Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Merida

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Tibor szerint elég fura, hogy a Wizzair képes azért másfél órát késni illetve másfél órás kitérőt tenni utasaival együtt, hogy egy másik gépnek vigyen alkatrészt. És még kárpótlás-szendvicseket sem osztogat, amivel legalább 5000 forintot spórol a társaság:…..
Merida 2008.03.26 16:04:53
Kedves Tibor !
(ekezet nelkul)

Nagy mafla vagy, hogy bedobtad a kozosbe, hogy honnan irogatsz.
Ha az olvasok a „falka tagjanak” gondolnak, meg az is lehet hogy igazat adnak Neked.
Szamomra erthetetlen, hogy ha ilyen rosszak voltak az eddigi tapasztalataid, akkor miert nem oldottad meg maskeppen a csaladtagok utaztatasat.
El kell fogadni, hogy a fapados cegek nem nyujthatjak azt, amit egy joval nagyobb legitarsasag. Termeszetesen a lehetseges forumokon NEM fogom a Brusszelbol iro, unios, oltonyos majmok jo hiret kelteni. Kulonosen minden Tibor keresztnevure.


Kedves Wizzair !

Tudom, nem a legjobb ügyfél a magyar. Nem utazik annyit mint a lengyel, vagy a román, de a Wizz mégiscsak valahol egy magyar fapados. (Mégha az utasok összetétele olykor egy éjszakai BKV-járatra is emlékeztet. Hallod Tibi!)
Önök csak reptetnek. Tojnak (most volt húsvét) repülőtéri kiszolgálással kapcsolatos anomáliákra, a gépek késéseivel kapcsolatos problémák megoldására.
Én magam is tapasztaltam, hogy vannak visszatérő bosszúságok Önök járatain.
Azt is, hogy a személyzet, a pilóták az egyetlenek, akik ezeket a problémákat megpróbálják kezelni. Miért csak Ők?
Olyan érzésem van, mintha nem lenne a cégnek felelős PR tevékenysége.
(Nem elég egy évben 1x a Sziget fesztiválra kijönni.)
Tisztában vannak, hogy a vállalati arculat és utasokban kialakult image között gigantikus szakadék tátong? Nem ártana. ( Lásd Tibi )
Természetesen „Uniós Tiborunkon” kívül senki se gondolja, hogy 20-30 ezerért olyan kiszolgálást kap, mint a Singapore Airlines-nál, de legalább az erőfeszítéseket látná az ember…

Szeretnék objektív lenni.
A sok bosszúság ellenére az Önök cége az egyetlen ami – ha késéssel is – de haza hozza az utasait, nem úgy mint az egyes versenytársak.

Üdvözlettel: