Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nagyzee

0 bejegyzést írt és 293 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az otthon gyűlő fémpénzek a futárok borravalóját biztosítják, de ezen kívül nincs sok hasznuk. Épp így gondolta levélírónk is, aki egy kis tartozás miatt úgy döntött, itt az ideje egyenesen a bankba bevinni őket, ezzel elintézni a befizetést és megszabadulni a fölösleges aprótól is. Jó előre…..
nagyzee 2020.02.07 19:46:26
@Cateran: na most megfogtál... pénzbefizetés valóban elég régen merült már fel nálam... a fizu számlára jön, az aprót meg nem gyűjtötegem évekig... ha meg van valami pénz a zsebemben, amitől szabadulni szeretnék, körbekiáltok az irodában, hogy ki akar éppen kápét felvenni a bankbol mostanában... akkor adok neki pénzt, ő meg átutalja a számlájáról a számlámra.
Egyik barátomtól kaptam egy friss és ropogós ransomware cuccot (köszi Durmics Úr!), hogy nézzem meg kicsit közelebbről. Meg is néztem, tényleg jóféle, úgy gondoltam, hogy hasznos lehet, ha csinálok arról egy videót, mit is lát a kedves felhasználó, ha véletlenül elindít egy zsaroló vírust...
nagyzee 2019.07.28 11:55:37
@munkanélküli informatikus: nos igen. Esetünkben pontosan ezért volt elegendő a mentésből visszatölteni annak a share-nek a tartalmát, amihez a felhasználónak írási joga volt.
Számlacsomag-váltás egy bankban? Ugye, hogy nem hangzik ördöngősségnek? Nem is kéne, hogy az legyen. Olvasónknak mégis ritka kalandosra sikeredett, amin mi szerencsére nem érintett félként elég jól szórakozhatunk. Kedves Homár! Nem egy egetverő történetről van szó, nem is biztos, hogy az oldalra…..
No more benzinkút, no more para és no more büntetés, csak a suhanás közben megváltott autópálya-matrica! Ugye milyen jól hangzik? Nagy kár, hogy a Simple (az OTP mobilfizetős alkalmazása) 3 ígéretéből csak az első 2  volt igaz, ami olvasónknak 30 ezer forintba és egy kicsit stresszesebb szülésébe…..
Kevés szuperebb dolog van annál, mint hogy az utóbbi években a Balaton környékén lassan, de biztosan háttérbe szorul a klasszik zimmerferiizmus, és egyre több jó ízléssel megvalósított, elsősorban a helyi kultúrára és minőségi alapanyagokra építő szolgáltatás, szálló- és vendéglátó egység várja az…..
Krisztián rendelt egy Gillette pengecsomagot, és levele szerint kapott egy wannabe Gillette-et.  Nem örült. Nem győzzük elégszer mondani, hogy a neten mindenfélét árulnak mindenféle helyeken. Ami a webshopok szerencséje, az a mienk is: könnyedén szerezhetünk információkat boltokról, termékekről,…..
nagyzee 2018.01.11 17:13:36
@nagyzee: a Gilette Magyarorszagnak pedig felesleges irni, csak Gillette Magyarorszag letezik.
A Kitchenaid az egyik legrégebbi konyhai gépeket gyártó amerikai cég, híresen szép dizájnú, minőségi darabokat árul, ennek megfelelően izmos áron. Itt van például a hazai márkaoldal. Az nem csoda, hogy csalók ráfeküdtek a dologra. Az már inkább, hogy miért gondolják sokan, hogy noname oldalak…..
Klasszikus zsák a foltját eset. A hatalmas önérzet és a szabadjára engedett tesztoszteron pusztító mélységi fúróján jutnak főszereplőink pár óra alatt olyan szintre, aminek még csak a közelébe sem lenne szabad soha, senkinek leereszkednie sem cégként, sem ügyfélként, sem egyáltalán emberként.…..
Tibor rendelt egy távirányítót, aztán várt. Nem jött meg. Tovább várt. És még mindig várt. Aztán, megpróbált érdeklődni. Amikor ez sem járt sikerrel, (le)értékelt a Facebookon. Innentől aztán végre lett látszatja a próbálkozásainak, nem is akármilyen, köszönhetően a webshop Facebookját elég érdekes…..
nagyzee 2017.10.28 13:11:00
@Sith Tibor: nagyon fontos, hogy valaki kiálljon az igazáért, de nekem ebből a postból annyi maradt meg, hogy két szájkaratés vitatkozik, és emögött a stílus mögött teljesen elsikkad, hogy kinek van igaza, és az írás végére nemhogy az bolt nevére nem emlékszem, de még a vita tárgya sem rémlik már.
nagyzee 2017.10.28 18:07:23
@Sith Tibor: köszi az összefoglalást. A stílussal van bajom, mindkét oldalról. A vélt igazad érvényesítésére pedig megvannak a megfelelő eszközök, amelyek közé a Facebookon történő követhetetlen adok-kapok szerintem nem tartozik bele.
„Bízunk benne, hogy a tények mérlegelésével közelebb jut döntésünk elfogadásához.” - milyen szép, eufémisztikus megfogalmazása ez a coki van, öreg!-nek. Kedves Tékozló! Úgy látom, havonta legalább egy, de néha két panasz is érkezik a Nagy Magyar Távközlési Szolgáltatóra, a Magyar Telekomra.…..
Megdöbbentő sztorit posztolt a Facebookra ma délelőtt Szabó Zoli kollégám, akit tegnap este úgy megvert a a Nagykörúton a Király utca sarkán lévő KFC biztonsági őre, hogy több öltéssel kellett összevarni a száját a Baleseti Sebészeten. Hogy mi volt a bűne? Kérte a panaszkönyvet, mert elégedetlen…..
Zoltán nem az első, aki arra panaszkodik, hogy repülőjegy-vásárlásnál a fizetésig simán eljutott, csak visszaigazolást nem kapott, a szituról viszont utólag kiderült, hogy pont így néz ki egy érvénytelen foglalást. Panaszával futott a Wizz Airhez, majd a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz, de sehol sem…..
nagyzee 2017.10.05 16:55:45
@lobster thermidor:
kit érdekel, hogy a Wizzair meddig parkoltatja a pénzt egy hitelkártya számlán??? ( hiszen nyilván hitelkártyával fizetett a poster 25-én hó végén, amikor már a rendes számlán semmi pénze nincs az emberek többségének..) így viszont nem a poster pénze áll, hanem a banké, úgyhogy nincs miért izgulni. Legfeljebb akkor, ha a hitelkeret vége felé jár valaki...
nagyzee 2017.10.05 21:06:25
@lobster thermidor: Ha nálad így működik a hitelkártya, válts bankot :)
nagyzee 2017.10.06 10:16:34
@lobster thermidor: hitelkártyárol beszéltünk, és te azt írtad, hogy a foglalásba helyezett, de terhelésre nem került összeg után a bank kamatot számít fel.
Erre írtam én, hogy ha a bankod így kezeli a hitelkártyán levő zárolt összeget, akkor válts bankot.
Azért írtam ezt, mert a hitelkártyán foglalásba helyezett összeg után EGYIK BANK SEM számit fel kamatot,
ha utána az összeg nem kerul ténylegesen terhelésre. Ráadásul még az ügyfélszolgálatot sem kell hívogatni, mivel 30-45 nap után a zárolás simán
feloldásra kerul. Természetesen, ha ennél sürgősebb a dolog, mert mondjuk alacsony a hitelkártya limited és pont a zárolt összeg miatt nem tudsz
ténylegesen vásárolni, akkor lehet hivogatni az ügyfélszolgálatokat, de sokkal hamarabb nem lesz eredmény, így én a magam részéről ezt nem is ajánlom.
Nincs bosszantóbb, mint ügyfélszolgákat hivogatni, időrablő.
Tamás nyár közepén jelentkezett nálunk azzal, hogy menjünk el egy gyártói tesztmosásra vele, mivel megelégelte, hogy márkás és nem is olcsó mosógépe nem képes maradéktalanul megküzdeni a 3 gyerekes családban keletkező foltokkal. Panaszt tett a bolban, majd a gyártónál, végül a Békéltető Testületig…..
Az alábbi sztori alapján nehéz másra gondolni, mint, amit olvasónk ír: "Öltönyös, határozott megjelenésű, reptéri alkalmazottnak tűnő ember, /.../ komolynak tűnő adminisztratív bullshittel próbálja beparáztatni a kevésbé tapasztalt utazókat." Vajon mennyire van ez rendjén? Kedves Homár, A munkám…..
nagyzee 2017.09.20 07:30:24
@Le Orme 2: nekem is bejott az Erste-Wizz hitelkartya. Aztan egyszer csak nem tudtam atvaltani a gyujtott pntokat Wizz pontokra eppen amikor jo lett volna repulni. A hibat kijavitottak, de sajnos addigra elmult a vakaciom...na azota masik hitelkartyam van , masik banknal. Ha nem lett volna az Erste muszaki hiba, maradtam volna szivesen.
nagyzee 2017.09.20 13:44:43
@Tsteinar: szerintem felesleges ordibalni veluk. Egy "koszonom, nem kerem" picit kulturaltabb forma.
nagyzee 2017.09.20 15:03:16
@_B_: na persze az más, ha az udvarias elutasításra agresszíven válaszol, de ha normális a hangnem, akkor még a "köszönöm , nem kérem" után a "melyik szót nem érti?" kérdést szoktam feltenni, ez a legtöbb, ameddig érdemes velük kommunikálni, a következő mondatuk már biztos nem nekem szól, mert már nem vagyok ott. Ez többnyire működik kéregetők/hittérítők/ügynökök esetében is. Olyannal még nem futottam össze, aki felemelte volna a hangját, akkor talán én is ordítanék vele.
Rosszul hangzik a címbeli mondat? Rosszul bizony! És lehetséges, hogy így járjon valaki? Megkérdeztük. Sziasztok! Aug. 22 én vásároltam a Telenornál egy Samsung Galaxy S8+ készüléket. A telefon IP68 szabvánnyal rendelkezik, szóval por és vízálló. 2 napot használtam, 2.napon…..
nagyzee 2017.09.15 17:18:42
@temprasordog: nem ismerjuk a futamidot. Lehet, hogy 2 honap. Akkor jo biznisz.
Az Erste azt mondja, hogy érti az ügyfeleit és igényeiket. A hozzánk érkező levelek ezt nem annyira támasztják alá. Például miből gondolják, hogy bárki szeretne érvényes bankkártya nélkül maradni hirtelen? Kedves Tékozló Homár Csapat! Az augusztus 2-ai Erste Joker hitelkártyás bejegyzés…..
nagyzee 2017.09.13 07:49:22
@Biyadhoo: nekem is nagyon bejott a Wizz pontgyujtes. Majd amikor kineztem a megfelelo jaratot es at szerettem volna vezetni a pontjaimat a Wizz szamlamra, az Erste Netbank hiba miatt ez nem sikerul. Ket het kellett, mire sokadik reklamaciomra kezzel atvezették. Addigra a repjegy ár meg elszállt... azzal a tervezett nyaralas is. Azutan valasztottunk masik nyaralast es masik hitelkartyat. Most mar nem Wizz pontokat gyujtok es nem az Erste-nel.
A Citibank árváinak panaszai annyiszor bukkantak fel az elmúlt hónapokban nálunk, hogy kezdem sajnálni, hogy anno nem próbálkoztam a bankkal. Igaz, akkor mára az Ersténél találtam volna magam, ami a panaszok alapján sokszor nem egy leányálom. Akinek van jó tippje, mihez kezdjen az ember a tízezres…..
Budatétényben a vasútállomáson nincs jegypénztár, csak jegykiadó automata. Ez egyrészt so XXI. század, másrészt kicsit magyaros megoldás, ugyanis a gépet sikerült egy fedetlen helyre állítani, és ezzel a szerencsejáték faktort is beemelni a buliba. Szálltunk fel Budatétény…..
nagyzee 2017.08.16 07:44:26
@Dezsike: későbbire viszont enged jegyet venni.. és Budatétény-Érd Felső szerintem személyvonat volt, ebben az esetben csak az a fontos, hogy adott napra legyen érvényes a jegy. Helyjegy esetén persze ez nem jó, akkor pontos vonatra szól a jegy, de más esetben már nem egyszer utaztam úgy, hogy megvettem jó előre egy jegyet és arra a vonatra pattantam fel, amit éppen elértem.
nagyzee 2017.08.16 13:35:17
@no.nick.today: Lehet. Azonban még nem találkoztam olyan jegyvizsgálóval, aki ne fogadta volna el az ugyanarra a napra/oszályra/viszonylatra szóló még nem elhasznált, telefonon bemutatott e-Jegyemet, amikor más időpontban utaztam.
Az Erste év elején a Joker hitelkártyáját az új, Max névre hallgató konstrukcióra cserélte. Ez a poszt, ennek a változásnak, és egy régi, rutinos jokeresnek köszönheti a születését. Már eleve a "áááááá, semmi nem fog változni, csak pénz helyett ezentúl Wizz Air pontokat…..
nagyzee 2017.08.04 14:29:36
@szocske_: köszi az infót, akkor ezek szerint nem minden ügyfelet érint a dolog. Mindenesetre én szívok vele rendesen, és csinálom a screenshotokat, hogy mennyivel lesz drágább a repjegy, mire meg tudom venni a pontokbol.. :) .... ami lehet, hogy sosem fog sikerülni, mert megunom a várakozást ás otthagyom ezt a bankot is végül. Amíg Citi-s volt a kártya, összesen 1 panaszom volt, és azt is 1 nap alatt megoldották, amióta az Erste vette át, már 3-szor kellett a bankfiókba is bemennem... és nem lett jobb.
Joe lendületes stílusa alapján elég cifrák lehetettek azok a mondatok, amik előtörtek belőle, amikor kiderült, hogy a szállítási díjon túl is egy csomó mást is kell fizetnie a DHL-nek, mert "elveszik azt a pénzt, ami a NAV-nak jár PLUSZ kérnek még annál is többet, hogy…..
  Minden váltás nehéz, ráadásul idővel az emlékek megszépülnek, úgyhogy be is linkeljük ide gyorsan a Citibankos Homár-posztokat, de azért levélírónkat tényleg jól megforgatta új bankja. Kedves Homár és Homár Olvasók! A Citi-Erste váltás áldozataként ragadok billentyűzetet, és reménykedem, ha…..
nagyzee 2017.03.28 21:21:09
@Roadster68: természetesen igazad van, ha ennyire nincs szükséged a kártyákra és a folyamatos működésre, akkor nem kell foglalkozni semmivel. Nálam másképp áll a helyzet, jol elvagyok a Citiből lett Erste hitelkártyámmal, az első levelükben világosan leírtak mindent, pontosan követtem. Nálam nincs éves díj, gyűlnek a Wizz pontok, no para. Ettől függetlenül nagyon hasonló elvet vallok veled: bankfiókba kétszer megyek személyesen: egyszer megkötni a szerződést, ha másodszor is menni kell, az már a szerződésmegszüntetés lesz, addig jo egy bank, amíg nem kell velük beszélni.
Lehet, hogy ez nem az általános ügymenet, csak egy különösen szerencsétlen csillagzat alatt született különösen szerencsétlen projekt, de az biztos, hogy nem csak a 12 éves vadiúj ügyfélnek az, hanem az OTP-nek is.  Mert csodálkoznék, ha ebből a kálváriából nem azt a tanulságot szűrte volna le az a…..
nagyzee 2017.02.21 18:43:15
@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: hm...jo kerdes. nekem a fizu atutalassal erkezik.
Rövid válasz: igen. Hosszabb, kifejtősebb okosság a poszt alján. Üdvözletem! Ez év január 4.-én a Vatera tájékoztatott arról, hogy a biztonságos regisztrációm megtörtént, teljes jogú tagja vagyok a Vaterának. Vagyis bankkártya, számlaszám........stb. Fiókomat inaktiválták február 2.-án, azzal…..
Szegény Zs. júindulatúan azt hitte, hogy az első panaszosunk lesz Black Friday ügyben. Abban mondjuk valószínűleg nem téved, hogy nem az utolsó. Én leszek az első Black Friday reklamáló, gondolom, nem az utolsó. Gyermekem már régóta cincálja az anyam egy saját laptop miatt.…..
A Vatera nevű ügyfélkezelésből negatív iskolapélda régóta jelen van kicsiny országunk piacán és amellett, hogy az egyik leglátogatottabb honi aukciós portál (mert csak ez van ugye) méltán híres arról is, hogy az ügyfeleivel úgy bánik, mint a kutyával, vagy éppen nem bánik…..
nagyzee 2014.02.05 13:10:55
2002-ben regisztráltam a Vaterára eladóként. Jelenlegi állás szerint 1,1M Ft-ot fizettem eddig nekik jutalékként. A fórumról mégis képesek voltak kitiltani, mert véletlenül őket is azok közé soroltam, akiknek nem érdekül a Vaterán a fekete kereskedelmet leállítani... Legálisan, vállalkozóként értékesítek cuccokat (kínai gagyik persze) a Vaterán, és egyszerűen lehetetlen lépést tartani a feketézőkkel. Olyan eladók vannak fenn, akik számla és minden nélkül százasával adnak el szemetet azoknak a szerencsétleneknek, akik nem tudnak feleannyiért közvetlenül a kínai oldalról rendelni, mert nem tudnak angolul. Namost én ugyanezt próbálom eladni csak persze legálisan, és nyilván még duplaannyiért, mint a feketézők. Persze, hisz én kifizetem a 27% ÁFA-t, vámot, környezetvédelm termékdíjat, a telefonoknál az Artisjus díját, és mindezek után még a Vatera 6% jutalékát is és adózom a nyereség után. Szóval tele van a hócipőm nekem is a Vaterával, de mindez a vevők miatt van. Azok miatt, akik csak az árat nézik, megveszik a cuccot valakitől, előre fizetnek neki, számlát nem kérnek, aztán 2 hét mulva, amikor megkapják az árut, csak néznek. Aztán jönnek hozzám üzenetben, hogy tudnék-e magyar leirást küldeni, mert pont ugyanolyant árulok,mint amit ő vettek valakitől nemrég csak ő nem elérhető. És még néha az is eszükbe jut, hogy nem tudnám-e a garanciát intézni nekik, mert látják, hogy én ugyanazt árulom, csak garanciával... Kényszer a Vatera. Hatalmas a forgalom a Vaterán, és ha az adócsalókat kiszűrnék, akkkor ez megcsappanna. Nos, ez az, ami nekik nem érdekük.
Ja és nekem a legszebb mondat a mai napig a Vatera ÁSZF 6/3:
"A Vatera fenntartja továbbá jogát bármely felhasználó kizárására, vagy bármely tranzakció vagy más tartalom, információ törlésére, amely a Vatera értelmezése szerint ellenkezik az online piactér megfelelő használatával"

Értitek, ugye? " A Vatera értelmezése szerint". TEhát ami nem úgy van, ahogy ők értelmezik, akkor bebuktad... Nos, ezt az ÁSZF_et fogadja el minden eladó és vevő a Vaterán, tehát úgy gondolom, nincs miért reklamálnunk.

Ezt tudomásul vettem, árulok, amennyi elmegy és pár éve megcsináltam a saját webshopomat közben.