Regisztráció Blogot indítok
Adatok
m3246

0 bejegyzést írt és 22 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
2017-ben Magyarországon semmi sincs lejjebb, mint a BMW-sség. A 45-ös bicepsz mellé hordott X6-ok. A matt fóliás, rokiparkolós Gran Coupék. A Soltvadkerten szilikonmellel mosatott, kínai xenonos, angel eye-os E36-ok. A facebookos alkatrészcsoportokban analfabétaként feladott hirdetések a kertvégi…..
m3246 2017.02.03 04:36:37
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belsőség Bocsi! Eladó a BMW? 2014.12.29 18:49:19
Úgy tizennégy éves lehettem, amikor édesapám elmesélte, hogyan szedte rendbe első Zsiguliját. Komoly felújítás volt az, lecsupaszított bódéval, darabokra szedett motorral. Kerültek bele színezett üvegek, volt sportkormány, homokszínű fényezés. Én nagy örömmel hallgattam a…..
Belsőség Örömteli, öreg budi 2014.07.27 06:49:19
Lassan csiszolódik-csiszolódik, nem kerget a tatár, ráérünk Ez a poszt nem akar rábeszélni az öregautózásra. Ne tedd, ne csináld, sokkal okosabban is eltöltheted az idődet, sokkal hasznosabban, tényleg. Ha eddig nem kezdted el, most már ne vágj bele, mert az autózásnak sajnos…..
A nyereménytől eldobod az agyad, pedig a csajt nem is adjuk oda hozzá. Mennyire menő egy igazi marmonkannából készített guris kisbőrönd. Arra nem vennék mérget, hogy nem pakoltatják ki majd az összes cuccodat a reptéren, de a menőség ezzel jár. Legyél te a társaság központja,…..
TComment Legyen ingyenes a BKV! 2013.07.24 06:45:00
Nem a következő kampány egyik kispártjának demagóg lózungja ez, hanem egy valós lehetőség. Máshol már meglépték. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Elismerték a hibát, de a cég nem akart fizetni. Az igazgató bujkált, a biztosító mosta kezeit, a kár kétmillió forint. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belsőség Már kenem a BMW-nek 2013.05.12 06:13:45
Sosem tudom eldönteni, a jó vagy a rossz hírrel illik kezdeni. Mert van ez is, az is. Legyen ezúttal a rossz, hiszen utolsó posztomat a 02-esemről tavaly augusztusban írtam, és úgy fejeztem be, hogy remélhetőleg idén nyárra összeáll. Erre jelenleg nem sok esélyt látok, aminek nem…..
Az öreg autónk a mai közlekedésben olyan, mintha egy gramofonra tennénk rá a DVD lemezt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
m3246 2013.05.08 14:36:16
@CanisLupus: @KezitCsókolom: Hali részben igazat tudok adni neked, bár a cikk amire reagáltam alapból arról szól, hogy mennyire szar dolog a régi autó... ami nyilván nem igaz :) az hogy én régi tényleg rendes autókat hoztam fel az annak köszönhető hogy én ezeket szeretem... amit Te írtál én teljes egészébe elfogadom, de nem tudom értékelni... soha éltemben nem voltam hajlandó 60nal toporogni ilyen autók mögött szóval sajnálom de míg nem találtok magatoknak egy külön bolygót addig nem tudom elfogadni ez miért jó :) Ha nem akadályozod a forgalmat nekem tényleg soha semmi bajom nem lesz veled... de amiről a cikk szól az már egy másik dolog...
m3246 2013.05.08 13:16:22
Nos, szerintem bennem ez a cikk alapvetően vegyes érzelmeket váltott ki...
abszolúte egyet tudok érteni azzal hogy nem jó irányba tartunk sem az autók, sem a világ... (nagyon nem tudok ellene mit tenni próbálom elfogadni ez van)
viszont nekem egyből nem egy szaros bogár jut eszembe egy veteránautóról... az amit már alapból zúzdába kellett volna küldeni amikor kijött a gyárkapun...
szóval vannak azért nagyon szép és durva olyan autók amik bőven leküldik a mostani tömegmodelleket sőt...!!!
Ha már 20-30 éves modellekben akarok beszélni, hát M3, 635csi... tudom ezek akkor is a csúcsot szemléltették... de ezek AUTÓK!!! ki a pöcsöm olyan hülye aki egy 60 Le-s régi szardarabbal akar nyomulni... vegyen egy Dévótikót... még jobban is jár! szóval ami 30 éve übercool volt, azzal most sem fogsz problémába kerülni ha kimész vele fogalomba.. még meg is szívathatsz vele kőkeményen pár farok hothachet... de a lényeg ettől még nem változik a régi igazán cool verdák ma is bőven jók és megállják a helyüket! A többi meg tényleg zúzdba való!
Természetes nekem is megvannak a hibáim és rigójáim mint a cikk is írja... elmúltam már 30.. szóval makacsul ragaszkodom a 20as éveim elején megszokott csúcsszuper dolgokhoz és az akkori jó dolgokhoz, mert valljuk be 5-6 éve kibaszott nagy válság van és egyre szarabb minden.. én ezt magamon érzem, szóval senki ne mondja hogy nem így van.. (ha Te ezt nem érzed akkor az informatikai szektorban dolgozol, vagy kurvára tele voltál már gyárilag is pénzzel szóval Rád az egész nem vonatkozik)
pláne hogy az autókben nekem az emócionális dolgok jönnek be ami elsősorban a vezetési élmény, súly és legfőképp az hang... pláne tök jó hogy bejöttek ezek a szaros turbócsodák, amiket vezetni hát elég fárasztó és a hangjuk meg maga a borzalom... szóval pláne nem örülök hogy ennyire a hülye irányba megyünk
ami meg pláne kiveri a biztosítok, hogy még a rendes sportkocsiknál (M3,M5,M6,AMG-k,RS-ek vagy még efölött) ott is jönnek ezek az elbaszott megoldások, na meg az F1ben is... baszki míg gáz, hát szerintem mindenki menjen ki még idén az F1-re ha utoljára akar hallani rendes versenyautó hangot, mert jövőre már nem fog :(
És mindez a baromság csupán azért van mert valami okosbarom kitalálta hogy majd egy bizonyos mérési ciklussal meg lehet határozni hogy jó legyen, aztán erre jött ez a szarság...
persze ha én megküldök rendesen egy ilyen turbószörnyet, azt tuti a dupláját is benyalja... (arról már nem akarok beszélni hogy a hangja az tök szar)
Szóval a sztori végére csak azt írnám, hogy tiszteljük a régi tök jó csúcstechnikás erős gépeket mert azok megmutatják mivé korcsosodtunk el... mi az amit elveszítettünk, az autózás élménye, a könnyű vezethetőség, a motorhang és a közvetlen kapcsolat az autó és az ember között... na ez hal meg teljesen mostanában :( nem véletlen most költök rá többszázezer fontitot arra hogy nagyelújítsam az E36-om... pont ezen megfontolásokból!
Nem titok, hogy az utóbbi hónapokban keményen dolgoztunk azon, hogy valamerre ismét továbblépjünk, ráadásul lehetőleg előre mozdítva ezzel a Totalcar szekerét. Tudjuk mi itt mindannyian, hogy ha nincs motiváció, akkor következik a helybenjárás, után pedig törvényszerűen a…..
Belsőség Heti merítés 2012.10.07 13:36:33
Kicsit öreg, kicsit lomha, de szeretnivaló! Mindig is BMW fanatikus voltam, de mégse fordult meg a fejembe hogy BMW-t vegyek. Passatokat nézegettem, de miután 17-et néztem meg élőben, és mindegyik ótvargané volt, úgy döntöttem más típus felé nézek... valahogy a bömösnél…..
Idejekorán beszélnünk kell a témáról, mert az Astra beindításáról szóló cikk kapcsán érdekes információt kaptunk egy olvasótól. A sztori izgalmas, úgyhogy csapjunk bele. Mai cikkünk blogposztja...
 Felhívásunk kérdezz-felelek-posztja.UPDATE: A nagy érdeklődésre való tekintettel gyorsan megtudtuk a bérsisak, transzponder (köridő méréshez) és a komplett box bérleti díját, íme:         Bukósisak – kb. 25-30 darab áll…..
Belsőség Sírjatok velem! 2012.02.05 07:38:00
Már vagy két hete túl vagyok a dolgon, de egyszerűen nem bírtam leülni, hogy megírjam. Majdnem sírtam. Nem vicc. Az Integra előtt nem volt olyan autóm - pedig volt hat -, amit egy évnél tovább használtam volna. Nem telt bele fél év, és vagy elkezdtem utálni, vagy elkezdett…..