Regisztráció Blogot indítok
Adatok
bb18

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kezdeményezésünk - úgy látszik - mgmozgatta az országot, autóst, motorost egyaránt. Innentől kezdve nincs megállás, ezt végig kell és végig is fogjuk csinálni. Ha kell vért szívunk, ha kell intézünk, de nem adjuk fel. Most, hogy az X-edik nagyhatalom, a média is felkapta az…..
Amióta Dél-Amerikában rendezik a Dakart, azóta már csak megszokásból nézem az esti összefoglalót. Nem titkoltan már gyerekkorom óta a kamionok versenye érdekelt leginkább, hiszen Csehszlovákiában a Tatra volt az isten, az öreg Loprais pedig földi helytartója. Sajnos azonban a…..
Belsőség Gyere ki a hegyoldalba 2008.11.13 00:31:00
Költözni kell, nincs mese. Az ember nem élhet örökké albérletben, kell valami saját. Vidéki gyerek vagyok, a tömbházban nem bírom, ha már Budapest és környéke, akkor legyen valami házacska a domboldalban, valahol a vidék és a város határán. Minél eldugodtabb helyen van egy…..
bb18 2008.11.13 18:26:35
Én alapból nem mennék túl messze, inkább a pesti oldal, rákosborzasztó. ( már ha van rá keret ). ha kevesebb a pénz akkor 20-30 km-el kintebb már jóval olcsobbak a telkek.
Autók:
1. kategoria
Panda 4x4: nagyon jó kis darab, de ritka, és pisziok drága az alkatrész.
Justy 4x4: több évjárat, több darab, bontani valónak is lehet venni.
2. kategoria
Subaru L sorozat : szinte nincs keménytetős, igy a megfagyás előre látható, amugy terepen jól mozog, de nagy sebességnél ( már ha eléri ) veszélyes
Mahindra : fapados, kíbírós darab, mint a suzuki
Fiat Campagnola : nagyon jó, de ritka mint a fehér holló. Ágyú vontatásra kiváló.
Niva : kibírós, olcso az alkatrész, de fapad, szervizigényes, nagy fogyasztás, és nincs gyári alkatrész, csak ukrán, meg egyéb utángyártott. Szerintem kicsit gyenge a hajtás és a felépitmény. Alváz nincs, csavarodik az egész.
3. kategoria
Patrol : szétüthetetlen hihetetlenűl erős szerkezet. Régi benyás (2,8)vagy szivódizel (3,3) az igazi, hosszuban akár 7 személyes.
Pajero: Szinte ugyanaz, de kicsit gyengébb afutómű ( az első nem merevtengely ). Ha rendesen összerakod, ez is mindent kibir.
GAZ 69 : mindent tud, csak hát a kora miatt nincs jó darab a piacon, ha van akkor drága. Annyit nem ér.
UAZ 469: majdnem mint a GAZ, de egy kicsit gyenguszabb a terepen. Egyre ritkább, de egy jól összerakott darab elmegy az ég aljáig meg vissza.
Korando : Family jó darab, de nincs egy korrekt belőle, az autóklub használta őket. K9 régebbi design, de kibirós, csak kicsit gyengécske
Land rover : Defender 90-110 ha jó, akkor nagyon, de csak nagyobb motorral, különben gyenge, megkimélt nem létezik, az alváza szarrá rohad.
Toyota : Szinte mind kibírós, de meg kell nézni őket alaposan, van amelyiket már szétütötték.
4. kategoria
VW syncro : ha lehet akkor a katonai változat, azon van difizár is, és sokkal erősebb a hajtáslánca
Mitsubisi L300 : ritka a jó, nagyon leharcoltak
Subaru libero : kicsit szükös, de nagyon jó darab, a biciliuton is elfér, és szinte mindenhol elmegy ( lásd : Winkler teszt )
PUCH : hihetetlen terepjáróképesség, de ritka és nagyon drága minden hozzá.
Volvo : Puch hajtáslánc, még ritkább és még drágább.
UAZ busz : hajtása egy az egyben a 469-é, de borulékonyabb, és teljesen fapad. Viszont terepen szépen boldogul ez is.

Hirtelen ennyi jutott eszembe. Az említett darabokat vezettem, használtam is, nem a levegőbe beszélek.

Sokat olvasok mindenféle oldtimeres újságokat, néha írok is némelyikbe, feltétel nélkül habzsolom a téma minden apró morzsáját. De legyen az magyar, angol, olasz, vagy francia lap, mindegyiknél beleőszül az orrszőröm is, amikor hosszú cikkek jelennek meg különféle…..