Adatok
Krisipisi
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Na, ez meg közben megjelent, ni. Még tavaly írtam a Levegő Munkacsoport folyóiratának, a Lélegzetnek. Sok újdonságot a törzsolvasó nem talál benne, régi nóta bene. Lehetett volna kicsit élesebben ekézni őket magukat, mámint a magyar környezetvédőket, azt meg kell hagyni.
A…..
Krisipisi
2007.01.13 20:59:25
Azért itt a hozzászólásokban is látszik, (tisztelet a kivételnek) hogy a biciklit az emberek nagyrésze játéknak vagy sporteszköznek nézi. Én tudok majdnem mindennap, ha nincs minusz fok, kerékpárral egyetemre járni. Az nem tud, aki retardált. (Tótawárpi: a "nem tudok" és a "nem lehet" közt van különbség.) Nincs végig biciklisáv, de ez nem jelenti azt, hogy a főúton kell tekerni a kocsik közt, vagy a járdán elbaszni az összes gyalogost. Létezik olyan, hogy mellékút. Lehet, hogy egy kilóméterrel többet kell menni, de legalább túlélem. Viszont azt utálom, hogy nem tekintik a biciklit egyenrangú közlekedési ezközként. pl: Látja a vezető, hogy jövök, mégis bevág elém. Arra nem gondol, hogy ami neki egy karcolás a metálfényen, az nekem egy temetés...
Egy mondat egy hírből:A helyszínen összegyűlt a beteg népes rokonsága, akik halállal fenyegették meg a mentősöket, ha a férfi nem marad életben - közölte Győrfi Pál, az Országos Mentőszolgálat szóvivője.Találós kérdés:…..
Krisipisi
2006.12.12 20:31:06
Nem szeretem magamat ismételni, írtam már a vasútreformról eleget itt meg itt is. Az egy tucatnyi utast kiszolgáló mellékvonalak megszüntetése, illetve a Volán és a MÁV összehangolása olyan része a reformnak, amivel szinte lehetetlen vitatkozni. Ez nem terepasztal, hanem ország;…..
Krisipisi
2006.12.09 00:02:55
A radarvita már a Zengő-fázisban is jól jellemezte Magyarországot, az uraktól levetett, Nyugatról a kesztyűtartóban használtan behozott elveinket. Ne legyenek illúzióink, a magukat bazsarózsához láncoló aktivisták semmivel se távlatosabb gondolkodók, mint akik a Kossuth téren…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz