Adatok
Richard Somogyi
4 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Elöljáróban
Negyedszer készítette el az Ipsos a 8-14 év közötti gyerekek médiafogyasztási szokásait bemutató KidComm kutatást. Hiánypótló anyag készült, mivel kevés információ áll a rendelkezésünkre a gyerekek médiafogyasztásáról. Éppen ezért, ahogy korábban is, most is megvásároltuk az…..
MédiaÜzlet
VOD & TV: A GOOGLE ARRA TÖREKSZIK, HOGY BETÖMJE A SZAKADÉKOT A YOUTUBE ÉS A TV KÖZÖTT.
2016.10.24 13:01:33
Folyamatos harcában, hogy bebizonyítsa versenyezni - és felülkerekedni is - tud a TV-vel, a YouTube most azt mondja, ötször valószínűbb, hogy az emberek online nézzenek videót, mint lineárisan.
A Google és az Ipsos Connect közös kutatásából - amelyben 6 300 felnőttet kérdeztek videónézési…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz