az utakon erre máig futkározó, 96-ban befejezett gyártású elektromos Citroen ax-eket. Egyébként már a hetvenes években voltak Magyarországon is átalakított elektromos Barkasok, egy jó barátom volt a Villamosipari Kutatóintézetnél a projekt felelőse, a Posta és Máv is használta őket. Máig megvan neki egy működőképes elektromos motor /mármint kétkerekű/ prototípusa, ha jól emlékszem nem kellett a Közlekedési Múzeumnak. Ha nem vagy az elektromos témában jártas elárulom, soha nem a hajtás a gyenge pont.

"A BMW peldaul epitett inkabb 1000 MiniE-t meg ActiveE-t, aztan azokat kiadta hasznalatra meltanyos havidijert, cserebe pedig evekig tapasztalatot gyujtott, hogy hogyan is mukodik ez a dolog a gyakorlatban.
Pedig mondhattak volna, hogy minek itt gorcsolni, hiszen joval kevesebb alkatresz van benne, hajra."

A Tesla meg Mercedesszel épített 1500 elektromos A-t és Smartot. De ismét mondom, megint az egyértelműt tagadod, hogy márpedig ez nem működhet, miközben itt van.
FCs 2013.10.10 09:17:04
@Minden Áron: Ez így van, túlságosan könnyű beszorulni a saját koordináta-rendszerünkbe, és utána amit nem tudunk abban elhelyezni, azt jobb esetben a mágia, rosszabban a csalás kategóriájába sorolni.
FCs 2013.10.10 11:27:08
@Shadowbull: "LOL, te szandekosan beszelsz hulyesegeket?"

Ha valami lol, az az, hogy az itt másoktól olvasottak alapján állítólag valami közödnek kellene lenni a témához - bár lehet, hogy félreolvastam, mert egy átlagos tizenkét éves disputálási szintjét még nem sikerült megütni, a spirál rohamosan lefelé halad.

"A fenet."

Igaz. Ha az elhalálozó hajtókarcsapágy és az elpattanó kárpit patent egynek számít, akkor lehet.

"en meg mellekesen jegyzem meg hogy fogalmad sincs mi lett az M6tal, de azert maris nyomod a hulye dumat."

A cikk csak jókor jött. Egyébként nem újdonság, már évekkel ezelőtt lehetett olvasni ezekről a meghibásodásokról a BMW fórumokon - mivel nekem is az van, járok arra - mint ahogy a BMW + pleuellagerschaden az m50 óta kéz a kézben járnak.

Idezd be legyszives, hogy hol tagadtam en azt hogy mukodhet. De ne terelj, pontosan ezt idezd be.

gyakorlatilag minden hozzászólásban, amiben a szigorúan csak a te paramétereid mentén értelmezhető "vállalati kultúrát" definiálod explicite feltételeként egy működőképes és tartós termék előállításának
Na, már megint irány Dánia, a Tannistest. Igen, Csikós már ilyen rég zsűritag, és mint ilyennek, lehetősége van elugrani az Tannisbyben tartott nagy összeröffenésre, ahol a sok jury member körberöfögheti az Év Autója- jelölt járműveket. Sőt, ki is próbálhatja. Tavaly…..
FCs 2013.10.02 11:06:10
@papptibi: Norvégiába nem rég érkezett meg az első komolyabb szállítmány, aminek az lett a következménye, hogy múlt hétvégi másfél órás autózásom során 5db Tesla Model S-t számoltam, lehet, hogy több is jött szembe, ennyit vettem észre. Itt a regisztrációs adó a dánnál is magasabb, viszonylag alacsony teljesítménynél már eléri a 100 százalékot, 25 százalék az áfa /bár ez nekünk már alacsony/, az elektromos autókra viszont ezeket nem kell megfizetni, amivel valós alternatívái a hagyományos autóknak. Egy Leaf nagyjából annyiba kerül itt, mint a legfapadosabb Golf, a szomszédom pedig pont most árulja a 2008-as ML320CDI Mercedesét 78000km-rel, és ennek a piaci ára megegyezik egy új Tesláéval.
FCs 2013.10.02 15:39:19
@szabi1983: :DD
Ez, feleim, mármint a Dexter nyolcadik évadát és egyben a sorozatot is lezáró epizód egy kalap szar volt. Biztos lehetne ezt szebben is írni, meg eufemizálni, hogy nem volt olyan jó, esetleg lehetett volna jobb is, de minek, ez így úgy volt elbaszva, ahogy azt a közmondásos…..
Napjainkban a világ egyik háborús tűzfészke - és mégis turisták látogatják? Észak-Koreában bizony létezik turizmus - erre a legjobb bizonyíték, hogy nincs benne a világ 10 legkevésbé látogatott országában. Na jó, a 16. legkevésbé látogatott. Mindenesetre tévhit, hogy…..
Kilakatolva pöpecre, lefényezve vakítóra, futóművek felújítva, motor, váltó, diffi csekkolva – innentől már csak egy nagyra méretezett legó az egész, egy-két napnyi munkával már készen is lesz, gondolhatta volna bárki a Ponton-projektről a legutóbbi, júliusi poszt…..
FCs 2012.09.30 16:56:24
@Csikós Zsolt: hogyhogy ide viasz került és nem mike sanders?
Nem állítanám, hogy eseménytelenül telt ez az év. Rézmányival Kaliforniában jártunk, annyi dolgot láttunk, átéltünk, hogy azóta is folyamatosan jönnek belőlünk a sztorik. Voltunk garázsokban, műhelyekben, beszélgettünk Jay Lenoval. De mindezekkel együtt is az volt az év…..
FCs 2012.09.18 22:05:27
@ommm: Amikor volt anno a cikk az üldözés remake-ről, ha jól tudom Sípos úr továbbította neked az Ladát vezető kaszkadőr elérhetőségét, sikerült akkor beszélni vele?
Belsőség Hazajött a BMW 2012.07.20 18:21:00
Nagyon fog látszani, hogy görbe a lökhárító, meg nem is szép a króm A múltkor írtam, hogy Kormos mester balatoni (nem a tó, a falu!) rezidenciájáról elkerül az autó Csabihoz, hogy rakja össze forgalomképesre, ahogy odavittem. Amúgy a rendkívül gördülékeny…..
FCs 2012.07.20 22:53:36
@Bende Tibor: nagyon hasonló projekt vége felé járok szintén 518, de e34 touringgal, csak még egy komolyabb hangszigetelést is beleraktam. A szőnyegtisztítás után nem tudom, hogy impregnáltad-e a kárpitot /én ezt használtam: www.lupus-autopflege.de/Colourlock-Impraegnierung-fuer-Rauleder-und-Textilien-500ml / , úgy sokkal kevésbé koszolódik.
FCs 2012.07.21 13:11:12
@ujjelszo: Viszonylag kevés van belőle, én direkt ezt kerestem, m43-as motorral, még a színről is voltak elképzeléseim, két hónap keresés után Németországban találtam egyet.
FCs 2012.07.21 13:24:37
@nem kéne...: én ezt vettem: www.formula3000.hu/shop/turtle-turtle-black-chrome-l%C3%B6kh%C3%A1r%C3%ADt%C3%B3-%C3%A1pol%C3%B3-300ml-p-6580.html Zsírtalanítás után két rétegben vittem fel, közöttük 20 perc száradás, utána szilikonos Koch Chemie Plaststar. Lassan két hónapja csináltam meg, volt közben két mosás és minden műanyag és díszléc továbbra is újszerű.
Pontosan nem tudom, hány kilométert motoroztam eddig életemben. A VMaxba beletekertem bő harmincezret, de volt, hogy egy évig nem ment a kilométeróra-spirálja. Az XJR most áll 30 ezernél, a Vino alattam 3000 kilométer körül mehetett. Plusz ott voltak még a tesztmotorok, az…..
FCs 2012.06.02 22:48:58
Eddig két defektem volt, az első egy új hátsó felrakása után a gumistól 300 méterre, szög, nem örültem. A másik durva volt, egy neves gumisnál rendeltem elsőt, de mire odamentem, nem volt mégsem raktáron. Ajánlott egy esős pályagumit, hogy jó lesz nekem. Én kicsit aggódtam, hogy 250 kilós motorom mégsem egy 120 kilós versenygép, és kinéztem tesztekből amit rendeltem, inkább várnék, de megnyugtatott, hogy bírni fogja, és hát ő volt szakértő, hagytam rábeszélni magam. Nagyjából 3000 kilométerig nem volt semmi gond, valóban jól tapadt, egy kicsit jobban kopott egy normál guminál, de ezzel számoltam. Aztán elkezdtem valami furcsa remegést érezni fékezésnél. Elsőre a fékre gondoltam, de semmi baja nem volt, utána pár hét alatt nagyjából mindenre, de nem jöttem rá mi lehet. Aztán egy motorozás alkalmával éppen beértem egy faluba, a közeledő körforgalom miatt kb 30-cal mehettem és mintha egy téglára mentem volna rá, kikapta valami a kormányt a kezemből. Aztán megint és megint, és itt sejtettem, hogy nem tégla, hanem a gumi, alig sikerült perec nélkül megállnom. A gumi szemből nézve jobb felén olyan 40cm hosszan 3-4cm-rel magasabb volt a futófelület. Mint később a leszedésnél kiderült, kiszakadt egy merevítő szál, annyira tojás lett a kerék, hogy tolni alig lehetett a motort, de az ijesztő az egészben az, hogy incidens előtt 3 perccel még jóval 100 fölött mentem, ott sanszom nem lett volna.
Az NBC két berendeléssel vezet az idei pilotszezonban, ami mostanában fordul a finisébe, és elkezdenek szépen csörgedezni majd az infók arról, milyen sorozatokat nézhetünk jövő ősztől. Mivel a kínálat igen széles, és még az iparági bennfentesek sem tudják (meg senki sem) mi az,…..
FCs 2012.04.24 18:41:37
@Giggsy: Ez így ebben a formában.., az AD több mint kétszer annyi rész után kapott cancelt /56 vs 26, de az utolsó két részt nem adták le, szóval 24/, átlag nézőszáma pedig szintén 1,5-2-szerese volt a BOT-ének.

Amúgy hogy lehet ezt a karaktert nem szeretni: www.youtube.com/watch?v=k4qOKybOKXs&hd=1
TComment A taxis bosszúja 2012.04.22 09:21:00
Nehéz elhinni, de vannak, akik még nem látták a Cserhalmi György főszereplésével 1982-ben bemutatott magyar krimit. Nekik csak azt tudom mondani, pótolják be mihamarabb. Most egy hétig megtehetik az Indexen.Mai cikkünk blogposztja...
Gyorshírünk van a Sorozatjunkie hírügynökség jóvoltából: a Cool április 15-től kezdi vetíteni a Sons of Anarchy című sorozatot, amiről már tavaly letettünk (mármint arról, hogy valaha adásba kerül itthon) így elkezdtük hogyvoltozni az első évadot. A cím gáz, tudom, de már…..
Két év kellett az új NKH-vezetésnek ahhoz, hogy alaposabban átlássa a rendszer működését és egy nagystílű mozdulattal megakassza a vezetőképzés vizsgáit. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
FCs 2012.03.21 15:34:27
Friss, pár hetes élmény: Mozaik utca, honosítás. Időpontkérés telefonon /ez menő dolog lenne/, kiderül, hogy személyesen kell bemenni. Bemegyek, érdeklődök, hogy hogyan tudnám elhozni hivatalosan az autót a vizsgára, a válasz, jöjjek nagyon óvatosan(!) be, kérdezem valami útvonalengedély, vagy hasonló? Olyan nincs, mert az okmányiroda olyat csak rendszámra ad, az autón meg nincs rendszám, szóval bízzak a kibeszélő képességemben, ha megállítanak. A biztonság kedvéért a neten kötöttem kötelezőt, mielőtt úgy járok, mint Marty McFly a Rolls Royce-szal. A vizsga napja, óvatosan odaautózom, a kocsi tökéletes állapotban, a futómű és a fék 98 százalékban új, kicsit izgulok is, mert még bekopva sincsenek.
Első két emberrel a bejelentkezésnél találkozom, elkérik a papírokat és hosszan gépelnek. Minden rendben, van meghatalmazásom is /a feleségemé lesz az autó/, tovább az irodába. Itt az előbbinél jóval tovább gépelnek, majd szkennelnek és gépelnek tovább. Mikor kész, mehetek a pénztárhoz utána már állhatok is be, jó a kedvem eddig alig volt 20 perc. Várni nem kell sokat a csarnoknál, úgy 25 percet, ami annak fényében talán mégis sok, hogy előttem nincs senki és kint cigiznek. Ajtó nyílik, intenek. Átadom a papírokat, megy a cső kipufogóba, fotózás ezerrel, minden rendben, mehetek tovább.
Itt látom meg a klasszikus mozaikos parasztot, a legújabb generációból. Int,előrébb állok, lámpák rendben, innen ő megy tovább. Autó a gépre fel, szerencsére a fékek a frissesség ellenére jók, rázógép, minden szuper, kiszáll, felemeli és elkezdi átnézni. Járkál előre-hátra vagy ötször, leengedi az autót, visszaemeli, megemlíti, hogy látja nagyon sok minden cserélve lett, én mondom, a látszó dolgoknál még sokkal több. Itt a nem várt fordulat, megjegyzi, lehet, hogy keményszívűnek fogom gondolni, de így nem engedi át az autót. Kérdezem miért? Mert repedt az egyik fékcső, és mutat valami nem létező dolgot a zseblámpával. Megemlítem, hogy ezt nem tartom korrektnek, mert én nem látok semmit, de kb egy órán belül ki tudom cseréltetni. Nem hatja meg, bukta, de megnyugtat, hogy még ma visszajöhetek, és csak ezt fogják megnézni. Kicsit ideges vagyok, nem egészen a keményszívű a jelző, ami az eszembe jut.
Elindulok haza, közben hívom a szomszédos szervizt, hogy rendeljenek fékcsövet, nagyjából egyszerre érkezek meg én és csövek, 20 perc és indulok is vissza. Megyek a pénztárhoz, de szól a néni, hogy sokat gépelőshöz kell mennem, odamegyek, elkéri a papírokat és elkezd gépelni. Furcsán kezdek nézni, megemlítem, hogy most voltam itt, mire a válasz, fel kell újra felvinni mindent, mert ilyen rendszer. Gépelés, szkenn, kéri a meghatalmazást. A papírok között kell lennie. De nincs. Most voltam itt, egyszer már átmentem a rostán, miért kell megint? Mert csak. Nagyon ideges vagyok, haza meghatalmazásért. Az csak utólag derült ki, hogy a meghatalmazást iktatják és nem adják vissza, szóval nem én vesztettem el, de szólni nem szóltak volna. Megint ott vagyok, papírok rendben, pénztár, fizetés, állhatok be. Most valóban nem kell várnom, megállok, adom a papírokat, jön a cső és fényképezés. Valami nagyon nem stimmel itt, félve megemlítem, hogy kb egy órája ezt már megcsinálták, itt a vizsgapapír, hogy minden rendben volt kivéve a fékcsövet, de nem hatja meg, újra végig kell csinálni mindent. Ezen a ponton feladom. Lámpák, rámpa, fékpad, rázógép. A szimpatikus buktató furcsán néz rám. Ilyen gyorsan meglett? Mondom, ja. Autót emel, néz, leenged, hív egy idősebb kollegát. Beülteti, hogy nyomja a féket, mert szerinte ereszt. Autó emel, zseblámpa, féktisztítót fúj, töröl, féket nyomat, néz, másik oldalt is, vissza erre az oldalra, majd megint oda. Én már csak röhögök. Ideges, mert nincs mibe belekötni, autó le, elkezdi írni a papírokat, és szépen beikszelgeti, hogy van két rozsda az ajtó sarkában. Ezen a ponton az idősebb kollega is ideges lesz, mint gondolsz, nem tudja, hogy ott van két pötty? Azért kell felírni, a válasz, összeszorított szájjal. Innen már csak vissza kell menni az iroda, közepesen sok gépelés és kész is vagyunk. Búcsúajándéknak még váratnak egy tíz percet mielőtt kinyitják a kaput. Vidám délután volt.
A vicc, hogy lassan húsz éve pár évig vizsgáztattam a tanulás mellett és ez az egész nekem nem volt újdonság. Ami igazán mellbevágó volt, az azzal szembesülni, hogy mennyire nem változott semmi 20 év alatt. Kiskirályok, naplopók, önmagáért létező bürokrácia, ez már nem felháborító, hanem egyszerűen szomorú.