Adatok
Nagy Zsuzsa
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Biztos másnak is volt már "kalandja" az új segélyhívó rendszerrel kapcsolatban, és gondolom másnak is feltűnt, hogy ami régebben egy telefonnal pár perc alatt elintézhető volt, az most valóságos tortúra. Meglehetőst érdekelt, hogy egy többmilliárdos fejlesztés miért nem működik? Nemhogy rendesen, de…..
Nagy Zsuzsa
2016.03.24 12:23:54
Kérdem én a blog íróját, hogy mennyire "kapargatott" utána az egésznek. Nagyon úgy tűnik, hogy csak borzasztóan a felszínt sikerült megkapirgálni. Nemcsak hogy tévesen informálódott, de több száz ember munkáját akarja lehúzni. Szerintem az ott dolgozók jól végzik a munkájukat. Aki nem, hát istenem... csak az hibázik, aki dolgozik. Nem vagyok egy párt tagja sem, így nem fogok politikai vitát nyitni. Gyanús, hogy senkinek nem ez volt az elképzelése, hogy így fog működni a dolog. De ha már így oldották meg, akkor talán inkább velünk állampolgárokkal kellene jobban foglalkozni, hogy ha be is telefonálunk, akkor segítsük egymás helyzetét... pontos(!!!) helyszín és a probléma tömör elmondása. Na ezt kellene a sajtónak és hasonló blogoknak nyomatni. Én más collcenterben dolgozom, de együtt érzek az ott dolgozókkal. Nekik sem lehet könnyű követni a főnökeik utasításait, és hallgatni a betelefonálók (vagy épp az ilyen bologok) mocskolódását. Kérdem én a blog íróját, hogy belegondolt-e ebbe valaha. És ha igen, akkor hogy volt képe ilyesmit leírni. Empátia baratom! Empátia! Ismerős fogalom az Ön számára? A blogja alapján nem úgy tűnik.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz