Adatok
temperamentum
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Anyák napi tiltakozókampány indult az “Ádám keresi Évát” plakátjai ellen: egy fiatal édesanya nyílt levélben fordult a nemzeti médiahatósághoz a Viasat meztelen reality sorozatát népszerűsítő köztéri reklámkampány leállítását kérve. Mint írja, a meztelen férfiakat és nőket ábrázoló plakátok…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Megnéztem a Magyar Reklámetikai Kódexet és a Viasat reklámjai megsértették a 13. Cikkely / 15. pontját:
(15) A kifejezetten felnőtteknek szánt termékek reklámját tilos gyermek- vagy fiatalkorúnak szóló médiakörnyezetben elhelyezni.
És a 13. Cikkely / 12. pontját:
(12) A gyermek- és fiatalkorúaknak szóló reklám – üzenetének tartalmára és annak megjelenítésére is tekintettel – nem mutathat rossz magatartási mintát, negatív erkölcsi értéket elfogadottnak
Ezért haladéktalanul intézkedniük kell a bevonatásukról.