Adatok
TéZé
36 bejegyzést írt és 63 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hello.Szöveg nincs, mert időm sincs, de beszéljenek helyettem a képek. Ja, és a rossz hír az, hogy nem lesz kész a találkozóra, de ez van, ezt kell szeretni.Finoman a kritikával, szerelmes vagyok. ;)..
Gyűlik a közösség! November 16-a az előzetes tervek szerinti időpont és egyelőre kétesélyes a helyszín. További részletek és a dolgok alakulása itt követhető nyomon:http://performance-tuning.hu/forum/index.php?showtopic=66Én ott leszek, TALÁN CXS is. Talán. A. Remény. Hal. Meg.…..
Sajnos nincs időm írni mostanában, ha meg mégis, akkor azt a fránya megélhetésért teszem. De hétfő este voltam Hófehérkénél és sebtiben lőttem is rá néhány képet. Elnézést a minőségért, de akkor már nagyon rohantam, miután fejben újra elköltöttem a kocsira párszázezer…..
Ezzel az üzenettel kaptam ma levelet egy felsőtárkányi fiatalembertől. Busman és én sokat vitáztunk, hogy WRC-cső (a rali szakzsargon így hívja az épp aktuális, FIA homológ teljes csövezést) vagy valami himihumi acélcső-erdő kerüljön az autóba. Innen a félrevezető cím.Nagy…..
Ó jaj, szegény, szegény Ford F150! A Dodge Ram-ben pedig mennyire bíztunk... Aztán gondoltuk, hogy na majd a Silverado! És a végén mi mással lazíthatnának, mint egy Ford Pinto vontatásával fejtetőn? Úgy látszik, vissza kell hozni az amerikai autós találkozók műsorába a…..
Tulajdonképpen egyáltalán nem vágyom semmilyen autóra. Persze jól jönne valami sima 1,6-os kombi, amikor Horvátországba utazunk és nyilván nekem is megáll a szívem, ha Ferrarit látok, egészében véve remekül érzem magam az Integra volánjánál, de… Van egy barátom, a…..
TéZé
2008.08.22 13:45:05
Watcher 2008.08.22. 12:33:21
"En szemely szerint a kovetkezo autora vagyom : 120-150 Le teljesitmeny / 800-1100 kg onsuly / 1.6-2.2L hengerurtart / hatsokerek hajtas. Nyilvan ebbol kiderul, hogy nincs nagy valasztasi lehetoseg, es az is, hogy nem epitkezni kell a gep vagy felulreprezentalni magam, hanem csak kiszabadulni a budai hegyek/Mecsek/Eszaki Kozephegys. szerpentinjeire kicsit mosolyogni es 5 evesnek erezni magam megint."
Íme: www.hasznaltauto.hu/2159817_toyota_corolla_1984
Az R8-as Audis kollégának pedig megarespekt. Sorolhatnám hosszan, hogy miért, de autós szempontból talán az a legérdekesebb, hogy az irigykedés közepette is megvette és használja az Álmát. Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy hol-hogyan tudja kihasználni az autó tudását, de akkor is gratulálok, ha "csak" az Andrássy-n korzózgat vele.
"En szemely szerint a kovetkezo autora vagyom : 120-150 Le teljesitmeny / 800-1100 kg onsuly / 1.6-2.2L hengerurtart / hatsokerek hajtas. Nyilvan ebbol kiderul, hogy nincs nagy valasztasi lehetoseg, es az is, hogy nem epitkezni kell a gep vagy felulreprezentalni magam, hanem csak kiszabadulni a budai hegyek/Mecsek/Eszaki Kozephegys. szerpentinjeire kicsit mosolyogni es 5 evesnek erezni magam megint."
Íme: www.hasznaltauto.hu/2159817_toyota_corolla_1984
Az R8-as Audis kollégának pedig megarespekt. Sorolhatnám hosszan, hogy miért, de autós szempontból talán az a legérdekesebb, hogy az irigykedés közepette is megvette és használja az Álmát. Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy hol-hogyan tudja kihasználni az autó tudását, de akkor is gratulálok, ha "csak" az Andrássy-n korzózgat vele.
"Vígadj, Magyar Haza! meg ne tagadd tömött Javaidtól azt a valódi örömöt" Csokonai Vitéz Mihály Nehéz ezt skizót követni. Zavartan kering a szem a Nissan 100 NX körül: egy japán Nissan, amit gazdája Alfa Romeóvá tenne, hogy dicsőítse Valentino Rossit, a…..
TéZé
2008.08.13 18:34:31
Három álmom is akad a Hachiroku kapcsán. Íme: szeretném Japánban driftelni, Finnországban ralizni és a Nürburgringen körzőzni látni - utóbbit lehetőleg úgy, hogy én ülök CXS volánjánál. A Japán kirándulás utáni sóvárgást talán nem kell magyarázni, és azt hiszem, minden…..
Az elmúlt két verseny alapján felismertük, hogy fejlesztenünk kell a motor területén, mely jelenleg 135-140 lóerőt tudhat, a versenyeken konferált 150-nel ellentétben:). Döntenem kellett hogyan tovább, mert a rohamléptekben fejlődő magyar Drift és jövői évi PRO ligás…..
Sokáig semmi hírt nem adtam CXS építése felől, pedig a projekt nem állt le. Sőt. Viszont mikor legutóbb a kisautó környékén jártam, egy árva pixelnyi fotót sem készítettem, így ennél a bejegyzésnél is kénytelenek lesztek szavakkal beérni. S hogy miért nem végeztem…..
Nagy szerencse, hogy nem kell a kereket újra feltalálnom ebben a posztban, de azért van néhány megszívlelendő okosság ebben a kérdéskörben. Meg egy érdekes, látványos téma is, én például kifejezetten kerék-fetisiszta vagyok, szeretem, ha szép görgőkön gördül a…..
TéZé
2008.05.06 14:52:56
TéZé
2008.07.25 15:14:03
Petőfi zseniális verse ugrott be szinte azonnal, látván a vasárnapi Brit Nagydíjat. Nem szándékozom túlzottan taglalni a látottakat, hiszen milliónyi helyen hozzáférhető minden információ, nyilatkozat, magyarázkodás, satöbbi.
Ihletet kapván elkezdtem böngészni mindenki kedvenc…..
TéZé
2008.07.10 17:53:05
Kötelezően ajánlott olvasmány:
www.rallyandracing.com/oxid.php/shp/1/cl/details/cnid/be4465887497c1fe6.79957882/anid/be44658874bdcba54.26637935/Walter-Roehrl---Aufschrieb/
Egyszerre lebilincselően érdekes és ámulatba ejtő, meg aztán vinnyogva, földön fetrengve röhögős is.
www.rallyandracing.com/oxid.php/shp/1/cl/details/cnid/be4465887497c1fe6.79957882/anid/be44658874bdcba54.26637935/Walter-Roehrl---Aufschrieb/
Egyszerre lebilincselően érdekes és ámulatba ejtő, meg aztán vinnyogva, földön fetrengve röhögős is.
TéZé
2008.07.10 17:55:24
- Te, ez meg mi a rák?- néztünk egymásra haverral, valamikor 2004 novemberének végén, amikor először kezünk közé kaparintottuk a Need For Speed akkori új részét, az Underground 2-t. Két tizenéves srác, épp farkasszemet nézett egy bordó festésű, kifejezetten ronda, szögletes,…..
Nem szűk, könnyen megpördülő, alattomos és zajos dögöket várnak a mai ifjak, hanem vidám, élhető, biztonságos és használható járművekben szeretnék átélni a sportosság érzését.Hallotta Papp Tibi a MiTo sajtóbemutatóján. És hogy a legújabb kis Alfának még jobb…..
Már húsz év telt el azóta, én akkor voltam 10 éves gyerek. És sírtam.Kesjár Csabára itt emlékezünk:http://www.startmagazin.hu/forma1/in_memoriam_kesjar_csabaNyugodjék békén...
Gyorsjelentés: a hétvégén Kakucson megrendezésre került Országos Drift Bajnokság II.o. futamán, egészen a dobogóig tudtam menetelni, 30 fős mezőnyben, óriási hőségben, komoly küzdelmek árán a III. helyet sikerült megszereznem.TOP 16 végeredmény:1 Szekeres Ferenc…..
TéZé
2008.06.25 17:47:12
Az van, hogy a Gina ugyan szép, de ez meg egyszerűen gyönyörű.Szerintem szerelmes vagyok.Köszönöm Lajoosh, óriási vagy...
Nagyon nem ide vág, de valahogyan muszáj a világ tudtára adnom, hogy Chris Bangle szerintem egy zseni.Ez az autó meg egy csoda, mint ötlet, mint forma, mint minden. Angolul tudók előnyben. ..
Túl vagyok életem második drift edzésén. A tapasztalatok, érzések vegyesek, egyrészt majd szétrobbanok az örömtől, amikor kiadja, másrészt hol sajnálom a kicsi piros kupét, hol dühös vagyok, ha épp nem sikerül felfesteni az ívet. De haladjunk csak szép sorban.FCZ-nek…..
A hosszú hallgatás oka, hogy utáltam volna még egyszer leírni: a BlackTop úton van, de még nem ért ide. Hölgyeim és uram, kitörő örömmel jelenthetem, ChinLeeKun nem David Cooperfield, azaz a szemfényvesztés nagymestere, hanem egy tisztes maláj iparosember. Tényleg megcsinálta,…..
Végre elkezdődött az érdemi munka, Busmanék kipakolták Hacsirokum belső szerveit. Elsősorban az utas és csomagtér dolgai, kárpitok, ülések, szőnyegek kerültek ki a kocsiból. CXS menthetetlenül és visszafordíthatatlanul verseny(szerű) autóvá alakul, így ezekre a cuccokra…..
TéZé
2008.05.25 11:18:44
Tényleg indiszkrét a kérdés, de már vártam ;-) Autós újságíró vagyok www.startmagazin.hu/impresszum/, és egy barátommal közösen van egy építőipari vállakozásom.
Három órával ezelőtt megvásároltam ezt a motort...
...ebből az autóból...
...ami eredetileg ebben az autóban volt...
...de végül ebben az autóban lesz:
és ezzel lesz teljes a flotta.
INDAFOTO.slideshow.run({…..
Élvezeti cikknek semmilyen, helyváltoztató eszköznek viszont majdhogynem tökéletes. Mintha egy kényelmes garzonban üldögéltem volna. Tapogattam is a tarkóm sűrűn, hurkásodik-e már a nyakam, de nem. Úgy látszik, nem hat rám, vagy csak simán kibírtam és nem lett belőlem…..
TéZé
2008.05.25 15:38:42
Ilyen az, amikor az ember béna, de blogot ír, ellenben az olvasó ötletes, tehetséges és a fejére nő.. Brrr. :-)Szóval negatív bénázásaimat Sam8888 egy csinos kis színkavalkáddal alázta meg. Alant láthatók fényezés ötletei. Tessék a hozzászólásokban szavazni.…..
TéZé
2008.05.23 16:27:04
Ez a bejegyzés kissé öszeszedetlennek fog tűnni, és az is. A bukócső, a kötelező biztonsági felszerelések, a desing és néhány hasonló kérdést szeretnék taglalni benne, minden különösebb sorrendiség nélkül. Nos, lássuk, halljuk. © Pirelli Calendar 2002, Mena…..
TéZé
2008.05.16 16:13:55
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Igen, Tomi, ez nekem is megfordult már ez a fejemben, néha baszogatom is miatt Busmant, hogy ne csinálja ilyen szépre, mert nem lesz szívem rendesen használni. De még mindig inkább így, mint fordítva, hogy olyan ronda legyen, hogy ne legyen kedvem beleülni..