Adatok
Hajimemashite
0 bejegyzést írt és 203 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Please feel free to be offtopic.....
Hajimemashite
2016.05.09 20:44:39
@ORION: Szívesen.
Hajimemashite
2016.05.10 11:30:57
@Kesselschmied: Először is azt kellene megértened, hogy ahonnan én jövök, és akik uralkodnak felettetek, az két különböző csoportosulás. Míg az egyik segíteni jött a földi emberiségnek, kicsit sem elvárva a földlakóktól, hogy istenként imádják őket, addig a másik, köztük Jehova is, elvárta a földi emberektől, hogy istenként, olykor egy istenként imádják őket. Tehát némely földönkívülit maguk az emberek neveztek ki istennek. Például az ókori görög istenek sem istenek voltak, hanem más civilizációkból jövő földönkívüliek. Köztük voltak olyanok, akik bölcsességre, tudásra, gyógyításra, matematikára, fejlett technológiára, geometriára tanították az embereket, és voltak olyanok köztük, akik a pusztításra, a hatalom szerzésre.
Tehát a mai vallásokat részben azok a negatív indíttatású földönkívüliek a megalapítóik, akik elvárták, hogy egy istenként vagy csak istenként imádják őket. Az előbb említett Jehova tanúi is egy ilyen vallás.
Nem létezne a Földön semmilyen vallás, ha ez nem történt volna meg, és valószínűleg mi sem beszélgetnénk itt, mert ez a blog sem jött volna létre, ha a szervezet és semmilyen más egyház, vallás nem létezne.
Az egoizmus és a korlátozott gondolkodásmód az élet minden területére kifejti hatását ezeknél az embereknél. Azt hogy mindent, még a földönkívüli létet is egy kalap alá veszed a szent írással, az isteneddel, pontosan erre utal. Illetve, hogy a szent írást, az életedet és az istenedet, talán még a bolygót is sokkal jobbnak véled minden másnál, ez pedig igencsak elszomorító.
Amíg mindenki másban látod a "hibát" és nem önmagadban, addig folyamatosan blokkolod magad és nem tudsz lelkileg fejlődni.
Egyszerűen nem érted még amiről beszélek, csak a szádat jártatod, azt remélve, hogy mindannyian megijedünk. Mivel szeretünk és segítenénk mindenkinek, nem ítélünk el téged, sem mást, ahogyan te teszed velünk.
Azt sem értetted még meg, hogy nem fogunk addig beavatkozni, míg az emberek nem akarják, de néha mégis közbe kell avatkoznunk, mint a nukleáris atomerőműveknél és egyéb háborús helyzetekben, mert ha nem tennénk meg, az a világűr más fajaira is veszélyt jelentene, ha valami szörnyűség történne itt a Földön. Amíg ezt nem látod át, nem érted meg.
Tehát a mai vallásokat részben azok a negatív indíttatású földönkívüliek a megalapítóik, akik elvárták, hogy egy istenként vagy csak istenként imádják őket. Az előbb említett Jehova tanúi is egy ilyen vallás.
Nem létezne a Földön semmilyen vallás, ha ez nem történt volna meg, és valószínűleg mi sem beszélgetnénk itt, mert ez a blog sem jött volna létre, ha a szervezet és semmilyen más egyház, vallás nem létezne.
Az egoizmus és a korlátozott gondolkodásmód az élet minden területére kifejti hatását ezeknél az embereknél. Azt hogy mindent, még a földönkívüli létet is egy kalap alá veszed a szent írással, az isteneddel, pontosan erre utal. Illetve, hogy a szent írást, az életedet és az istenedet, talán még a bolygót is sokkal jobbnak véled minden másnál, ez pedig igencsak elszomorító.
Amíg mindenki másban látod a "hibát" és nem önmagadban, addig folyamatosan blokkolod magad és nem tudsz lelkileg fejlődni.
Egyszerűen nem érted még amiről beszélek, csak a szádat jártatod, azt remélve, hogy mindannyian megijedünk. Mivel szeretünk és segítenénk mindenkinek, nem ítélünk el téged, sem mást, ahogyan te teszed velünk.
Azt sem értetted még meg, hogy nem fogunk addig beavatkozni, míg az emberek nem akarják, de néha mégis közbe kell avatkoznunk, mint a nukleáris atomerőműveknél és egyéb háborús helyzetekben, mert ha nem tennénk meg, az a világűr más fajaira is veszélyt jelentene, ha valami szörnyűség történne itt a Földön. Amíg ezt nem látod át, nem érted meg.
Mindenkinek Jehova Tanúiról
További kiszivárogtatás: A Személyes minősítési jelentések (vagy besúgási űrlap) most már elérhető
2016.05.07 20:00:00
Egy újabb zavarba ejtő dokumentum látott napvilágot
Március 29-én, kedden számoltam be róla, hogy egy rendkívül érzékeny Őrtorony dokumentum, a Körzetfelvigyázók kézikönyve szivárgott ki egy elégedetlen körzetfelvigyázótól.
Ahogy átnéztem a cikkem alapjául szolgáló…..
Hajimemashite
2016.05.07 20:54:44
„Azt a napot és órát azonban nem tudja senki, az ég angyalai sem, csak az Atya.” (Máté 24:36)
„Ám azt a napot vagy órát senki sem tudja, az ég angyalai sem, sőt még a Fiú sem, csak az Atya.” (Márk 13:32)
Vö.: „Mindaz, ami az Atyáé, az enyém” (Jn 16:15)
„Egyedül Isten mindentudó (1Kir 8:31-32,…..
A hírrel kapcsolatos legfontosabb információk az alábbi hivatkozásokon érhetőek el:
http://index.hu/nagykep/2016/04/22/azt_hittuk_orokke_elni_fog/
http://jtinfo.blog.hu/2016/04/21/elhunyt_prince
Korábbi cikkünk a blogon…..
Hajimemashite
2016.04.23 13:07:37
Hajimemashite
2016.04.24 21:09:09
hajnalhasadas.hupont.hu/471/uj-dolgok-lapja
"Prince 2001-ben lett Jehova tanúja és a biblia tanulmányozója.
Fritz Springmeier szerint a Jehova tanúi egyházat a szabadkőművesek irányítják.
A Jehova tanúi alapítója Charles T. Russel szabadkőműves volt, halála Halloween napján történt 64 éves korában (Hórusz/64), holttestét pedig RÓZSAkeresztes szertartás szerint elhamvasztották, akárcsak Prince esetében. Kapcsolat van itt az egyiptomi mitologikus madárral, a FŐNIX-el is, mely hamvaiból támad fel.
Goroadachi tweetelte épp ápr. 21-én, hogy Prince halála egy BLACK-STAR PHOENIX esemény. Személy szerint én nem hallottam (még nem találkoztam vele) Prince-t Jézus Krisztusról beszélni, mint Igazságról, Útról és Életről."
"Titkos temetés, sose tudjuk meg, hol nyugszik Prince"
ripost.hu/cikk-sose-tudjuk-meg-hol-nyugszik-prince
"Prince 2001-ben lett Jehova tanúja és a biblia tanulmányozója.
Fritz Springmeier szerint a Jehova tanúi egyházat a szabadkőművesek irányítják.
A Jehova tanúi alapítója Charles T. Russel szabadkőműves volt, halála Halloween napján történt 64 éves korában (Hórusz/64), holttestét pedig RÓZSAkeresztes szertartás szerint elhamvasztották, akárcsak Prince esetében. Kapcsolat van itt az egyiptomi mitologikus madárral, a FŐNIX-el is, mely hamvaiból támad fel.
Goroadachi tweetelte épp ápr. 21-én, hogy Prince halála egy BLACK-STAR PHOENIX esemény. Személy szerint én nem hallottam (még nem találkoztam vele) Prince-t Jézus Krisztusról beszélni, mint Igazságról, Útról és Életről."
"Titkos temetés, sose tudjuk meg, hol nyugszik Prince"
ripost.hu/cikk-sose-tudjuk-meg-hol-nyugszik-prince
Először is, akit érdekel a korábban említett könyv, az itt elolvashatja:
R. T. Miller: Jehova tanúi - Félrevezetés áldozatai, link: http://users.atw.hu/xjt/mindex.html
Mint tapasztalhatjátok majd, igen szét lett húzva írásom, ám nem azért, hogy többnek tűnjön, hanem átláthatóbbnak. Én nem…..
Hajimemashite
2016.04.06 18:27:22
@Régi harcos: Örülök, hogy vannak még, akik gondolkodnak! :)
Épp erre kellene rájönnie az embereknek, hogy Isten, aki mindent teremtett, ő ismeri minden ember érzését, éppen ezért senkinek sem kellene bizonygatnia neki, hogy mennyire lojális hozzá, mivel már tudja. Jób példájából én megint azt látom, hogy aki Istenként szerepel benne, az nem isten, hanem egy egoista valaki, akár földi ember, akár rossz indulatú földönkívüli, aki pusztán istent akart játszani. Ez is bizonyítja, hogy nem a valódi Istenről szól a történet, hogy az illetőnek fogalma sem volt az emberek érzéseiről.
.............................................
Bennem felmerült az a kérdés is, hogy a bibliai idők előtti időkben, mi volt az emberek szent könyve? Vajon minden ember tudta-e a Földön, hogy létezik Isten? Ha nekik is voltak szent írásaik, amelyeket Isten ihletett, van-e bármilyen fennmaradt írásos bizonyíték? Erre adjon valaki választ, mert ezt még én sem tudom. Mindenesetre elgondolkodtató, hogy a Biblia megjelenése előttig, talán a földi emberiség nagy része azt sem tudta, ki teremtette az embert. Nem hinném, hogy minden emberhez eljutott Ádám és Éva története...
S ha már itt tartok, Noé idejében, miért nem az egész Földön lett elterjesztve, hogy hamarosan Isten özönvizet bocsát a Földre? Mert mindenki más bűnösebb volt, és úgy gondolta Isten/Jehova, hogy akkor nekik már úgyis mindegy? Ennyire szerette a Biblia istene/Jehova az embereket, hogy csak eggyel kommunikált, Noéval? :)
Épp erre kellene rájönnie az embereknek, hogy Isten, aki mindent teremtett, ő ismeri minden ember érzését, éppen ezért senkinek sem kellene bizonygatnia neki, hogy mennyire lojális hozzá, mivel már tudja. Jób példájából én megint azt látom, hogy aki Istenként szerepel benne, az nem isten, hanem egy egoista valaki, akár földi ember, akár rossz indulatú földönkívüli, aki pusztán istent akart játszani. Ez is bizonyítja, hogy nem a valódi Istenről szól a történet, hogy az illetőnek fogalma sem volt az emberek érzéseiről.
.............................................
Bennem felmerült az a kérdés is, hogy a bibliai idők előtti időkben, mi volt az emberek szent könyve? Vajon minden ember tudta-e a Földön, hogy létezik Isten? Ha nekik is voltak szent írásaik, amelyeket Isten ihletett, van-e bármilyen fennmaradt írásos bizonyíték? Erre adjon valaki választ, mert ezt még én sem tudom. Mindenesetre elgondolkodtató, hogy a Biblia megjelenése előttig, talán a földi emberiség nagy része azt sem tudta, ki teremtette az embert. Nem hinném, hogy minden emberhez eljutott Ádám és Éva története...
S ha már itt tartok, Noé idejében, miért nem az egész Földön lett elterjesztve, hogy hamarosan Isten özönvizet bocsát a Földre? Mert mindenki más bűnösebb volt, és úgy gondolta Isten/Jehova, hogy akkor nekik már úgyis mindegy? Ennyire szerette a Biblia istene/Jehova az embereket, hogy csak eggyel kommunikált, Noéval? :)
Hajimemashite
2016.04.08 15:21:51
Aki azokról az emberekről - mint például rólam is - gondolja azt, hogy démonok vagy gonosz szellemek uralma alatt állnak, az nézze meg a következő videót YT-n, melyet pár napja készítettek el és tettek fel.
"Demons" on Camera: Strange Attacks Happening Worldwide (2016) ("Démonok" felvételeken: Furcsa támadások történnek világszerte 2016)
www.youtube.com/watch?v=DL0CUFWjNiU
A videóban több olyan eset történt, melyekben férfiak meztelenül rohangálnak az utcákon, miközben járókelőket támadnak meg, autókra ugrálnak és horrorisztikusan ordítoznak. A rendőrségi jelentésekben az állt, hogy a randalírozó személyek, nem álltak drog vagy alkohol hatása alatt. Volt amelyik folyamatosan azt kiabálta, hogy "Jézus közeleg", valamelyik megszállott azt mormolta a rendőrnek, hogy ő Jézus, és dalokat énekelt...
Ugyanilyen viselkedésű, egy helyi templom falára sátánista üzeneteket írt, olyanokat, mint "imádom Sátánt", "Isten nem létezik", "666", a templom bejáratának ajtajához pedig azt írta: "Ajtó a pokolba".
Aki egy egyszerű embert (nemcsak engem) gonosz szellemek, démonok hatása alattinak vél az eltérő gondolkodása miatt, az igazából még nem is látott igazi megszállottat.
"Demons" on Camera: Strange Attacks Happening Worldwide (2016) ("Démonok" felvételeken: Furcsa támadások történnek világszerte 2016)
www.youtube.com/watch?v=DL0CUFWjNiU
A videóban több olyan eset történt, melyekben férfiak meztelenül rohangálnak az utcákon, miközben járókelőket támadnak meg, autókra ugrálnak és horrorisztikusan ordítoznak. A rendőrségi jelentésekben az állt, hogy a randalírozó személyek, nem álltak drog vagy alkohol hatása alatt. Volt amelyik folyamatosan azt kiabálta, hogy "Jézus közeleg", valamelyik megszállott azt mormolta a rendőrnek, hogy ő Jézus, és dalokat énekelt...
Ugyanilyen viselkedésű, egy helyi templom falára sátánista üzeneteket írt, olyanokat, mint "imádom Sátánt", "Isten nem létezik", "666", a templom bejáratának ajtajához pedig azt írta: "Ajtó a pokolba".
Aki egy egyszerű embert (nemcsak engem) gonosz szellemek, démonok hatása alattinak vél az eltérő gondolkodása miatt, az igazából még nem is látott igazi megszállottat.
Hajimemashite
2016.04.24 21:00:43
Nem tudom, hogy ez a két évvel ezelőtti videósorozat be lett-e már mutatva ezen a blogon, mindenesetre közzéteszem. A címe:
A szabadkőművesség által irányított Jehova tanúi egyház
www.youtube.com/watch?v=V136gekOA0Y
Ez az első része, a többi ott lesz oldalt. Majd úgyis ajánlja a YouTube a többi részt is.
A szabadkőművesség által irányított Jehova tanúi egyház
www.youtube.com/watch?v=V136gekOA0Y
Ez az első része, a többi ott lesz oldalt. Majd úgyis ajánlja a YouTube a többi részt is.
Minden érdeklődő számára szeretettel ajánlom "a századik juh" nevű kommentelőnk újonnan indult blogját:
http://aszazadikjuhblogja.blog.hu/2016/04/13/udvozlunk_a_blog_hu-n_57801
(Ez a bejegyzés arról a szervezet által szorgalmazott eljárásmódról tájékoztatja az olvasókat, hogy a Tanúk készítsenek…..
Hajimemashite
2016.04.17 10:42:10
@Jónás_: Ezt jó lenne kideríteni. Azért említettem fentebb is, hogy csakúgy nem alapíthatták meg NY-ban sem ezt a szervezetet, mármint hogy ne lenne törvényesen elfogadva, mert súlyos bírságokat szabnának ki rájuk, a börtönbüntetésről már nem is beszélve. Ha nem járnának el a jog szerint, szerintem a bűntett kategóriába tartozna. Az, hogy a tanúk jogtalanul, a házigazda tudta nélkül készítenek feljegyzéseket, ha ez nem számít nagy bűnnek, akkor lehet csak vétség, ami max 2 év. De ezt meg kell néznem a Büntető törvénykönyvben.
Ezek után már csak az a jó, hogy míg nem hajlandóak megfogni a fegyvert, amiért vállalják a börtönbüntetést, addig hajlandóak emberekről jegyzeteket készíteni, ami szintén büntetéssel jár. És ki tudja, mi folyik még a háttérben a tanúk tudta nélkül is.
Ezek után már csak az a jó, hogy míg nem hajlandóak megfogni a fegyvert, amiért vállalják a börtönbüntetést, addig hajlandóak emberekről jegyzeteket készíteni, ami szintén büntetéssel jár. És ki tudja, mi folyik még a háttérben a tanúk tudta nélkül is.
Hajimemashite
2016.04.18 16:59:27
@a századik juh: Szívesen.
Szeretném én is megosztani tapasztalataimat azokkal az emberekkel, akik ki vannak téve nap mint nap annak a veszélynek, amit mi mindannyian már nem Jehova földi szervezetének nevezünk, hanem a saját nevén nevezve "Őrtorony Részvénytársaság". Itt http://pillango.eblog.hu/eloszo-12201 indítottam egy…..
Hajimemashite
2016.04.15 17:36:25
@a századik juh: Megtanultam, hogy nincsenek véletlenek. Ezt sokan még nem látják. Mindennek, ami történik, oka van.
Mindenkinek Jehova Tanúiról
Jelentős kiszivárogtatás: Egy, a szabályokkal dacoló Őrtorony-bennfentes kiszivárogtatta a Körzetfelvigyázók kézikönyvét
2016.04.10 13:30:33
Egy körzetfelvigyázó kiszivárogtatott egy szigorúan bizalmas dokumentumot.
Az elmúlt év eseménydúsnak bizonyult a kiszivárogtatások szempontjából, miután kulcsfontosságú bejelentéseket tettek közzé előzetesen az Éves Közgyűlés előtt, és a mindezidáig szigorúan titkos Levelezési Irányelvek is…..
Hajimemashite
2016.04.15 10:47:53
@a századik juh: Ezen még sosem gondolkoztam, hogy mi lehet, mivel nem érdekelt. Képeken is csak egy "világító" kardot láttam. De ha már így megkérdezted, van egy olyan gyanúm, hogy ez is a mai szóhasználathoz lett igazítva, mert ha valóban láttak anno emberek ilyen fegyvereket, akkor egy lézerkardnak el tudom képzelni, mint ami a Csillagok háborújában is szerepelt. A forgás hatására húzhatott maga után fénycsóvát, melyet akkoriban esetleg lángoknak hittek, mint a bélyegnek titulált mikrochip, vagy a fenevad száma a vonalkód, a 3x2 hosszabb vonalnak köszönhetően jön ki a 666. S enélkül nem lehet eladni-venni, se szegénynek, se gazdagnak.
Lángoló fegyvert, ezidáig az Uraboku animében láttam. Na az tényleg lángolt.
Van rá magyarázat, hogy mi az? Ha valóban vmilyen fegyver volt, akkor azt levitációval meg kellett tartani a levegőben és folyamatosan forogtatni kellett. Ez lehetséges mágiával (mint a Harry Potterben a kanál magától kavarta az ételt) vagy a gondolat erejével.
Lángoló fegyvert, ezidáig az Uraboku animében láttam. Na az tényleg lángolt.
Van rá magyarázat, hogy mi az? Ha valóban vmilyen fegyver volt, akkor azt levitációval meg kellett tartani a levegőben és folyamatosan forogtatni kellett. Ez lehetséges mágiával (mint a Harry Potterben a kanál magától kavarta az ételt) vagy a gondolat erejével.
Hajimemashite
2016.04.15 11:23:11
@a századik juh: Pillangó.
Hajimemashite
2016.04.15 12:14:15
@a századik juh: Szívesen. Ha ezzel örömet okoztam neked, tényleg szívesen. :)
90'-es években lettem tanú. A férjem is és az anyja is Tanú volt. A gyermekeimet is ebben a szellemben neveltük, Ők nem lettek azok mivel a házasságunkban nem a szeretet volt, hanem a gyülekezetnek való megfelelés. Ezért többször indulatosak voltunk, ami már a vének bizottságát vonta be…..
Amerikai csillagász, kozmológus, asztrofizikus, asztrobiológus, író, tudományos ismeretterjesztő, és a tudomány szószólója a csillagászat és más természettudományok területén
Azok a doktrínák, melyeknek nincsenek előrejelzéseik kevésbé meggyőzőek, mint azok, amelyeknek helyes előrejelzéseik vannak;…..
Hajimemashite
2016.04.06 10:48:15
Érdekesen hangzik. A felvetett világvége magyarázatokról, különösen az utolsóról, melyeket a hívek kanyar nélkül bevettek és bevesznek, Drábik János elmeprogramozásról írt írása jut eszembe, külön kiemelve, miként működik ez a vallásoknál is, melyet egy hírhedt auschwitzi orvos, dr. Joseph Mengele eszelt ki.
Azt mondja Drábik:
"Sok gyermek jön katolikus, mormon vagy más karizmatikusan keresztény hátterű családból, de szinte valamennyi vallási csoport képviselői megtalálhatók. A kísérletet folytató szakemberek úgy találták, hogy az erősen vallásos alanyok már hozzá vannak szoktatva a dogmatikus, hierarchikus struktúrákhoz, a dogmáknak és a feletteseknek való feltétlen engedelmességhez és ez nagyon hasonlít a tudat programozásához. Minthogy az ilyen alanyok számára a tekintély feltétlen, ezért már kondícionálva vannak a parancs általi külső irányításra..."
Robert C. Byrd szenátor "azzal igazolta az agykontrollal kapcsolatos kegyetlenkedéseket, hogy azok belekényszerítik az emberiséget egy felgyorsult evolúcióba a neonáci elveknek megfelelően, amelyekhez ő igazodott. Azzal támasztotta alá a vallás manipulálását, hogy a Bibliában megjövendölt világbékét az egyetlen rendelkezésre álló eszközzel, a totális agykontrollal lehet elérni az új világrend keretében. Végül is - nyilatkoztatta ki - még a pápa és a mormon próféta is tudja, hogy ez az egyetlen út a békéhez és ők teljesen együttműködnek a Tervvel."
Akit érdekel: mek.niif.hu/06800/06897/html/0501.htm
Azt mondja Drábik:
"Sok gyermek jön katolikus, mormon vagy más karizmatikusan keresztény hátterű családból, de szinte valamennyi vallási csoport képviselői megtalálhatók. A kísérletet folytató szakemberek úgy találták, hogy az erősen vallásos alanyok már hozzá vannak szoktatva a dogmatikus, hierarchikus struktúrákhoz, a dogmáknak és a feletteseknek való feltétlen engedelmességhez és ez nagyon hasonlít a tudat programozásához. Minthogy az ilyen alanyok számára a tekintély feltétlen, ezért már kondícionálva vannak a parancs általi külső irányításra..."
Robert C. Byrd szenátor "azzal igazolta az agykontrollal kapcsolatos kegyetlenkedéseket, hogy azok belekényszerítik az emberiséget egy felgyorsult evolúcióba a neonáci elveknek megfelelően, amelyekhez ő igazodott. Azzal támasztotta alá a vallás manipulálását, hogy a Bibliában megjövendölt világbékét az egyetlen rendelkezésre álló eszközzel, a totális agykontrollal lehet elérni az új világrend keretében. Végül is - nyilatkoztatta ki - még a pápa és a mormon próféta is tudja, hogy ez az egyetlen út a békéhez és ők teljesen együttműködnek a Tervvel."
Akit érdekel: mek.niif.hu/06800/06897/html/0501.htm
Ez a címe Jehova Tanúi egyik kiadványának, amely Jézus földi életéről és szolgálatáról beszél. Egyet tudunk ezzel a címmel érteni, azt hiszem. Személyes tapasztalataim alapján nagyon sok Tanú hiszi ezt, és valóban tesz erőfeszítéseket azért, hogy Urunk értékrendje szerint élje az életét.
Jehova…..
Hajimemashite
2016.03.30 20:26:12
Szóval, Jézus azért is jött, hogy bántsa az embereket. Hú, de egy gonosz Jézusunk van.
Én, aki azt mondja róla, hogy segíteni jött, vagyok a rossz. Mert a Bibliában minden benne van. Még az is, hogy egy lány első menstruációjakor hogyan helyezze be a betétet, illetve a tampont, ami mellesleg 28 naponta történik, pont úgy, mint a Hold 28 napon át való változása. De ha ez nincs benne, az már biblia ellenes...
Kedves CCW, alias a jövő hírnöke, egyelőre befejeztem veled a beszélgetést. Köszönök mindent, amit mondtál. Hidd el, azzal is segítettél.
Ezt senkinek nem szánom, pusztán hangosan gondolkodom.
Amikor történik egy gyilkosság, és a gyilkos egy bibliai üzenetet küld annak a személynek, akit figyelmeztetni akar, hogy a hozzád legközelebb álló személy lesz a következő áldozat, azt milyen indíttatás vezérelheti? Talán a bosszú? Istennek képzeli magát vajon a bűnöző? Úgy gondolja vajon, mivel a Bibliában ez szerepel, neki is joga van a bosszúra?
Így szól ez az idézet (erről az oldalról szedtem, amire csak találomra kerestem rá: szentiras.hu/SZIT/Kiv34):
"6 Az Úr elvonult előtte és ezt mondta: „Jahve, Jahve, irgalmas és könyörülő Isten, hosszantűrő, gazdag kegyelemben és hűségben. 7 Kegyelmét megtartja ezrek számára, megbocsátja a vétket, a hibát, a bűnt, de nem hagyja egészen büntetés nélkül, hanem az atyák vétkét számon kéri fiaiktól és unokáiktól harmad és negyedízig.”"
Kivonulás, 34. 6-7
Én, aki azt mondja róla, hogy segíteni jött, vagyok a rossz. Mert a Bibliában minden benne van. Még az is, hogy egy lány első menstruációjakor hogyan helyezze be a betétet, illetve a tampont, ami mellesleg 28 naponta történik, pont úgy, mint a Hold 28 napon át való változása. De ha ez nincs benne, az már biblia ellenes...
Kedves CCW, alias a jövő hírnöke, egyelőre befejeztem veled a beszélgetést. Köszönök mindent, amit mondtál. Hidd el, azzal is segítettél.
Ezt senkinek nem szánom, pusztán hangosan gondolkodom.
Amikor történik egy gyilkosság, és a gyilkos egy bibliai üzenetet küld annak a személynek, akit figyelmeztetni akar, hogy a hozzád legközelebb álló személy lesz a következő áldozat, azt milyen indíttatás vezérelheti? Talán a bosszú? Istennek képzeli magát vajon a bűnöző? Úgy gondolja vajon, mivel a Bibliában ez szerepel, neki is joga van a bosszúra?
Így szól ez az idézet (erről az oldalról szedtem, amire csak találomra kerestem rá: szentiras.hu/SZIT/Kiv34):
"6 Az Úr elvonult előtte és ezt mondta: „Jahve, Jahve, irgalmas és könyörülő Isten, hosszantűrő, gazdag kegyelemben és hűségben. 7 Kegyelmét megtartja ezrek számára, megbocsátja a vétket, a hibát, a bűnt, de nem hagyja egészen büntetés nélkül, hanem az atyák vétkét számon kéri fiaiktól és unokáiktól harmad és negyedízig.”"
Kivonulás, 34. 6-7
Hajimemashite
2016.03.31 11:32:09
@Catharine: Kedves Catharine!
Persze, nem is azért írtam le, hogy mindenki engem dicsérjen. Nyilván én sem a hasamra csapva állítok dolgokat, hanem utánuk járok. Azt, hogy ki miként vélekedik Istenről, az mindenkinek szíve joga.
Amikor nem pozitívan gondolkodtam, depressziós lettem. Amióta pozitívan gondolkodom, találjam szembe magam bármilyen akadállyal egyszerűen megoldom. Nem éri meg mindenen mérgelődni, aggódni, stresszelni... Ha egyszer tisztázza magában az ember, hogy mindennek, ami történik oka van, nem kezdi el a külvilágot hibáztatni, hanem kezébe veszi élete irányítását és változtat a neki nem tetsző eseményeken. Be happy, don't worry! :)
@a századik juh: Először is azt, hogy van egy határ, amit nem kell átlépni. Szóval, próbálkozol hatni valakire, nem erőszakosan, de amikor sokadik próbálkozásod is kudarcba fullad, akkor hagyni kell, mert csak magadnak ártasz a legjobban vele.
Ők azon emberek, akikre sajnos nagymértékben hatott a manipuláció, és akiknél nagyon jól sikerült az elme programozás. Látásmódom szerint addig menthetetlenek, míg el nem hagyják azt a közeget. Tehát minden gyógyítható, de ahhoz az egyén is kell. Én bízom bennük, hogy eljön az idő, amikor ráébrednek az igazságra.
Apám is menthetetlen addig, míg a szervezet rabja. Ő már kicsit kezd átmenni az indukált pszichózis állapotba. Ez annyit tesz, hogy egy pszichotikus személlyel, esetünkben szervezettel van szoros kapcsolatban, s annak ezen őrült hatásai befolyásolják apámat. Egyébként nem lenne az a durva ember aki, de mivel tart Jehovától, aki a gonoszokat erőszakkal megöli, így ezen hatás őt is sokszor erőszakos magatartásúvá teszi. Például engem gyermekként többször megütött. Felnőttként az egész családjával ordítozok, fenyegetőzik, ha nem tetszik neki valami, vagy nem úgy történnek a dolgok, ahogyan ő akarja, majd később bocsánatot kér, mint aki valóban megbánta, hogy a másiknak ártott. Az ilyen emberek csak addig vannak ebben az állapotban, míg a valódi pszichopatával illetve pszichopata közösséggel kapcsolatban állnak.
Apámmal nem beszélgetek azokról, melyekről itt beszélünk. Már egy párszor az értésemre adta, hogy csak az őrtoronyban és ébredjetekben van az igazság, hogy Jehova az egyetlen igaz isten... Tudom, ezt nem kérdezted, csak azért említettem, hogy megmutassam, sokan vannak még, köztük apám is, akik szabad akaratukból úgy döntöttek, hogy egy valláshoz, illetve hitrendszerhez ragaszkodnak, a családjuk, a szeretet, a béke és a szabadság helyett.
@szövetséges: Köszönöm az ajánlást. A Bibliáról már megvan a véleményem. Természetesen köszönöm, hogy röviden leírtad nekem te miként gondolod.
Persze, nem is azért írtam le, hogy mindenki engem dicsérjen. Nyilván én sem a hasamra csapva állítok dolgokat, hanem utánuk járok. Azt, hogy ki miként vélekedik Istenről, az mindenkinek szíve joga.
Amikor nem pozitívan gondolkodtam, depressziós lettem. Amióta pozitívan gondolkodom, találjam szembe magam bármilyen akadállyal egyszerűen megoldom. Nem éri meg mindenen mérgelődni, aggódni, stresszelni... Ha egyszer tisztázza magában az ember, hogy mindennek, ami történik oka van, nem kezdi el a külvilágot hibáztatni, hanem kezébe veszi élete irányítását és változtat a neki nem tetsző eseményeken. Be happy, don't worry! :)
@a századik juh: Először is azt, hogy van egy határ, amit nem kell átlépni. Szóval, próbálkozol hatni valakire, nem erőszakosan, de amikor sokadik próbálkozásod is kudarcba fullad, akkor hagyni kell, mert csak magadnak ártasz a legjobban vele.
Ők azon emberek, akikre sajnos nagymértékben hatott a manipuláció, és akiknél nagyon jól sikerült az elme programozás. Látásmódom szerint addig menthetetlenek, míg el nem hagyják azt a közeget. Tehát minden gyógyítható, de ahhoz az egyén is kell. Én bízom bennük, hogy eljön az idő, amikor ráébrednek az igazságra.
Apám is menthetetlen addig, míg a szervezet rabja. Ő már kicsit kezd átmenni az indukált pszichózis állapotba. Ez annyit tesz, hogy egy pszichotikus személlyel, esetünkben szervezettel van szoros kapcsolatban, s annak ezen őrült hatásai befolyásolják apámat. Egyébként nem lenne az a durva ember aki, de mivel tart Jehovától, aki a gonoszokat erőszakkal megöli, így ezen hatás őt is sokszor erőszakos magatartásúvá teszi. Például engem gyermekként többször megütött. Felnőttként az egész családjával ordítozok, fenyegetőzik, ha nem tetszik neki valami, vagy nem úgy történnek a dolgok, ahogyan ő akarja, majd később bocsánatot kér, mint aki valóban megbánta, hogy a másiknak ártott. Az ilyen emberek csak addig vannak ebben az állapotban, míg a valódi pszichopatával illetve pszichopata közösséggel kapcsolatban állnak.
Apámmal nem beszélgetek azokról, melyekről itt beszélünk. Már egy párszor az értésemre adta, hogy csak az őrtoronyban és ébredjetekben van az igazság, hogy Jehova az egyetlen igaz isten... Tudom, ezt nem kérdezted, csak azért említettem, hogy megmutassam, sokan vannak még, köztük apám is, akik szabad akaratukból úgy döntöttek, hogy egy valláshoz, illetve hitrendszerhez ragaszkodnak, a családjuk, a szeretet, a béke és a szabadság helyett.
@szövetséges: Köszönöm az ajánlást. A Bibliáról már megvan a véleményem. Természetesen köszönöm, hogy röviden leírtad nekem te miként gondolod.
Mindenkinek Jehova Tanúiról
Pénteki rovat: A Vezető Testület számára a tanítás és a hűség a legfontosabb - bármilyen áron
2016.03.18 20:21:01
A Vezető Testület továbbra is elnyomja az egyéniséget és totális kontrollt gyakorol
Még kisfiú voltam, amikor a nagyapám meghalt. Sokat nem tudok az életéről, csak annyit, hogy ács volt, rendőr, és katolikus. Pontosabban ír katolikus és az a gyanúm, hogy édesapám családja nagyon büszke volt a…..
Hajimemashite
2016.03.23 13:14:42
@CCW: Valóban nem hiszek a vallások bibliai Istenében, se nem fogadom el Jehovát, mint Istent. Hiszem, hogy ő valaha létezett. Aki minden bizonnyal egy fizikai testtel rendelkező személy volt, aki istent akart játszani. Ez a játék aztán odáig fajult, hogy vannak a mai napig is emberek, akik istenként imádják őt. Bocs, hogy nem állok be a sorba :)
"Az én válaszom: "Többek közt azért, mert a reinkarnációt lehetségesnek tartod." Ezzel azt akarnád mondani nekem, kedves kaméleon jövő hírnöke, hogy ami nincs Jehova tanításában, az Isten-ellenes? Isten szerint, aki teremtett mindent, nincs reinkarnáció, de szerintem, aki csak egy játékos a mátrixban, van. Egyébként, én már az előző életemben sem hittem a reinkarnációban :D
"Nincs reinkarnáció." - Mert egy kész "tudás" azt mondja, hogy nincs, és akkor nincs? :)
Nem biztos, hogy az a jó, amit a többség követ, mindegy melyik Biblia fordítást nézzük. Nem hinném, hogy ne kaptak volna alkalmat a fordítók az átírásra. Ma már a szinkronizálás is a ferdítésről szól, a legtöbb filmnek nem is az az eredeti címe, mint amit magyarosítva adtak neki. Például a The Man-nek "Ki a fasza gyerek?" a címe. Esetleg még a Küzej - Günej (elnézést nem tudok törökül csak hallás alapján írtam le) című, mely eredetileg egy fiútestvérpár neveit jelenti, míg a magyar fordításban a "Tűz és víz" címet kapta. Lehet szimbolikusan értelmezni a két férfi temperamentumát illetően, de a tudatlan, állandóan tévét néző lakosság egy bizonyos része tényleg elhiszi, hogy a címben foglaltak a két elemet jelöli. Kivéve, ha rá nem jön a nevekből. Ettől már csak a Szulejmán a jobb, hogy maradjak a török sorozatoknál, melynek eredeti címe "Dicsőséges század", azt hiszem. A magyar fordításban csak Szulejmánon lenne a hangsúly, az eredetiben pedig az uralkodása alatt mindenkire vonatkozóan.
Ha ezt veszem alapul, akkor magában a Bibliában és a folyóiratokban is, úgy fordítgatnak, értelmezgetnek kifejezéseket, mondatokat, szavakat, ahogy nekik tetszik.
"Te félsz a haláltól?" Vagy ahogyan Davie Jones kérdezné: "Féled-e a halált?"
És ha nem? Majd a következő életemben még jobban élem az életem :D
"Látod magad a messzi-messzi jövőben?" A jelenben teremtem meg a jövőmet, ami folyamatosan változik. A jövő nem rögzített.
"Egyedül az ismeret tesz szabaddá." Én pedig azt mondom, hogy egyedül az igazság és a szeretet tesz szabaddá. Szeretet nélkül mit ér az ismeret, ha csak gépiesen tanulsz az életedért?
A tudás legnagyobb ellensége nem a tudatlanság, hanem a tudás illúziója :)
Szereted a tested? Szereted önmagad? A tükör elé tudsz állni, s ki tudod mondani hangosan, hogy "szeretem önmagam"?
"És a szükséges plusz kérdés:
Jézus reinkarnálódott a halála után?"
És ha igen? Mivel egyik vallásnak és hitrendszernek sem érdeke az, hogy a reinkarnációról tanítsanak az embereknek, így azt nem fogják nektek elárulni.
Dédapám, aki szintén tanú volt, miután meghalt, a temetésén nekem megjelent a szelleme. Ott állt tőlem néhány lépésnyire és önfeledten mosolygott. Nem olyannak tűnt, mint aki szorongana, inkább olyannak, mint aki teljes mértékben felszabadult.
"Az én válaszom: "Többek közt azért, mert a reinkarnációt lehetségesnek tartod." Ezzel azt akarnád mondani nekem, kedves kaméleon jövő hírnöke, hogy ami nincs Jehova tanításában, az Isten-ellenes? Isten szerint, aki teremtett mindent, nincs reinkarnáció, de szerintem, aki csak egy játékos a mátrixban, van. Egyébként, én már az előző életemben sem hittem a reinkarnációban :D
"Nincs reinkarnáció." - Mert egy kész "tudás" azt mondja, hogy nincs, és akkor nincs? :)
Nem biztos, hogy az a jó, amit a többség követ, mindegy melyik Biblia fordítást nézzük. Nem hinném, hogy ne kaptak volna alkalmat a fordítók az átírásra. Ma már a szinkronizálás is a ferdítésről szól, a legtöbb filmnek nem is az az eredeti címe, mint amit magyarosítva adtak neki. Például a The Man-nek "Ki a fasza gyerek?" a címe. Esetleg még a Küzej - Günej (elnézést nem tudok törökül csak hallás alapján írtam le) című, mely eredetileg egy fiútestvérpár neveit jelenti, míg a magyar fordításban a "Tűz és víz" címet kapta. Lehet szimbolikusan értelmezni a két férfi temperamentumát illetően, de a tudatlan, állandóan tévét néző lakosság egy bizonyos része tényleg elhiszi, hogy a címben foglaltak a két elemet jelöli. Kivéve, ha rá nem jön a nevekből. Ettől már csak a Szulejmán a jobb, hogy maradjak a török sorozatoknál, melynek eredeti címe "Dicsőséges század", azt hiszem. A magyar fordításban csak Szulejmánon lenne a hangsúly, az eredetiben pedig az uralkodása alatt mindenkire vonatkozóan.
Ha ezt veszem alapul, akkor magában a Bibliában és a folyóiratokban is, úgy fordítgatnak, értelmezgetnek kifejezéseket, mondatokat, szavakat, ahogy nekik tetszik.
"Te félsz a haláltól?" Vagy ahogyan Davie Jones kérdezné: "Féled-e a halált?"
És ha nem? Majd a következő életemben még jobban élem az életem :D
"Látod magad a messzi-messzi jövőben?" A jelenben teremtem meg a jövőmet, ami folyamatosan változik. A jövő nem rögzített.
"Egyedül az ismeret tesz szabaddá." Én pedig azt mondom, hogy egyedül az igazság és a szeretet tesz szabaddá. Szeretet nélkül mit ér az ismeret, ha csak gépiesen tanulsz az életedért?
A tudás legnagyobb ellensége nem a tudatlanság, hanem a tudás illúziója :)
Szereted a tested? Szereted önmagad? A tükör elé tudsz állni, s ki tudod mondani hangosan, hogy "szeretem önmagam"?
"És a szükséges plusz kérdés:
Jézus reinkarnálódott a halála után?"
És ha igen? Mivel egyik vallásnak és hitrendszernek sem érdeke az, hogy a reinkarnációról tanítsanak az embereknek, így azt nem fogják nektek elárulni.
Dédapám, aki szintén tanú volt, miután meghalt, a temetésén nekem megjelent a szelleme. Ott állt tőlem néhány lépésnyire és önfeledten mosolygott. Nem olyannak tűnt, mint aki szorongana, inkább olyannak, mint aki teljes mértékben felszabadult.
Hajimemashite
2016.03.30 12:18:57
@CCW: Hello!
Örülök, hogy írtál nekem.
Én hiszek a reinkarnációban. Van egy-két reinkarnációs emlékem, de hiszem azt is, hogy okkal nem emlékszünk korábbi életeinkre. Talán azért nem, hogy megtanuljuk ebben az életünkben a korábban elmulasztott leckéket.
Azt mondtad nekem, hogy a reinkarnációt olyan vallások tanítják, amelyeknek nincs közük az Élő Istenhez.
Most egy kicsit Nógrádi Györgyös leszek :)
1. nem vagyok vallásos, a reinkarnációt nem a vallásokból szedtem.
2. Mi van, ha az általad gyakorolt hitrendszernek és a Biblia Istenének sincs köze az Élő Istenhez?
Ezen a bolygón az éremnek két oldala van.
A török sorozatok engem sem érdekelnek, csak példaként hoztam fel.
Egyéként éjjel veled álmodtam. Itt beszélgettünk, az általam írt folytatáshoz szóltál hozzá, pontosan egy momentumához. Előre nem árulnám el, hogy mi lett volna az, majd csak utólag. A lényeg, hogy nem tetszett neked és kiakadtál rám :)
Örülök, hogy írtál nekem.
Én hiszek a reinkarnációban. Van egy-két reinkarnációs emlékem, de hiszem azt is, hogy okkal nem emlékszünk korábbi életeinkre. Talán azért nem, hogy megtanuljuk ebben az életünkben a korábban elmulasztott leckéket.
Azt mondtad nekem, hogy a reinkarnációt olyan vallások tanítják, amelyeknek nincs közük az Élő Istenhez.
Most egy kicsit Nógrádi Györgyös leszek :)
1. nem vagyok vallásos, a reinkarnációt nem a vallásokból szedtem.
2. Mi van, ha az általad gyakorolt hitrendszernek és a Biblia Istenének sincs köze az Élő Istenhez?
Ezen a bolygón az éremnek két oldala van.
A török sorozatok engem sem érdekelnek, csak példaként hoztam fel.
Egyéként éjjel veled álmodtam. Itt beszélgettünk, az általam írt folytatáshoz szóltál hozzá, pontosan egy momentumához. Előre nem árulnám el, hogy mi lett volna az, majd csak utólag. A lényeg, hogy nem tetszett neked és kiakadtál rám :)
Hajimemashite
2016.03.30 15:15:34
@CCW: Nem volt rossz éjszaka, miért kellett volna annak lennie? Mert te szerepeltél benne? Miért feltételezel magadról rosszat? Én nem teszem.
Igen, igazad van, a reinkarnációról is sok téves elmélet van, például szerintem az is hibádzik, hogy az emberi élet után állatként szület valaki újjá.
Én úgy érzem, hogy a reinkarnáció elmélete akképpen igaz, miszerint, míg egy faj egyedeként nem sajátítod el a legfontosabb leckéket, addig nem tudsz a következő szintre lépni.
Először ásvány, majd növény, utána állat és végül ember. Emberből szerintem azért nem lehet újra állat, mert az a visszafejlődésről szól. Ha egyszer valaki eléri az emberbe való inkarnálódást, onnantól kezdve újra és újra ember lesz, míg meg nem tanulja, hogy minden embernek emberséges, szeretetteljes embernek kellene lennie.
A reinkarnációval szerintem szorosan összefügg az ok-okozat törvénye, másnéven a karma törvénye.
Amit teszel másokkal, az előbb vagy utóbb visszahat rád. Vagy ebben az életedben, vagy a következőben.
Miért van erre szükség? Azért, hogy megtanuld, amit másokkal teszel, azt igazából önmagaddal teszed. S ha erre rájössz, nem fogsz senkinek sem ártani, hanem mindenkinek segíteni fogsz, mert megtanulod, hogy a segítség, a szeretet érzése, az emberség is ugyanúgy visszaközön majd.
Tőlem kérdezték már emberek, hogy lehet az, hogy vkivel vmit tettek, pont ugyanazt kapták vissza csak egy másik embertől? Amikor elmondtam nekik azt, amit most neked, el kezdték megfigyelni önmagukat, utána jártak, hogy tényleg így van-e, és rájöttek, hogy igen. Nem azért, mert én mondom, hanem mert van. Ezzel működik az univerzum.
Például, ha te az első világháborúban ledobtál egy bombát egy kis falura, melyben tízen meghaltak, és te nem gondolkodtál el még abban az életedben a tetted borzalmairól, akkor mind a tíz ember halálát meg fogod tapasztalni. Ha az egyik általad meghalt egy 12 éves fiú volt, akkor egyik életedben te is meghalsz/vagy már meghaltál 12 évesen. Mindezt azért, hogy tanuld meg: az élet csodálatos, minden ember csodálatos és minden a teremtésben csodálatos és szent. Azért létezel, hogy fejlődj, segíts magadon és másokon.
Én nem félek attól, hogy nem emlékszem majd a válaszra, ugyanis a lélek sosem felejt. Minden életének minden pillanatát megjegyzi. Miért nem emlékszünk mégsem rájuk? Ahogy korábban is mondtam, mert vannak leckék, amelyeket segítség nélkül kell elsajátítanod. Ha tudnád, hogy előző életedben mi az, amit elrontottál és nem javítottad ki, lenne kedved a mostaniban, vagy úgy állnál hozzá, majd a következőben?
Szóval, az inkarnációnak ezt az elméletét tartom igaznak.
Igen, igazad van, a reinkarnációról is sok téves elmélet van, például szerintem az is hibádzik, hogy az emberi élet után állatként szület valaki újjá.
Én úgy érzem, hogy a reinkarnáció elmélete akképpen igaz, miszerint, míg egy faj egyedeként nem sajátítod el a legfontosabb leckéket, addig nem tudsz a következő szintre lépni.
Először ásvány, majd növény, utána állat és végül ember. Emberből szerintem azért nem lehet újra állat, mert az a visszafejlődésről szól. Ha egyszer valaki eléri az emberbe való inkarnálódást, onnantól kezdve újra és újra ember lesz, míg meg nem tanulja, hogy minden embernek emberséges, szeretetteljes embernek kellene lennie.
A reinkarnációval szerintem szorosan összefügg az ok-okozat törvénye, másnéven a karma törvénye.
Amit teszel másokkal, az előbb vagy utóbb visszahat rád. Vagy ebben az életedben, vagy a következőben.
Miért van erre szükség? Azért, hogy megtanuld, amit másokkal teszel, azt igazából önmagaddal teszed. S ha erre rájössz, nem fogsz senkinek sem ártani, hanem mindenkinek segíteni fogsz, mert megtanulod, hogy a segítség, a szeretet érzése, az emberség is ugyanúgy visszaközön majd.
Tőlem kérdezték már emberek, hogy lehet az, hogy vkivel vmit tettek, pont ugyanazt kapták vissza csak egy másik embertől? Amikor elmondtam nekik azt, amit most neked, el kezdték megfigyelni önmagukat, utána jártak, hogy tényleg így van-e, és rájöttek, hogy igen. Nem azért, mert én mondom, hanem mert van. Ezzel működik az univerzum.
Például, ha te az első világháborúban ledobtál egy bombát egy kis falura, melyben tízen meghaltak, és te nem gondolkodtál el még abban az életedben a tetted borzalmairól, akkor mind a tíz ember halálát meg fogod tapasztalni. Ha az egyik általad meghalt egy 12 éves fiú volt, akkor egyik életedben te is meghalsz/vagy már meghaltál 12 évesen. Mindezt azért, hogy tanuld meg: az élet csodálatos, minden ember csodálatos és minden a teremtésben csodálatos és szent. Azért létezel, hogy fejlődj, segíts magadon és másokon.
Én nem félek attól, hogy nem emlékszem majd a válaszra, ugyanis a lélek sosem felejt. Minden életének minden pillanatát megjegyzi. Miért nem emlékszünk mégsem rájuk? Ahogy korábban is mondtam, mert vannak leckék, amelyeket segítség nélkül kell elsajátítanod. Ha tudnád, hogy előző életedben mi az, amit elrontottál és nem javítottad ki, lenne kedved a mostaniban, vagy úgy állnál hozzá, majd a következőben?
Szóval, az inkarnációnak ezt az elméletét tartom igaznak.
k [pont] johnny [pont] joker [kukac] gmail [pont] com
(Ez az első a blogtulajdonos fiókja, de ritkán olvassa.)
columba [kukac] freemail.hu
partijonas [kukac] gmail.com Ha szeretnéd megosztani - névtelenül is -, a kérdésed, történeted, tapasztalatod, véleményed, cikked, tanulmányod vagy…..
Hajimemashite
2016.03.25 21:30:49
@CCW: Igen, nő vagyok. Habár, nem tudom honnan jött ez a kérdés. Talán az ajánlott videóból, mivel egy ázsiai férfi énekel? Szeretem az ázsiaiakat :)
Nem voltak előző nickneveim itt. Ez az első és utolsó, és egyben az egyetlen.
Tudod miért osztottam meg veled a videót? Mert pontosan arra a reakciódra voltam kíváncsi, amelyet produkáltál :)
Míg nem tudtad miről van szó, Isten - gondolom Jehova - szavának tulajdonítottad. Miután megtudtad, már sintoista cucc lett és "kicsit sem fogott meg". Akkor most kit tagadtál meg? Önmagad? Jehovát?
Nyugodj meg, meg vagyok nagyon jól a Biblia nélkül.
"Ezért írom, ha a Bibliában leírtakban nem hiszel, akkor semmid nincs"
Ismételten tévedsz. Van. Itt van a testem, melyet én irányítok. Itt van az életem, melyet megint csak én irányítok. Engem az anyagi javak, mint a pénz, az autó, a bankkártya... nem érdekelnek. Csak az, hogy tudatosan teremtsem meg a valóságomat, s hogy szeretet vegyen körül. Hogy szeretetet adjak és kapjak.
Veled is ezzel próbálkozok és igyekszem rávilágítani a szervezet aljasságaira, ám hajthatatlan vagy és folyton a Bibliára hivatkozol, mely tele van szavakkal. A szavak pedig az igazság legkevésbé megbízható közvetítői. A megérzéseire kellene hallgatnia minden embernek, a lelkük hangjára. Mert ha azt tennék, a lelkük mélyéről jövő igazságok a szavakból is kiérződnének.
Amúgy nem úgy volt, hogy mi nem beszélünk? :)
Vagy talán ennyire akartál velem beszélni? Igaz, én írtam rád, de dönthettél volna úgyis, hogy figyelmen kívül hagysz. Talán szeretsz velem beszélgetni? Vagy csak nagyon meg akarsz győzni az igazságodról? Azt akarod, hogy én is örökké éljek? Ehhez nem én kellenék?
Egyébként szeretnék örökké élni, csak nem úgy, hogy más oldja meg ezt helyettem.
Nem voltak előző nickneveim itt. Ez az első és utolsó, és egyben az egyetlen.
Tudod miért osztottam meg veled a videót? Mert pontosan arra a reakciódra voltam kíváncsi, amelyet produkáltál :)
Míg nem tudtad miről van szó, Isten - gondolom Jehova - szavának tulajdonítottad. Miután megtudtad, már sintoista cucc lett és "kicsit sem fogott meg". Akkor most kit tagadtál meg? Önmagad? Jehovát?
Nyugodj meg, meg vagyok nagyon jól a Biblia nélkül.
"Ezért írom, ha a Bibliában leírtakban nem hiszel, akkor semmid nincs"
Ismételten tévedsz. Van. Itt van a testem, melyet én irányítok. Itt van az életem, melyet megint csak én irányítok. Engem az anyagi javak, mint a pénz, az autó, a bankkártya... nem érdekelnek. Csak az, hogy tudatosan teremtsem meg a valóságomat, s hogy szeretet vegyen körül. Hogy szeretetet adjak és kapjak.
Veled is ezzel próbálkozok és igyekszem rávilágítani a szervezet aljasságaira, ám hajthatatlan vagy és folyton a Bibliára hivatkozol, mely tele van szavakkal. A szavak pedig az igazság legkevésbé megbízható közvetítői. A megérzéseire kellene hallgatnia minden embernek, a lelkük hangjára. Mert ha azt tennék, a lelkük mélyéről jövő igazságok a szavakból is kiérződnének.
Amúgy nem úgy volt, hogy mi nem beszélünk? :)
Vagy talán ennyire akartál velem beszélni? Igaz, én írtam rád, de dönthettél volna úgyis, hogy figyelmen kívül hagysz. Talán szeretsz velem beszélgetni? Vagy csak nagyon meg akarsz győzni az igazságodról? Azt akarod, hogy én is örökké éljek? Ehhez nem én kellenék?
Egyébként szeretnék örökké élni, csak nem úgy, hogy más oldja meg ezt helyettem.
Hajimemashite
2016.03.25 22:01:52
@CCW: Köszönöm, hogy elárultad, hogy "némber"-nek látsz. Legalább tudom, milyen gondolataid vannak rólam. Azt hadd kérdezzem meg, amikor "némber"-nek hívsz és afféle gondolataid vannak rólam, hogy ebbe a közösség életébe, én valami nagyon rosszat hoztam és hozok, miféle érzések vezérelnek téged? Az "én megmondtam előre" kárörvendő?
Sok sikert kívánok a felfedezésemhez és a nyomozáshoz. Amint említettem a múltkor is, nem sokáig leszek itt, úgyhogy nem sok időd lesz ennek felderítésére.
Ha ismered Sátánt, akkor már nem kell őt jobban megismerned, mivel mindent tudsz róla.
Én inkább magamat akarom megismerni. A hozzászólásaim is úgymond egy önismereti "teszt". Meglátom, hogy ez szükséges a lelki fejlődésemhez vagy nem. Ha nem, akkor megnézem, mit kell "javítanom" még magamon. Ez a csodálatos számomra az életben. A képességeink és önmagunk felfedezése, melyet a Teremtő segítségével teszünk nap, mint nap.
Szóval, ezen formán is megismerhetem önmagam. Jehovát pedig nem szeretném megismerni - továbbra sem - , mert sokszor olyannak tűnik az Ő ismertetése, mintegy társkereső oldal profil adatai.
Mára elköszönök, mert vár az álomvilág. Köszönöm, hogy beszélgethettem veled. Igazán szeretlek téged és a többieket is.
Jó éjszakát!
Üdv.
Sok sikert kívánok a felfedezésemhez és a nyomozáshoz. Amint említettem a múltkor is, nem sokáig leszek itt, úgyhogy nem sok időd lesz ennek felderítésére.
Ha ismered Sátánt, akkor már nem kell őt jobban megismerned, mivel mindent tudsz róla.
Én inkább magamat akarom megismerni. A hozzászólásaim is úgymond egy önismereti "teszt". Meglátom, hogy ez szükséges a lelki fejlődésemhez vagy nem. Ha nem, akkor megnézem, mit kell "javítanom" még magamon. Ez a csodálatos számomra az életben. A képességeink és önmagunk felfedezése, melyet a Teremtő segítségével teszünk nap, mint nap.
Szóval, ezen formán is megismerhetem önmagam. Jehovát pedig nem szeretném megismerni - továbbra sem - , mert sokszor olyannak tűnik az Ő ismertetése, mintegy társkereső oldal profil adatai.
Mára elköszönök, mert vár az álomvilág. Köszönöm, hogy beszélgethettem veled. Igazán szeretlek téged és a többieket is.
Jó éjszakát!
Üdv.
Hajimemashite
2016.03.26 12:26:43
@CCW: Szép napot kedves barátom!
Elnézést, ha bármelyik hozzászólásommal "megmondom emberré" alakultam volna át, hidd el, nem ez volt a célom. Sőt, köszönöm, hogy rávilágítottál erre, így legalább tudom, milyen ember ne legyek. Ezért igyekszem inkább kérdésekkel válaszolni, melyekre természetesen elsősorban nem válaszokat várok, csupán gondolkodás végett teszem fel.
Nem gyakorlok semmilyen vallást, ezt úgy tűnik, újra és újra el kell ismételnem, de nem baj :)
Attól, hogy megnézek pár japán filmet, még nem leszek sintoista. Olvastam róla, de nem foglalkozom vele. Így már világos?
Most mondhatnám én is azt, hogy nézd meg a Halállistát és utána beszélünk, ha akarsz. De ha ezt tenném, ugyanúgy viselkednék, mint te. Nem kérlek meg rá, ha megnézed valamikor, akkor megnézed, ha nem, nem.
Ennek a történetnek az a lényege, csakhogy lásd, nem a vallást erősítik benne, hogy van egy nagyon okos egyetemista srác (Yagami Light), aki nagy egoval rendelkezik, álszent, gyerekes és gonosz jellem is egyben. Egy "véletlen" eseménynek következtében természetfeletti hatalomhoz jut (Egy halálisten füzetét találja meg.). A füzet, amiről hallottál a dalban, a halállista, ugyanis, akinek a nevét leírják bele, az az első szabály szerint 40 mp múlva szívrohamban meghal.
A srác, rendőr fia lévén úgy gondolja, hogy milyen csodálatos volna minden bűnözőtől megtisztítani a világot, mert ezáltal az összes gonoszságot is eltörölheti a Földről. Egy új világot teremthet, melynek ő lesz az Istene. Emberünk ezért ezerrel írja a bűnözők nevét a füzetbe, akik szépen sorban meg is halnak.
Persze a világ nagyobb rendészeti egységeinek (Interpol, FBI, CIA) és a japán rendőrségnek is feltűnik (ott is sok haláleset történik), hogy valami gond van. Egyes emberek Isten haragjának titulálják, aki lecsap a rossz emberekre, egyesek valamiféle titokzatos járványra...
Ekkor jön képbe az új világ istenével szembeszálló titokzatos nyomozózseni, L, aki szintén nagyon okos és fiatal férfi, rájön, hogy emögött egyetlen egy zseniális elméjű ember áll, aki valahogyan arc és név alapján meg tudja ölni a bűnözőket.
Amikor látatlanban összecsapnak, Light teljesen felháborodik, amiért az igazsággal szembesíteni merte L. És most szó szerint idéznék a filmből és animéből, hogy jobban érthető legyen:
L: "Én vagyok az igazság."
Light: "Az igazság? Én vagyok az igazság. Én vagyok a gyengék megmentője, az új világ Istene! És akik ellenem szegülnek, azok a gonoszok!"
"Aki Isten akaratával szembe száll, az az igazi gonosz!" (Ez utóbbi az anime feldolgozásából van.)
S egy irónia a végére, ami a mai világban sajnos nagyon igaz:
"Egymást ölni az igazság nevében? Az emberek viccesek."
Ebből látszik, hogy a történet egyik főszereplője, aki az új világ Istenének képzeli magát, már egy idő után nemcsak a bűnözőket öli meg, hanem azokat is, akik gátolják a munkáját, azaz nem hódolnak be neki.
Jehova pedig kiket fog megölni, meggyilkolni? Akik nem hódolnak be neki, nem őt imádják.
Light cselekedetei gonoszak, akkor Jehova a gyilkolási szándékával nem-e az?
Megint megkérdezem: gyilkossággal igazságot teremteni, új világot teremteni, mennyire különbözik azoktól a bűnözőktől, akik börtönben vannak?
Elnézést, ha bármelyik hozzászólásommal "megmondom emberré" alakultam volna át, hidd el, nem ez volt a célom. Sőt, köszönöm, hogy rávilágítottál erre, így legalább tudom, milyen ember ne legyek. Ezért igyekszem inkább kérdésekkel válaszolni, melyekre természetesen elsősorban nem válaszokat várok, csupán gondolkodás végett teszem fel.
Nem gyakorlok semmilyen vallást, ezt úgy tűnik, újra és újra el kell ismételnem, de nem baj :)
Attól, hogy megnézek pár japán filmet, még nem leszek sintoista. Olvastam róla, de nem foglalkozom vele. Így már világos?
Most mondhatnám én is azt, hogy nézd meg a Halállistát és utána beszélünk, ha akarsz. De ha ezt tenném, ugyanúgy viselkednék, mint te. Nem kérlek meg rá, ha megnézed valamikor, akkor megnézed, ha nem, nem.
Ennek a történetnek az a lényege, csakhogy lásd, nem a vallást erősítik benne, hogy van egy nagyon okos egyetemista srác (Yagami Light), aki nagy egoval rendelkezik, álszent, gyerekes és gonosz jellem is egyben. Egy "véletlen" eseménynek következtében természetfeletti hatalomhoz jut (Egy halálisten füzetét találja meg.). A füzet, amiről hallottál a dalban, a halállista, ugyanis, akinek a nevét leírják bele, az az első szabály szerint 40 mp múlva szívrohamban meghal.
A srác, rendőr fia lévén úgy gondolja, hogy milyen csodálatos volna minden bűnözőtől megtisztítani a világot, mert ezáltal az összes gonoszságot is eltörölheti a Földről. Egy új világot teremthet, melynek ő lesz az Istene. Emberünk ezért ezerrel írja a bűnözők nevét a füzetbe, akik szépen sorban meg is halnak.
Persze a világ nagyobb rendészeti egységeinek (Interpol, FBI, CIA) és a japán rendőrségnek is feltűnik (ott is sok haláleset történik), hogy valami gond van. Egyes emberek Isten haragjának titulálják, aki lecsap a rossz emberekre, egyesek valamiféle titokzatos járványra...
Ekkor jön képbe az új világ istenével szembeszálló titokzatos nyomozózseni, L, aki szintén nagyon okos és fiatal férfi, rájön, hogy emögött egyetlen egy zseniális elméjű ember áll, aki valahogyan arc és név alapján meg tudja ölni a bűnözőket.
Amikor látatlanban összecsapnak, Light teljesen felháborodik, amiért az igazsággal szembesíteni merte L. És most szó szerint idéznék a filmből és animéből, hogy jobban érthető legyen:
L: "Én vagyok az igazság."
Light: "Az igazság? Én vagyok az igazság. Én vagyok a gyengék megmentője, az új világ Istene! És akik ellenem szegülnek, azok a gonoszok!"
"Aki Isten akaratával szembe száll, az az igazi gonosz!" (Ez utóbbi az anime feldolgozásából van.)
S egy irónia a végére, ami a mai világban sajnos nagyon igaz:
"Egymást ölni az igazság nevében? Az emberek viccesek."
Ebből látszik, hogy a történet egyik főszereplője, aki az új világ Istenének képzeli magát, már egy idő után nemcsak a bűnözőket öli meg, hanem azokat is, akik gátolják a munkáját, azaz nem hódolnak be neki.
Jehova pedig kiket fog megölni, meggyilkolni? Akik nem hódolnak be neki, nem őt imádják.
Light cselekedetei gonoszak, akkor Jehova a gyilkolási szándékával nem-e az?
Megint megkérdezem: gyilkossággal igazságot teremteni, új világot teremteni, mennyire különbözik azoktól a bűnözőktől, akik börtönben vannak?
Loading.....
Hajimemashite
2016.03.17 21:08:06
@top gear: Csak az én világom lenne? Erről szólna a JT, hogy minden alól kivonjátok magatokat? :)
Itt van egy 7 perces, ha érdekel. Na, ez a mi világunk, a Mátrix, a tiéd is, az enyém is és mindenki másé is.
www.youtube.com/watch?v=PMTsG2cx-GA
Itt van egy 7 perces, ha érdekel. Na, ez a mi világunk, a Mátrix, a tiéd is, az enyém is és mindenki másé is.
www.youtube.com/watch?v=PMTsG2cx-GA
Hajimemashite
2016.03.17 21:56:46
@top gear: Megmaradsz örökké, mert tökéletes rabszolgája vagy, nem pedig egy szabad ember, szabad akarattal. Oké :)
Köszönöm.
Köszönöm.
Hajimemashite
2016.03.18 14:46:22
@top gear: Több ezer biztosan nem egy ember életében :) Szerettem motorozni, bocsánat, robogózni, ne soroljam már őket egy kategóriába. Attól még nem vagy szabad, hogy felülsz egy Harley-ra és döngetsz 1000-rel. Legfeljebb egoista, hogy ezt te megteheted.
Igen, korlátoznak a törvények. Valamennyit be kell tartanod, például az adót. Ha dolgozol, neked is kell adóznod minden évben. Ez eddig egy.
Maradok a munkánál. A Munka törvénykönyv szerint kell eljárnod a munkáddal és a munkáltatóval szemben. Ez már kettő.
Ha közlekedsz, akkor talán nem a KRESZ törvény korlátoz téged? Ez már 3.
Ha vásárolsz, bizonyos élelmiszerek után is adóznod kell. Négy.
Ha telket, lakást, házat eladsz, akkor is... Öt.
Ha pénzt veszel ki az autómatából. Azt is törvény szabályozza, hogy mennyit vonjanak le. Hat.
Sorolhatnám...
Minden embert ezernyi törvény irányít, de ha eldöntöd egyszer magadban, hogy tudatosan szeretnél élni, akkor ki tudod játszani a törvényeket, s nem azok, hanem majd te irányítod őket. Míg korrupt hatalom van a Földön, addig teljesen senki sem tud szabad lenni. De a két rossz közül, egy gyülekezet tagjának lenni, vagy tartózkodni minden vallástól és hitrendszertől, inkább a kevésbé rosszabbat, az utóbbit választom.
Igen, korlátoznak a törvények. Valamennyit be kell tartanod, például az adót. Ha dolgozol, neked is kell adóznod minden évben. Ez eddig egy.
Maradok a munkánál. A Munka törvénykönyv szerint kell eljárnod a munkáddal és a munkáltatóval szemben. Ez már kettő.
Ha közlekedsz, akkor talán nem a KRESZ törvény korlátoz téged? Ez már 3.
Ha vásárolsz, bizonyos élelmiszerek után is adóznod kell. Négy.
Ha telket, lakást, házat eladsz, akkor is... Öt.
Ha pénzt veszel ki az autómatából. Azt is törvény szabályozza, hogy mennyit vonjanak le. Hat.
Sorolhatnám...
Minden embert ezernyi törvény irányít, de ha eldöntöd egyszer magadban, hogy tudatosan szeretnél élni, akkor ki tudod játszani a törvényeket, s nem azok, hanem majd te irányítod őket. Míg korrupt hatalom van a Földön, addig teljesen senki sem tud szabad lenni. De a két rossz közül, egy gyülekezet tagjának lenni, vagy tartózkodni minden vallástól és hitrendszertől, inkább a kevésbé rosszabbat, az utóbbit választom.
Miért is nézed a testvéred szemében levő szálkát, a saját szemedben levő gerendát pedig miért nem veszed figyelembe? Vagy hogyan mondhatod a testvérednek: »Hadd vegyem ki a szálkát a szemedből«, amikor íme, a saját szemedben gerenda van? Képmutató! Előbb vedd ki a gerendát a saját szemedből, és…..
Mindenkinek Jehova Tanúiról
"Az igaz vallás semmi esetre sem gyakorolja a titokzatoskodást"
2016.03.11 20:00:17
(Őrtorony, 1997. június 1., 5-6. old.)
Jehova Tanúi jól ismertek arról, hogy egyedi bibliafordítást használnak, amit egy TITKOS bizottság készített.
Jehova Tanúi nemrég adtak ki egy átdolgozott Bibliát, ami teljes TITOKBAN készült.
Jehova Tanúinak szervezete elutasítja, hogy nyilvánosságra hozza…..
Hajimemashite
2016.03.11 20:52:05
A pénzügyről egy erdélyi gazdag falucska jutott eszembe, s ahogy a cím is mondja:
"Avasújfalu, ahol több a Mercedes, mint a traktor"
Kis részlet a cikkből:
"A faluban Jehova Tanúinak több gyülekezete is működik – ez utóbbit már a felekezet avasfelsőfalui kongresszusközpontjának gondnokától tudjuk meg. A több focipályányi telek közepén 1500-2000 személyes terem áll, mellette ötezer embert befogadó szabadtéri amfiteátrum. A legutóbbi, nemzetközi rendezvényen kilencezren fordultak meg, magyarázza a gondnok, aki látható büszkeséggel, de mindenféle térítő szándékú körítés nélkül mesél a központról (Megjegyzésem: ha a gondnok többre becsüli magát az épületet, mint ami bent történik, vajon mennyire fontos a többieknek is a hit? :D). A padok fenyőfából készültek, és mivel az nem bírta a strapát, most készülnek kicserélni őket tölgyfára – a munkálatokat, akár az építést és a karbantartást, a gyülekezet tagjai önkéntesként végzik. (Megjegyzésem: Önkéntesként? Mivel ez egy full gazdag falu, vajon mennyi pénzt ölnek bele? :D Gondolom, nekik az aprópénz.) A központ 2004-ben épült, hasonló méretű csak két helyen (Tordán és Bukarestben) található még az országban. A patyolattiszta teremben baba-mama helyiség és elsősegély-szoba is van, a pódiumon magyar felirat: a legutóbbi kongresszus magyar nyelven zajlott."
Akit érdekel a cikk, az a képekkel, köztük a központ képével itt tekintheti meg: eletmod.transindex.ro/?cikk=14523
Én személyesen is jártam abban a faluban, a Royce Royce Rolls-tól kezdve a Ferrarin (mindkettőt saját szememmel láttam) át a legújabb és legdrágább luxusautókat meg lehet találni ott. Kocsival, kb. gyalogosnak megfelelő sebességgel lehet haladni, oly sok a látvány - főleg a bámulatos, és néha túlcicomázott házak miatt - valamint a rengeteg autó miatt. Magam is azt hallottam erről a faluról, hogy szinte minden lakója Jehova tanúja, nagyon-nagyon gazdag tanúkból, és gondolom köztük vénekből vagy ki tudja még(?) álló település.
"Avasújfalu, ahol több a Mercedes, mint a traktor"
Kis részlet a cikkből:
"A faluban Jehova Tanúinak több gyülekezete is működik – ez utóbbit már a felekezet avasfelsőfalui kongresszusközpontjának gondnokától tudjuk meg. A több focipályányi telek közepén 1500-2000 személyes terem áll, mellette ötezer embert befogadó szabadtéri amfiteátrum. A legutóbbi, nemzetközi rendezvényen kilencezren fordultak meg, magyarázza a gondnok, aki látható büszkeséggel, de mindenféle térítő szándékú körítés nélkül mesél a központról (Megjegyzésem: ha a gondnok többre becsüli magát az épületet, mint ami bent történik, vajon mennyire fontos a többieknek is a hit? :D). A padok fenyőfából készültek, és mivel az nem bírta a strapát, most készülnek kicserélni őket tölgyfára – a munkálatokat, akár az építést és a karbantartást, a gyülekezet tagjai önkéntesként végzik. (Megjegyzésem: Önkéntesként? Mivel ez egy full gazdag falu, vajon mennyi pénzt ölnek bele? :D Gondolom, nekik az aprópénz.) A központ 2004-ben épült, hasonló méretű csak két helyen (Tordán és Bukarestben) található még az országban. A patyolattiszta teremben baba-mama helyiség és elsősegély-szoba is van, a pódiumon magyar felirat: a legutóbbi kongresszus magyar nyelven zajlott."
Akit érdekel a cikk, az a képekkel, köztük a központ képével itt tekintheti meg: eletmod.transindex.ro/?cikk=14523
Én személyesen is jártam abban a faluban, a Royce Royce Rolls-tól kezdve a Ferrarin (mindkettőt saját szememmel láttam) át a legújabb és legdrágább luxusautókat meg lehet találni ott. Kocsival, kb. gyalogosnak megfelelő sebességgel lehet haladni, oly sok a látvány - főleg a bámulatos, és néha túlcicomázott házak miatt - valamint a rengeteg autó miatt. Magam is azt hallottam erről a faluról, hogy szinte minden lakója Jehova tanúja, nagyon-nagyon gazdag tanúkból, és gondolom köztük vénekből vagy ki tudja még(?) álló település.
Hajimemashite
2016.03.11 21:52:31
@a századik juh: Azokat az adatokat te tudod, én nem tudom mi áll a Bibliában :) Biztos drága a beszerzése :)
Na és, mi az az égi szekér? Talán egy űrhajó? Akkor a 144 000-nél is gyorsabb...
@picket9: Azt a falut legalább egyszer látni kell. Amikor olvastam a cikkben a pénzügyet, nyomban Avasújfalu jutott eszembe. Ők legalább nem titkolják... annyira :)
Na és, mi az az égi szekér? Talán egy űrhajó? Akkor a 144 000-nél is gyorsabb...
@picket9: Azt a falut legalább egyszer látni kell. Amikor olvastam a cikkben a pénzügyet, nyomban Avasújfalu jutott eszembe. Ők legalább nem titkolják... annyira :)
Hajimemashite
2016.03.13 14:21:05
@top gear: Kedves top gear!
Én legalább beismerem, hogy nem olvasom, nem tanulmányozom a Bibliát. Talán ez bűn?
Azért írtam korábban, hogy azt a falut egyszer látnia kell az embernek, mert a cikkben csak egy kis szeletet tártak elénk. Ezek nemcsak egyszerű falubeliek, nemcsak egyszerű JT-k, hanem dúsgazdag emberek, akiknek szinte mindegyikének márványból van a lépcsője, arannyal bevont a szekrény kulcsa, egy Mercedes és egy BMW terepjáró áll egymás mellett az udvaron (ami külön-külön is van 20 millió Ft), az esküvőn úgy szórták menyasszonytánckor a papír eurót, mintha eldobandó szemét lenne. Legutóbb, amikor arra jártam, éppen egy esküvőnek voltam a tanúja (az előbbit felvételen láttam). Az egyik fiatal nő kék estélyi ruhája valamilyen drágakővel volt kirakva, de végig a ruhán, nemcsak egy kis helyen. Arra az esküvőre tartott egy ezüst színű Royce Rolls. Egyszer pedig egy szürke Ferrari jött utánunk, két személyes és két fiatal srác ült benne. Ahogyan a századik juh is írta, nem tudott vele döngetni.
Ezek után kérdezem tőled: ha ők egyszerű tanúk, mire fel két házat építenie minden családnak, mire fel a rengeteg luxusautó, ha az istenetek Jehova, úgyis elpusztít mindent majd? Mire fel ez a nagy költekezés?
Ezek nem olyan egyszerű tanúk, mint amilyen te is vagy, ezek az Őrtorony szervezet elitjei lehetnek. Ha elolvastad a cikket, ott benne állt, hogy Romániában csak Bukarestben, Tordán és Avasújfaluban van több ezer férőhelyes kongresszus központ. A többi helyen miért nem csinálják ugyanezt?
Nekem pedig nem a tanúkkal van gondom, hanem magával a szervezettel, és a többi vallással. Elsősorban az a gond velük, hogy Istent, mint kívülálló személyt mutatják be, hogy az embertől ő független. Egyik sem mondja azt, hogy Isten nem holmi égi királyságban trónol, hanem ott van bennetek. Isten bennetek van. Isten az energia, amelyet képzeletnek hívsz. Isten a teremtés. Isten az első gondolat. Isten a végső tapasztalat, és Isten minden, ami a kettő között van.
"Hát nem mondtam, hogy Istenek vagytok? Igazán érdekes, hogy semmi istenkáromlót nem találsz abban, ha arra törekszel, hogy olyan legyél mint az ördög, az azonban visszarettent, hogy olyan legyél, mint Isten... (Lásd: teremtéstörténet, "első" emberpár bűnbeesése, erről már korábban kifejtettem itt a véleményem). Te! Ti mindannyian! Még vallásokat is teremtettetek, amelyek azt mondják, hogy bűnben születtetek - hogy ti a születésetektől fogva bűnösök vagytok; csak azért, hogy meggyőzzétek magatokat a saját gonoszságotoktól. Ám ha azt mondanám nektek, hogy ti Istennek születtetek; hogy születésetektől fogva mindannyian színtiszta istenek és istennők vagytok (a tiszta szeretet), arról bezzeg hallani sem akarnál.
Igen sok mindennel nem vagy tisztában, egyről azonban mélységesen meg vagy győződve, mégpedig arról, hogy te és a vágyaid többsége: rossz. Megalkotod ezt az ítéleted önmagadról, és elhatározod, hogy meg kell javulnod.
Minden eseménynek ugyanaz a célja - csak éppen van gyorsabb mód, rövidebb ösvény, egyenesebb út.
Hogy ebben a pillanatban elfogadod azt, Aki és Ami Vagy - és ki is fejezed.
Ezt tette Jézus. Ez Buddha ösvénye, Krisna útja, mindazon Mesterek útja, akik valaha is tapodták ezt a bolygót.
És minden Mesternek ugyanúgy hangzott az üzenete: Ami én vagyok, az vagy te. Amit én megtehetek, azt megteheted te is.
Ám nem figyeltél. Inkább egy sokkal rögösebb, keservesebb utat választottál, annak az útját, aki azt gondolja, hogy ő az ördög; azét, aki gonosznak képzeli magát.
Azt állítod, hogy nehéz Krisztus útját járni, követni Buddha tanításait, megőrizni Krisna fényét - hogy nehéz Mesternek lenni. Bizony mondom: sokkal nehezebb elutasítani azt, Aki Vagy, mint elfogadni."
Nem azt mondom, hogy az enyém a jobbik út, hanem csupán az egyik. Befelé kellene tekinteni. S azt kellene megnézni, hogy a megtalált igazság összhangban áll-e a szívedben talált igazsággal. Ha igen, ne azt mond egy könyvről, esetünkben a Bibliáról, hogy ez a könyv igaz, hanem mond azt, hogy számodra igaz ez a könyv.
Én legalább beismerem, hogy nem olvasom, nem tanulmányozom a Bibliát. Talán ez bűn?
Azért írtam korábban, hogy azt a falut egyszer látnia kell az embernek, mert a cikkben csak egy kis szeletet tártak elénk. Ezek nemcsak egyszerű falubeliek, nemcsak egyszerű JT-k, hanem dúsgazdag emberek, akiknek szinte mindegyikének márványból van a lépcsője, arannyal bevont a szekrény kulcsa, egy Mercedes és egy BMW terepjáró áll egymás mellett az udvaron (ami külön-külön is van 20 millió Ft), az esküvőn úgy szórták menyasszonytánckor a papír eurót, mintha eldobandó szemét lenne. Legutóbb, amikor arra jártam, éppen egy esküvőnek voltam a tanúja (az előbbit felvételen láttam). Az egyik fiatal nő kék estélyi ruhája valamilyen drágakővel volt kirakva, de végig a ruhán, nemcsak egy kis helyen. Arra az esküvőre tartott egy ezüst színű Royce Rolls. Egyszer pedig egy szürke Ferrari jött utánunk, két személyes és két fiatal srác ült benne. Ahogyan a századik juh is írta, nem tudott vele döngetni.
Ezek után kérdezem tőled: ha ők egyszerű tanúk, mire fel két házat építenie minden családnak, mire fel a rengeteg luxusautó, ha az istenetek Jehova, úgyis elpusztít mindent majd? Mire fel ez a nagy költekezés?
Ezek nem olyan egyszerű tanúk, mint amilyen te is vagy, ezek az Őrtorony szervezet elitjei lehetnek. Ha elolvastad a cikket, ott benne állt, hogy Romániában csak Bukarestben, Tordán és Avasújfaluban van több ezer férőhelyes kongresszus központ. A többi helyen miért nem csinálják ugyanezt?
Nekem pedig nem a tanúkkal van gondom, hanem magával a szervezettel, és a többi vallással. Elsősorban az a gond velük, hogy Istent, mint kívülálló személyt mutatják be, hogy az embertől ő független. Egyik sem mondja azt, hogy Isten nem holmi égi királyságban trónol, hanem ott van bennetek. Isten bennetek van. Isten az energia, amelyet képzeletnek hívsz. Isten a teremtés. Isten az első gondolat. Isten a végső tapasztalat, és Isten minden, ami a kettő között van.
"Hát nem mondtam, hogy Istenek vagytok? Igazán érdekes, hogy semmi istenkáromlót nem találsz abban, ha arra törekszel, hogy olyan legyél mint az ördög, az azonban visszarettent, hogy olyan legyél, mint Isten... (Lásd: teremtéstörténet, "első" emberpár bűnbeesése, erről már korábban kifejtettem itt a véleményem). Te! Ti mindannyian! Még vallásokat is teremtettetek, amelyek azt mondják, hogy bűnben születtetek - hogy ti a születésetektől fogva bűnösök vagytok; csak azért, hogy meggyőzzétek magatokat a saját gonoszságotoktól. Ám ha azt mondanám nektek, hogy ti Istennek születtetek; hogy születésetektől fogva mindannyian színtiszta istenek és istennők vagytok (a tiszta szeretet), arról bezzeg hallani sem akarnál.
Igen sok mindennel nem vagy tisztában, egyről azonban mélységesen meg vagy győződve, mégpedig arról, hogy te és a vágyaid többsége: rossz. Megalkotod ezt az ítéleted önmagadról, és elhatározod, hogy meg kell javulnod.
Minden eseménynek ugyanaz a célja - csak éppen van gyorsabb mód, rövidebb ösvény, egyenesebb út.
Hogy ebben a pillanatban elfogadod azt, Aki és Ami Vagy - és ki is fejezed.
Ezt tette Jézus. Ez Buddha ösvénye, Krisna útja, mindazon Mesterek útja, akik valaha is tapodták ezt a bolygót.
És minden Mesternek ugyanúgy hangzott az üzenete: Ami én vagyok, az vagy te. Amit én megtehetek, azt megteheted te is.
Ám nem figyeltél. Inkább egy sokkal rögösebb, keservesebb utat választottál, annak az útját, aki azt gondolja, hogy ő az ördög; azét, aki gonosznak képzeli magát.
Azt állítod, hogy nehéz Krisztus útját járni, követni Buddha tanításait, megőrizni Krisna fényét - hogy nehéz Mesternek lenni. Bizony mondom: sokkal nehezebb elutasítani azt, Aki Vagy, mint elfogadni."
Nem azt mondom, hogy az enyém a jobbik út, hanem csupán az egyik. Befelé kellene tekinteni. S azt kellene megnézni, hogy a megtalált igazság összhangban áll-e a szívedben talált igazsággal. Ha igen, ne azt mond egy könyvről, esetünkben a Bibliáról, hogy ez a könyv igaz, hanem mond azt, hogy számodra igaz ez a könyv.
Annácska és kis Peti nagyon szeret játszani. boldogok, ha kint vannak, egész nap csak ugrálnak. De a királyságteremben nem játszanak, csendesek Mert ha ugrabugrálnának Végül még bajt okoznának. "mindennek rendelt ideje van, és ideje van az ég alatt minden akaratnak" Prédikátor 3:1 A fenti…..
Hajimemashite
2016.03.07 11:52:48
@a jövő hírnöke: Kedves jövő hírnöke!
A jövő nem rögzített, s amit te "jövőnek" látsz, az az a jövendő, amit a társulat akar láttatni minden emberrel a Biblián keresztül. A Bibiliát átírták. Mit gondolsz, 2000 éven (sőt, még több) keresztül, hogy sikerült fenntartani az eredeti iratokat Isten igaz híveinek? Indíts el egy pletykát a falu egyik végén, mire a másik végére ér még csak nem is arról lesz szó, mint eredetileg volt.
Ez már nem neked, csak úgy magamban gondolkodom:
Sátán, már ha ő valóban létezik, s nem az emberek találták ki, ő és minden más angyalnak nevezett lény ember volt. (Pl.: Emberábrázolású angyalok a képzőművészetekben.) Ki tudja? Lehet, a démonok pedig energialények, akik manipulálják az embereket, rávéve őket minden rosszra. Csakhogy a teremtéstörténet elején sehol sincs feltüntetve, hogy az "első" emberpár "megtévesztése" is Sátán műve lenne. Csak utóbb került rá sor :) Ádám és Éva az almából evén mindent tudott, csak azt nem, hogy ki volt a megtévesztője :) Ha már ettek a tudás fájáról - újra ismétlem önmagam - nekik is tudniuk kellett volna azt, amit Isten tudott, így nem lett volna mit szégyelniük a meztelen testükön, nem bujkáltak volna el. Úgy látszik, a Biblia által felvázolt tudás fájától tudatlanok lettek :) Mégis Jehova kijelenti, hogy olyanok lettek, mint ők. És ez talán baj?
És miért nem az egész Föld volt paradicsom/Éden? Miért csak a mai Közel-Keleti és némi egyiptomi régiót foglalta magába? Szegény gyerekeknek, lehet ezt el sem magyarázzák.
www.10losttribes.com/uploads/5/4/1/1/5411038/2446965.gif?395
Pont azokat az országokat foglalja magába (Szíria, Törökország, Irak, Szaúd-Arábia és egy falatnyi Egyiptom), ahol van olaj, ahol terrorosták uralkodnak, amelyet USA, Töröko. és Szaúd-Arábia is támadni akar... Miért nem Hawaii volt? Vagy a Secheylles-szigetek? Esetleg Bora Bora? Tenerife? Vagy Atlantisz?
A jövő nem rögzített, s amit te "jövőnek" látsz, az az a jövendő, amit a társulat akar láttatni minden emberrel a Biblián keresztül. A Bibiliát átírták. Mit gondolsz, 2000 éven (sőt, még több) keresztül, hogy sikerült fenntartani az eredeti iratokat Isten igaz híveinek? Indíts el egy pletykát a falu egyik végén, mire a másik végére ér még csak nem is arról lesz szó, mint eredetileg volt.
Ez már nem neked, csak úgy magamban gondolkodom:
Sátán, már ha ő valóban létezik, s nem az emberek találták ki, ő és minden más angyalnak nevezett lény ember volt. (Pl.: Emberábrázolású angyalok a képzőművészetekben.) Ki tudja? Lehet, a démonok pedig energialények, akik manipulálják az embereket, rávéve őket minden rosszra. Csakhogy a teremtéstörténet elején sehol sincs feltüntetve, hogy az "első" emberpár "megtévesztése" is Sátán műve lenne. Csak utóbb került rá sor :) Ádám és Éva az almából evén mindent tudott, csak azt nem, hogy ki volt a megtévesztője :) Ha már ettek a tudás fájáról - újra ismétlem önmagam - nekik is tudniuk kellett volna azt, amit Isten tudott, így nem lett volna mit szégyelniük a meztelen testükön, nem bujkáltak volna el. Úgy látszik, a Biblia által felvázolt tudás fájától tudatlanok lettek :) Mégis Jehova kijelenti, hogy olyanok lettek, mint ők. És ez talán baj?
És miért nem az egész Föld volt paradicsom/Éden? Miért csak a mai Közel-Keleti és némi egyiptomi régiót foglalta magába? Szegény gyerekeknek, lehet ezt el sem magyarázzák.
www.10losttribes.com/uploads/5/4/1/1/5411038/2446965.gif?395
Pont azokat az országokat foglalja magába (Szíria, Törökország, Irak, Szaúd-Arábia és egy falatnyi Egyiptom), ahol van olaj, ahol terrorosták uralkodnak, amelyet USA, Töröko. és Szaúd-Arábia is támadni akar... Miért nem Hawaii volt? Vagy a Secheylles-szigetek? Esetleg Bora Bora? Tenerife? Vagy Atlantisz?
Hajimemashite
2016.03.08 10:02:07
@karalabe4: Ebben igazad van. Sajnos nem lehet vele beszélni, mert mindent a társulat tanításai szerint magyaráz meg, ráadásul mindenkit a saját szintjéhez mér.
Pedig olyan jó lenne, ha lehetne vele beszélgetni, nemcsak egymás mellett el-beszélni.
Pedig olyan jó lenne, ha lehetne vele beszélgetni, nemcsak egymás mellett el-beszélni.
Mi is ez?
A fóbia általában egy olyan huzamosabb ideig tartó rendellenesen erős szorongás vagy beteges félelem, amelynek konkrét tárgya van. Ha valaki nagyon fél a bezártságtól akkor beszélünk klausztrofóbiáról, a pókoktól való iszonyat megnevezése az arachnofóbia és így…..
Hajimemashite
2016.03.09 09:06:54
@karalabe4: Igen, egyetértek.
Ezt mindenkinek magának kell rendeznie. Hiába próbál valaki segítséget keresni, kérni, nem biztos, hogy azt kapja, amit várt. Ekkor újabb csalódás éri majd, aztán jöhetnek a gyógyszerek, a pia...
@a századik juh: Nem pont ugyanaz a történet, csak hasonló, amit én láttam, mégpedig a Sword Art Online anime, melyben egy virtuális valóságban játszhattak az emberek, ami manapság is egyre népszerűbb: felteszel egy napszemüveghez vagy egy bukósisakhoz hasonló tárgyat a fejedre és már ott is vagy a játékban, anélkül, hogy a gép előtt pötyögnél. Lényeg, hogy az admin kitalálta, ne lehessen kilépni a játékból, mert aki megteszi, az meghal. Ha a családtagjuk megteszi helyettük, a szerkezet a fejükön kisüti az agyukat. Rengeteg játékos beletörődött a sorsába, a főszereplők viszont nem. Ugyanis rájöttek, miként szabadulhatnak ki. Ehhez pedig az kellett, hogy a főgonoszt le kellett győzniük. Végig azt hiszi a néző is, hogy ez a főgonosz a legmagasabb fokozaton van a játékban, miközben mindvégig ott volt köztük. Ehhez mi kellett? Hogy a kicsi buksijával gondolkodjon a játékos, s ha megtalálta a megoldást, kivitelezze azt :)
Na, valami ilyesmire kellene ráébredniük a JT-nak is.
Ezt mindenkinek magának kell rendeznie. Hiába próbál valaki segítséget keresni, kérni, nem biztos, hogy azt kapja, amit várt. Ekkor újabb csalódás éri majd, aztán jöhetnek a gyógyszerek, a pia...
@a századik juh: Nem pont ugyanaz a történet, csak hasonló, amit én láttam, mégpedig a Sword Art Online anime, melyben egy virtuális valóságban játszhattak az emberek, ami manapság is egyre népszerűbb: felteszel egy napszemüveghez vagy egy bukósisakhoz hasonló tárgyat a fejedre és már ott is vagy a játékban, anélkül, hogy a gép előtt pötyögnél. Lényeg, hogy az admin kitalálta, ne lehessen kilépni a játékból, mert aki megteszi, az meghal. Ha a családtagjuk megteszi helyettük, a szerkezet a fejükön kisüti az agyukat. Rengeteg játékos beletörődött a sorsába, a főszereplők viszont nem. Ugyanis rájöttek, miként szabadulhatnak ki. Ehhez pedig az kellett, hogy a főgonoszt le kellett győzniük. Végig azt hiszi a néző is, hogy ez a főgonosz a legmagasabb fokozaton van a játékban, miközben mindvégig ott volt köztük. Ehhez mi kellett? Hogy a kicsi buksijával gondolkodjon a játékos, s ha megtalálta a megoldást, kivitelezze azt :)
Na, valami ilyesmire kellene ráébredniük a JT-nak is.
Richard E. Kelly írása
Robert Jay Lifton, Thought Reform and the Psychology of Totalism (Gondolatreform és a Totalizmus Pszichológiája) című úttörőnek számító könyvében, Lifton az irányítás nyolc módját írja le, amellyel az etikátlan, látszat-vallásos csoportok élnek, hogy lélektanilag manipulálják…..
Hajimemashite
2016.03.04 11:23:25
@a jövő hírnöke: Szóval, csak azután beszélgetünk, miután láttam? Mert addig tudatlan vagyok? Köszönöm a linket, de nem mostanában nézem meg. Majd valamikor. Ha nem akarsz beszélgetni, akkor tiszteletben tartom döntésed, és se ennél a cikknél, sem máshol nem szólok hozzád.
Mindenesetre köszönök minden beszélgetést veled, és örülök, hogy megismertelek. További szép napot és kellemes hétvégét kívánok neked!
Üdv.
Mindenesetre köszönök minden beszélgetést veled, és örülök, hogy megismertelek. További szép napot és kellemes hétvégét kívánok neked!
Üdv.
Hajimemashite
2016.03.04 15:59:07
@a jövő hírnöke: Kiforgatod az ember szavait. Te lényegében azért vagy most felháborodva, mert nem voltam hajlandó rögtön megnézni az általad ajánlott filmet. Én mindig ezért írom oda, hogy itt van ez és ez, ha ÉRDEKEL itt megnézheted.
Azt mondtad, hogy utána beszélgetünk (a filmnézés után), ha még lesz miről. Nekem most nincs időm és kedvem a filmet megnézni, de nem mondtam azt, hogy egyáltalán nem fogom. Hanem ezt mondtam, akkor idézem magam: "de nem mostanában nézem meg. Majd valamikor"
És miért kellene nekem tőled bármi is? Vagy a társulattól? Tőlem sem kell elfogadnod, megfogadnod semmit, én ezt nem is szeretném és nem is várom el.
Egy szervezettől szerezzem meg a "tudást", amikor minden tudás ott van az emberben. Ott van benned is. Nekem az Őrtotony Társulat ne próbálja meg bemagyarázni, hogy övék az egyetlen igaz hitrendszer, csak ők hirdetik Isten igaz szavát, amikor Jehova nemhogy isten, de még csak ember sem volt. Legalábbis földi ember nem. Honnan tudom? Ha én megtaláltam az igazságot, te is megtalálod.
Nézd meg magad. Én szívből köszöntöm meg a kettőnk közt lévő eszmecserét, mire te vádaskodsz. Ilyen emberekből kell állnia, ilyen hirtelen haragúakból kell állnia a "valódi" Isten királyságának? Ha eljön az új világrend, melyet olyannyira vártok, nehogy túl késő legyen a megbánáshoz.
"Akkor mi érdekel?"
Érdekelnek az emberek gondolatai, ezért reagálok rájuk. Ha nem reagálnék, akkor nem érdekelne. Érdekel még az Univerzum, a földönkívüli lét, a tapasztalatszerzés, a könyvek, a meditációs zene, a természet, az, hogy kedves emberekkel találkozzak, a tenger, a napfény, az eső, a levegő, az, hogy saját tudatosságom fejlesszem, s legfőképpen, hogy szeretet legyen mindenhol.
Gondolkodj sokoldalúan.
Gondolkodj szeretettel.
A szeretet a megoldás mindenre.
Azt mondtad, hogy utána beszélgetünk (a filmnézés után), ha még lesz miről. Nekem most nincs időm és kedvem a filmet megnézni, de nem mondtam azt, hogy egyáltalán nem fogom. Hanem ezt mondtam, akkor idézem magam: "de nem mostanában nézem meg. Majd valamikor"
És miért kellene nekem tőled bármi is? Vagy a társulattól? Tőlem sem kell elfogadnod, megfogadnod semmit, én ezt nem is szeretném és nem is várom el.
Egy szervezettől szerezzem meg a "tudást", amikor minden tudás ott van az emberben. Ott van benned is. Nekem az Őrtotony Társulat ne próbálja meg bemagyarázni, hogy övék az egyetlen igaz hitrendszer, csak ők hirdetik Isten igaz szavát, amikor Jehova nemhogy isten, de még csak ember sem volt. Legalábbis földi ember nem. Honnan tudom? Ha én megtaláltam az igazságot, te is megtalálod.
Nézd meg magad. Én szívből köszöntöm meg a kettőnk közt lévő eszmecserét, mire te vádaskodsz. Ilyen emberekből kell állnia, ilyen hirtelen haragúakból kell állnia a "valódi" Isten királyságának? Ha eljön az új világrend, melyet olyannyira vártok, nehogy túl késő legyen a megbánáshoz.
"Akkor mi érdekel?"
Érdekelnek az emberek gondolatai, ezért reagálok rájuk. Ha nem reagálnék, akkor nem érdekelne. Érdekel még az Univerzum, a földönkívüli lét, a tapasztalatszerzés, a könyvek, a meditációs zene, a természet, az, hogy kedves emberekkel találkozzak, a tenger, a napfény, az eső, a levegő, az, hogy saját tudatosságom fejlesszem, s legfőképpen, hogy szeretet legyen mindenhol.
Gondolkodj sokoldalúan.
Gondolkodj szeretettel.
A szeretet a megoldás mindenre.
Hajimemashite
2016.03.04 16:46:32
@a századik juh: Köszönöm véleményed, örülök neki. :)
A jövő hírnökét én nem hibáztatom. Segíteni szeretnék neki visszatalálni az igazi önmagához. Pontosabban csak a kezdő lépést megmutatni neki, mert többi az ő dolga lesz.
Próbálnám szembesíteni önmagával. Tudom, hogy a szervezet teszi őket ilyenné, ami nekünk kívülállóknak ez nagyon szembetűnik.
"Mindez persze csak egy másik sérült ember véleménye" ---Erre azt tudom mondani, amit személyesen is megtapasztaltam, hogy jó úton jársz, ugyanis a fejlődésben az első lépés annak az elismerése, ami van, s nem azé, ami nincs :)
A jövő hírnökét én nem hibáztatom. Segíteni szeretnék neki visszatalálni az igazi önmagához. Pontosabban csak a kezdő lépést megmutatni neki, mert többi az ő dolga lesz.
Próbálnám szembesíteni önmagával. Tudom, hogy a szervezet teszi őket ilyenné, ami nekünk kívülállóknak ez nagyon szembetűnik.
"Mindez persze csak egy másik sérült ember véleménye" ---Erre azt tudom mondani, amit személyesen is megtapasztaltam, hogy jó úton jársz, ugyanis a fejlődésben az első lépés annak az elismerése, ami van, s nem azé, ami nincs :)
Támogassuk lojálisan a rabszolga osztályt!
14. Ézsaiás jövendölése szerint hogyan mennek a más juhok a felkent rabszolga osztály után, és hogyan szolgálnak ’fizetetlen munkásokként’?
Ézsaiás próféciájában meg lett jövendölve, hogy a más juhok alázatosan alávetik magukat a szellemi Izrael felkent…..
Hajimemashite
2016.03.01 18:47:26
@Columba: Szia Columba!
Itthon sajnos nem találtam 1980 előttit, de az előbb interneten rákerestem Watchtower 1975 néven, s találtam egy oldalt, amelyen angolul idéznek az 1966-os Őrtoronyból, az 1968-ból, talán ennél az Ébredjetekből is, az 1974-esből, 76-ból és még lehetnek más évek is, mert nem néztem teljesen végig. Angol nyelvű az egész, de szerintem megérthető.
Itt található:
www.jwfacts.com/watchtower/1975.php
Remélem, sikerült újat mutatnom és azt, hogy a segítségetekre lesz :)
Szép estét Neked, Nektek és Minden Kedves Olvasónak!
Üdv.
Itthon sajnos nem találtam 1980 előttit, de az előbb interneten rákerestem Watchtower 1975 néven, s találtam egy oldalt, amelyen angolul idéznek az 1966-os Őrtoronyból, az 1968-ból, talán ennél az Ébredjetekből is, az 1974-esből, 76-ból és még lehetnek más évek is, mert nem néztem teljesen végig. Angol nyelvű az egész, de szerintem megérthető.
Itt található:
www.jwfacts.com/watchtower/1975.php
Remélem, sikerült újat mutatnom és azt, hogy a segítségetekre lesz :)
Szép estét Neked, Nektek és Minden Kedves Olvasónak!
Üdv.
RICHARD E. KELLY SZEMLÉJE
Leon Festinger 1956-os, When Prophecy Fails (Amikor a prófécia csődöt mond) című, átütő sikerű könyvében már a legelső bekezdésnél magával ragadja az olvasót,
„A meggyőződéses embert nehéz megváltoztatni. Mond neki, hogy nem értesz vele egyet és elfordul. Mutass neki…..
Mindenkinek Jehova Tanúiról
JOBB IS VAN A HITBŐL VALO IMÁDSÁGNÁL, az Őrtorony szerint
2016.02.24 20:00:00
Igaz, nem ez az eredeti címe a hétvégi Őrtorony cikknek, de elolvasva úgy éreztem sokkal találóbb lenne, és jobban kifejezné a 19 bekezdés mondanivalóját, mint az eredeti.
Bár a Jakab 5:14-re nincs utalás egyik bekezdésben sem, az Őrtorony írói osztálya, és a megjelenést jóváhagyó VT tagjai, mind…..
Hajimemashite
2016.02.26 11:16:42
@karalabe4: Üdvözletem!
Elnézést, hogy ismeretlenül rád írok, ezt éreztem legbelül, a szívemben.
Ha megengeded a legelső hozzászólásodhoz hozzászólnék.
Igen, létezik az a gyógyítás, amivel még maguk az orvosok sem tudnak mit kezdeni, mert igazából nem is akarnak. Egészségügy nincs, csak betegségipar. Ha az orvosok valóban meg akarnák gyógyítani az embereket, azt tennék, nem pedig kezelnék a tüneteket. Ha a kémiai gyógyszerek nem kellenének, mert egészséges gyógymóddal gyógyulnának a betegek, akkor a gyógyszeripar megszűnne létezni. Nyilván egyeseknek ez nem érdeke.
S az a gyógyítás, melyet az orvosok sajnos nem alkalmaznak, nem más, mint a Jézus által alkalmazott kézrátételes gyógyítás, melyet mindenki tudna kivitelezni. Én magamat mindig eképpen gyógyítom, sikerrel, s volt, hogy más embereket is gyógyítottam ezzel, ingyen, szeretettel. Ez nem csoda, se nem volt csoda kétezer éve, mégha az akkoriaknak annak tűnt, csak egyszerűen az az isteni képesség, melyel mindannyian rendelkezünk :)
Próbáld ki egyszer, s meglátod mit tapasztalsz :)
Elnézést, hogy ismeretlenül rád írok, ezt éreztem legbelül, a szívemben.
Ha megengeded a legelső hozzászólásodhoz hozzászólnék.
Igen, létezik az a gyógyítás, amivel még maguk az orvosok sem tudnak mit kezdeni, mert igazából nem is akarnak. Egészségügy nincs, csak betegségipar. Ha az orvosok valóban meg akarnák gyógyítani az embereket, azt tennék, nem pedig kezelnék a tüneteket. Ha a kémiai gyógyszerek nem kellenének, mert egészséges gyógymóddal gyógyulnának a betegek, akkor a gyógyszeripar megszűnne létezni. Nyilván egyeseknek ez nem érdeke.
S az a gyógyítás, melyet az orvosok sajnos nem alkalmaznak, nem más, mint a Jézus által alkalmazott kézrátételes gyógyítás, melyet mindenki tudna kivitelezni. Én magamat mindig eképpen gyógyítom, sikerrel, s volt, hogy más embereket is gyógyítottam ezzel, ingyen, szeretettel. Ez nem csoda, se nem volt csoda kétezer éve, mégha az akkoriaknak annak tűnt, csak egyszerűen az az isteni képesség, melyel mindannyian rendelkezünk :)
Próbáld ki egyszer, s meglátod mit tapasztalsz :)
Hajimemashite
2016.02.26 14:06:03
@karalabe4: Igen, igazad van. Függ a beteg hozzáállásától. Értettem egyébként, mire utalsz.
Szerintem, nem beszélhetünk csodákról. Az ember mindig azt nevezi csodának, amit nem ért, vagy amira nem talál magyárazot.
Például, ha a halálos betegségből felépül valaki, anélkül, hogy kémiai gyógyszereket szedett volna vagy orvosi kezelésekre járt volna. Ezt csodának nevezzük. De megeshet, hogy pusztán arról van szó, hogy ez a beteg az étrendjén változtatott (egészséges ételek evése, a hús kerülése), mert úgy döntött, valamint az élethez való hozzáállásán is változtatott (a pesszimizmusból az optimizmusba fordult át), ami beindított egy változást a sejtjeiben és tudtán kívül meggyógyította magát. Én így gondolom, de ez még nem magyarázat a csodákra. Mert mások lehet éppen ebbe halnak bele, de az is sok mindentől függ. Ahhoz, hogy kiderítsük, ismernünk kellene a részleteket.
Szerintem, nem beszélhetünk csodákról. Az ember mindig azt nevezi csodának, amit nem ért, vagy amira nem talál magyárazot.
Például, ha a halálos betegségből felépül valaki, anélkül, hogy kémiai gyógyszereket szedett volna vagy orvosi kezelésekre járt volna. Ezt csodának nevezzük. De megeshet, hogy pusztán arról van szó, hogy ez a beteg az étrendjén változtatott (egészséges ételek evése, a hús kerülése), mert úgy döntött, valamint az élethez való hozzáállásán is változtatott (a pesszimizmusból az optimizmusba fordult át), ami beindított egy változást a sejtjeiben és tudtán kívül meggyógyította magát. Én így gondolom, de ez még nem magyarázat a csodákra. Mert mások lehet éppen ebbe halnak bele, de az is sok mindentől függ. Ahhoz, hogy kiderítsük, ismernünk kellene a részleteket.
Amit leírok, az nem a családtagom kibeszélése, és nem is gyűlöletkeltés a Jehova tanúi ellen vagy más vallás ellen, csupán elmondom a tapasztalataimat és hogy ezt én miként éltem meg.
Neveket, helyszíneket nem említenék.
1998-ban történt, amikor először beszélt nekem nagymamám Jehova…..
Hajimemashite
2016.02.25 12:57:45
@a jövő hírnöke: "a mesélő a Bibliát sem tanulmányozta..." Ebben az egyben igazad van kedves 'a jövő hírnöke'.
Üdvözöllek, én vagyok a mesélő, itt csak Hajimemashite.
Nem ismersz engem, pusztán egy rövid elbeszélés alapján állítottál fel rólam véleményt - ráadásul tévesen.
Igen, nem vonzott a Biblia tanulmányozás, sem az Ébredjetek vagy Őrtorony. Azt a lelkiterrort, amit gyerekként átéltem, nem tudta semmi sem helyrehozni. Próbáltam tanulmányozni, de nagyanyám ahelyett, hogy segítőkészen állt volna hozzá, csakis a hallálal fenyegetett. Így elvesztettem minden érdeklődésem, s az sem érdekelt, ha meghalok.
A szellemi fejlettség nálam nem a Bibliatanulmányozásban, egy hitrendszer követésében vagy akár az iskolában megszerzett tudásban mutatkozik meg. Sok minden érdekel, rengeteg tanulni való, mint a japán nyelv, az Univerzum, a természet megfigyelése, a tapasztalások, de egyáltalán nem azok az előre gyártott "tanítások", amelyet például a Jehova tanúi is tanulnak.
Az élet értelme a tudatod és a szívedben lévő szeretet fejlődése. Rég rájöttem erre. S ezzel a tudattal élek nap, mint nap boldogságban, harmóniában és békében.
Üdvözöllek, én vagyok a mesélő, itt csak Hajimemashite.
Nem ismersz engem, pusztán egy rövid elbeszélés alapján állítottál fel rólam véleményt - ráadásul tévesen.
Igen, nem vonzott a Biblia tanulmányozás, sem az Ébredjetek vagy Őrtorony. Azt a lelkiterrort, amit gyerekként átéltem, nem tudta semmi sem helyrehozni. Próbáltam tanulmányozni, de nagyanyám ahelyett, hogy segítőkészen állt volna hozzá, csakis a hallálal fenyegetett. Így elvesztettem minden érdeklődésem, s az sem érdekelt, ha meghalok.
A szellemi fejlettség nálam nem a Bibliatanulmányozásban, egy hitrendszer követésében vagy akár az iskolában megszerzett tudásban mutatkozik meg. Sok minden érdekel, rengeteg tanulni való, mint a japán nyelv, az Univerzum, a természet megfigyelése, a tapasztalások, de egyáltalán nem azok az előre gyártott "tanítások", amelyet például a Jehova tanúi is tanulnak.
Az élet értelme a tudatod és a szívedben lévő szeretet fejlődése. Rég rájöttem erre. S ezzel a tudattal élek nap, mint nap boldogságban, harmóniában és békében.
Hajimemashite
2016.02.25 14:11:47
@a jövő hírnöke: Én nem hibáztatom a Jehova tanúit, mivel nagymamámon kívül, évente egyszer találkoztam a tanúkkal, de akkor sem beszélgettünk, mert mindenki magamra hagyott. Egy sem jött oda hozzám, hogy ki vagyok, mi vagyok, segíthetnének-e. Amikor rám néztek, szúrós volt a tekintetük és összesúgtak a hátam mögött. Sőt, volt amikor láttam, hogy rólam beszélnek és kinevetnek. Olykor pedig röhögve mutogattak rám. Hibáztathatnám őket, de nem teszem.
Köszönöm az elemzésed, de nincs szükségem rátok. Olvasd vissza az írásod, nézd meg, hányszor hivatkozol a bibliatanulmányozásra. Az elmeprogramozás sajnos remekül működik nálad.
Köszönöm az elemzésed, de nincs szükségem rátok. Olvasd vissza az írásod, nézd meg, hányszor hivatkozol a bibliatanulmányozásra. Az elmeprogramozás sajnos remekül működik nálad.
Hajimemashite
2016.02.25 16:49:45
@a jövő hírnöke: Nem tudom, kedves a jövő hírnőke, hogy miért vetted a fejedbe, hogy másokat hibáztatok. Ezt csak te gondolod így. Ha ti szeretettel várjátok az újvilágot, az a ti dolgotok. Hiszem és tudom, hogy létezik a Teremtő, aki megalkotta a világegyetemet és minket embereket is. Ahhoz, hogy ezt higgyem, nem érzem szükséget, hogy bármilyen valláshoz, hitrendszerhez csatlakozzak. Biztos létezik Isten, ez nem is kérdéses.
Sajnos, azt nem akarod észrevenni, hogy engem magadhoz (értsd: a szervezetedhez) hasonlítasz. Bennem látod a hibát, rám fogod, hogy én ítélkezek felettetek, miközben te kérsz engem számon egyfajta ítélkezéssel.
Rákerestem az előbb a jw hivatalos honlapjára, ahol a gyakori kérdésekben a "Miben hisznek..." cím alatt az utolsó pont ez:
15. Kapcsolat másokkal. Jézus ezt parancsolta: „Szeresd felebarátodat, mint önmagadat.” És azt mondta a keresztényekről, hogy ők „nem része a világnak” (Máté 22:39; János 17:16). Ezért igyekszünk mindenkivel jót tenni, ugyanakkor szigorúan semlegesek maradunk a politikai ügyekben, és nem vállalunk közösséget más vallásokkal (Galácia 6:10; 2Korintusz 6:14). Természetesen tiszteletben tartjuk mások döntéseit ezeken a területeken (Róma 14:12).
Látod az utolsó mondatot? Természetesen tiszteletben tartjuk mások döntéseit...
Te nem ezt teszed.
Sajnos, azt nem akarod észrevenni, hogy engem magadhoz (értsd: a szervezetedhez) hasonlítasz. Bennem látod a hibát, rám fogod, hogy én ítélkezek felettetek, miközben te kérsz engem számon egyfajta ítélkezéssel.
Rákerestem az előbb a jw hivatalos honlapjára, ahol a gyakori kérdésekben a "Miben hisznek..." cím alatt az utolsó pont ez:
15. Kapcsolat másokkal. Jézus ezt parancsolta: „Szeresd felebarátodat, mint önmagadat.” És azt mondta a keresztényekről, hogy ők „nem része a világnak” (Máté 22:39; János 17:16). Ezért igyekszünk mindenkivel jót tenni, ugyanakkor szigorúan semlegesek maradunk a politikai ügyekben, és nem vállalunk közösséget más vallásokkal (Galácia 6:10; 2Korintusz 6:14). Természetesen tiszteletben tartjuk mások döntéseit ezeken a területeken (Róma 14:12).
Látod az utolsó mondatot? Természetesen tiszteletben tartjuk mások döntéseit...
Te nem ezt teszed.
GoodET Hungary
Gigi Young – Inkarnációs vonalak és földönkívüli fajok befolyása a Földön / 2.rész
2016.02.07 19:20:19
A most következő írásban egy empata gondolatait és tanításait szeretnénk bemutatni. Egy olyan fiatal lányról van szó, akinek semmi köze nincs sötét projektekhez, titkos programokhoz, vagy ilyesmikhez. Gigi Young egy kanadai lány, aki látó- és intuitív képességeinek illetve csillagmagként, plejádi…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Annyiban egészíteném csak ki, hogy mindez az emberek megértéséről szól. Hogy képesek vagytok nyitni a Földön kívül élő emberek és humanoidszerű lények iránt. Amint sokan lennének a Földön, a kapcsolatfelvétel megtörténne. Ez a szabad akaratról is szól egyben. Amíg az emberek elutasítanak minket, nem fogunk tömegesen megjelenni, majd ha készen állnak rá és szívből kívánják.
A fajaink zöme több ízben felajánlotta segítségét a Föld különböző kormányainak, melyekkel segítettük volna őket a technológiák fejlesztésében és a korábban említett jólét kialakításában. Ám a kormányok a technológiáinkat gonosz célokra akarják használni.
Mit gondolsz, miért fejlődött az 50-es évektől olyan gyorsan a technológia Amerikában? A kevlár, a mikrohullámú sütő, a lézer, a mikrochip, egyik sem Földön feltalált eszközök, ahogy a sugárhajtású gépek sem. A különbség ezekben a földöntúli technológiákban csupán annyi, hogy míg az egyik része negatív indíttatású lényektől származik, a másik a pozitívaktól. Sőt, hogy ennél is tovább menjek, a virtuális technológia, mint a Gear-ek, az okos kütyük, a mikrochip emberbe való ültetése, nem földlakók által kitalált "okosságok", hanem olyan földönkívülieké, akik rabszolgának tekintenek benneteket. A pszichopata, véréhes elit.
Hallottam a 77-es üzenetről is, amelyet valóban földönkívüliek adtak át.