Adatok
Brúno
0 bejegyzést írt és 29 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Digó Limó újra támad
Miután a kirojtolódott idegszálaimat összecsomóztam, eljöttem Újvárosba, van itt egy ürge, ő csak Fiatokkal foglalkozik. Istenen, vannak még rajtam kívül is aberrált barmok...Betettem a kocsiba az oldalbordát (ő szép), magamat (én közepes), és…..
Brúno
2013.04.19 18:53:57
@agresszív kismalac: Alig utcában 13 ker, bocsi a holnapért...
Brúno
2013.04.15 20:03:15
@DrSzoke: ilyen érdekes mód nem nagyon jön hozzák, drága a szerviz azért, vagy nem mer megszólalni... :D
Brúno
2013.04.15 20:08:03
@agresszív kismalac: huh, fejből nem megy a cím, de ígérem, hogy holnap leírom!
Két nehezen induló koreai autó, mindkettő dízel. A Hyundai baja két fillérből megoldható volt, a Kia javítása viszont egy jobb használtkocsi árába került. Mai cikkünk blogposztja...
Brúno
2012.01.12 19:13:19
Jó iromány, hasonlóan értelmes, mint BOSCHtechnikus cikkei. Valószínűleg nekem többet mond, mint néhány olvasónak, mivel én is szakmabeli vagyok. Mercedes, Kia, Hyundai hármassal foglalkozunk mi is (én inkább Merci). Sokan nehezményezik az alkatrészárakat... A gyári alkatrészek tényleg indokolatlanul magas áron vannak, után-gyártottból meg kb. csak olajszűrőt kapsz. Egy-egy alkatrész ezekhez az autókhoz többe kerül, mint a Bosch befecskendezős Mercedesekhez... Amúgy szerény véleményem szerint, teljesen elfogadható minőségű autók, Opellel, Skodával, Forddal simán felveszi a versenyt, tartósságban aztán pláne!
@Virago_1000: mi a bajod a CR dízellel?
@McK: hogyan?
@Virago_1000: mi a bajod a CR dízellel?
@McK: hogyan?
Brúno
2012.01.12 19:19:05
@thebear: nálam volt már fém fékcsővágásra, hajlításra példa, szeretetből tartott Tranyónkon...Eddig mindig megállt, ha fékeztem.
Mindig a legszörnyűbb rémálom válik valóra, főleg, ha öreg Mercit vesz vagy ad el az ember.
Ott ült a sámliján a műhelyben, jó mélyre leszívta a cigit, mint mindig, amikor a gondolatot szó követi majd. Közben a lábával egy automataváltót billegtetett, a nyári vihar előtti…..
Brúno
2011.09.05 00:08:40
@McK: W201-es az a típus, ami a legkissebb volt a Mergák között, ez is inkább csak 4 főre kényelmes, hátúl azért szűkös... 3 gyerek meg elfér egy R+ ban is... De lehet millió más ennél nagyobbat venni.
Brúno
2011.09.05 00:22:05
@streetsta: Akkor bíztos elfelejtette beleintegrálni az extulajjal való beszélgetés fontos részletét pl:"sajnálom Bende úr, tényleg ez van, csúnyán át próbáltam ejteni, így valóban állom a felét." Azért valószínüleg nem ez az eset, márcsak azért sem, mert az ember ahogy régebben (amúgy jó az a cikk) le van írva, hogy miket cserélt benne, nem gondolom, hogy egy olajcserét kihagyott, ami az alkatrészekhez képest filléres dolog. Tehát nincs igaza Bendének abban, hogy akarattal ejtették át. Ezért nem fizetnék semmi ilyent, Tibor is jól tudja, hogy egy ilyen autó mibe kerül. Hát most annyiba fog kerüli az autója, mintha vásárlásra méltót vett volna. Sok olyan Mercit (Merci szerviz) hoznak hozzánk, amiket 1 millával olcsobbért vettek meg, mint amennyibe valójában kerül, egy normál állapotú. Amire azt rendbeszedjük, annyiba került neki, mintha vett volna egy normálisat, persze kevesebb őszhajszállal. Jót spórolt...
Brúno
2011.09.05 00:24:18
Ön mit tenne ha motorozás közben, a saját sávjában akarnák halálra gázolni egy három tonnás amerikai pick-uppal? A videón magát filmező motoros és utasa valószínűleg mit sem sejtve suhant az országúton, mielőtt váratlanul felbukkant a gyilkos autós. Hogy végül nem…..
Brúno
2011.09.01 18:27:30
@svájci néger: de dobozzal...XD
Szerintem HILUX a piköpp, a helyszín pedig vagy Írország, vagy Ausztrália, az autó rendszáma alapján (fehér hátul). Nem mindig a motoros a hibás!
Szerintem HILUX a piköpp, a helyszín pedig vagy Írország, vagy Ausztrália, az autó rendszáma alapján (fehér hátul). Nem mindig a motoros a hibás!
Brúno
2011.09.03 21:05:15
@TéeSzElnök: köszi az eredetit, mondhatnám, hogy igazam volt, de nem teszem :P:D
Ez itt a két kutyám. A nagyobbik, Lloyd, egy 55 kilós hovawart. Nemcsak a macskák, de a kutyák, sőt a betörők réme is ő, hatalmas, gyors és erős, nem lennék zsákmányállat a közelében. A kicsit Vikinek hívják, és bár még csak 9 hónapos, már most 23 kilós, csupa izom,…..
Brúno
2011.08.28 00:35:33
@etruszk: 13 éves szibériai cica tulajként elmonhatom, hogy a macskánk tökéletesen szófogadó, és tiszta (picit kézkrém szagú, mert a csajok is simogatják). Addig nem merészkeik fel, akkor sem, ha nem vagyunk itthon a díványra( vagy összetakarítja maga után a szőrt), amíg nem engedjük meg. Szekrényről pedig még kiskorában leszoktattuk. Egy db. fája van bent (ez egy dézsába ültetett szép nagy pálma). Ez a leshelye, ha idegenek jönnek, felrohan rá, vagy az emeletre. A karmát kint élesíti az akácon, a piszkát meg kint ássa el a rózsák közti homokban, vagy van alma is, ha bent van. Az autómon meg tudom, hogy nem ő jár, mert az a tappancsnyomat kissebb, mint az én macskámé. De nem más állaté, azt is tudom. Persze az ül, áll, fekszik stb... ennek nem taníthatók, de azt meg lehetett neki tanítani, hogy mit szabad, és mit nem, legalábbis otthon, és a kertben. Más macska is jár hozzánk, mégsem léptem soha macskaszarba(lehet összetakarítják maguk után, vagy az én macskám a helyi b.szájba, és nem merik otthagyni a piszkukat). Nem kell megsétáltatni, ha akarnám etetni sem kéne, bár mostmár lehet, mert öregecske, de fiatal korában bizonyított előttünk sokszor, muterék sikítottak, amikor a macska elengedte az egeret, madarat a lakásban, hogy elfogja előttük is... Ezt az élményt, meg a többit amit ez a macska adni tudott soha nem cserélném... Ennyit a taníthatóságról amúgy.
Brúno
2011.08.28 01:05:21
@etruszk: Nevelés kérdése. A mi macskánk nem jár asztalon, pláne nem, azon, amin étel van. Egyik dohányzóasztal alsó polcára mehet fel (kérés nélkül), oda a lábunka nyútjuk be tv-zés közben. Ha onnan a díványra szeretne menni, akkor ha ott ülünk, nyávog egyt, és ülve néz rád. Persze mindig megengedjük, hogy felmenjen, kivéve, ha olyan vendég van, akit zavarna. Elég rápillantani, és tudja, hogy igen, vagy nem. Nevelés kérdése minden. Ilyen volt az ezelötti macskánk is, és ilyen lesz a következő is, mert nekünk így felel meg. Ismerem én is ezt az én cicám nem mászik, meg ilyenek. A kézkrém szag nyílván nem a macska saját szaga, nem is úgy írtam, csak megjegyeztem, mivel mindenkinek mondom, amikor " de szép nagy cica-simi simi-", hogy szagolja meg, mert jó illatú. Persze, nem mondom, ezzel is sok-sok gond volt, amíg tudásban eddig eljutottunk. A szomszéd miatta hagyott fel a galamb-tenyésztésel(hobbiként csinálta csak), stb...Ez költséges kedvtelése volt, mert azért azon voltunk, hogy kártalanítsuk...Még sorolhatnám...
Pár napja felröppent a hír, mellyel mi is foglalkoztunk, hogy hajszálon függ a néhai, nagynevű luxusmárka létezése. A Wilhelm Maybach által 1909-ben alapított motorgyártó céget 1997-ben támasztotta fel a Mercedes-Benz, mint saját luxusmárkáját. Ez az évtized kettes számú…..
Brúno
2011.06.15 18:17:25
@jpmorgan: igen, a W221 külső Maybachos, a Maybach belseje meg nyomokban S-t tartalmaz...:)
Volt szerencsém egyszer (Merci szervizben dolgozom) egy Maybach 57-hez, hát nem piskóta az sem, pedig ez az alap... Élőben észveszejtő az autó, formára, meg presztizsre viszont nem ad akkorát, mint egy RR. Műszakilag azért a Maybachtól sokat tanulhat bármelyik más típus, pedig amióta kiadták, gyakorlatilag nem fejlesztettek rajta...
Volt szerencsém egyszer (Merci szervizben dolgozom) egy Maybach 57-hez, hát nem piskóta az sem, pedig ez az alap... Élőben észveszejtő az autó, formára, meg presztizsre viszont nem ad akkorát, mint egy RR. Műszakilag azért a Maybachtól sokat tanulhat bármelyik más típus, pedig amióta kiadták, gyakorlatilag nem fejlesztettek rajta...
Brúno
2011.06.15 18:22:49
...W220-as belsőt tartalmaz.@Brevis: külsőre többet kellett volna adni az autóra valóban, látszik, hogy sokat akartak spórolni, a külsőn, mondván, úgy is a kényelem a belső a lényeg... Amúgy élőben azért nem csúnya az autó, de a beltere még a legkissebbnek is csodás (élőben)
Az öreg autó ciki, megbízhatatlan és állandóan szervizbe kell vinni. Ezt gondolják, akiknek még nem kellett hatvanezer kilométer után kettős tömegű lendkereket cserélni az új autójukon. És akik még nem bírták kiszámolni az értékvesztést. Vélemények az azonos című…..
Aki életében kettőnél többször járt autószerelő műhelyben, biztosan hallotta már a címben szereplő mondatot. Ez már a múlté, nagyon nem így kell azt. Vélemények az azonos című írásunkról...
Brúno
2011.01.30 16:46:27
@subtotal: @csintapala: amit @subtotal írt az így van, ennyi a lényege az egésznek, igazából az aktív tempomat miatt találták ki az egészet, de közben rájöttek egy-két tulajdonságra is, ami fejlesztése nem volt szempont... Ma már nem építik be egyetlen modellbe sem, mert drága, és a vállalt örigari miatt plusz költség a gyárnak (nem a magyarok miatt rossz nekik ez, itt nem sokan élnek a lehetőséggel, az egyébb kritériumok miatt). Megbízhatósága pedig olyan, mint a sima hidróféké, semmivel sem rosszabb...
Brúno
2011.01.30 15:15:09
@subtotal: Nem gondolnám a helyedben, hogy az sbc-t kerülni kell. Nem 200 ezer km az a mennyiség, minél sbc-vezérlőt kell cserélni. Ráadásúl egy olyan típusról van szó, ami köztudottan megbízható, és relative szervizigénytelen. A legjobb megoldás amúgy e320cdi, bíztos kézből. Annyiból fenn tudod tartani, mint egy Golf V-öt...-nem viccből írtam-
Brúno
2011.01.30 15:37:45
@subtotal: egy átlag felhasználó nem nagyon tudja, hogy mi folyik a segge alatt az autóban, ahogy pl. én sem tudom egész pontosan, hogy a számítógépemben mi történik, amikor gépelek. Sokan megkérdezik, hogy mire való ez a gomb az autójukban, úgy, hogy megvan nekik egy ideje...Szívesen megosztom veled, ha érdekel, miért okos dolog az az SBC, illetve miért volt szüksége a gyárnak rá...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz