Adatok
kocsit007
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A jelek szerint nem egyedi esetről kaptunk jelentést 3 hete, amikor úgy tűnt, a T-csoport hardvertelepítő munkatársai szándékosan szabotálják a munkát, illetve az ingyenes modemcsere helyett a Szuperszervíz fizetős szolgáltatását nyomatják. Lall egy wifi router boldog tulajdonosa…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A hosszú történet röviden. Mikor a T-home tesztelése 2006 októberében idult megkerestek rész kívánok-e venni benne. Hát persze ingyen van. Na ettől az időszaktól sem az internet nem ment sem a t-home. Nem baj helyrehozzák, de közben azért bepróbálkoztak azzal "ha előfizekek jó lesz, ha nem nem".
Nem ejtettek a fejemre és kitartottam amellett, hogy ha jó előfizetek ha nem akkor felejtsenek el.
Lássanak csodát 2007 április 11.n minden jól működött így előfizettem a t-home-ra, és a net csomagot megemeltettem 8 mb/s-ra. Minden jó volt -igaz fizettem is mindkettőért összesen 18.570 ft.-t- egészen 2007 szeptemberig. Ekkortól megjelentek a problémák, akadozott a kapcsolat, lefagyott a t-home, a sebesség lecsökkent 2-3 mb/s ra. Hibabejelentés hegyek, megoldás a szolgáltatótól 0, sőt ez év januárban közölték velem, nem is tudják helyrehozni és két lehetőségem maradt vagy felmondom a szerződést, vagy így használom és fizetek. Ezek után még megjegyezték hogy hiába teszek most már hibabejelentést nem rögzítik és meg sem próbálják helyrehozni mert úgysem tudják. Perzse e-mail és fax hegyek a szolgáltató felé válasz 0.
Én kivárok és ha kell a végsőkig elmegyek, hogy a T-online és T-home a szolgáltatást megfelelő minőségre helyrehozza, vagy a ÁSZF-ben foglaltak szerint 2007 októberétől kötbért követelek tőlük addig az időpontig mig nem működik rendesen.
Csak megjegyzésként:
Ha az elején, mikor internet szolgáltatót kerestem, majd amikor a t-home megkeresett telefonon akkor kellett volna jó messze eldobnom a telefont vagy törött volna el a kezem, hogy ne tudtam volna aláírni a szerződést.