Adatok
FCs
0 bejegyzést írt és 270 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A napokban moziba érkező Bazi nagy görög lagzi 2-nek elég magas lécet kell megugrania - az első rész 14 évvel ezelőtt az egyik legnagyobb box office siker volt; számszerűen az 5. legnagyobb bevételt hozó film Amerikában. Ez már magában is megsüvegelendő teljesítmény, hiszen olyan milliós…..
2013 novembere és 2015 februárja között egyáltalán nem írtam Dezsőről – az volt a terv: majd ha purrog szépen és végre jó lett a motorja, megírom. A legutóbbi posztban be kellett ismernem, semeddig nem jutottam.
Röviden összefoglalom a motorral kapcsolatos ügyeket:
– a svéd…..
FCs
2015.04.05 14:36:09
@Csikós Zsolt: bár a jelen helyzeten nem változtat, amit nem értek az motor állapota a vásárlásnál. A leírtak alapján finoman járt és erős volt, de ilyen hibákkal már akkor rossznak kellett volna lennie.
FCs
2015.04.05 20:40:09
@Csikós Zsolt: ez kimaradt, de sok mindent megmagyaráz. Nem tudom, hogy visszafelé működik-e, de a kétség óráiban nekem nagyon sokat segített ezek a történetek olvasása. Remélem a pozitív hullámok elérnek odáig, hajrá! :)
Ember nincs, aki magától kitalálja, hogyan sikerült ilyen nevet adni ennek a ki tudja, hányadszor megújított típusnak. De megoldották, sikerült.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Az amerikai Drag Times szerkesztősége volt olyan piszok szerencsés, hogy kitolhatták az új Tesla P85D szemét. Ami persze így, ebben a formában súlyos képzavar, láthatóan a Tesla préselte a bent ülők szemgolyóit egészen mélyen a gödreikbe. Csak úgy repkednek a Holy shit!-ek, nekem…..
FCs
2015.02.02 19:03:21
@Scaleo: "Az ÁFA (akár 27 százalék, akár 0) egyforma arányban terheli az autókat, tehát a piaci relációkat önmagában alapvetően nem bolygatja meg."
gyakorlatilag minden országban támogatják a villanyautókat valamilyen formában. remélem nem leszel rosszul: ado.hu/rovatok/ado/nulla-szazalekos-afa-lesz-a-villanyautokra
"Mondom, ha ebben lenne valódi piaci potenciál, már tömegével lennének ilyen modellek."
most érett meg a technika, hogy megfelelő hatótávú villanyautók legyenek, öt éve sincs az első sorozatgyártású model bemutatása, és ez az öt év alatt lett villany focus, golf, fiat 500 és még sorolhatnám. ha nem lenne benne potenciál, nem gyártanák és nem vennék.
amúgy becsülöm, ha valaki ekkora vehemenciával tudja tagadni ami van.
gyakorlatilag minden országban támogatják a villanyautókat valamilyen formában. remélem nem leszel rosszul: ado.hu/rovatok/ado/nulla-szazalekos-afa-lesz-a-villanyautokra
"Mondom, ha ebben lenne valódi piaci potenciál, már tömegével lennének ilyen modellek."
most érett meg a technika, hogy megfelelő hatótávú villanyautók legyenek, öt éve sincs az első sorozatgyártású model bemutatása, és ez az öt év alatt lett villany focus, golf, fiat 500 és még sorolhatnám. ha nem lenne benne potenciál, nem gyártanák és nem vennék.
amúgy becsülöm, ha valaki ekkora vehemenciával tudja tagadni ami van.
FCs
2015.02.02 21:04:32
@Scaleo: bocsáss meg, de hülyeség ellenpontozás az én feladatom..:)
"ez teljesen felborítja a piaci viszonyokat"
az nem befolyásolja a piaci viszonyokat, hogy nagyobb motorra magasabb a regadó? vagy, hogy a hibridrek egy darab alacsony tarifa van? de, ugyanis pont az a törvényalkotó szándéka, hogy bizonyos termékeket preferáljon, másokat meg büntessen, ezzel mesterségesen torzítva a piacot egy általuk jónak vélt irányba. az elektromos autók leginkább azért drágák, mert még kis szériában készülnek és a sorozatgyártás elején járunk. ezt kompenzálják a kedvezmények és lehet látni, hogy ha az árak közelítenek, akkor nagyon sokan választják az elektromos verziót.
"És veszik?"
ahol van pénz, ott veszik, korábban írtam, hogy norvégiában az eladási listán az első ötben kettő elektromos van
"Mekkora részesedést jelentenek a tisztán villanyos modellek egy-egy márka eladásaiban? Hol vannak ezek az eladások például a hibridekéhez képest?"
szeretném ezennel bevezetni a beszélgetésbe az idő fogalmát. lassan 18 éve vannak a priusok a piacon, az első nagy szériás villanyautó, a leaf éppen csak négy. ennyi idő alatt 150e fölötti darabot adtak el belőle, ugyanennyi eladáshoz a priusnak anno hat évre volt szüksége:
www.plugincars.com/sites/default/files/prius-sales.jpg
akkor most miről is beszélünk?
"ez teljesen felborítja a piaci viszonyokat"
az nem befolyásolja a piaci viszonyokat, hogy nagyobb motorra magasabb a regadó? vagy, hogy a hibridrek egy darab alacsony tarifa van? de, ugyanis pont az a törvényalkotó szándéka, hogy bizonyos termékeket preferáljon, másokat meg büntessen, ezzel mesterségesen torzítva a piacot egy általuk jónak vélt irányba. az elektromos autók leginkább azért drágák, mert még kis szériában készülnek és a sorozatgyártás elején járunk. ezt kompenzálják a kedvezmények és lehet látni, hogy ha az árak közelítenek, akkor nagyon sokan választják az elektromos verziót.
"És veszik?"
ahol van pénz, ott veszik, korábban írtam, hogy norvégiában az eladási listán az első ötben kettő elektromos van
"Mekkora részesedést jelentenek a tisztán villanyos modellek egy-egy márka eladásaiban? Hol vannak ezek az eladások például a hibridekéhez képest?"
szeretném ezennel bevezetni a beszélgetésbe az idő fogalmát. lassan 18 éve vannak a priusok a piacon, az első nagy szériás villanyautó, a leaf éppen csak négy. ennyi idő alatt 150e fölötti darabot adtak el belőle, ugyanennyi eladáshoz a priusnak anno hat évre volt szüksége:
www.plugincars.com/sites/default/files/prius-sales.jpg
akkor most miről is beszélünk?
FCs
2015.02.02 22:28:37
@Scaleo: sokadszorra is leírhatnám, hogy ha valami nem régen van, akkor azért nem működik úgy, mintha régen lenne, mert akkor régen lenne és nem nem régen, mint ahogy van, de igazából felesleges. olyan logikátlan katyvasz a gondolatmeneted, hogy teljesen felesleges reagálni rá.
*ha trollkodás volt, akkor viszont gratula, mert idáig beszoptam
*ha trollkodás volt, akkor viszont gratula, mert idáig beszoptam
Elbúcsúztunk a napokban a Colbert Reporttól, David Lettermantől, viszont a legszomorúbb késő esti vicces talkshow búcsú a héten egyértelműen Craig Fergusoné. Személyében ugyanis a műfaj jelenlegi legjobbja távozik, akihez foghatót valószínűleg sokáig nem fogunk még látni…..
FCs
2014.12.23 11:31:00
Állítja Robert Smith, de ez hazugság. Mert én kétszer is sírtam. Másodszor örömömben, amikor megszületett a fiam. Először pedig 1994 május elsején, amikor a sárga sisak nem mozdult, hiába szuggerálták a képet milliók világszerte. Húsz évvel ezelőtt hunyt el Ayrton Senna da…..
FCs
2014.05.01 09:35:08
@Majdénmegmondom:"De a sportban igen. Lehet valaki a világ legjobb úszója, mert mindig csak pár tizedmásodperccel volt lassabb, mint a többiek? Lehet a legjobb egy focicsapat, aki egy kupát sem szerzett? NEM."
De. Pont a sport lényegét nem érted, ha azt hiszed, hogy pontokról, statisztikákról és csak a győzelemről szól, ahol x első helyet elért versenyzőnél nagyobb sportoló az x+1-et elérő. Akkor most kevesebb lett Puskás attól, hogy Ronaldo megdöntötte a rekordjait? Nem, a sportolók példaképek, hősök az emberek szemében, és, hogy kinek mekkora hatása van egy sportra és a rajongókra, azt nem a statisztikák határozzák meg.
De. Pont a sport lényegét nem érted, ha azt hiszed, hogy pontokról, statisztikákról és csak a győzelemről szól, ahol x első helyet elért versenyzőnél nagyobb sportoló az x+1-et elérő. Akkor most kevesebb lett Puskás attól, hogy Ronaldo megdöntötte a rekordjait? Nem, a sportolók példaképek, hősök az emberek szemében, és, hogy kinek mekkora hatása van egy sportra és a rajongókra, azt nem a statisztikák határozzák meg.
Az Ecserin vettem kilencezerért, róla szól a poszt. Akkor a Mobil boltban egy vagyonba került a 40 km/h-t tudó S51N újonnan, de kinn, az M5-ös tövénél levő Nagykőrösi úti zűrzavarban is 15 ezerért mérték őket használtan, egy Simsonnak nem volt akkoriban értékvesztése.…..
Pere Laci - legújabb Totalcar-szerzeményünk - remek, plasztikus elbeszéléseiből már úgy-ahogy megismerhettük Indiát és aki nem rest, az a Karmageddon-blogon olvashat egyebet is tőle, de azért ilyen direktben szembesülni az ottani autós kultúrával azért elég meredek.
Öltettől a…..
FCs
2014.01.25 18:45:40
A Kiss Béla nevű user töltötte fel ezt a videót tegnap a Youtube-ra. (Elmondása szerint nem az övé, maga is lementette anno.) Az eredeti link itt elérhető, ha még nem szedte le. Utóbbira valószínűleg sor kerül, volt már rá precedens, hogy az önszopatás ilyen példájára bukta az…..
FCs
2014.01.08 12:25:25
@Shadowbull: "be is baszna ha mindenki azt csinalna amit akarna. A torvenyeket be kell tartani. Itt sem a tempo volt a gond, autopalyan siman belefer, a leallosavozas volt a gond."
Kis ellentmondást érzek az első kettő és az utolsó mondat között
Kis ellentmondást érzek az első kettő és az utolsó mondat között
Ha igaz az, amit a Blikk ír, akkor az RTL Klub a pitlákerséget olyan szinten kimaxolta, amire a sokat látott magyar médiában sem nagyon volt még példa. Nagy Feró, az X-Faktor egykori mentora ugyanis szeretett volna elmenni a Sztárban sztár című TV2-s produkcióba, hogy megnézze…..
Ez már a második Tannistestem volt, és bár a 2012-es is felülmúlta minden várakozásomat, most, egy évvel később már köpni, nyelni se tudtam.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
FCs
2013.10.10 09:12:56
@Shadowbull: "kihegyezed ezt a problemat a motorra, holott egy auto nem csak a motorbol all."
nem, de az alkatrészek túlnyomó részét ez az adja egy autóban, valamint a meghibásodásokét is, a mai tc cikk túl magas labda, hogy ne üssem le.. azt csak mellékesen jegyzem meg ennek kapcsán, hogy a hatalmas mérnöki önérzet szép dolog, de ilyenkor mintha nyomdahiba került volna 30 oldalas vízpumpa dokumentációkba.
"Egyebkent meg a teljes elektromos hajtaslanc egy bazinagy szurke zona, amirol igazabol tomeggyartasban senkinek sincs komoly tapasztalata."
Ez nem igaz, ha valami, akkor az akkumulátorok a kritikusak - megemlítem, bár hivatkozni rá felesleges, hogy hamarabb volt elektromos hajtás, mint benzines - és nem tegnap óta vannak targoncák, mozdonyok, villamosok, trolibuszok sem, de mondhatnám az utakon erre máig futkározó, 96-ban befejezett gyártású elektromos Citroen ax-eket. Egyébként már a hetvenes években voltak Magyarországon is átalakított elektromos Barkasok, egy jó barátom volt a Villamosipari Kutatóintézetnél a projekt felelőse, a Posta és Máv is használta őket. Máig megvan neki egy működőképes elektromos motor /mármint kétkerekű/ prototípusa, ha jól emlékszem nem kellett a Közlekedési Múzeumnak. Ha nem vagy az elektromos témában jártas elárulom, soha nem a hajtás a gyenge pont.
"A BMW peldaul epitett inkabb 1000 MiniE-t meg ActiveE-t, aztan azokat kiadta hasznalatra meltanyos havidijert, cserebe pedig evekig tapasztalatot gyujtott, hogy hogyan is mukodik ez a dolog a gyakorlatban.
Pedig mondhattak volna, hogy minek itt gorcsolni, hiszen joval kevesebb alkatresz van benne, hajra."
A Tesla meg Mercedesszel épített 1500 elektromos A-t és Smartot. De ismét mondom, megint az egyértelműt tagadod, hogy márpedig ez nem működhet, miközben itt van.
nem, de az alkatrészek túlnyomó részét ez az adja egy autóban, valamint a meghibásodásokét is, a mai tc cikk túl magas labda, hogy ne üssem le.. azt csak mellékesen jegyzem meg ennek kapcsán, hogy a hatalmas mérnöki önérzet szép dolog, de ilyenkor mintha nyomdahiba került volna 30 oldalas vízpumpa dokumentációkba.
"Egyebkent meg a teljes elektromos hajtaslanc egy bazinagy szurke zona, amirol igazabol tomeggyartasban senkinek sincs komoly tapasztalata."
Ez nem igaz, ha valami, akkor az akkumulátorok a kritikusak - megemlítem, bár hivatkozni rá felesleges, hogy hamarabb volt elektromos hajtás, mint benzines - és nem tegnap óta vannak targoncák, mozdonyok, villamosok, trolibuszok sem, de mondhatnám az utakon erre máig futkározó, 96-ban befejezett gyártású elektromos Citroen ax-eket. Egyébként már a hetvenes években voltak Magyarországon is átalakított elektromos Barkasok, egy jó barátom volt a Villamosipari Kutatóintézetnél a projekt felelőse, a Posta és Máv is használta őket. Máig megvan neki egy működőképes elektromos motor /mármint kétkerekű/ prototípusa, ha jól emlékszem nem kellett a Közlekedési Múzeumnak. Ha nem vagy az elektromos témában jártas elárulom, soha nem a hajtás a gyenge pont.
"A BMW peldaul epitett inkabb 1000 MiniE-t meg ActiveE-t, aztan azokat kiadta hasznalatra meltanyos havidijert, cserebe pedig evekig tapasztalatot gyujtott, hogy hogyan is mukodik ez a dolog a gyakorlatban.
Pedig mondhattak volna, hogy minek itt gorcsolni, hiszen joval kevesebb alkatresz van benne, hajra."
A Tesla meg Mercedesszel épített 1500 elektromos A-t és Smartot. De ismét mondom, megint az egyértelműt tagadod, hogy márpedig ez nem működhet, miközben itt van.
FCs
2013.10.10 09:17:04
@Minden Áron: Ez így van, túlságosan könnyű beszorulni a saját koordináta-rendszerünkbe, és utána amit nem tudunk abban elhelyezni, azt jobb esetben a mágia, rosszabban a csalás kategóriájába sorolni.
FCs
2013.10.10 11:27:08
@Shadowbull: "LOL, te szandekosan beszelsz hulyesegeket?"
Ha valami lol, az az, hogy az itt másoktól olvasottak alapján állítólag valami közödnek kellene lenni a témához - bár lehet, hogy félreolvastam, mert egy átlagos tizenkét éves disputálási szintjét még nem sikerült megütni, a spirál rohamosan lefelé halad.
"A fenet."
Igaz. Ha az elhalálozó hajtókarcsapágy és az elpattanó kárpit patent egynek számít, akkor lehet.
"en meg mellekesen jegyzem meg hogy fogalmad sincs mi lett az M6tal, de azert maris nyomod a hulye dumat."
A cikk csak jókor jött. Egyébként nem újdonság, már évekkel ezelőtt lehetett olvasni ezekről a meghibásodásokról a BMW fórumokon - mivel nekem is az van, járok arra - mint ahogy a BMW + pleuellagerschaden az m50 óta kéz a kézben járnak.
Idezd be legyszives, hogy hol tagadtam en azt hogy mukodhet. De ne terelj, pontosan ezt idezd be.
gyakorlatilag minden hozzászólásban, amiben a szigorúan csak a te paramétereid mentén értelmezhető "vállalati kultúrát" definiálod explicite feltételeként egy működőképes és tartós termék előállításának
Ha valami lol, az az, hogy az itt másoktól olvasottak alapján állítólag valami közödnek kellene lenni a témához - bár lehet, hogy félreolvastam, mert egy átlagos tizenkét éves disputálási szintjét még nem sikerült megütni, a spirál rohamosan lefelé halad.
"A fenet."
Igaz. Ha az elhalálozó hajtókarcsapágy és az elpattanó kárpit patent egynek számít, akkor lehet.
"en meg mellekesen jegyzem meg hogy fogalmad sincs mi lett az M6tal, de azert maris nyomod a hulye dumat."
A cikk csak jókor jött. Egyébként nem újdonság, már évekkel ezelőtt lehetett olvasni ezekről a meghibásodásokról a BMW fórumokon - mivel nekem is az van, járok arra - mint ahogy a BMW + pleuellagerschaden az m50 óta kéz a kézben járnak.
Idezd be legyszives, hogy hol tagadtam en azt hogy mukodhet. De ne terelj, pontosan ezt idezd be.
gyakorlatilag minden hozzászólásban, amiben a szigorúan csak a te paramétereid mentén értelmezhető "vállalati kultúrát" definiálod explicite feltételeként egy működőképes és tartós termék előállításának
Na, már megint irány Dánia, a Tannistest. Igen, Csikós már ilyen rég zsűritag, és mint ilyennek, lehetősége van elugrani az Tannisbyben tartott nagy összeröffenésre, ahol a sok jury member körberöfögheti az Év Autója- jelölt járműveket. Sőt, ki is próbálhatja.
Tavaly…..
FCs
2013.10.02 11:06:10
@papptibi: Norvégiába nem rég érkezett meg az első komolyabb szállítmány, aminek az lett a következménye, hogy múlt hétvégi másfél órás autózásom során 5db Tesla Model S-t számoltam, lehet, hogy több is jött szembe, ennyit vettem észre. Itt a regisztrációs adó a dánnál is magasabb, viszonylag alacsony teljesítménynél már eléri a 100 százalékot, 25 százalék az áfa /bár ez nekünk már alacsony/, az elektromos autókra viszont ezeket nem kell megfizetni, amivel valós alternatívái a hagyományos autóknak. Egy Leaf nagyjából annyiba kerül itt, mint a legfapadosabb Golf, a szomszédom pedig pont most árulja a 2008-as ML320CDI Mercedesét 78000km-rel, és ennek a piaci ára megegyezik egy új Tesláéval.
FCs
2013.10.02 15:39:19
@szabi1983: :DD
Ez, feleim, mármint a Dexter nyolcadik évadát és egyben a sorozatot is lezáró epizód egy kalap szar volt. Biztos lehetne ezt szebben is írni, meg eufemizálni, hogy nem volt olyan jó, esetleg lehetett volna jobb is, de minek, ez így úgy volt elbaszva, ahogy azt a közmondásos…..
Napjainkban a világ egyik háborús tűzfészke - és mégis turisták látogatják? Észak-Koreában bizony létezik turizmus - erre a legjobb bizonyíték, hogy nincs benne a világ 10 legkevésbé látogatott országában. Na jó, a 16. legkevésbé látogatott.
Mindenesetre tévhit, hogy…..
Kilakatolva pöpecre, lefényezve vakítóra, futóművek felújítva, motor, váltó, diffi csekkolva – innentől már csak egy nagyra méretezett legó az egész, egy-két napnyi munkával már készen is lesz, gondolhatta volna bárki a Ponton-projektről a legutóbbi, júliusi poszt…..
FCs
2012.09.30 16:56:24
@Csikós Zsolt: hogyhogy ide viasz került és nem mike sanders?
Nem állítanám, hogy eseménytelenül telt ez az év. Rézmányival Kaliforniában jártunk, annyi dolgot láttunk, átéltünk, hogy azóta is folyamatosan jönnek belőlünk a sztorik. Voltunk garázsokban, műhelyekben, beszélgettünk Jay Lenoval. De mindezekkel együtt is az volt az év…..
FCs
2012.09.18 22:05:27
@ommm: Amikor volt anno a cikk az üldözés remake-ről, ha jól tudom Sípos úr továbbította neked az Ladát vezető kaszkadőr elérhetőségét, sikerült akkor beszélni vele?
Tudjon meg mindent az autósokat riogató tervről, hogy ne érje váratlanul amikor életbe lép, vagy nem lép életbe.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
FCs
2012.09.13 14:26:59
Ahogy korábban említette más is, abszolút támogatom, ha az osztrák rendszert vezetik be, vagyis a rendszám a tied. Ez után már jöhet is a wechselkennzeichen, ami jelenlegi rendszerben nem tudna működni. Én a segédmotor rendszámot is támogatom /a vizsgát nem/, furcsa volt látni, hogy már van ilyen rendszám, de egyelőre csak négykerekűekre rakják: static1.origos.hu/i/1208/20120814-mopedauto4.jpg
Nem érdekel a klubélet, falkában motorozni sem szeretek. Nem vagyok tipikus BMW-tulajdonos, jobban kedvelem a rigásokat. Soha nem ragasztanék mindenféle hágókon kapható matricákat a csomagtartóra. Nem kell, hogy tudják, pontosan milyen tapasztalt motoros vagyok. Nem érdekel, milyen…..
Nagyon fog látszani, hogy görbe a lökhárító, meg nem is szép a króm
A múltkor írtam, hogy Kormos mester balatoni (nem a tó, a falu!) rezidenciájáról elkerül az autó Csabihoz, hogy rakja össze forgalomképesre, ahogy odavittem. Amúgy a rendkívül gördülékeny…..
FCs
2012.07.20 22:53:36
@Bende Tibor: nagyon hasonló projekt vége felé járok szintén 518, de e34 touringgal, csak még egy komolyabb hangszigetelést is beleraktam. A szőnyegtisztítás után nem tudom, hogy impregnáltad-e a kárpitot /én ezt használtam: www.lupus-autopflege.de/Colourlock-Impraegnierung-fuer-Rauleder-und-Textilien-500ml / , úgy sokkal kevésbé koszolódik.
FCs
2012.07.21 13:11:12
@ujjelszo: Viszonylag kevés van belőle, én direkt ezt kerestem, m43-as motorral, még a színről is voltak elképzeléseim, két hónap keresés után Németországban találtam egyet.
FCs
2012.07.21 13:24:37
@nem kéne...: én ezt vettem: www.formula3000.hu/shop/turtle-turtle-black-chrome-l%C3%B6kh%C3%A1r%C3%ADt%C3%B3-%C3%A1pol%C3%B3-300ml-p-6580.html Zsírtalanítás után két rétegben vittem fel, közöttük 20 perc száradás, utána szilikonos Koch Chemie Plaststar. Lassan két hónapja csináltam meg, volt közben két mosás és minden műanyag és díszléc továbbra is újszerű.
Egy gyorshajtás, ami talán meg sem történt, sorozatos eljárási hibák, eltűnt harmincas tábla.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Pontosan nem tudom, hány kilométert motoroztam eddig életemben. A VMaxba beletekertem bő harmincezret, de volt, hogy egy évig nem ment a kilométeróra-spirálja. Az XJR most áll 30 ezernél, a Vino alattam 3000 kilométer körül mehetett. Plusz ott voltak még a tesztmotorok, az…..
Az NBC két berendeléssel vezet az idei pilotszezonban, ami mostanában fordul a finisébe, és elkezdenek szépen csörgedezni majd az infók arról, milyen sorozatokat nézhetünk jövő ősztől. Mivel a kínálat igen széles, és még az iparági bennfentesek sem tudják (meg senki sem) mi az,…..
FCs
2012.04.24 16:24:26
FCs
2012.04.24 18:41:37
@Giggsy: Ez így ebben a formában.., az AD több mint kétszer annyi rész után kapott cancelt /56 vs 26, de az utolsó két részt nem adták le, szóval 24/, átlag nézőszáma pedig szintén 1,5-2-szerese volt a BOT-ének.
Amúgy hogy lehet ezt a karaktert nem szeretni: www.youtube.com/watch?v=k4qOKybOKXs&hd=1
Amúgy hogy lehet ezt a karaktert nem szeretni: www.youtube.com/watch?v=k4qOKybOKXs&hd=1
Nehéz elhinni, de vannak, akik még nem látták a Cserhalmi György főszereplésével 1982-ben bemutatott magyar krimit. Nekik csak azt tudom mondani, pótolják be mihamarabb. Most egy hétig megtehetik az Indexen.Mai cikkünk blogposztja...
Gyorshírünk van a Sorozatjunkie hírügynökség jóvoltából: a Cool április 15-től kezdi vetíteni a Sons of Anarchy című sorozatot, amiről már tavaly letettünk (mármint arról, hogy valaha adásba kerül itthon) így elkezdtük hogyvoltozni az első évadot. A cím gáz, tudom, de már…..
Két év kellett az új NKH-vezetésnek ahhoz, hogy alaposabban átlássa a rendszer működését és egy nagystílű mozdulattal megakassza a vezetőképzés vizsgáit. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
a filmet Wilder írta, ő kérte fel Brooks-ot rendezőnek aki nagyjából csak azért fogadta el, mert nem volt pénze.