Adatok
nem mindegy???
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Gigaposztot küldött nekünk László, aki Samsung okostévéje sokadik szervize után köszönte a lehetőséget, de inkább egy cserekészüléket szeretett volna. A gyártó inkább levásárlást javasolt, amit kicsit ugyan nehezített, hogy az illetékes helyet (Bemutatóterem.hu) épp akkor…..
nem mindegy???
2015.04.29 11:29:36
@230e: Ez igaz, de csak akkor vonatkozik rá, ha a vásárlás az új Ptk. hatálybalépése után történt. A Ptk. 2014. márciusában lépett hatályba, míg a vásárlás 2013-ban történt.
Hát én ezek után náluk inkább nem vásárolnék telefont.
Tisztelt Homár!
Remélem levelem közlésre kerül, szeretném több fogyasztó figyelmét felhívni egy, a Vaterán igen aktív eladó működésére.
Naív Ügyfél a vatera.hu oldalról 2015. augusztusában vásárolt egy…..
nem mindegy???
2015.04.08 18:42:59
@hobbitroll: CID-nél a pont. 2 év gari (jótállás) önként vállalt, szabályait a forgalmazó szabja, nem a jogszabály.
Szegény Zoltánt gondolom nem vigasztalja, de nem csak UPC, nem csak Magyarország, hanem egy igazi világprobléma: itt egy amerikai fórum, ahol ugyanez a helyzet, és nekik is most kezdődött. Ott arra tippelnek, hogy a Samsung szervereivel van valami baj.
Tisztelt…..
nem mindegy???
2015.02.26 12:50:21
@Rudi_1: Köszi az információt, így nem terhelem jobban a Samsung ügyfélszolgálatát a jelenleginél.
Bízom benne, hogy a lehető legrövidebb idő alatt megoldják az ügyet. Kis türelme lehet adni nekik, bárki hibázhat, ott is emberek dolgoznak.
Bízom benne, hogy a lehető legrövidebb idő alatt megoldják az ügyet. Kis türelme lehet adni nekik, bárki hibázhat, ott is emberek dolgoznak.
Szent Kristóf és az AAA ezúttal Pétert hagyta cserben. A legbrutálabb rész még nincs is kifejtve rendesen: a biztosítónál derült ki, hogy az eladás előtt egy hónappal a cég kivonatta a forgaglomból a járművet, amit nem tartott annyira fontos infónak, hogy megossza a vevővel. És…..
Csalódott vevő tökre elérte a TMX-et, válaszoltak is neki szépen. Hogy akkor mi a baj? Ez: "A TMX Mobile Solution Szerviz Kft. által kiadott jegyzőkönyv, amely az Ön esetét dokumentálja nem érvényes a belföldi kereskedelmi forgalomban. Jelenleg ez egy súlyos…..
A kiegyensúlyozottság jegyében ezúttal a DIGI-t ütjük olvasónk bunkójával. Emberileg érthető, hogy kiakad azon, hogy pont neki, hűséges mindentelőfizetőnek jár a konkrét nagy semmi az akciós kosárból, szakmailag viszont mit is udvaroljon neki a cég, ha már évekkel…..
WTF - kérdi levélírónk, és ennél pontosabban mi sem tudunk fogalmazni. Már mért ne járna jótállás akkor is, ha mondjuk az adminisztrátor alatt esik szét a vadiúj szék? Ezzel nyilván maga a JYSK is egyetért, hiszen ezt írja a honlapján: A vásárlót az összes termék…..
nem mindegy???
2014.10.28 17:51:25
@hpapagaj: De tudtommal igen, ahol csak 1 fogalom létezik az EU direktívára (2 év). Szép hazánkban még a szavatosságot feleltetik meg ennek. De ha jól tudom a németek is a magyarhoz hasonlóan működnek, e szempontból ott sem jobb az élet. (Másról ne beszéljünk☺)
nem mindegy???
2014.10.28 18:00:59
@atörökk: Ha ráfér! :)
Olvasónk levele szerint nagyjából semmire. Legalább is a jólhangzó ígéretek igencsak szűk korlátokat kaptak a valóságban.
Kedves Tékozló Homár!
2014.02.20.-án vásároltam 2 éves hűségnyilatkozattal egy HTC Desire 500 telefont. Kötöttem hozzá 1090Ft havidíjért…..
Tékozló Homár
Hiánycikk a HD-box a Diginél, de szerződést azért kötnek rá okosan
2014.09.03 13:39:00
A minőség legyen magas, a számla alacsony, a megrendelt HD-s csomaghoz meg adják oda a HD-boxot, de azonnal. Ki nem találnák, hogy melyik a legnehezebben teljesíthető feltétel a DigiTV-nél.
Tisztelt Szerkesztőség!
08.21-én döntöttünk úgy a párommal, hogy megválunk a…..
László az MKB ügyfeleinek ledarálásának lett áldozata. A Fundamenta technikai hibára hivatkozva nem hagyja, hogy MKB-s számláról törlessze a hitelét. Azt javasolták neki, hogy próbálja meg OTP-s számláról, azzal működik:
A friss tapasztalatomat szeretném megosztani, mások…..
nem mindegy???
2014.04.17 14:39:09
@__tom_: A rendszeres utalás szerintem csak addig megy, amíg a kiutalási időszakba kerülsz, utána beszedésit írnak elő. (érthető lépés részükről, mert az állandó utalásnál az ügyfélnél van kontroll) A gyűjtési időszakban ha nem fizetsz akkor nincs közvetlen szankciója, nem kapsz legfeljebb kamatot (bár hanagolható tényező) és nem éred el a kiutaláshoz szükséges feltételeket. A postoló meg azonnali áthidaló kölcsönt kért, ott meg a gyűjtő szakasz mellett a kiutalt összegre fizetni kell a kölcsön kamatát is rögtön. Ergo csak beszedési jöhet szóba náluk.
Vizion kiemelt, flottás ügyfél a Vodánál, de úgy tűnik ez inkább hendikep, ha elromlik a telefonja. Míg a nem kiemelt ügyfél azonnali cserével megúszhatja a problémát, neki futárra és szervizre kell várnia, ráadásul a beígért cseretelefon sem bír megérkezni.
Szerencsétlen…..
Mirtill sejtése szerint nem a véletlenek egybeesése, hogy minden (2) alkalommal felfele kerekítendő összeg lett a lefele kerekítendő összeg, amennyiért tankolni szeretett volna a MOLnál. Persze lehet, hogy már a nehéz időkre spájzolnak, de azért elég vad összeesküvés elmélet ez:…..
Szegény Rékucot szívatja a Vodafone: először semmilyen elektromos kommunikációs csatornán nem tudta megkérdezni a szervizt, kész van-e már a telefonja, két héttel később pedig kitalálták, hogy már 2 hete kész van, csak nem tudták elérni. Viszont 8 nap után 400 forint a…..
Egy újabb N95-ös történet, amiben Sándor kíváncsi a szoftver verziószámára, de aztán az oktondi ügyfélszolgálat miatt a végére nagyon dühös lesz.
Van egy eredeti, kátyafüggetlen, nem buherált, mintaboltban vásárolt Nokia N95-öm. A magyar Nokia weboldalon szerettem volna…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz