Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zoltán Géza László

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A teszteknek vége, két hét múlva Ausztrál Nagydíj. Van értelme az unalomig ismételt kérdésnek, vagy eleve úgy kellett volna megfogalmazni, hogy idén mennyivel lesz jobb mindenkinél a Mercedes?..
A házi kedvencek sokaknál ma már a családtag szerepét tölti be. Elsőre azt gondolnánk, hogy a véletlenen múlik, vajon cicát vagy kutyát választunk háziállatnak. Felmérések azonban bizonyítják, hogy a választás szoros összefüggésben áll személyiségünkkel. Az állattulajdonosok közötti…..
A Ferrarik futották a két leggyorsabb kört a nyolc napra csökkentett tesztidőszak alatt, miközben a Mercedes mindenkinél több kilométert tett meg...
Zoltán Géza László 2016.03.10 18:47:07
Alapvetően egyet lehet érteni a helyzetelemző megállapításokkal. Ferrari szurkolóként sajnos én pesszimistább vagyok az év esélyeit illetően. Ugyanis amíg a Mercedesnek 2 nagyon nagy fölénnyel megnyert év után, egy kiválóan megkonstruált, felépített és a gyakorlatban is bevált hajtásláncot kellett tovább fejlesztenie, addig a Ferrarinak és az összes többi csapatnak gyakorlatilag újra kellett kezdeni a motor fejlesztését ill. az egész átviteli, energia-visszanyerési rendszer építését. Ezt az előnyt nem lehet behozni szerintem pár hónap alatt. A mercik teszten látott megbízhatósága magáért beszél, az üzemanyag „pancsolás”-ban megint csak előnyben vannak- a megjelent hírek szerint. Ami meglepheti őket talán a gumi taktika, a saját gumiválasztásuk az adott futam szituációban. Jó esély van arra, hogy 2016-ban 10-15 versenyt Hamilton vagy Rosberg 1.- 2. esetleg 1.-3. helyeken nyerjen, a többi futamon meg osztozhat a Ferrari és többi csapat- majd később kiderül, milyen helyezésekkel és sorrendben.
Ami az időmérőt illeti, szerintem az új szisztéma esélyt ad arra, hogy ne mindig, vagy ne túlnyomóan a merciké legyen a pol, másrészt nem csak 1 kört kell a legjobb idővel megfutni, hanem végig ott kell lenni lehetőleg az első tízben, ha a pol pozicióban szeretne végezni valaki. A jó autó mellett itt most nagyobb szerepet kaphat a vezetői tudás és taktikai készség, pláne, hogy a kívülről való távirányítás is elmarad.