Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nem mindegy???

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Gigaposztot küldött nekünk László, aki Samsung okostévéje sokadik szervize után köszönte a lehetőséget, de inkább egy cserekészüléket szeretett volna. A gyártó inkább levásárlást javasolt, amit kicsit ugyan nehezített, hogy az illetékes helyet (Bemutatóterem.hu) épp akkor…..
nem mindegy??? 2015.04.29 11:29:36
@230e: Ez igaz, de csak akkor vonatkozik rá, ha a vásárlás az új Ptk. hatálybalépése után történt. A Ptk. 2014. márciusában lépett hatályba, míg a vásárlás 2013-ban történt.
Hát én ezek után náluk inkább nem vásárolnék telefont. Tisztelt Homár!  Remélem levelem közlésre kerül, szeretném több fogyasztó figyelmét felhívni egy, a Vaterán igen aktív eladó működésére.  Naív Ügyfél a vatera.hu oldalról 2015. augusztusában vásárolt egy…..
nem mindegy??? 2015.04.08 18:42:59
@hobbitroll: CID-nél a pont. 2 év gari (jótállás) önként vállalt, szabályait a forgalmazó szabja, nem a jogszabály.
Szegény Zoltánt gondolom nem vigasztalja, de nem csak UPC, nem csak Magyarország, hanem  egy igazi világprobléma: itt egy amerikai fórum, ahol ugyanez a helyzet, és nekik is most kezdődött. Ott arra tippelnek, hogy a Samsung szervereivel van valami baj.   Tisztelt…..
nem mindegy??? 2015.02.26 12:50:21
@Rudi_1: Köszi az információt, így nem terhelem jobban a Samsung ügyfélszolgálatát a jelenleginél.

Bízom benne, hogy a lehető legrövidebb idő alatt megoldják az ügyet. Kis türelme lehet adni nekik, bárki hibázhat, ott is emberek dolgoznak.
Szent Kristóf és az AAA ezúttal Pétert hagyta cserben. A legbrutálabb rész még nincs is kifejtve rendesen: a biztosítónál derült ki, hogy az eladás előtt egy hónappal a cég kivonatta a forgaglomból a járművet, amit nem tartott annyira fontos infónak, hogy megossza a vevővel. És…..
nem mindegy??? 2015.01.09 16:28:05
Használt autó esetén ahogy minden használt dolog vásárlásakor szavatosság illett meg (most már kellékszavatosságnak hívják), ahol 6 hónapig az eladó köteles azt bizonyítani, hogy a hiba a vásárláskor nem volt benne. Ha igaz az olaj állapotára vonatozó információ, akkor egészen addig nem a vásárló a hibás, amíg ezen lényeges tényezőre az eladó bizonyíthatóan nem adott tájékoztatást a vevőnek az adás-vétel során. Elég sok minden miatt elmarasztalható az AAA a hatóságoknál (eljárást kell kezdeményezned), akik ha bebizonyosódik a hanyagság büntetnek is. pl Fogyvéd a szavatossági jogaid csorbítása miatt, bizonyíthatóan elérhetetlen ügyfélszolgálat, 30 napos panasz válaszadási határidő túllépése. Jó tárgyalási alap lehet viszon ezen eljárások visszavonása (jogosságuk esetén, de azért indítsd meg őket, ne csak "fenyegesd") egy közös megegyezésben. (a büntetések mértéke halmozottan akár a több százezret is elérheti így az AAA-nak, nem lepődnék meg azon sem ha a kifizetett autó árát is meghaladná akár)
Az autót illetően vagy perelsz (Te finanszírozod a költségét), hogy végezzék el ők a kijavítást ha nem vállalták, vagy Te 15 nap után mással elvégeztetheted ezt (Te finanszírozod meg - tudom tök reális hogy erre is van pénzed még) majd a számlát benyújtod nekik, és ha nem akarják kifizetni akkor ez is a per részévé teszed (hogy már eleve a per indításkor része kell hogy legyen vagy idővel behozható az nem ismert számomra). Végeredményben minden vonatkozó költséged (per költség, javítási díj és ahhoz kapcsolodó költségek visszamenőleg jegybanki kamatokkal (kamatösszeg nem lesz jelentős összeg igazából a jelenlegi kamatszint miatt) megtérítésre kerülhet. Csak győzd finanszírozni az ügyet.

Egy dolgot nem kaphatsz vissza, az pedig az ügyre fordított energiád, időd!
A kiegyensúlyozottság jegyében ezúttal a DIGI-t ütjük olvasónk bunkójával. Emberileg érthető, hogy kiakad azon, hogy pont neki, hűséges mindentelőfizetőnek jár a konkrét nagy semmi az akciós kosárból, szakmailag viszont mit is udvaroljon neki a cég, ha már  évekkel…..
WTF - kérdi levélírónk, és ennél pontosabban mi sem tudunk fogalmazni. Már mért ne járna jótállás akkor is, ha mondjuk az adminisztrátor alatt esik szét  a vadiúj szék? Ezzel nyilván maga a JYSK is egyetért, hiszen ezt írja a honlapján: A vásárlót az összes termék…..
László az MKB ügyfeleinek ledarálásának lett áldozata. A Fundamenta technikai hibára hivatkozva nem hagyja, hogy MKB-s számláról törlessze a hitelét. Azt javasolták neki, hogy próbálja meg OTP-s számláról, azzal működik: A friss tapasztalatomat szeretném megosztani, mások…..
nem mindegy??? 2014.04.17 13:04:19
Hasonló jellegű esetem volt a Fundamentával (limit nem volt látható számukra).
Anno mikor a szerződést kötöttem velük a bankoknál a beszedési megbízások esetében még nem volt ilyen információs mező (limti láthatóság). Mikor bankot változtattam áthoztam az aktuális beszedési megbízásokat is. Fundamenta rögtön elkezdett zaklatni (annak ellenére hogy gond nélkül le tudták emelni mindig), hogy nem látják a limitet. Nem érdekelte őket, hogy nem módosítattam semmit a megbízásokon. Az eredeti (régi bank) megbízáskor még nem létezett ez a mező, így az új bank nem tette láthatóvá ezt.(Nem volt információja róla) Nekem kellett foglalkoznom az üggyel, mert kedves bankok bevezették a limit láthatóságát. Kérdés még most is számomra, hogy akkor az eredeti bank hogy oldotta meg nekem az új információs mező értékét (limit láthatóság) hogy a Fundamenta nem kezdett el zaklatni a beveztése után. Ha "önkényesen" ezt láthatóvá tette (igazából jogtalanul) a Fundamenta felé, akkor miért nem adta át az új banknak? Vagy figyelik a bankok, hogy mikor jött létre a beszedési megbízás és az akkori követelmények szerint teljesítik ezeket a hordozásokat? A lényeg van ilyen információs mező, hogy láthatóság, amit be kell állítani a banknak így az MKB-nak is. Másrészről a Fundamenta kicsit túl akarja biztosítani magát, hisz a láthatóságtól függetlenül képes volt a törlesztést leemelni, akkor meg minek a láthatóság? Miért nem elég neki az, hogy a szerződésbe azt teszi be, hogy elmaradás esetén kötelezheti az Adóst a limit láthatóságra. Ha valaki fizet, akkor csak az egész procedúrát csak zaklatásnak éli meg.
nem mindegy??? 2014.04.17 14:39:09
@__tom_: A rendszeres utalás szerintem csak addig megy, amíg a kiutalási időszakba kerülsz, utána beszedésit írnak elő. (érthető lépés részükről, mert az állandó utalásnál az ügyfélnél van kontroll) A gyűjtési időszakban ha nem fizetsz akkor nincs közvetlen szankciója, nem kapsz legfeljebb kamatot (bár hanagolható tényező) és nem éred el a kiutaláshoz szükséges feltételeket. A postoló meg azonnali áthidaló kölcsönt kért, ott meg a gyűjtő szakasz mellett a kiutalt összegre fizetni kell a kölcsön kamatát is rögtön. Ergo csak beszedési jöhet szóba náluk.
Szegény Rékucot szívatja a Vodafone: először semmilyen elektromos kommunikációs csatornán nem tudta megkérdezni a szervizt, kész van-e már a telefonja, két héttel később pedig kitalálták, hogy már 2 hete kész van, csak nem tudták elérni. Viszont 8 nap után 400 forint a…..
nem mindegy??? 2008.05.14 19:51:00
Rékuc: Szerintem azon a papíron szerepel az értesítési számod is (ahova küldik az sms-t) amit szintén aláírtál ahogy a 400Ft is. (bár csak beleolvasgattam a kommentekbe, de van aki ismer olyan embert aki ilyen címen fizetett már a vodkának?) Jóeséllyel elütötték az értesítési számodat (ott is csak emberek dolgoznak és feltételezem nem szándékosan tették)
Mivel ők adták el neked a telefont, ezért a jótállást nekik kell állniuk.(jogszabály ezt mondja, sok helyen külföldön a gyártónak kell vállalnia) De ők egy szolgáltatók, nem foglalkoznak javítással (ahogy a másik kettő se) azaz javíttatják. Nem hiszem hogy azt látják hogy a szervizben éppen mit csinálnak a telefonoddal (ahhoz elég szoros kapcsolat kell a két cég között), max meg tudja kérdezni mondjuk egy belső vonalon (ha van ilyen).
De mivel kaptál kölcsönkészüléket ezért a jogszabály szerint 30 napon belül kell megjavítani (azaz törekednie, mivel már nincs jogszabály szerint 30 vagy 15 napos határidő) és ha jól számoltam ezt se lépték túl. Jogszabály szerint nem vétettek, legfeljebb a tájékoztatásuk nem fedte a Te igényeidet.(ha jól tudom jogszabály szerint értesítenie se köteles, ez is csak egy plusz lenne, ami müködött is volna ha jó lett volna az értesítési számod.
És reménykedj hogy a szerviz valóban orvosolta a telefonod hibáját. A vodka meg biztos elgondolkodik azon hogy hogy tudna jobb tájékoztatást adni a javítási helyzetről.....vagy nem:)
Egy újabb N95-ös történet, amiben Sándor kíváncsi a szoftver verziószámára, de aztán az oktondi ügyfélszolgálat miatt a végére nagyon dühös lesz. Van egy eredeti, kátyafüggetlen, nem buherált, mintaboltban vásárolt Nokia N95-öm. A magyar Nokia weboldalon szerettem volna…..